Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 14:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

So much fail op een pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Godverdomme zeg.

Ohja, goede reactie Joey ;)


Enige & mijn dan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocht iemand in de buurt van Den Bosch nog op zoek zijn naar goedkoop busvervoer stuur me maar een PM!

EDIT: Voor de duidelijkheid onze bus rijdt niet op zaterdag, maar gewoon voor de weekendgangers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

en uitverkocht.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe lang zal het duren tot de reacties komen als "iemand nog een kaartje over toevallig??"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iemand nog een kaartje over toevallig??
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Hoe lang zal het duren tot de reacties komen als "iemand nog een kaartje over toevallig??"


4 minuten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.defqon1.nl/black-belangrijke-update/

Black wordt dus een tent, officieel bevestigd :/ :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juich dit alleen maar toe :clap:

Geluid is de Blue is altijd perfect overdag dus HC in de tent :thumbsup:
Helemaal omdat nu ook de HC afterparty niet meer in de Orange is maar in de Black

Destructive Tendencies met goed geluid :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 13:38 
 
Hardtraxx Addict

Godver, lekkere kut zet van q-dance weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Godver, lekkere kut zet van q-dance weer


Vertel? Waarom?

Ze komen namelijk met allerlei logische verklaringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk vond ik het vorig jaar heerlijk smiddags in het zonnetje losgaan bij de black, sta ik veel liever dan in een tent waar het dalijk zweet gaat regenen

Ik snap ook wel dat het een logische zet is mbt savonds/snachts doorgaan, maar blijft zonde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand ofdat ze dan wel de black op dezelfde plek gaan doen? Of gaan ze de orange met de black wisselen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Weet iemand ofdat ze dan wel de black op dezelfde plek gaan doen? Of gaan ze de orange met de black wisselen?


Denk dat het het meest logisch is wanneer ze de Black op de plek van de Orange vorig jaar zetten inderdaad. Nog een reden om het in een tent te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:06 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Miwer schreef:
Godver, lekkere kut zet van q-dance weer


Vertel? Waarom?

Ze komen namelijk met allerlei logische verklaringen

Ik snap de reden helemaal hoor, maar ik ben persoonlijk gewoon meer van de outdoor stages
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:08 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Paultheone schreef:
Weet iemand ofdat ze dan wel de black op dezelfde plek gaan doen? Of gaan ze de orange met de black wisselen?


Denk dat het het meest logisch is wanneer ze de Black op de plek van de Orange vorig jaar zetten inderdaad. Nog een reden om het in een tent te doen.

Ik las dat de mensen met de auto en met de bussen voor de camping een andere camping ingang hebben. Dit doet me dus denken dat de camping ook deels voor de brug is. Ik denk hier door weer dat de zaterdag ingang niet op de zelfde plaats is als normaal. Daardoor komt de optie weer vrij de festival ingang van de camping te verplaatsen(naar de zelfde plek als bij lowlands) En daar door zou het ook kunnen dat de black op de zelfde plaatst blijft en de blue daar bij komt.
Misschien ver gezocht ik weet het :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoezo zouden ze black niet op de black plek houden?

de 3 grootste stages wil je denk ik in elke hoek zetten, en de kleinere stages er tussen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:49 
 
Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
Hoezo zouden ze black niet op de black plek houden?

de 3 grootste stages wil je denk ik in elke hoek zetten, en de kleinere stages er tussen toch?

Het is wel duidelijk dat de black en blue in ieder geval naast elkaar komen nu (en de black heeft ook maar 2x daar gestaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wéér een groot festival waar de hardcore in een tent gestopt word :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja ik heb ook liever outdoor, maar kan me voorstellen dat dit door geluidlimieten en dergelijke niet mogelijk is. Daardoor is de gathering ook niet meer op de Red.

Dus wat heb je dan liever, in een tent en 3 dagen black + afterparty, of 2 dagen overdag? Zolang ze maar net zo'n grote tent neerknallen als de blue en het qua geluid super is hoor je mij niet klagen. Overdag ook nog genoeg andere stages om outdoor te kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 18:33 
 
Hardtraxx Elite

Mcvk schreef:
Dus wat heb je dan liever, in een tent en 3 dagen black + afterparty, of 2 dagen overdag?


2 dagen overdag, ben er toch alleen zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Hoezo zouden ze black niet op de black plek houden?

de 3 grootste stages wil je denk ik in elke hoek zetten, en de kleinere stages er tussen toch?


Omdat, wanneer de ingang van de camping op dezelfde blijft, het dan makkelijker is om een bepaald gebied af te zetten voor de pre en after (zaterdag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 21:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yowan schreef:
wéér een groot festival waar de hardcore in een tent gestopt word :cry:


Silver en Yellow zijn nog steeds outdoor hoor.

En ik denk dat de Black juist de tent van de Gold krijgt, maar dan wat uitgebreider, en dat hij dan zijn eigen plek houd.
De tent van de Gold stond namenlijk op sommige momenten misschien net half vol en meer ook niet. Dus ik denk dat ze die naar buiten verkassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 21:25 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
yowan schreef:
wéér een groot festival waar de hardcore in een tent gestopt word :cry:


Silver en Yellow zijn nog steeds outdoor hoor.

En ik denk dat de Black juist de tent van de Gold krijgt, maar dan wat uitgebreider, en dat hij dan zijn eigen plek houd.
De tent van de Gold stond namenlijk op sommige momenten misschien net half vol en meer ook niet. Dus ik denk dat ze die naar buiten verkassen.

Hij komt sowieso naast de blue te staan vanwegen de pre en after
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt mij ook dat de black verhuist richting de blue, anders sta je op de pre en after op een veld waar je niks te zoeken hebt (op de black na dan)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten