Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 12:52 
 

Miwer schreef:
MDesiqn schreef:
Is trouwens die supermarkt op de camping een soort van AH To Go? (Alle producten maar dan +125% op de prijs)

Wel duurder volgens mij :P


Flink duurder zelfs. Hoorde dat mensen voor een anderhalve liter fles water 3 munten moesten betalen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Miwer schreef:
MDesiqn schreef:
Is trouwens die supermarkt op de camping een soort van AH To Go? (Alle producten maar dan +125% op de prijs)

Wel duurder volgens mij :P


Flink duurder zelfs. Hoorde dat mensen voor een anderhalve liter fles water 3 munten moesten betalen :x

Klopt,die supermarkt is absurd duur. (logisch ook..had je zelf maar genoeg eten of drinken mee moeten nemen, en mensen hebben toch geen andere keuze)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 13:04 
 
Hardtraxx Addict

Maar voor drinken is er nog een grens ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, enige wat ik daar eigenlijk heb gehaald waren pistoletjes 's ochtends, 2 voor een halve munt. Had zelf van tevoren eieren gekookt en meegenomen, dus prima ontbijtje gehad :P Verder niet echt iets nodig gehad, vooral water halen is gewoon dom als je het bij de WC gewoon bij kunt vullen.

Miwer schreef:
Maar voor drinken is er nog een grens ook.

Officieel wel. De smoes "ik neem voor meerdere mensen mee" werkte echter iedere keer. Plus, water kun je gewoon bijvullen, dus dat zou ik al niet meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:17 
 
Hardtraxxer

Hoe zit het als je zelf een tent meeneemt, altijd minimaal 2 personen per tent of zit daar geen minimum aan?
Kan me voorstellen dat als iedereen 1 persoonstenten meeneemt het terrein zo vol staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Is trouwens die supermarkt op de camping een soort van AH To Go? (Alle producten maar dan +125% op de prijs)


Ja en nee, er is een marketplace maar dat zijn vooral camping spullen en verder zijn het eettentjes. Geen supermarkt idee dus

@Konijn: Je mag meenemen wat je wilt, ruimte zat. Denk alleen niet dat het gewaardeerd wordt als je een 8-persoonstent meeneemt voor jou alleen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand misschien nog een presale code over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
Hoe zit het als je zelf een tent meeneemt, altijd minimaal 2 personen per tent of zit daar geen minimum aan?
Kan me voorstellen dat als iedereen 1 persoonstenten meeneemt het terrein zo vol staat.


Zijn geen regels over, je mag dus prima met je 1tje een grote tent in beslag nemen als je daar zin in hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 15:48 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
MrBunni schreef:
Hoe zit het als je zelf een tent meeneemt, altijd minimaal 2 personen per tent of zit daar geen minimum aan?
Kan me voorstellen dat als iedereen 1 persoonstenten meeneemt het terrein zo vol staat.


Zijn geen regels over, je mag dus prima met je 1tje een grote tent in beslag nemen als je daar zin in hebt.

volgens mij was het altijd 4,5 m2 per persoon aan tent ofzo max (al word daar totaal niet op gecontroleerd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 15:48 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
MrBunni schreef:
Hoe zit het als je zelf een tent meeneemt, altijd minimaal 2 personen per tent of zit daar geen minimum aan?
Kan me voorstellen dat als iedereen 1 persoonstenten meeneemt het terrein zo vol staat.


Zijn geen regels over, je mag dus prima met je 1tje een grote tent in beslag nemen als je daar zin in hebt.

volgens mij was het altijd 4,5 m2 per persoon aan tent ofzo max (al word daar totaal niet op gecontroleerd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Flink duurder zelfs. Hoorde dat mensen voor een anderhalve liter fles water 3 munten moesten betalen :x


Hmmm.. Dat word dus de toegestane 4,5 liter meenemen voor de camping.
Alleen met eten is er geen supermarkt? Want weet niet of ik goed ga eten als ik 4,5 munten moet gaan betalen voor wat voedsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ontbijt in dat restaurant op de camping was gewoon prima kwaliteit..kost wel wat inderdaad maar verder niks over te klagen gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Het ontbijt in dat restaurant op de camping was gewoon prima kwaliteit..kost wel wat inderdaad maar verder niks over te klagen gehad!


Wat was het ontbijt en de prijs? :x :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt prima zelf wat te eten meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
pecola-tje schreef:
Het ontbijt in dat restaurant op de camping was gewoon prima kwaliteit..kost wel wat inderdaad maar verder niks over te klagen gehad!


Wat was het ontbijt en de prijs? :x :$

in mijn geval knakworst en fruit uit blik >.< ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 20:14 
 
Hardtraxx Addict

Repulze schreef:
MDesiqn schreef:
pecola-tje schreef:
Het ontbijt in dat restaurant op de camping was gewoon prima kwaliteit..kost wel wat inderdaad maar verder niks over te klagen gehad!


Wat was het ontbijt en de prijs? :x :$

in mijn geval knakworst en fruit uit blik >.< ^^

Zak krentenbollen heel het weekend voor in de ochtend
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb nog een code voor tickets waar ik niets mee doe, iemand die deze wil hebben?
1 probleem, kan niet meer op men hotmail. Ik krijg die melding van:
het lijkt er op dat iemand anders je account gebruikt.

Heb alles ingevuld en wacht nu op een e-mail naar het adres van men vader xd
Degene die me nu kan helpen krijgt de code haha :thumbsup:

Stuur maar PM

Edit: niemand die het blijkbaar kan oplossen maar genoeg interesse in de codes, toch bedankt iedereen xd
genoeg PM's gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen dankzij Firetrap, held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb hier nog een weekend ticket, deze kan weg voor de gewone prijs van €118,10

Stuur een PB als je interesse hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren weekend tickets gehaald en dan vandaag te horen krijgen dat ik de maandag na Defqon twee tentamens heb. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Gisteren weekend tickets gehaald en dan vandaag te horen krijgen dat ik de maandag na Defqon twee tentamens heb. :cry:


Zuur :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja zeg dat wel..
Ben vrijdag wel aanwezig en wss dat ik zaterdagavond even kom buurten maar zondag wordt wel lastig :(
Ga jij wel het hele weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Ja zeg dat wel..
Ben vrijdag wel aanwezig en wss dat ik zaterdagavond even kom buurten maar zondag wordt wel lastig :(
Ga jij wel het hele weekend?


Ja ik ben er het hele weekend :D
Sowieso ff biertje doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Richardd schreef:
Ja zeg dat wel..
Ben vrijdag wel aanwezig en wss dat ik zaterdagavond even kom buurten maar zondag wordt wel lastig :(
Ga jij wel het hele weekend?


Ja ik ben er het hele weekend :D
Sowieso ff biertje doen ^^

Gezellig man, ja dat biertje gaat er zeker van komen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 22:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Na het kijken van de extended aftermovie krijg ik toch wel weer enorm veel zin hierin.

Wel grappig aan die extended aftermovie is het stuk van de Yellow, Q noemt het nummer niet eens (van Peacock geloof ik) en 3/4 van de beelden zijn van de silver of net buiten de Yellow :lol:
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten