Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 39 minutes ago
Oftewel, heel ver bij uit de buurt blijven... jezus wat een kut idee >.<
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Kan iemand zich dat verhaal nog herinneren van die zieke jongen die via Make-A-Wish, Radio 538 en Noisecontrollers afgelopen Qlimax mocht draaien? Dat is toen niet doorgegaan omdat hij destijds nog te jong was blijkbaar. Diezelfde jongen staat nu wel op de Purple als Ignition:
http://www.djmag.nl/features/12232014-1 ... op-defqon1

Wat me alleen opviel uit het artikel (wat al in december is gepubliceerd) is het volgende:
Doorbraak
Het aanbod om op te treden tijdens Qlimax kon dan wel niet doorgaan omdat hij daar net te jong voor was, maar ondertussen staat er een optreden op de mainstage gepland tijdens het hardstyle event Defqon.1. Hij verzorgt het openingsprogramma en mag een uur optreden. “Mijn optreden in Biddinghuizen kan helpen bij mijn doorbraak.”
En nu doet blijkbaar Elkabass ineens de opening op de mainstage, en staat die jongen op de Purple?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 39 minutes ago
ha, goed speurwerk! Dat is inderdaad wel opvallend.

dat nummer wat je in dat artikel kan horen klinkt helemaal niet verkeerd trouwens!
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Rickzel wrote:Oftewel, heel ver bij uit de buurt blijven... jezus wat een kut idee >.<
Denk het ook ja :x
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
pecola-tje wrote:Kan iemand zich dat verhaal nog herinneren van die zieke jongen die via Make-A-Wish, Radio 538 en Noisecontrollers afgelopen Qlimax mocht draaien? Dat is toen niet doorgegaan omdat hij destijds nog te jong was blijkbaar. Diezelfde jongen staat nu wel op de Purple als Ignition:
http://www.djmag.nl/features/12232014-1 ... op-defqon1

Wat me alleen opviel uit het artikel (wat al in december is gepubliceerd) is het volgende:
Doorbraak
Het aanbod om op te treden tijdens Qlimax kon dan wel niet doorgaan omdat hij daar net te jong voor was, maar ondertussen staat er een optreden op de mainstage gepland tijdens het hardstyle event Defqon.1. Hij verzorgt het openingsprogramma en mag een uur optreden. “Mijn optreden in Biddinghuizen kan helpen bij mijn doorbraak.”
En nu doet blijkbaar Elkabass ineens de opening op de mainstage, en staat die jongen op de Purple?
doet elkabass zich niet gewoon voor als dat jongetje :lol: :lol: :lol:
de lengte heeft ie iig :lol:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Dat vind ik nou best een kwalijke zaak van Q-Dance als dat die jongen beloofd is. Dat je op Defqon mag draaien, helemaal super en Purple ook hartstikke vet. Maar als je beloofd is de main te openen, en dat gaat dan niet door. Dan baal je toch wel eventjes als jongen.

Maar alsnog kleine :thumbup: voor Q, dat ze hem wel een kans bieden. En zijn track klinkt ook nog eens goed.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
https://www.facebook.com/QdanceNederlan ... =1&theater

Mensen die een pre-sale code zoeken, binnen 30 minuten een foto sturen van jezelf met een groep vrienden op Defqon en je maakt kans op een code.
Lenny wrote:Maar alsnog kleine :thumbup: voor Q, dat ze hem wel een kans bieden. En zijn track klinkt ook nog eens goed.
Precies een dikke :thumbup: voor Q-Dance, alhoewel ik betwijfel of ze er zichzelf ook niet een grote dienst mee verlenen. Weer een naam die best goed is, voor bijna niks op de Purple laten staan draaien, toch weer paar honderd euro bespaart en je krijgt wat media aandacht van 538 en wat verschillende forums die het er weer over hebben.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Yes! Pre-Sale code binnen, thanks Q-Dance! :)
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Ik heb ook een Code van mijzelf over, de eerste in me inbox die krijgt hem, mocht je binnen 24u geen bericht terug krijgen mag je hem als weggegeven beschouwen.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Lenny wrote:Dat vind ik nou best een kwalijke zaak van Q-Dance als dat die jongen beloofd is. Dat je op Defqon mag draaien, helemaal super en Purple ook hartstikke vet. Maar als je beloofd is de main te openen, en dat gaat dan niet door. Dan baal je toch wel eventjes als jongen.

Maar alsnog kleine :thumbup: voor Q, dat ze hem wel een kans bieden. En zijn track klinkt ook nog eens goed.
Er staat toch nergens dat hij de main mag openen? Waarschijnlijk opent hij de Purple gewoon. Zou het apart vinden wanneer ze, met alle respect hoor, hem de main op zaterdag laten openen. Eerlijk gezegd denk ik dat het die jongen ook weinig boeit dat hij de Purple mag openen, zijn droom komt in ieder geval uit.
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
Ticket besteld! Eerste keer, heb er zin in!! :D
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
Basshunterzz wrote:
Lenny wrote:Dat vind ik nou best een kwalijke zaak van Q-Dance als dat die jongen beloofd is. Dat je op Defqon mag draaien, helemaal super en Purple ook hartstikke vet. Maar als je beloofd is de main te openen, en dat gaat dan niet door. Dan baal je toch wel eventjes als jongen.

Er staat toch nergens dat hij de main mag openen? Waarschijnlijk opent hij de Purple gewoon. Zou het apart vinden wanneer ze, met alle respect hoor, hem de main op zaterdag laten openen. Eerlijk gezegd denk ik dat het die jongen ook weinig boeit dat hij de Purple mag openen, zijn droom komt in ieder geval uit.
pecola-tje wrote:
Doorbraak
Staat er wel, en mij zou dat best boeien, main openen of purple.. zit toch een redelijk verschil in..
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Misschien mag hij nu wel midden op de dag draaien in de purple. Natuurlijk is dat niet hetzelfde als openen op de main en ik zou daar ook best van balen maar we moeten niet vergeten dat Q hem een plezier doet (of het voor de publiciteit is maar even in het midden gelaten).
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
Richardd wrote:Misschien mag hij nu wel midden op de dag draaien in de purple. Natuurlijk is dat niet hetzelfde als openen op de main en ik zou daar ook best van balen maar we moeten niet vergeten dat Q hem een plezier doet (of het voor de publiciteit is maar even in het midden gelaten).
Tuurlijk, altijd mooi als je zomaar op Defqon mag draaien :P
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Hoe duur zijn de zaterdag tickets dit jaar? :whistle:
K
stanlesz wrote:Hoe duur zijn de zaterdag tickets dit jaar? :whistle:
72,50 ex volgens mij
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Kiloknaller wrote:
stanlesz wrote:Hoe duur zijn de zaterdag tickets dit jaar? :whistle:
72,50 ex volgens mij
Thanks! :)
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Kaartjes binnen, zin oan.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Belachelijk dat als je een tent in je eentje wilt kopen, dat je dan 53 euro toeslag moet betalen.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Paultheone wrote:Belachelijk dat als je een tent in je eentje wilt kopen, dat je dan 53 euro toeslag moet betalen.
Waarom? De prijs van de tent is betekend op 2 personen. Als je in je eentje een tent koopt word hij niet opeens de helft van de prijs :P
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik vind het stom
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Is trouwens die supermarkt op de camping een soort van AH To Go? (Alle producten maar dan +125% op de prijs)
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
code vergeven
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
MDesiqn wrote:Is trouwens die supermarkt op de camping een soort van AH To Go? (Alle producten maar dan +125% op de prijs)
Wel duurder volgens mij :P
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015