Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Festicats schreef:
Hier nog veel mensen naar de Riviera camping tijdens Defqon.1? :)

Jep
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit jaar hopelijk weer eens aanwezig op de zaterdag, na afwezigheid van 3 jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festicats schreef:
Hier nog veel mensen naar de Riviera camping tijdens Defqon.1? :)

Yes. De vorige jaren was het er vrij rustig, maar vandeweek waren we net op tijd om het huisje te boeken voordat het uitverkocht was.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 19:59 
 
Hardtraxx Newbie

elroyce schreef:
Festicats schreef:
Hier nog veel mensen naar de Riviera camping tijdens Defqon.1? :)

Yes. De vorige jaren was het er vrij rustig, maar vandeweek waren we net op tijd om het huisje te boeken voordat het uitverkocht was.. :P


Hoor inderdaad dit jaar ook wel erg veel mensen tot nu toe dat ze naar die camping gaan tijdens Defqon.1 :)


Waren zelf erg vroeg... dus lekker 30% of 40% vroegboek kunnen krijgen :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Festicats schreef:
elroyce schreef:
Festicats schreef:
Hier nog veel mensen naar de Riviera camping tijdens Defqon.1? :)

Yes. De vorige jaren was het er vrij rustig, maar vandeweek waren we net op tijd om het huisje te boeken voordat het uitverkocht was.. :P


Hoor inderdaad dit jaar ook wel erg veel mensen tot nu toe dat ze naar die camping gaan tijdens Defqon.1 :)


Waren zelf erg vroeg... dus lekker 30% of 40% vroegboek kunnen krijgen :)!


Zaten te kijken met groep voor een stacaravan. Alles weg, nu andere camping proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 22:32 
 

Een stage waar alleen Technics draaitafels en een mixer staan.

Zoiets zou ik graag nog ooit op een dergelijk festival willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tickets gekocht aanwezig met fluxion. :thumbsup:
Heb er zin in, maar met zoon line-up moet dat goed komen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 13:19 
 
Hardtraxxer

Ik snap het nog niet helemaal. Je koopt en weekendticket en dan moet je nog campingticket kopen. Of je boekt ergens anders een camping want dat is beter? Hoe doe je het dan met vervoer kan je gewoon je auto pakken aan het eind van elke dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Of je boekt ergens anders een camping want dat is beter?

Ja, wij hebben stacaravan geregeld want kamperen is kut.
Maar je hoeft alleen een weekendticket te kopen als je op camping van Defqon zelf wilt staan, daar hoef je geen extra campingtickets voor te kopen oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 13:57 
 
Hardtraxxer

Paling schreef:
johnnie schreef:
Of je boekt ergens anders een camping want dat is beter?

Ja, wij hebben stacaravan geregeld want kamperen is kut.
Maar je hoeft alleen een weekendticket te kopen als je op camping van Defqon zelf wilt staan, daar hoef je geen extra campingtickets voor te kopen oid.


Oke thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 15:46 
 
Hardtraxx Newbie

johnnie schreef:
Ik snap het nog niet helemaal. Je koopt en weekendticket en dan moet je nog campingticket kopen. Of je boekt ergens anders een camping want dat is beter? Hoe doe je het dan met vervoer kan je gewoon je auto pakken aan het eind van elke dag?


half uurtje lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 20:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festicats schreef:
Hier nog veel mensen naar de Riviera camping tijdens Defqon.1? :)

Huisdieren zijn daar niet toegestaan... sorry..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Festicats schreef:
Hier nog veel mensen naar de Riviera camping tijdens Defqon.1? :)

Huisdieren zijn daar niet toegestaan... sorry..


Citaat:
Zijn huisdieren toegestaan?

Huisdieren zijn van harte welkom op alle parken van de Oostappen Groep (maximaal 2 huisdieren).


:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 22:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk vind je jezelf wel bijzonder grappig. Je bent het helaas niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 00:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Hopelijk vind je jezelf wel bijzonder grappig. Je bent het helaas niet.

Één van de weinige keren dat ik het eens ben met deze man
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

Eén van de meest dramatische pogingen om te trollen idd, weet dat die Hardstyle Bitches jou ook gewoon uitlachen hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 12:51 
 
Hardtraxx Elite

Nou ben ik ook benieuwd wat er stond :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 12:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Evenement voor Hardstyle Bitches op de mainstage o.i.d. of een meeting, zal wel iets in die richting zijn.

(ik zag het zelf ook niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij had bij een nepaccount van Hardstyle Bitches op FB iets geplaatst van dat ie ze wilde ontmoeten op Defqon ofzo. En toen had dat nepaccount gereageerd dat ze met hem op het podium wilden dansen. Lachen, gieren, brullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig proberen te zijn en dat daarna vol trots hier delen, prima.
Daarna wordt je afgezeken omdat het ook gewoon niet grappig is, en vervolgens meteen je post in dit topic en de betreffende post op FB zelf ook maar verwijderen..? Wauw haha..! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Grappig proberen te zijn en dat daarna vol trots hier delen, prima.
Daarna wordt je afgezeken omdat het ook gewoon niet grappig is, en vervolgens meteen je post in dit topic en de betreffende post op FB zelf ook maar verwijderen..? Wauw haha..! xd

Beïnvloedbaar individu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 15:57 
 
Hardtraxx Elite

Haha wauw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zolang Joey het maar anaal kan nemen...dan vindt die jongen alles prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elkabass schreef:
Question: Who is Elkabass (a.k.a. The Prophet)
A: I’m Elkabass, also known as The Prophet. At Defqon.1 I’m opening the RED with something different! I’m working very hard to re-do multiple The Prophet tracks at 135-140 BPM. Of course with the same hard kicks and sounds!
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten