Uberhout schreef:
yowan schreef:
heeft iemand tips om met beperkte middelen echt lekker te eten daar? heb zelf nooit gekampeerd of iets dergelijks dus heb geen idee
Wij hadden voor de 1e avond van hamburgers op n wegwerpbbq + bakkersbollen, resultaat was veel beter dan ik verwacht had. De overgebleven hamburgers waren de volgende dag wel vloeibaar

.
Er bestaan kant-en-klaar maaltijden voor op de camping.
Ook kan je vlees bij de slager vacuum laten trekken en zo is het langer houdbaar (buiten een koeling).
Blikken is veel variatie in; knakworsten, gehaktballen in satesaus etc etc.
Chicken Tonight potten.
Noodles.
Er is zo veel dat buiten een koeling goedblijft, zeker bij een weekeinde kamperen.
