Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 12:24 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Waar zie jij dat staan? Enige prijs die ik tegenkom als originele ticketprijs is €78, wat inc. servicekosten er maar €0.75 vanaf zit.

https://www.ticketswap.nl/defqon1/zaterdag

Zijn toch allemaal rond de 90 (naar beneden scrollen)
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 12:39 
 
Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Steffnov schreef:
Waar zie jij dat staan? Enige prijs die ik tegenkom als originele ticketprijs is €78, wat inc. servicekosten er maar €0.75 vanaf zit.

https://www.ticketswap.nl/defqon1/zaterdag

Zijn toch allemaal rond de 90 (naar beneden scrollen)


Wat ik dan niet snap is dat er ook 27 weekendtickets verkocht zijn. o.a. 4 voor 138 euro per stuk, hoe kan je zo dom zijn om die te kopen? Betalingsmogelijkheden zijn precies hetzelfde als het niet meer is bij Paylogic.
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

johnnie schreef:
DJ_Tim schreef:
Steffnov schreef:
Waar zie jij dat staan? Enige prijs die ik tegenkom als originele ticketprijs is €78, wat inc. servicekosten er maar €0.75 vanaf zit.

https://www.ticketswap.nl/defqon1/zaterdag

Zijn toch allemaal rond de 90 (naar beneden scrollen)


Wat ik dan niet snap is dat er ook 27 weekendtickets verkocht zijn. o.a. 4 voor 138 euro per stuk, hoe kan je zo dom zijn om die te kopen? Betalingsmogelijkheden zijn precies hetzelfde als het niet meer is bij Paylogic.


Hahaha, die tickets zijn nog niet eens uitverkocht. Wat een uil ben je dan :lol:
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Steffnov schreef:
Waar zie jij dat staan? Enige prijs die ik tegenkom als originele ticketprijs is €78, wat inc. servicekosten er maar €0.75 vanaf zit.

https://www.ticketswap.nl/defqon1/zaterdag

Zijn toch allemaal rond de 90 (naar beneden scrollen)

Ja, de verkoopprijs. Hoebedoelje heeft het over originele ticketprijs.
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk mensen die met een pre-sale code tickets gekocht hadden en deze op ticketswap gezet hebben voor de algemene sale begon. Simpele zieltjes die dan zeker willen zijn van een ticket en er al maar direct eentje kopen.
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Waarschijnlijk mensen die met een pre-sale code tickets gekocht hadden en deze op ticketswap gezet hebben voor de algemene sale begon. Simpele zieltjes die dan zeker willen zijn van een ticket en er al maar direct eentje kopen.


Deze zijn allemaal vanaf afgelopen zaterdag geplaatst.

Wanneer je er enkele open klikt zie je dat iedereen een andere "De originele ticketprijs is" heeft staan.

Bij Ticketswap is een max. ingesteld voor het geld je bovenop de echte prijs mag zetten.

Dus wanneer je een hogere "De originele ticketprijs is" plaatst dan kan de winst ook hoger.

Gewoon niet kopen wanneer de prijzen niet kloppen, en de mensen blijven er mee zitten.
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ik niet gezien. :)
Genoeg 'wanhopige' mensen die toch altijd een kaartje kopen voor veel te hoge prijs.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 00:54 
 
Hardtraxxer

Weekend ticket gehaald. Ben benieuwd, voorheen nog nooit langer dan 1 dag gegaan. Heb er super veel zin in!
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst een weekend op de camping. Suuuuper veel zin in.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2015 10:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Maar voor drinken is er nog een grens ook.


Ik kwam deze "tip" tegen:



:lol:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2015 18:29 
 

hoe kom je daar op xd :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2015 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet dat ik hem binnenkort verwacht, alleen wanneer maakte Q-Dance de timetable bekend vorig jaar?
Bericht Geplaatst op 12 apr 2015 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

24 juni. Dus 4 dagen van te voren.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2015 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
24 juni. Dus 4 dagen van te voren.


:lol:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2015 23:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

J oey schreef:
24 juni. Dus 4 dagen van te voren.

xd
Bericht Geplaatst op 12 apr 2015 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
24 juni. Dus 4 dagen van te voren.


Jij bent in de war met Dreamfields :lol:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
J oey schreef:
24 juni. Dus 4 dagen van te voren.


Jij bent in de war met Dreamfields :lol:


In de war met vorig jaar, toen was het een week later. :P
Bericht Geplaatst op 12 apr 2015 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Rickzel schreef:
J oey schreef:
24 juni. Dus 4 dagen van te voren.


Jij bent in de war met Dreamfields :lol:


In de war met vorig jaar, toen was het een week later. :P

Jij snapt het. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2015 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen jullie wel lacherig gaan doen maar jullie zijn degenen die verkeerd lezen.

MDesiqn schreef:
Niet dat ik hem binnenkort verwacht, alleen wanneer maakte Q-Dance de timetable bekend vorig jaar?


Defqon was vorig jaar op 28 juni.
http://hardnews.nl/q-dance-onthuld-de-v ... 4/?lang=nl => 24 juni.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2015 23:47 
 
Hardtraxx Elite

Q-Dance onthuld :x
Bericht Geplaatst op 13 apr 2015 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
chas1n schreef:
Rickzel schreef:

Jij bent in de war met Dreamfields :lol:


In de war met vorig jaar, toen was het een week later. :P

Jij snapt het. :thumbsup:


:cool:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2015 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Kunnen jullie wel lacherig gaan doen maar jullie zijn degenen die verkeerd lezen.

MDesiqn schreef:
Niet dat ik hem binnenkort verwacht, alleen wanneer maakte Q-Dance de timetable bekend vorig jaar?


Defqon was vorig jaar op 28 juni.
http://hardnews.nl/q-dance-onthuld-de-v ... 4/?lang=nl => 24 juni.


Oh shit, je hebt vgm gelijk :oh: haha
Bericht Geplaatst op 13 apr 2015 10:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Kunnen jullie wel lacherig gaan doen maar jullie zijn degenen die verkeerd lezen.

MDesiqn schreef:
Niet dat ik hem binnenkort verwacht, alleen wanneer maakte Q-Dance de timetable bekend vorig jaar?


Defqon was vorig jaar op 28 juni.
http://hardnews.nl/q-dance-onthuld-de-v ... 4/?lang=nl => 24 juni.


Het enigste goede antwoord xd
Thanks voor 't beantwoorden van me vraag.
Bericht Geplaatst op 13 apr 2015 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze antwoord ga ik niet bevrage
Bericht Geplaatst op 13 apr 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
J oey schreef:
Kunnen jullie wel lacherig gaan doen maar jullie zijn degenen die verkeerd lezen.

MDesiqn schreef:
Niet dat ik hem binnenkort verwacht, alleen wanneer maakte Q-Dance de timetable bekend vorig jaar?


Defqon was vorig jaar op 28 juni.
http://hardnews.nl/q-dance-onthuld-de-v ... 4/?lang=nl => 24 juni.


Het enigste goede antwoord xd
Thanks voor 't beantwoorden van me vraag.

Godverdomme zeg.

Ohja, goede reactie Joey ;)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten