Flink duurder zelfs. Hoorde dat mensen voor een anderhalve liter fles water 3 munten moesten betalenwrote:Wel duurder volgens mijwrote:Is trouwens die supermarkt op de camping een soort van AH To Go? (Alle producten maar dan +125% op de prijs)
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
K
Klopt,die supermarkt is absurd duur. (logisch ook..had je zelf maar genoeg eten of drinken mee moeten nemen, en mensen hebben toch geen andere keuze)wrote:Flink duurder zelfs. Hoorde dat mensen voor een anderhalve liter fles water 3 munten moesten betalenwrote:Wel duurder volgens mijwrote:Is trouwens die supermarkt op de camping een soort van AH To Go? (Alle producten maar dan +125% op de prijs)
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Maar voor drinken is er nog een grens ook.
Tja, enige wat ik daar eigenlijk heb gehaald waren pistoletjes 's ochtends, 2 voor een halve munt. Had zelf van tevoren eieren gekookt en meegenomen, dus prima ontbijtje gehad
Verder niet echt iets nodig gehad, vooral water halen is gewoon dom als je het bij de WC gewoon bij kunt vullen.
Officieel wel. De smoes "ik neem voor meerdere mensen mee" werkte echter iedere keer. Plus, water kun je gewoon bijvullen, dus dat zou ik al niet meenemen.wrote:Maar voor drinken is er nog een grens ook.
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Hoe zit het als je zelf een tent meeneemt, altijd minimaal 2 personen per tent of zit daar geen minimum aan?
Kan me voorstellen dat als iedereen 1 persoonstenten meeneemt het terrein zo vol staat.
Kan me voorstellen dat als iedereen 1 persoonstenten meeneemt het terrein zo vol staat.
Ja en nee, er is een marketplace maar dat zijn vooral camping spullen en verder zijn het eettentjes. Geen supermarkt idee duswrote:Is trouwens die supermarkt op de camping een soort van AH To Go? (Alle producten maar dan +125% op de prijs)
@Konijn: Je mag meenemen wat je wilt, ruimte zat. Denk alleen niet dat het gewaardeerd wordt als je een 8-persoonstent meeneemt voor jou alleen
Heeft iemand misschien nog een presale code over?
Zijn geen regels over, je mag dus prima met je 1tje een grote tent in beslag nemen als je daar zin in hebt.wrote:Hoe zit het als je zelf een tent meeneemt, altijd minimaal 2 personen per tent of zit daar geen minimum aan?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
volgens mij was het altijd 4,5 m2 per persoon aan tent ofzo max (al word daar totaal niet op gecontroleerd)wrote:Zijn geen regels over, je mag dus prima met je 1tje een grote tent in beslag nemen als je daar zin in hebt.wrote:Hoe zit het als je zelf een tent meeneemt, altijd minimaal 2 personen per tent of zit daar geen minimum aan?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
volgens mij was het altijd 4,5 m2 per persoon aan tent ofzo max (al word daar totaal niet op gecontroleerd)wrote:Zijn geen regels over, je mag dus prima met je 1tje een grote tent in beslag nemen als je daar zin in hebt.wrote:Hoe zit het als je zelf een tent meeneemt, altijd minimaal 2 personen per tent of zit daar geen minimum aan?
Hmmm.. Dat word dus de toegestane 4,5 liter meenemen voor de camping.wrote:Flink duurder zelfs. Hoorde dat mensen voor een anderhalve liter fles water 3 munten moesten betalen
Alleen met eten is er geen supermarkt? Want weet niet of ik goed ga eten als ik 4,5 munten moet gaan betalen voor wat voedsel.
Het ontbijt in dat restaurant op de camping was gewoon prima kwaliteit..kost wel wat inderdaad maar verder niks over te klagen gehad!
Wat was het ontbijt en de prijs?wrote:Het ontbijt in dat restaurant op de camping was gewoon prima kwaliteit..kost wel wat inderdaad maar verder niks over te klagen gehad!
Je kunt prima zelf wat te eten meenemen.
in mijn geval knakworst en fruit uit blikwrote:Wat was het ontbijt en de prijs?wrote:Het ontbijt in dat restaurant op de camping was gewoon prima kwaliteit..kost wel wat inderdaad maar verder niks over te klagen gehad!![]()
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Zak krentenbollen heel het weekend voor in de ochtendwrote:in mijn geval knakworst en fruit uit blikwrote:Wat was het ontbijt en de prijs?wrote:Het ontbijt in dat restaurant op de camping was gewoon prima kwaliteit..kost wel wat inderdaad maar verder niks over te klagen gehad!![]()
![]()
Heb nog een code voor tickets waar ik niets mee doe, iemand die deze wil hebben?
1 probleem, kan niet meer op men hotmail. Ik krijg die melding van:
het lijkt er op dat iemand anders je account gebruikt.
Heb alles ingevuld en wacht nu op een e-mail naar het adres van men vader
Degene die me nu kan helpen krijgt de code haha
Stuur maar PM
Edit: niemand die het blijkbaar kan oplossen maar genoeg interesse in de codes, toch bedankt iedereen
genoeg PM's gehad
1 probleem, kan niet meer op men hotmail. Ik krijg die melding van:
het lijkt er op dat iemand anders je account gebruikt.
Heb alles ingevuld en wacht nu op een e-mail naar het adres van men vader
Degene die me nu kan helpen krijgt de code haha
Stuur maar PM
Edit: niemand die het blijkbaar kan oplossen maar genoeg interesse in de codes, toch bedankt iedereen
genoeg PM's gehad
Kaartjes binnen dankzij Firetrap, held!
Ik heb hier nog een weekend ticket, deze kan weg voor de gewone prijs van €118,10
Stuur een PB als je interesse hebt
Stuur een PB als je interesse hebt
Gisteren weekend tickets gehaald en dan vandaag te horen krijgen dat ik de maandag na Defqon twee tentamens heb. 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Zuurwrote:Gisteren weekend tickets gehaald en dan vandaag te horen krijgen dat ik de maandag na Defqon twee tentamens heb.
Ja zeg dat wel..
Ben vrijdag wel aanwezig en wss dat ik zaterdagavond even kom buurten maar zondag wordt wel lastig
Ga jij wel het hele weekend?
Ben vrijdag wel aanwezig en wss dat ik zaterdagavond even kom buurten maar zondag wordt wel lastig
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ja ik ben er het hele weekendwrote:Ja zeg dat wel..
Ben vrijdag wel aanwezig en wss dat ik zaterdagavond even kom buurten maar zondag wordt wel lastig![]()
Sowieso ff biertje doen
Gezellig man, ja dat biertje gaat er zeker van komen!wrote:Ja ik ben er het hele weekendwrote:Ja zeg dat wel..
Ben vrijdag wel aanwezig en wss dat ik zaterdagavond even kom buurten maar zondag wordt wel lastig![]()
Ga jij wel het hele weekend?![]()
Sowieso ff biertje doen
Na het kijken van de extended aftermovie krijg ik toch wel weer enorm veel zin hierin.
Wel grappig aan die extended aftermovie is het stuk van de Yellow, Q noemt het nummer niet eens (van Peacock geloof ik) en 3/4 van de beelden zijn van de silver of net buiten de Yellow
Wel grappig aan die extended aftermovie is het stuk van de Yellow, Q noemt het nummer niet eens (van Peacock geloof ik) en 3/4 van de beelden zijn van de silver of net buiten de Yellow