Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 21:37 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
yowan schreef:
heeft iemand tips om met beperkte middelen echt lekker te eten daar? heb zelf nooit gekampeerd of iets dergelijks dus heb geen idee

tip

geen pakken chocomel

ben ik afgelopen jaar op een nogal kutte manier achtergekomen

Wattan? :P
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 21:42 

Hardtraxx Addict

cb92 schreef:
stefaneke schreef:
yowan schreef:
heeft iemand tips om met beperkte middelen echt lekker te eten daar? heb zelf nooit gekampeerd of iets dergelijks dus heb geen idee

tip

geen pakken chocomel

ben ik afgelopen jaar op een nogal kutte manier achtergekomen

Wattan? :P

Chocomel is zeg maar melk met chocoladesmaak.. na 2 dagen ongekoeld in een warme tent kan je wel raden wat er gebeurt. xd
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 21:53 

Hardtraxx Addict

Ik denk eerder dat er een pak chocomel is kapot gegaan tijdens de reis of bij het uitpakken :P
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 22:10 

Hardtraxx Addict

Idd, pakken houdbare chocomel kunnen gewoon buiten de koelkast blijven :P.. Of de combinatie drank met chocomel is ook geen goeie :P
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 22:39 

Richardd schreef:
Ik denk eerder dat er een pak chocomel is kapot gegaan tijdens de reis of bij het uitpakken :P

Dit xd

Heb bijna al mijn kleren mogen uitspoelen bij de douches na aankomst. Aan het eind van het weekend ruikte alles nog naar chocomel.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 01:00 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Ze worden steeds leuker :oh:

Broodje Unox Adarookworst?

Jaa! Maar dan wel in versgebakken Catatonic Ovenbrood, met een glaasje Cool Best Enemies. Heerlijk :)
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 01:05 

Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
Rickzel schreef:
Ze worden steeds leuker :oh:

Broodje Unox Adarookworst?

Jaa! Maar dan wel in versgebakken Catatonic Ovenbrood, met een glaasje Cool Best Enemies. Heerlijk :)

Hahaha jezus wat flauw, heerlijk. :lol:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 01:17 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:

Wij hadden voor de 1e avond van hamburgers op n wegwerpbbq + bakkersbollen, resultaat was veel beter dan ik verwacht had. De overgebleven hamburgers waren de volgende dag wel vloeibaar xd.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 08:06 

Donateur

Uberhout schreef:
yowan schreef:

Wij hadden voor de 1e avond van hamburgers op n wegwerpbbq + bakkersbollen, resultaat was veel beter dan ik verwacht had. De overgebleven hamburgers waren de volgende dag wel vloeibaar xd.

Er bestaan kant-en-klaar maaltijden voor op de camping. :D

Ook kan je vlees bij de slager vacuum laten trekken en zo is het langer houdbaar (buiten een koeling).

Blikken is veel variatie in; knakworsten, gehaktballen in satesaus etc etc.

Chicken Tonight potten.

Noodles.

Er is zo veel dat buiten een koeling goedblijft, zeker bij een weekeinde kamperen. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 10:46 

Hardtraxx Addict

Ik ben een leek in kamperen, maar hoe warm je dit eten op?
Hoe kom je aan kokend water?
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 10:51 

Hardtraxxer

Hooli schreef:

BBQ en een kookpan. Als je water nodig hebt kan je het halen bij de toilets
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 11:13 

Hardtraxx Veteran

OP DQ1 mag je een klein gasvuurtje meenemen. 1 persoon had dit bij in onze groep en was voldoende om iedereen zijn eten warm te maken.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 11:29 

Donateur

Hooli schreef:

Kwartiertje op gaan zitten
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 11:35 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Hooli schreef:

Kwartiertje op gaan zitten

Normaal doen
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 11:52 

Hardtraxx Veteran

Zoiets als een skottelbraai kan dus? Ideaal!
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 12:08 

Hardtraxx Newbie

Helemaal vergeten dat ik nog een ongebruikte presale code heb. Zelf via travel een plekje op de vriendencamping bemachtigd, eerste die PM'd krijgt hem.

Meteen een mooi moment om eindelijk eens een account aan te maken :)
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 12:27 

Hardtraxx Veteran

AhDaaro schreef:
Helemaal vergeten dat ik nog een ongebruikte presale code heb. Zelf via travel een plekje op de vriendencamping bemachtigd, eerste die PM'd krijgt hem.

Weinig zin als die codes niet meer geldig zijn :thumbup:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 12:32 

Hardtraxx Newbie

Basshunterzz schreef:
AhDaaro schreef:

Weinig zin als die codes niet meer geldig zijn :thumbup:

Damn, zonde. Dat is nog eens blij maken met een dode mus. :$

Sorry
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 12:43 

Hardtraxxer

Haha kan gebeuren :P Vraag me overigens af hoeveel van die codes er wel niet zijn weggegeven, zie het overal. Dit + 'buscombi' tickets, hoeveel kaarten zijn er al wel niet verkocht?
Leuk voor de statistiekjes voor Q-Dance. Als ze zo doorgaan is DQ in 2018 al uitverkocht voor de kaartverkoop is begonnen
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 12:45 

Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
Haha kan gebeuren :P Vraag me overigens af hoeveel van die codes er wel niet zijn weggegeven, zie het overal. Dit + 'buscombi' tickets, hoeveel kaarten zijn er al wel niet verkocht?
Leuk voor de statistiekjes voor Q-Dance. Als ze zo doorgaan is DQ in 2018 al uitverkocht voor de kaartverkoop is begonnen

Denk niet dat ze het zo ver laten komen :P Maar omdat vorig jaar de zaterdag tickets ruim 3 dagen na de tijd nog te halen waren willen ze denk ik op deze manier het feest weer wat exclusiever laten lijken, want het staat natuurlijk goed als het binnen een uur uitverkocht is.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 12:47 

Hardtraxx Addict

vanavond om 00:00 begint de verkoop op eventtravel ook al. Zijn er nog wel (zaterdag) kaarten morgen :P
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 12:52 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
vanavond om 00:00 begint de verkoop op eventtravel ook al. Zijn er nog wel (zaterdag) kaarten morgen :P

Nogmaals: ik zou me niet te druk maken ;) In het ergste geval betaal je 20 euro meer bij Viagogo (doe maar niet)
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 14:20 

Hardtraxxer

Bedoelde het niet letterlijk natuurlijk Rickzel :lol:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:53 

Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
Bedoelde het niet letterlijk natuurlijk Rickzel :lol:

Nou Bever, normaal zit dit topic elk jaar vol met stresskippen, dus ik dacht te maken te hebben met een stressBever.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:04 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Miwer schreef:

Nogmaals: ik zou me niet te druk maken ;) In het ergste geval betaal je 20 euro meer bij Viagogo (doe maar niet)

Heb mijn kaarten al een tijdje hoor, maar vooral voor de zaterdag vraag ik me af of er nog veel zijn zaterdag :P
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten