Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou hier heel graag een weekend heen willen, maar heb eigenlijk geen idee met wie :P Ga anders sowieso 1 dag proberen, lijkt me erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 16:18 
 
Hardtraxxer

SL8492 schreef:
Zou hier heel graag een weekend heen willen, maar heb eigenlijk geen idee met wie :P Ga anders sowieso 1 dag proberen, lijkt me erg vet.


Als je de dame van je avatar meeneemt mag je aansluiten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brmn schreef:
SL8492 schreef:
Zou hier heel graag een weekend heen willen, maar heb eigenlijk geen idee met wie :P Ga anders sowieso 1 dag proberen, lijkt me erg vet.


Als je de dame van je avatar meeneemt mag je aansluiten! :thumbup:

He'd wish xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 20:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ligt eraan of ik nog naar Pinkpop ga de week ervoor, anders wel weer aanwezig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Weekend for sure :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk een zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 02:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo goed als zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 04:59 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Brmn schreef:
SL8492 schreef:
Zou hier heel graag een weekend heen willen, maar heb eigenlijk geen idee met wie :P Ga anders sowieso 1 dag proberen, lijkt me erg vet.


Als je de dame van je avatar meeneemt mag je aansluiten! :thumbup:

He'd wish xd


haha ja jezus.... dat is me der ééntje

ben trouwens sowieso het hele weekend aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben er vast wel weer de zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Hopelijk een zekerheidje.


Moet alleen dit jaar kijken voor een andere/grotere tent denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Fluxion schreef:
Hopelijk een zekerheidje.


Moet alleen dit jaar kijken voor een andere/grotere tent denk ik

Met de nadruk op moet. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 01:43 
 
Hardtraxxer

En een waterdichte tent zoeken als ik ga dit jaar.....

Dit jaar misschien niet gaan aangezien het metgezel waar ik altijd mee meega, vorig jaar 50/50 alleen op brown en blue stond :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk voor de 2e keer een heel weekende hier aanwezig.

Hopen dat de indigo-stage weer aanwezig is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 21:32 
 
Hardtraxx Addict

Vorig jaar alleen een zaterdag geweest, dit jaar maar een weekendje doen :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Gam schreef:
Waarschijnlijk voor de 2e keer een heel weekende hier aanwezig.

Hopen dat de indigo-stage weer aanwezig is. :)


Die zal wel gaan uitbreiden met alle rawboys tegenwoordig... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Gam schreef:
Waarschijnlijk voor de 2e keer een heel weekende hier aanwezig.

Hopen dat de indigo-stage weer aanwezig is. :)


Die zal wel gaan uitbreiden met alle rawboys tegenwoordig... -.-


Die mogen wat mij betreft lekker in de blue blijven. Daar was de sfeer ver te zoeken af en toe. Als er een beetje originele namen worden neergezet op de indigo dan zal dat wel goedkomen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 03:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou hier eigenlijk ook wel weer eens bij willen zijn.. 2011/12 was m'n laatste Defqon 1,
Alleen m'n vriendenkring vind zich te oud om nog naar Defqon te gaan, schiet niet echt op

toch maar eens overwegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 12:36 
 
Hardtraxxer

Gam schreef:
Lenny schreef:
Gam schreef:
Waarschijnlijk voor de 2e keer een heel weekende hier aanwezig.

Hopen dat de indigo-stage weer aanwezig is. :)


Die zal wel gaan uitbreiden met alle rawboys tegenwoordig... -.-


Die mogen wat mij betreft lekker in de blue blijven. Daar was de sfeer ver te zoeken af en toe. Als er een beetje originele namen worden neergezet op de indigo dan zal dat wel goedkomen ^^


Ik heb echt een tyfushekel aan hardstyle, maar de sfeer bij indigo was imo beter dan bij blue, als er überhaupt sfeer bij een rawstyle stage kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 12:37 
 
Hardtraxxer

inb4 de soldaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Ik heb echt een tyfushekel aan hardstyle, maar de sfeer bij indigo was imo beter dan bij blue, als er überhaupt sfeer bij een rawstyle stage kan zijn.

Je kan ook overdrijven zeg. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ligt eraan of ik nog naar Pinkpop ga de week ervoor, anders wel weer aanwezig denk ik.

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe lang dit keer Jurre?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor als je twijfelt om een weekend te gaan, de sfeer op the gathering is ongekend:



Vond the gathering vorig jaar beter omdat dit jaar voor m'n gevoel pas laat het tempo erop ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 16:32 
 
Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
Voor als je twijfelt om een weekend te gaan, de sfeer op the gathering is ongekend:



Vond the gathering vorig jaar beter omdat dit jaar voor m'n gevoel pas laat het tempo erop ging.

Arg dat ge heehoo, weg sfeer.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten