Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 12:21 
 
Hardtraxx Elite

Tickets besteld en betaald, 1e keer Defqon is een feit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gelukkig geen gestress vandaag, maar via een presale code van een maat al een kaartje! :)
Voor het eerst sinds 2011 een keer weer naar Defqon, ik heb er nu al zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 13:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tickets ook binnen! Eerste keer Q-Dance feest in al die jaren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is een automatische wachtrij

Deze wachtrij onthoudt je plek. Indien je de pagina ververst, sta je automatisch weer achteraan in de rij. Wij adviseren je dit dus niet te doen! Het openen van meerdere tabbladen in een browser zal je kans op tickets niet vergroten.

De wachtrij werkt volgens het principe "wie het eerst komt, die het eerst maalt". Deze methode geeft je geen garantie tot een kaart, maar iedereen heeft een eerlijke plek in de rij en wordt op die volgorde behandeld.


En dan staat er geen tijd bij oid, moet ik nu gewoon wachten of gaat er iets gruwelijk mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 14:05 
 
Hardtraxx Addict

Tijd staat er al een jaar ofzo niet meer bij.

Gewoon wachten dit is normaal (en hou de facebook/twitter van Q-dance in de gaten voor het geval er wel wat mis gaat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 14:06 
 
Hardtraxxer

Ja, je kunt je kaartjes wel vergeten nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Deze pagina ververst automatisch als u aan de beurt bent!" oid had er makkelijk bij kunnen staan dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Tickets ook binnen! Eerste keer Q-Dance feest in al die jaren :P

Ga je met jeffrey?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 14:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Yes Erik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 14:27 
 
Hardtraxx Elite

Joepie. Ticket ook binnen. Weekend it is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik sta nog steeds in de wachtrij. Gaat hem niet meer worden waarschijnlijk

Edit: Toch nog gelukt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 14:30 
 
Hardtraxx Addict

Hunto schreef:
Ik sta nog steeds in de wachtrij. Gaat hem niet meer worden waarschijnlijk

Weekend duurt wel een weekje voor het uitverkocht is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een half uur in de wachtrij, eindelijk er doorheen en vier kaarten kunnen kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag stuk sneller uitverkocht dan vorig jaar. :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 15:12 
 
Hardtraxx Addict

J oey schreef:
Zaterdag stuk sneller uitverkocht dan vorig jaar. :o

Dat valt niet echt te vergelijken omdat er weer minder zaterdag tickets zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer weet wel echt alles hè, onvoorstelbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Miwer weet wel echt alles hè, onvoorstelbaar

Dat valt echt niet te vergelijken omdat wij minder weten dan hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Paling schreef:
Miwer weet wel echt alles hè, onvoorstelbaar

Dat valt echt niet te vergelijken omdat wij minder weten dan hem.

Dan hij :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat bedoel ik dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bizar zo snel..

Normaal koop ik er altijd 2 zodat ik die altijd nog aan iemand anders voor dezelfde prijs kan doorverkopen..

Iemand die net zo denkt en er nu dus eentje voor mij over heeft? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Bizar zo snel..

Normaal koop ik er altijd 2 zodat ik die altijd nog aan iemand anders voor dezelfde prijs kan doorverkopen..

Iemand die net zo denkt en er nu dus eentje voor mij over heeft? :)


Helaas niet, als je het eerder had gepost op dit forum hadden wel andere mensen via presale kunnen kopen voor je denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 11:43 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:

Festicat op de skottelbraai


Het is maar wat je lekker vindt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 01:54 
 
Hardtraxxer

Basxt schreef:
Bizar zo snel..

Normaal koop ik er altijd 2 zodat ik die altijd nog aan iemand anders voor dezelfde prijs kan doorverkopen..

Iemand die net zo denkt en er nu dus eentje voor mij over heeft? :)


https://www.ticketswap.nl/defqon1
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 08:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:


Citaat:
De originele ticketprijs is € 77,40.
De originele ticketprijs is € 77,50.
De originele ticketprijs is € 78.
De originele ticketprijs is € 77,46.
De originele ticketprijs is € 76.
De originele ticketprijs is € 77.
De originele ticketprijs is € 90.


:')

Niet kopen mensen, laat men er lekker mee zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar zie jij dat staan? Enige prijs die ik tegenkom als originele ticketprijs is €78, wat inc. servicekosten er maar €0.75 vanaf zit.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten