Heel erg tevreden met deze lineup

Ga me goed kunnen vermaken!
Het ziet ernaar uit dat ik veel te vinden ben in de Blue, met uitstapjes naar Indigo, Gold, Black, Silver en hopelijk op zondag de Magenta (teveel keus!). De namen voor The Gathering en de closing vind ik ook meer dan prima. Blij dat ik dit jaar voor een weekend ticket ben gegaan, want de lineup van zondag vind ik misschien nog wel leuker dan die van zaterdag.
Enige wat voor mij wat minder is, is de afterparty lineup. En ik mis toch wel een paar namen die er vorig jaar wel stonden en het wel verdienen, zoals Prefix & Density, The Machine en The Geminizers. Indigo lineup vind ik sowieso al een stuk matiger dan vorig jaar.
Verder staan er een hoop namen in de lineup waar ik echt heel graag bij wil zijn! (zal geen hele lijst uitschrijven want daar zit niemand op te wachten

) Kijk er nu al enorm naar uit in ieder geval!
