Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 49 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
stefaneke wrote:
yowan wrote:heeft iemand tips om met beperkte middelen echt lekker te eten daar? heb zelf nooit gekampeerd of iets dergelijks dus heb geen idee
tip

geen pakken chocomel

ben ik afgelopen jaar op een nogal kutte manier achtergekomen
Wattan? :P
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
cb92 wrote:
stefaneke wrote:
yowan wrote:heeft iemand tips om met beperkte middelen echt lekker te eten daar? heb zelf nooit gekampeerd of iets dergelijks dus heb geen idee
tip

geen pakken chocomel

ben ik afgelopen jaar op een nogal kutte manier achtergekomen
Wattan? :P
Chocomel is zeg maar melk met chocoladesmaak.. na 2 dagen ongekoeld in een warme tent kan je wel raden wat er gebeurt. xd
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Ik denk eerder dat er een pak chocomel is kapot gegaan tijdens de reis of bij het uitpakken :P
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Idd, pakken houdbare chocomel kunnen gewoon buiten de koelkast blijven :P.. Of de combinatie drank met chocomel is ook geen goeie :P
S
Richardd wrote:Ik denk eerder dat er een pak chocomel is kapot gegaan tijdens de reis of bij het uitpakken :P
Dit xd

Heb bijna al mijn kleren mogen uitspoelen bij de douches na aankomst. Aan het eind van het weekend ruikte alles nog naar chocomel.
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Rickzel wrote:Ze worden steeds leuker :oh:

Broodje Unox Adarookworst?
Jaa! Maar dan wel in versgebakken Catatonic Ovenbrood, met een glaasje Cool Best Enemies. Heerlijk :)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Bever wrote:
Rickzel wrote:Ze worden steeds leuker :oh:

Broodje Unox Adarookworst?
Jaa! Maar dan wel in versgebakken Catatonic Ovenbrood, met een glaasje Cool Best Enemies. Heerlijk :)
Hahaha jezus wat flauw, heerlijk. :lol:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Wij hadden voor de 1e avond van hamburgers op n wegwerpbbq + bakkersbollen, resultaat was veel beter dan ik verwacht had. De overgebleven hamburgers waren de volgende dag wel vloeibaar xd.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Uberhout wrote:
Wij hadden voor de 1e avond van hamburgers op n wegwerpbbq + bakkersbollen, resultaat was veel beter dan ik verwacht had. De overgebleven hamburgers waren de volgende dag wel vloeibaar xd.
Er bestaan kant-en-klaar maaltijden voor op de camping. :D

Ook kan je vlees bij de slager vacuum laten trekken en zo is het langer houdbaar (buiten een koeling).

Blikken is veel variatie in; knakworsten, gehaktballen in satesaus etc etc.

Chicken Tonight potten.

Noodles.

Er is zo veel dat buiten een koeling goedblijft, zeker bij een weekeinde kamperen. :thumbup:
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Ik ben een leek in kamperen, maar hoe warm je dit eten op?
Hoe kom je aan kokend water?
Hardtraxxer
231 posts member since 2014
last seen Aug 2018
Hooli wrote:Ik ben een leek in kamperen, maar hoe warm je dit eten op?
BBQ en een kookpan. Als je water nodig hebt kan je het halen bij de toilets
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
OP DQ1 mag je een klein gasvuurtje meenemen. 1 persoon had dit bij in onze groep en was voldoende om iedereen zijn eten warm te maken.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kwartiertje op gaan zitten
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
TiMOTHYb wrote:
Kwartiertje op gaan zitten
Normaal doen
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zoiets als een skottelbraai kan dus? Ideaal!
A
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2015
last seen Apr 2016
Helemaal vergeten dat ik nog een ongebruikte presale code heb. Zelf via travel een plekje op de vriendencamping bemachtigd, eerste die PM'd krijgt hem.

Meteen een mooi moment om eindelijk eens een account aan te maken :)
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
AhDaaro wrote:Helemaal vergeten dat ik nog een ongebruikte presale code heb. Zelf via travel een plekje op de vriendencamping bemachtigd, eerste die PM'd krijgt hem.

Weinig zin als die codes niet meer geldig zijn :thumbup:
A
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2015
last seen Apr 2016
Basshunterzz wrote:
AhDaaro wrote:Helemaal vergeten dat ik nog een ongebruikte presale code heb. Zelf via travel een plekje op de vriendencamping bemachtigd, eerste die PM'd krijgt hem.

Weinig zin als die codes niet meer geldig zijn :thumbup:
Damn, zonde. Dat is nog eens blij maken met een dode mus. :$

Sorry
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
Haha kan gebeuren :P Vraag me overigens af hoeveel van die codes er wel niet zijn weggegeven, zie het overal. Dit + 'buscombi' tickets, hoeveel kaarten zijn er al wel niet verkocht?
Leuk voor de statistiekjes voor Q-Dance. Als ze zo doorgaan is DQ in 2018 al uitverkocht voor de kaartverkoop is begonnen
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Bever wrote:Haha kan gebeuren :P Vraag me overigens af hoeveel van die codes er wel niet zijn weggegeven, zie het overal. Dit + 'buscombi' tickets, hoeveel kaarten zijn er al wel niet verkocht?
Leuk voor de statistiekjes voor Q-Dance. Als ze zo doorgaan is DQ in 2018 al uitverkocht voor de kaartverkoop is begonnen
Denk niet dat ze het zo ver laten komen :P Maar omdat vorig jaar de zaterdag tickets ruim 3 dagen na de tijd nog te halen waren willen ze denk ik op deze manier het feest weer wat exclusiever laten lijken, want het staat natuurlijk goed als het binnen een uur uitverkocht is.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
vanavond om 00:00 begint de verkoop op eventtravel ook al. Zijn er nog wel (zaterdag) kaarten morgen :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Miwer wrote:vanavond om 00:00 begint de verkoop op eventtravel ook al. Zijn er nog wel (zaterdag) kaarten morgen :P
Nogmaals: ik zou me niet te druk maken ;) In het ergste geval betaal je 20 euro meer bij Viagogo (doe maar niet)
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
Bedoelde het niet letterlijk natuurlijk Rickzel :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Bever wrote:Bedoelde het niet letterlijk natuurlijk Rickzel :lol:
Nou Bever, normaal zit dit topic elk jaar vol met stresskippen, dus ik dacht te maken te hebben met een stressBever.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Rickzel wrote:
Miwer wrote:vanavond om 00:00 begint de verkoop op eventtravel ook al. Zijn er nog wel (zaterdag) kaarten morgen :P
Nogmaals: ik zou me niet te druk maken ;) In het ergste geval betaal je 20 euro meer bij Viagogo (doe maar niet)
Heb mijn kaarten al een tijdje hoor, maar vooral voor de zaterdag vraag ik me af of er nog veel zijn zaterdag :P