Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oftewel, heel ver bij uit de buurt blijven... jezus wat een kut idee >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand zich dat verhaal nog herinneren van die zieke jongen die via Make-A-Wish, Radio 538 en Noisecontrollers afgelopen Qlimax mocht draaien? Dat is toen niet doorgegaan omdat hij destijds nog te jong was blijkbaar. Diezelfde jongen staat nu wel op de Purple als Ignition:
http://www.djmag.nl/features/12232014-1 ... op-defqon1

Wat me alleen opviel uit het artikel (wat al in december is gepubliceerd) is het volgende:
Citaat:
Doorbraak
Het aanbod om op te treden tijdens Qlimax kon dan wel niet doorgaan omdat hij daar net te jong voor was, maar ondertussen staat er een optreden op de mainstage gepland tijdens het hardstyle event Defqon.1. Hij verzorgt het openingsprogramma en mag een uur optreden. “Mijn optreden in Biddinghuizen kan helpen bij mijn doorbraak.”

En nu doet blijkbaar Elkabass ineens de opening op de mainstage, en staat die jongen op de Purple?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ha, goed speurwerk! Dat is inderdaad wel opvallend.

dat nummer wat je in dat artikel kan horen klinkt helemaal niet verkeerd trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:37 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Oftewel, heel ver bij uit de buurt blijven... jezus wat een kut idee >.<

Denk het ook ja :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Kan iemand zich dat verhaal nog herinneren van die zieke jongen die via Make-A-Wish, Radio 538 en Noisecontrollers afgelopen Qlimax mocht draaien? Dat is toen niet doorgegaan omdat hij destijds nog te jong was blijkbaar. Diezelfde jongen staat nu wel op de Purple als Ignition:
http://www.djmag.nl/features/12232014-1 ... op-defqon1

Wat me alleen opviel uit het artikel (wat al in december is gepubliceerd) is het volgende:
Citaat:
Doorbraak
Het aanbod om op te treden tijdens Qlimax kon dan wel niet doorgaan omdat hij daar net te jong voor was, maar ondertussen staat er een optreden op de mainstage gepland tijdens het hardstyle event Defqon.1. Hij verzorgt het openingsprogramma en mag een uur optreden. “Mijn optreden in Biddinghuizen kan helpen bij mijn doorbraak.”

En nu doet blijkbaar Elkabass ineens de opening op de mainstage, en staat die jongen op de Purple?


doet elkabass zich niet gewoon voor als dat jongetje :lol: :lol: :lol:
de lengte heeft ie iig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dat vind ik nou best een kwalijke zaak van Q-Dance als dat die jongen beloofd is. Dat je op Defqon mag draaien, helemaal super en Purple ook hartstikke vet. Maar als je beloofd is de main te openen, en dat gaat dan niet door. Dan baal je toch wel eventjes als jongen.

Maar alsnog kleine :thumbup: voor Q, dat ze hem wel een kans bieden. En zijn track klinkt ook nog eens goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/QdanceNederland/photos/a.534109453308072.1073741829.534066353312382/920640857988261/?type=1&theater

Mensen die een pre-sale code zoeken, binnen 30 minuten een foto sturen van jezelf met een groep vrienden op Defqon en je maakt kans op een code.

Lenny schreef:
Maar alsnog kleine :thumbup: voor Q, dat ze hem wel een kans bieden. En zijn track klinkt ook nog eens goed.


Precies een dikke :thumbup: voor Q-Dance, alhoewel ik betwijfel of ze er zichzelf ook niet een grote dienst mee verlenen. Weer een naam die best goed is, voor bijna niks op de Purple laten staan draaien, toch weer paar honderd euro bespaart en je krijgt wat media aandacht van 538 en wat verschillende forums die het er weer over hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes! Pre-Sale code binnen, thanks Q-Dance! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 00:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb ook een Code van mijzelf over, de eerste in me inbox die krijgt hem, mocht je binnen 24u geen bericht terug krijgen mag je hem als weggegeven beschouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 00:41 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Dat vind ik nou best een kwalijke zaak van Q-Dance als dat die jongen beloofd is. Dat je op Defqon mag draaien, helemaal super en Purple ook hartstikke vet. Maar als je beloofd is de main te openen, en dat gaat dan niet door. Dan baal je toch wel eventjes als jongen.

Maar alsnog kleine :thumbup: voor Q, dat ze hem wel een kans bieden. En zijn track klinkt ook nog eens goed.


Er staat toch nergens dat hij de main mag openen? Waarschijnlijk opent hij de Purple gewoon. Zou het apart vinden wanneer ze, met alle respect hoor, hem de main op zaterdag laten openen. Eerlijk gezegd denk ik dat het die jongen ook weinig boeit dat hij de Purple mag openen, zijn droom komt in ieder geval uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 00:50 
 
Hardtraxx Elite

Ticket besteld! Eerste keer, heb er zin in!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 00:57 
 
Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
Lenny schreef:
Dat vind ik nou best een kwalijke zaak van Q-Dance als dat die jongen beloofd is. Dat je op Defqon mag draaien, helemaal super en Purple ook hartstikke vet. Maar als je beloofd is de main te openen, en dat gaat dan niet door. Dan baal je toch wel eventjes als jongen.

Maar alsnog kleine :thumbup: voor Q, dat ze hem wel een kans bieden. En zijn track klinkt ook nog eens goed.


Er staat toch nergens dat hij de main mag openen? Waarschijnlijk opent hij de Purple gewoon. Zou het apart vinden wanneer ze, met alle respect hoor, hem de main op zaterdag laten openen. Eerlijk gezegd denk ik dat het die jongen ook weinig boeit dat hij de Purple mag openen, zijn droom komt in ieder geval uit.


pecola-tje schreef:
Citaat:
Doorbraak
Het aanbod om op te treden tijdens Qlimax kon dan wel niet doorgaan omdat hij daar net te jong voor was, maar ondertussen staat er een optreden op de mainstage gepland tijdens het hardstyle event Defqon.1. Hij verzorgt het openingsprogramma en mag een uur optreden. “Mijn optreden in Biddinghuizen kan helpen bij mijn doorbraak.”


En nu doet blijkbaar Elkabass ineens de opening op de mainstage, en staat die jongen op de Purple?


Staat er wel, en mij zou dat best boeien, main openen of purple.. zit toch een redelijk verschil in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien mag hij nu wel midden op de dag draaien in de purple. Natuurlijk is dat niet hetzelfde als openen op de main en ik zou daar ook best van balen maar we moeten niet vergeten dat Q hem een plezier doet (of het voor de publiciteit is maar even in het midden gelaten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 17:13 
 
Hardtraxx Elite

Richardd schreef:
Misschien mag hij nu wel midden op de dag draaien in de purple. Natuurlijk is dat niet hetzelfde als openen op de main en ik zou daar ook best van balen maar we moeten niet vergeten dat Q hem een plezier doet (of het voor de publiciteit is maar even in het midden gelaten).

Tuurlijk, altijd mooi als je zomaar op Defqon mag draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 10:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe duur zijn de zaterdag tickets dit jaar? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 10:27 
 

stanlesz schreef:
Hoe duur zijn de zaterdag tickets dit jaar? :whistle:


72,50 ex volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
stanlesz schreef:
Hoe duur zijn de zaterdag tickets dit jaar? :whistle:


72,50 ex volgens mij


Thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen, zin oan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belachelijk dat als je een tent in je eentje wilt kopen, dat je dan 53 euro toeslag moet betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 12:15 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Belachelijk dat als je een tent in je eentje wilt kopen, dat je dan 53 euro toeslag moet betalen.

Waarom? De prijs van de tent is betekend op 2 personen. Als je in je eentje een tent koopt word hij niet opeens de helft van de prijs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het stom
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is trouwens die supermarkt op de camping een soort van AH To Go? (Alle producten maar dan +125% op de prijs)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

code vergeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 12:50 
 
Hardtraxx Addict

MDesiqn schreef:
Is trouwens die supermarkt op de camping een soort van AH To Go? (Alle producten maar dan +125% op de prijs)

Wel duurder volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 12:51 
 
Hardtraxxer

https://frontoffice.paylogic.nl/flows/M ... /Vouchers/
vouchercode: [email protected]

Code over, eerst komt eerst maalt :)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten