Wattan?wrote:tipwrote:heeft iemand tips om met beperkte middelen echt lekker te eten daar? heb zelf nooit gekampeerd of iets dergelijks dus heb geen idee
geen pakken chocomel
ben ik afgelopen jaar op een nogal kutte manier achtergekomen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Chocomel is zeg maar melk met chocoladesmaak.. na 2 dagen ongekoeld in een warme tent kan je wel raden wat er gebeurt.wrote:Wattan?wrote:tipwrote:heeft iemand tips om met beperkte middelen echt lekker te eten daar? heb zelf nooit gekampeerd of iets dergelijks dus heb geen idee
geen pakken chocomel
ben ik afgelopen jaar op een nogal kutte manier achtergekomen
Ik denk eerder dat er een pak chocomel is kapot gegaan tijdens de reis of bij het uitpakken 
Idd, pakken houdbare chocomel kunnen gewoon buiten de koelkast blijven
.. Of de combinatie drank met chocomel is ook geen goeie 
-
S
Ditwrote:Ik denk eerder dat er een pak chocomel is kapot gegaan tijdens de reis of bij het uitpakken
Heb bijna al mijn kleren mogen uitspoelen bij de douches na aankomst. Aan het eind van het weekend ruikte alles nog naar chocomel.
Jaa! Maar dan wel in versgebakken Catatonic Ovenbrood, met een glaasje Cool Best Enemies. Heerlijkwrote:Ze worden steeds leuker![]()
Broodje Unox Adarookworst?
Hahaha jezus wat flauw, heerlijk.wrote:Jaa! Maar dan wel in versgebakken Catatonic Ovenbrood, met een glaasje Cool Best Enemies. Heerlijkwrote:Ze worden steeds leuker![]()
Broodje Unox Adarookworst?
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Wij hadden voor de 1e avond van hamburgers op n wegwerpbbq + bakkersbollen, resultaat was veel beter dan ik verwacht had. De overgebleven hamburgers waren de volgende dag wel vloeibaarwrote:heeft iemand tips om met beperkte middelen echt lekker te eten daar? heb zelf nooit gekampeerd of iets dergelijks dus heb geen idee
Er bestaan kant-en-klaar maaltijden voor op de camping.wrote:Wij hadden voor de 1e avond van hamburgers op n wegwerpbbq + bakkersbollen, resultaat was veel beter dan ik verwacht had. De overgebleven hamburgers waren de volgende dag wel vloeibaarwrote:heeft iemand tips om met beperkte middelen echt lekker te eten daar? heb zelf nooit gekampeerd of iets dergelijks dus heb geen idee.
Ook kan je vlees bij de slager vacuum laten trekken en zo is het langer houdbaar (buiten een koeling).
Blikken is veel variatie in; knakworsten, gehaktballen in satesaus etc etc.
Chicken Tonight potten.
Noodles.
Er is zo veel dat buiten een koeling goedblijft, zeker bij een weekeinde kamperen.
Ik ben een leek in kamperen, maar hoe warm je dit eten op?
Hoe kom je aan kokend water?
BBQ en een kookpan. Als je water nodig hebt kan je het halen bij de toiletswrote:Ik ben een leek in kamperen, maar hoe warm je dit eten op?
OP DQ1 mag je een klein gasvuurtje meenemen. 1 persoon had dit bij in onze groep en was voldoende om iedereen zijn eten warm te maken.
Kwartiertje op gaan zittenwrote:Ik ben een leek in kamperen, maar hoe warm je dit eten op?
Normaal doenwrote:Kwartiertje op gaan zittenwrote:Ik ben een leek in kamperen, maar hoe warm je dit eten op?
Zoiets als een skottelbraai kan dus? Ideaal!
-
AHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2015
- last seen Apr 2016
Helemaal vergeten dat ik nog een ongebruikte presale code heb. Zelf via travel een plekje op de vriendencamping bemachtigd, eerste die PM'd krijgt hem.
Meteen een mooi moment om eindelijk eens een account aan te maken
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Weinig zin als die codes niet meer geldig zijnwrote:Helemaal vergeten dat ik nog een ongebruikte presale code heb. Zelf via travel een plekje op de vriendencamping bemachtigd, eerste die PM'd krijgt hem.
-
AHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2015
- last seen Apr 2016
Damn, zonde. Dat is nog eens blij maken met een dode mus.wrote:Weinig zin als die codes niet meer geldig zijnwrote:Helemaal vergeten dat ik nog een ongebruikte presale code heb. Zelf via travel een plekje op de vriendencamping bemachtigd, eerste die PM'd krijgt hem.
Sorry
Haha kan gebeuren
Vraag me overigens af hoeveel van die codes er wel niet zijn weggegeven, zie het overal. Dit + 'buscombi' tickets, hoeveel kaarten zijn er al wel niet verkocht?
Leuk voor de statistiekjes voor Q-Dance. Als ze zo doorgaan is DQ in 2018 al uitverkocht voor de kaartverkoop is begonnen
Leuk voor de statistiekjes voor Q-Dance. Als ze zo doorgaan is DQ in 2018 al uitverkocht voor de kaartverkoop is begonnen
Denk niet dat ze het zo ver laten komenwrote:Haha kan gebeurenVraag me overigens af hoeveel van die codes er wel niet zijn weggegeven, zie het overal. Dit + 'buscombi' tickets, hoeveel kaarten zijn er al wel niet verkocht?
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
vanavond om 00:00 begint de verkoop op eventtravel ook al. Zijn er nog wel (zaterdag) kaarten morgen 
Nogmaals: ik zou me niet te druk makenwrote:vanavond om 00:00 begint de verkoop op eventtravel ook al. Zijn er nog wel (zaterdag) kaarten morgen
Bedoelde het niet letterlijk natuurlijk Rickzel 
Nou Bever, normaal zit dit topic elk jaar vol met stresskippen, dus ik dacht te maken te hebben met een stressBever.wrote:Bedoelde het niet letterlijk natuurlijk Rickzel
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Heb mijn kaarten al een tijdje hoor, maar vooral voor de zaterdag vraag ik me af of er nog veel zijn zaterdagwrote:Nogmaals: ik zou me niet te druk makenwrote:vanavond om 00:00 begint de verkoop op eventtravel ook al. Zijn er nog wel (zaterdag) kaarten morgenIn het ergste geval betaal je 20 euro meer bij Viagogo (doe maar niet)