Ben benieuwd wat voor extra's de vriendencamping heeft, moest €140 betalen. Aanwezig met 23 manwrote:112,50 excwrote:hoe duur zijn de weekend tickets dit jaar eigenlijk?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
plaats vlak bij de festival ingang en picknick tafels (zover ik las)wrote:Ben benieuwd wat voor extra's de vriendencamping heeft, moest €140 betalen. Aanwezig met 23 manwrote:112,50 excwrote:hoe duur zijn de weekend tickets dit jaar eigenlijk?
Maat heeft kaartjes besteld met z'n pre-sale code dus ook verzekerd van een ticket. 
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
Hoeveel zou het met service kosten zijn, 120?
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Weet iemand hoe duur de normale zaterdag kaarten dit jaar zijn?
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
72,-wrote:Weet iemand hoe duur de normale zaterdag kaarten dit jaar zijn?
En we hebben kaarten. Met 44 man vriendencamping 
wrote:Ben benieuwd wat voor extra's de vriendencamping heeft, moest €140 betalen. Aanwezig met 23 manwrote:112,50 excwrote:hoe duur zijn de weekend tickets dit jaar eigenlijk?
M-arijn, wilde net vragen of je alleen zou gaan, maar weet het al 
Ook code binnen
hoef maar voor 2 personen te halen, dus als iemand graag wil, kan ik wel kaarten meebestellen.
Op die nieuwe defqon.1 app, staat daar al de line-up op of is dat de oude?
edit: Laat maar, zijn de live-sets.
edit: Laat maar, zijn de live-sets.
Heel misschien, heb er uiteindelijk nog een gekregen. Je hoort op tijd of ik um ga gebruiken of niet.wrote:Niemand een code over?
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Ja hoor, PM maar evenwrote:Niemand een code over?
Als er nog iemand een code over heeft, dan zou dat geweldig zijn 
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
Denk ook wel weer een weekend aanwezig, lekker bij de Silver & Indigo struinen 
Held!wrote:Ja hoor, PM maar evenwrote:Niemand een code over?
Mocht iemand nog een code over hebben zou ik die graag willen overnemen. Het is voor mij ook een optie om met een andere hardtraxxer samen te bestellen op 1 code.
Alvast ontzettend bedankt!
Ik kan nog 1 (weekend)kaart bijbestellen op mijn code (bestel ze de 20e of 21e), dus mocht iemand daar belang bij hebben, laat maar weten

Mijn PM niet gelezen?wrote:Mocht iemand nog een code over hebben zou ik die graag willen overnemen. Het is voor mij ook een optie om met een andere hardtraxxer samen te bestellen op 1 code.
Ik moet ook nog Stefanwrote:Ik kan nog 1 (weekend)kaart bijbestellen op mijn code (bestel ze de 20e of 21e), dus mocht iemand daar belang bij hebben, laat maar weten
Mijn PM niet gelezen?wrote:Mocht iemand nog een code over hebben zou ik die graag willen overnemen. Het is voor mij ook een optie om met een andere hardtraxxer samen te bestellen op 1 code.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Dankjewrote:72,-wrote:Weet iemand hoe duur de normale zaterdag kaarten dit jaar zijn?
-
J
- 2 posts member since 2015
- last seen Mar 2015
Heeft iemand toevallig nog een pre-sale code over?

-
S
gewoon het emailadres van iemand invoeren waarvan je denkt dat die persoo een code heeft ontvangen.wrote:Heeft iemand toevallig nog een pre-sale code over?
-
J
- 2 posts member since 2015
- last seen Mar 2015
Ik ken er wel een paar denk ikwrote:gewoon het emailadres van iemand invoeren waarvan je denkt dat die persoo een code heeft ontvangen.wrote:Heeft iemand toevallig nog een pre-sale code over?