Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks!
Verder geen probleem hoor, maar ik kan niet van iedereen onthouden welke 50 namen ze willen zien...

en ik was een beetje chagrijnig ivm ajax gisterenavond
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Vanwege Chroman's reactie ook maar mijn lijstje van wat ik wel interessant vind om te zien! Speciaal voor jou man, enjoy! :thumbup:

Steffnov schreef:
Vrijdag

Blue
Gunz For hire

-heel veel namen-

Hosted by Villain



Jij gaat met de scooter neem ik aan :lol:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lachend bij. Chill ook dat de avonden/closing etc goed bezet zijn, zodat de momenten met minder keuze ook prima zijn. De festivaldagen heb je toch wel keuze te over om een vette dag neer te zetten :).
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, dit word weer een mooi feestje :D
Ontzettend tevreden met de line-up, vooral op vrijdag en zondag :)
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line-up! Nu nog kijken of ik ook dit jaar weer ga..
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Prima line-up! Nu nog kijken of ik ook dit jaar weer ga..


Haha, precies dit. Vorig jaar prima vermaakt hoewel ik een groot deel in mijn dag solo heb doorgebracht omdat de groep bij de main bleef. Indigo en Magenta waren heel tof :) Grootste redenen om niet te gaan zijn de kosten en het vervoer..
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Wil jij verzekerd zijn van jouw ‪#‎Defqon1‬ ticket voordat de officiële verkoop begint? Zorg dat je Q_dance toevoegt op ‪#‎Snapchat‬, want de komende dagen geven we codes weg!
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha blij dat ik m'n kaarten al heb :lol:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook op dit feest weer in mijn uppie te vinden. Eerste keer defqon na 2 jaar wachten :)
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Ook op dit feest weer in mijn uppie te vinden.


:(
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 19:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nog iemand die toevallig een code nodig heeft? gebruik die van mij toch niet
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yvanael schreef:
Nog iemand die toevallig een code nodig heeft? gebruik die van mij toch niet

graag!
hoe heb je hem gekregen dan? heb ze ook op snap maar krijg niks door
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 20:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Yvanael schreef:
Nog iemand die toevallig een code nodig heeft? gebruik die van mij toch niet

graag!
hoe heb je hem gekregen dan? heb ze ook op snap maar krijg niks door


Had ik gewoon gemaild gekregen, eerst even aan bekenden gevraagd maar die zijn al voorzien
heb je een pm gestuurd
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 20:40 
 
Hardtraxx Newbie

Mooie line-up :)

Nu nog tickets weten te bemachtigen voor een heel weekend :)!


Mocht iemand een pre-sale code over hebben dan houden wij ons aanbevolen om deze te ontvangen :P!
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand die twee pre-sale codes weg geeft?
PM me dan.. volg inmiddels ook al de Snapchat van Q-dance alleen nog geen geluk gehad.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 00:52 
 
Hardtraxx Newbie

Weekend vriendenplek binnen !! Onverwachts en heel relaxt: een aparte ingang! Dus geen wachtrij for me op de vrijdag! Hopelijk is de plek een beetje aan het begin dan kan me weekend niet meer stuk!
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Festicats schreef:
Mooie line-up :)

Nu nog tickets weten te bemachtigen voor een heel weekend :)!


Mocht iemand een pre-sale code over hebben dan houden wij ons aanbevolen om deze te ontvangen :P!


Ruilen voor een blikje Gourmet
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 15:51 
 
Hardtraxx Newbie

Firetrap schreef:
Festicats schreef:
Mooie line-up :)

Nu nog tickets weten te bemachtigen voor een heel weekend :)!


Mocht iemand een pre-sale code over hebben dan houden wij ons aanbevolen om deze te ontvangen :P!


Ruilen voor een blikje Gourmet


Afbeelding


:P ?
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

whahahahahhha
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festicats schreef:
Mooie line-up :)

Nu nog tickets weten te bemachtigen voor een heel weekend :)!


Mocht iemand een pre-sale code over hebben dan houden wij ons aanbevolen om deze te ontvangen :P!


Helaas niet, maar vraagje: gaan jij en je vriendin altijd verkleed als kat naar festivals toe?
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 17:37 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Festicats schreef:
Mooie line-up :)

Nu nog tickets weten te bemachtigen voor een heel weekend :)!


Mocht iemand een pre-sale code over hebben dan houden wij ons aanbevolen om deze te ontvangen :P!


Helaas niet, maar vraagje: gaan jij en je vriendin altijd verkleed als kat naar festivals toe?



In ieder geval toch bedankt! ;)

Regelmatig wel ja :thumbup:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festicats schreef:
Rickzel schreef:
Festicats schreef:
Mooie line-up :)

Nu nog tickets weten te bemachtigen voor een heel weekend :)!


Mocht iemand een pre-sale code over hebben dan houden wij ons aanbevolen om deze te ontvangen :P!


Helaas niet, maar vraagje: gaan jij en je vriendin altijd verkleed als kat naar festivals toe?



In ieder geval toch bedankt! ;)

Regelmatig wel ja :thumbup:


Mag ik vragen waarom? :P
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 17:51 
 
Hardtraxx Newbie

ThaBomba. schreef:


Mag ik vragen waarom? :P


Tuurlijk, vragen staat vrij toch :P?

Eigenlijk is het iets wat we ooit een keer hadden gedaan puur voor de gein... en zowel door de leuke als door de haat reacties hadden we zoiets van... dit gaan we vaker doen :)

Haters gonna hate -.-


Verder eigenlijk... ach geen idee :) vinden het zelf grappig wat andere daarvan vinden doet ons eigenlijk zeer weinig :cool:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, en je doet er niemand kwaad mee. Hartstikke leuk.

Maar wel een beetje gek.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 18:06 
 
Hardtraxx Newbie

Hier nog veel mensen naar de Riviera camping tijdens Defqon.1? :)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten