Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Jeroen-S schreef:
Heeft iemand toevallig nog een pre-sale code over?
:$


gewoon het emailadres van iemand invoeren waarvan je denkt dat die persoo een code heeft ontvangen.


haha iemand zonder geld die moet wachten op stufi... dat zou echt een naai actie zijn :lol:
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 22:55 
 
Hardtraxx Newbie

Helaas dit jaar geen Tipi tent :(.
Ik heb wel nog een pre-sale code voor de liefhebber, ik heb alleen wel een weekend parking ticket nodig.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 22:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb nog een code nodig, maar hoef geen parkeerkaart :P Ik ga met de bus..
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankzij de heer Sonnema (The Venator) weekend ticket binnen! :D
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Dankzij de heer Sonnema (The Venator) weekend ticket binnen! :D
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 02:41 
 
Hardtraxx Newbie

Hopende dat ze wel geleerd hadden van de qlimax kaartverkoop, zaterdag 12 uur de Wi-Fi opgezocht in centerparcs,nou eerst daar 2 uur bij de balie gezeten om vervolgens te horen dat het uitgesteld Word. Om 4 uur weer 1 uur gezeten om te horen dat het weer uitgesteld is. vanavond eindelijk gelukt dan! Klachtenmail werd zoals verwacht door Q-dance snel en goed beantwoord. Plekken werden voor de verkoop gereserveerd voor ons en dus gelukkig niet meer onder werktijd voor kaarten hoeven zitten! 6uur bezig geweest maar zoals altijd met defqon, dan heb je ook wat!
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 11:03 
 
Hardtraxx Addict

bobutrecht schreef:
Hopende dat ze wel geleerd hadden van de qlimax kaartverkoop, zaterdag 12 uur de Wi-Fi opgezocht in centerparcs,nou eerst daar 2 uur bij de balie gezeten om vervolgens te horen dat het uitgesteld Word. Om 4 uur weer 1 uur gezeten om te horen dat het weer uitgesteld is. vanavond eindelijk gelukt dan! Klachtenmail werd zoals verwacht door Q-dance snel en goed beantwoord. Plekken werden voor de verkoop gereserveerd voor ons en dus gelukkig niet meer onder werktijd voor kaarten hoeven zitten! 6uur bezig geweest maar zoals altijd met defqon, dan heb je ook wat!

Alleen was er met qlimax een cyber aanval. Daar iets tegen doen is wel erg moeilijk.
Btw om.12 al gaan zitten maakt niets uit, de rij gaat pas open om 1, wat je daar voor doet heeft geen invloed.
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wát? :lol: Bron?
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 11:19 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Wát? :lol: Bron?

Q-dance op facebook toen ;)
hier, voor je weer zo stom staat te lachen :P
http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... itgesteld/
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Daaraan toevoegend zijn de uitverkooptijden van Defqon bij lange na niet meer zo spoedig als bij bijvoorbeeld een Qlimax.
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké. Wie of wat (en waarom) zou Q-dance nou weer DDoSsen?
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oké. Wie of wat (en waarom) zou Q-dance nou weer DDoSsen?


Vast een LYM ambassadeur.
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 13:05 
 
Hardtraxxer

weekend tickets zijn ook binnen. heb er zin in!!! hopelijk een mooie line up maar dat zit bij defqon altijd wel goed :P
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 15:02 
 
Hardtraxxer

Met een stuk of 30 man dit jaar op de vriendencamping! Voor mij de eerste keer een weekend Defqon en heb er ONWIJS VEEL ZIN :woot: !!
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
bobutrecht schreef:
Hopende dat ze wel geleerd hadden van de qlimax kaartverkoop, zaterdag 12 uur de Wi-Fi opgezocht in centerparcs,nou eerst daar 2 uur bij de balie gezeten om vervolgens te horen dat het uitgesteld Word. Om 4 uur weer 1 uur gezeten om te horen dat het weer uitgesteld is. vanavond eindelijk gelukt dan! Klachtenmail werd zoals verwacht door Q-dance snel en goed beantwoord. Plekken werden voor de verkoop gereserveerd voor ons en dus gelukkig niet meer onder werktijd voor kaarten hoeven zitten! 6uur bezig geweest maar zoals altijd met defqon, dan heb je ook wat!

Alleen was er met qlimax een cyber aanval. Daar iets tegen doen is wel erg moeilijk.
Btw om.12 al gaan zitten maakt niets uit, de rij gaat pas open om 1, wat je daar voor doet heeft geen invloed.


Zéker wel handig. Toen na die crash van 13u de verkoop was uitgesteld naar 16:00, waren de kaarten al om 15:55 al weer in de verkoop gegaan. Hier ging de klacht dus ook over. Gelukkig handelde Q inderdaad top en kregen wij een code waarmee we maandag voor alle drukte de vriendencamping kaartjes konden bemachtigen!
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowan en Bob nogmaals: Niet zo zeuren ;)

Tot Masters maar weer :D
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 13:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Weekend tickets zijn nooit snel uitverkocht, dus als je daarvoor gaat maakt het niet zo veel uit wanneer je er voor gaat zitten. Vorig jaar waren die ook pas na een maand uitverkocht toch?
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 15:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefanorie schreef:
Helaas dit jaar geen Tipi tent :(.
Ik heb wel nog een pre-sale code voor de liefhebber, ik heb alleen wel een weekend parking ticket nodig.


Weekendticket binnen dankzij deze vriendelijke meneer.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 15:48 
 
Hardtraxxer

Ja dat heeft volgens mij wel even geduurd. Bovendien werden ze vervolgens massaal op ticketswap aangeboden waardoor ik uiteindelijk 70 euro voor een weekendticket heb betaald.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.defqon1.nl/line-up/
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:09 
 
Hardtraxx Addict

weer veel te veel keus :P
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:10 
 
Hardtraxxer

:surrender: aanwezig
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus Militia zou de zaterdag wel afsluiten, had je kunnen verwachten :P Maar helemaal prima die line-up natuurlijk :) Keuze genoeg.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:16 
 
Hardtraxxer

Aardige line-up!!
Wel benieuwd wat ik van dat Unstoppable moet verwachten.
Neem aan iets speciaals en niet met zijn alle op het modium staan en om de beurt een nummertje draaien en met elkaar mee klappen.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
A² Records
1 min ·
A2 Records: Unstoppable
As an elite team of artists who work together, A2 Records stands for high quality raw hardstyle, an undying passion towards music and an exclusive cohort of talented artists.
This year, a huge milestone will be reached as A2 Records will celebrate their 100th release that will be packed full of remixes of older tracks. To match this achievement, the 100th release will have its own exclusive ‘A2 Records – Unstoppable’ showcase at Defqon.1 Festival 2015 in your favorite raw area, the BLUE.
To excite you more, 2015 brings fresh opportunities, loads of new and quality hardstyle and of course, a burning desire to be eternally unstoppable. A2 Records artists E-Force, Digital Punk, Alpha² and X-Pander have most certainly been on a role in 2014 and they are ready to kick it up a notch in 2015! As well as our signature front-men releasing their newest music exclusively on A2 Records in 2015, the sounds of Hard Attakk and others will wander their way onto the label later this year.
A new presentation will accompany the Unstoppable A2 Records. Be impressed at our website and social media. Experience the new. Experience the unstoppable power of A2 Records at www.a2records.nl.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten