Gigg schreef:
Als q-dance het maar uit hun hoofd haalt om ran-d de gathering te laten openen, zodat we de rest van de avond kick-screech artiesten krijgen..
Dat verwacht ik niet, of ran-d moet een softer setje neerzetten met living for the moment, i need you enz.. Daarnaast heb je nu ook een hardcore gathering voor het hardere werk.
Ik verwacht zoiets voor the gathering:
Bass Modulators
Atmozfears
TNT
Ran-D
E-Force
Gunz for Hire zal op de zaterdag ook wel een zekerheidje zijn gezien ze al een tijdje roepen dat ze dit jaar weer in nederland gaan optreden met een hoop nieuwe nummers.