Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vind Elkabass trouwens wel leuk gekozen moet ik zeggen. Heeft ie alleen wel allejezus lang voor nodig gehad om daarop te komen. xd

Avatar :D Die had ik ook wel een plekje gegund.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

No sugar baby. :loving:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat doen Da Tweekaz in godsnaam op de main :/
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:37 
 

Plaatjes draaien
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat doen Da Tweekaz in godsnaam op de main :/


Defqon heeft zo'n beetje de grootste opkomst wat betreft buitenlanders en Da Tweekaz zijn aardig geliefd in het buitenland. (Da Tweekaz nr 66 DJ Mag, dus boven Wildstylez en Noisecontrollers) Niet zo'n gekke beslissing dus van Q.

Persoonlijk niks met hun huidige tracks wel met sommige oude nummers.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 19:14 
 

Ran-D sluit dus de Red af zaterdag :huh:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 19:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat doen Da Tweekaz in godsnaam op de main :/

Zorgen dat de weekenders ook wat slaap pakken.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Rickzel schreef:
Wat doen Da Tweekaz in godsnaam op de main :/

Zorgen dat de weekenders ook wat slaap pakken.

No guts no glory
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Een van de vettere sets afgelopen editie, zieke sfeer. :loving:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 19:25 
 
Hardtraxx Addict

Kiloknaller schreef:
Ran-D sluit dus de Red af zaterdag :huh:

Was te verwachten nu hij niet op the gathering staat.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Benieuwd of Gunz For Hire dit keer wel gewoon accepteert dat het op de Q-Dance radio wordt uitgezonden..
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Benieuwd of Gunz For Hire dit keer wel gewoon accepteert dat het op de Q-Dance radio wordt uitgezonden..

Lekker boeiend
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, je moet er gewoon bij zijn.
Eerste keer ooit dat ik Gunz 4 Hire ga zien. :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Inderdaad, je moet er gewoon bij zijn.
Eerste keer ooit dat ik Gunz 4 Hire ga zien. :lol: :lol:

jaa damn ik ook, al zoveel feestjes en nog nooit gezien..
Zou ze vorig jaar op rebirth zien maar toen had adaro oorpijn en op reverze 2012 heb ik ze helaas(toen) misgelopen
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
RadicelArmy schreef:
Benieuwd of Gunz For Hire dit keer wel gewoon accepteert dat het op de Q-Dance radio wordt uitgezonden..

Lekker boeiend


Voor mij is dat wel boeiend. Ze hebben toch een tijdje niet opgetreden in Nederland en hebben aangegeven met veel nieuwe tracks te komen, dus daar ben ik wel benieuwd naar.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
Rickzel schreef:
Wat doen Da Tweekaz in godsnaam op de main :/


Defqon heeft zo'n beetje de grootste opkomst wat betreft buitenlanders en Da Tweekaz zijn aardig geliefd in het buitenland. (Da Tweekaz nr 66 DJ Mag, dus boven Wildstylez en Noisecontrollers) Niet zo'n gekke beslissing dus van Q.

Persoonlijk niks met hun huidige tracks wel met sommige oude nummers.


Wist eerlijk gezegd niet dat ze op 66 stonden in de DJ Mag, helaas doet dat er toch behoorlijk toe. Denk dat ik ook onderschat hoe populair die lui zijn :P Maargoed ik had genoeg mensen kunnen bedenken die dat plekje veel meer zouden verdienen.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik vind Elkabass trouwens wel leuk gekozen moet ik zeggen. Heeft ie alleen wel allejezus lang voor nodig gehad om daarop te komen. xd


Waarom? Hij heeft toch nooit een reden gehad om zijn naam te veranderen?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik vind Elkabass trouwens wel leuk gekozen moet ik zeggen. Heeft ie alleen wel allejezus lang voor nodig gehad om daarop te komen. xd


Waarom? Hij heeft toch nooit een reden gehad om zijn naam te veranderen?

sarcasme
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg tevreden met deze lineup :drool: Ga me goed kunnen vermaken!
Het ziet ernaar uit dat ik veel te vinden ben in de Blue, met uitstapjes naar Indigo, Gold, Black, Silver en hopelijk op zondag de Magenta (teveel keus!). De namen voor The Gathering en de closing vind ik ook meer dan prima. Blij dat ik dit jaar voor een weekend ticket ben gegaan, want de lineup van zondag vind ik misschien nog wel leuker dan die van zaterdag.

Enige wat voor mij wat minder is, is de afterparty lineup. En ik mis toch wel een paar namen die er vorig jaar wel stonden en het wel verdienen, zoals Prefix & Density, The Machine en The Geminizers. Indigo lineup vind ik sowieso al een stuk matiger dan vorig jaar.

Verder staan er een hoop namen in de lineup waar ik echt heel graag bij wil zijn! (zal geen hele lijst uitschrijven want daar zit niemand op te wachten :P) Kijk er nu al enorm naar uit in ieder geval! :D
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vrijdag

Blue
B-Front
Max Enforcer
Mashup Jack *Live*

Black
Nosferatu & Endymion *Millennium Set*

Zaterdag
Red
Noisecontrollers
Wildstylez

Blue
Phuture Noize

Ultraviolet
Geck-O
Audiofreq
Zany

Gold
Geen flauw idee wat ik hiervan moet verwachten gr

Magenta
Dana
Qlubtempo Parade With Pavo, Pila, Trilok & Chiren
Jimmy The Sound

Silver
Ophidian & N-Vitral
The Outside Agency
Sei2ure
Switch Technique

Indigo
Main Concern
Artifact

White
ACTI
Phrantic
S1ngular

Afterparty
Blue
Deepack *15 Years Celebration*


Zondag

Blue
Jack of Sound
Degos & Re-Done
The Vision & Phrantic

Black
Angerfist
Promo & Omi

Ultraviolet
The Pitcher *Live*

Gold
Ophidian *Blackbox Set*
Voor de rest zie zaterdag

Magenta
Donkey Rollers *Live*
Scope DJ
Josh & Wesz
Slim Shore :love: :love: :love: :love:
Jones
Lip DJ

Silver
Deathmachine & Thrasher
Dither
Wavolizer

Indigo
Chris One

White
Geck-O
Eyoung
Bold Action

Closing Ceremony
Defqon.1 Legends
Adaro
Bass Modulators


Lekker veel keus! Ga me zeker vermaken :D
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 23:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Waarom? Hij heeft toch nooit een reden gehad om zijn naam te veranderen?

http://www.discogs.com/artist/461441-Dov-Elkabas

Had ie toch wel ergens een keer eerder gebruikt dan voor een boeking of track?
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:
Waarom? Hij heeft toch nooit een reden gehad om zijn naam te veranderen?

http://www.discogs.com/artist/461441-Dov-Elkabas

Had ie toch wel ergens een keer eerder gebruikt dan voor een boeking of track?


10 years of Q-dance vgm, tijdens de top 25 all time
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Post anders even een lijstje met namen die jullie willen zien, want dat interesseert mij namelijk.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Post anders even een lijstje met namen die jullie willen zien, want dat interesseert mij namelijk.


Is dat zo raar in het topic van het desbetreffende feest :/ ?
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanwege Chroman's reactie ook maar mijn lijstje van wat ik wel interessant vind om te zien! Speciaal voor jou man, enjoy! :thumbup:

Steffnov schreef:
Vrijdag

Blue
Gunz For hire
B-Front
Mashup Jack *Live*
Hosted by Villain

Black
Charly Lownoise & Mental Theo
Nosferatu & Endymion *Millennium Set*
Hosted by Ruffian

Zaterdag

Red
Noisecontrollers
Atmozfears
Hosted by Villain

Blue
Freakz at Night
Warface
Titan
Phuture Noize
Hosted by DV8

Black
Partyraiser
Tha Playah
Traxtorm Gangstaz Allied *Live*
Miss K8
Anime
Neophyte & Tieum
Hosted by Jeff

Ultraviolet
Geck-O
Code Black
Audiofreq
Zany
Hosted By DL!

Gold
The Dreamteam
Vince
Bass-D
Panic
G-Town Madness *Live*
Hosted by Da Mouth of Madness

Magenta
Dana
Hosted by Renegade

Silver
Ophidian & N-Vitral
The Outside Agency
Manu Le Malin
The DJ Producer
Bloodcage
Sei2ure
Switch Technique
Hosted by No-ID

Indigo
Exit Mind
Main Concern
Polish Raw Showcase
Jason Payne
Radiance
Artifact
Hosted By Livid

Yellow
Dr. Peacock
SRB
Marcus Decks
Andy The Core

Afterparty
Blue
Deepack *15 Years Celebration*
Hosted by Ruffian

Orange
#TIH Invasion
Destructive Tendencies

Zondag

Blue
Crypsis
Deetox
Thera
Jack of Sound
High Voltage
Degos & Re-Done
The Vision & Phrantic
Hosted by DV8

Black
Angerfist
The Supreme Team
Nosferatu & Amada
Noize Suppressor
Hosted by Jeff

Gold
20 years of Traxtorm with The Stunned Guys, Tommyknocker, Art of Fighters, Nico & Tetta
Ophidian *Blackbox Set*
Ruffneck & Enzyme X
D-Passion
Bike
J.D.A.
The Wishmaster
Hosted by Da Mouth of Madness

Magenta
Donkey Rollers *Live*
Scope DJ
Josh & Wesz
Hosted by Renegade

Silver
Deathmachine & Thrasher
Detest
Dither
Wavolizer
Hosted by No-ID

Indigo
Delete
Solutio
Chris One
Hosted by Livid

Closing Ceremony
Defqon.1 Legends
Adaro
Hosted by Villain
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten