Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 19:54 
 
Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
niels94 schreef:
hoe duur zijn de weekend tickets dit jaar eigenlijk?

112,50 exc

Ben benieuwd wat voor extra's de vriendencamping heeft, moest €140 betalen. Aanwezig met 23 man :woot:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 20:05 
 
Hardtraxx Addict

M-arijn schreef:
Miwer schreef:
niels94 schreef:
hoe duur zijn de weekend tickets dit jaar eigenlijk?

112,50 exc

Ben benieuwd wat voor extra's de vriendencamping heeft, moest €140 betalen. Aanwezig met 23 man :woot:

plaats vlak bij de festival ingang en picknick tafels (zover ik las)
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maat heeft kaartjes besteld met z'n pre-sale code dus ook verzekerd van een ticket. :D
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 20:42 
 
Hardtraxxer

Hoeveel zou het met service kosten zijn, 120?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

117,25 incl. servicekosten.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 21:14 
 
Hardtraxx Elite

Weet iemand hoe duur de normale zaterdag kaarten dit jaar zijn?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 21:25 
 
Hardtraxx Addict

DJ_Tim schreef:
Weet iemand hoe duur de normale zaterdag kaarten dit jaar zijn?

72,-
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 21:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

En we hebben kaarten. Met 44 man vriendencamping ^^
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Miwer schreef:
niels94 schreef:
hoe duur zijn de weekend tickets dit jaar eigenlijk?

112,50 exc

Ben benieuwd wat voor extra's de vriendencamping heeft, moest €140 betalen. Aanwezig met 23 man :woot:

:D
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 23:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn, wilde net vragen of je alleen zou gaan, maar weet het al :$
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook code binnen :D hoef maar voor 2 personen te halen, dus als iemand graag wil, kan ik wel kaarten meebestellen.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op die nieuwe defqon.1 app, staat daar al de line-up op of is dat de oude?
edit: Laat maar, zijn de live-sets.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand een code over? :P
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Niemand een code over? :P


Heel misschien, heb er uiteindelijk nog een gekregen. Je hoort op tijd of ik um ga gebruiken of niet.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Niemand een code over? :P


Ja hoor, PM maar even
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er nog iemand een code over heeft, dan zou dat geweldig zijn :)
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 12:23 
 
Hardtraxxer

Denk ook wel weer een weekend aanwezig, lekker bij de Silver & Indigo struinen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Khadber schreef:
Niemand een code over? :P


Ja hoor, PM maar even

Held!
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht iemand nog een code over hebben zou ik die graag willen overnemen. Het is voor mij ook een optie om met een andere hardtraxxer samen te bestellen op 1 code.

Alvast ontzettend bedankt! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan nog 1 (weekend)kaart bijbestellen op mijn code (bestel ze de 20e of 21e), dus mocht iemand daar belang bij hebben, laat maar weten

MelvinFR schreef:
Mocht iemand nog een code over hebben zou ik die graag willen overnemen. Het is voor mij ook een optie om met een andere hardtraxxer samen te bestellen op 1 code.

Alvast ontzettend bedankt! :thumbsup:


Mijn PM niet gelezen? :P
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 19:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik kan nog 1 (weekend)kaart bijbestellen op mijn code (bestel ze de 20e of 21e), dus mocht iemand daar belang bij hebben, laat maar weten

MelvinFR schreef:
Mocht iemand nog een code over hebben zou ik die graag willen overnemen. Het is voor mij ook een optie om met een andere hardtraxxer samen te bestellen op 1 code.

Alvast ontzettend bedankt! :thumbsup:


Mijn PM niet gelezen? :P


Ik moet ook nog Stefan ;)
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 20:02 
 
Hardtraxx Elite

Miwer schreef:
DJ_Tim schreef:
Weet iemand hoe duur de normale zaterdag kaarten dit jaar zijn?

72,-

Dankje :)
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 20:29 
 
Hardtraxx Newbie

Heeft iemand toevallig nog een pre-sale code over?
:$
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 21:43 
 

Jeroen-S schreef:
Heeft iemand toevallig nog een pre-sale code over?
:$


gewoon het emailadres van iemand invoeren waarvan je denkt dat die persoo een code heeft ontvangen.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 21:47 
 
Hardtraxx Newbie

stefaneke schreef:
Jeroen-S schreef:
Heeft iemand toevallig nog een pre-sale code over?
:$


gewoon het emailadres van iemand invoeren waarvan je denkt dat die persoo een code heeft ontvangen.


Ik ken er wel een paar denk ik :lol: :lol:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten