Gigg schreef:
Als q-dance het maar uit hun hoofd haalt om ran-d de gathering te laten openen, zodat we de rest van de avond kick-screech artiesten krijgen..
Dat verwacht ik niet, of ran-d moet een softer setje neerzetten met living for the moment, i need you enz.. Daarnaast heb je nu ook een hardcore gathering voor het hardere werk.
Ik verwacht zoiets voor the gathering:
Bass Modulators
Atmozfears
TNT
Ran-D
E-Force
Gunz for Hire zal op de zaterdag ook wel een zekerheidje zijn gezien ze al een tijdje roepen dat ze dit jaar weer in nederland gaan optreden met een hoop nieuwe nummers.
Nee, had gelezen dat ze vanaf de herfst weer shows gaan doen in Nederland. Ik gok op Thrillogy in de area van Ran-D. Ideale plek voor een comeback in Nederland. Moet hij hem wel even krijgen van b2s natuurlijk, maar die kans is best reëel.