Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gigg schreef:
Als q-dance het maar uit hun hoofd haalt om ran-d de gathering te laten openen, zodat we de rest van de avond kick-screech artiesten krijgen..


Dat verwacht ik niet, of ran-d moet een softer setje neerzetten met living for the moment, i need you enz.. Daarnaast heb je nu ook een hardcore gathering voor het hardere werk.

Ik verwacht zoiets voor the gathering:
Bass Modulators
Atmozfears
TNT
Ran-D
E-Force

Gunz for Hire zal op de zaterdag ook wel een zekerheidje zijn gezien ze al een tijdje roepen dat ze dit jaar weer in nederland gaan optreden met een hoop nieuwe nummers.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 14:59 
 
Hardtraxx Addict

net een pre sale code ontvangen, dus die zijn ook verstuurd :P
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 15:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gaat lekker met die q-dance travel site.. ligt al een uur plat :/
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
net een pre sale code ontvangen, dus die zijn ook verstuurd :P

Heb hem helaas (nog) niet mogen ontvangen. :(
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
Gigg schreef:
Als q-dance het maar uit hun hoofd haalt om ran-d de gathering te laten openen, zodat we de rest van de avond kick-screech artiesten krijgen..


Dat verwacht ik niet, of ran-d moet een softer setje neerzetten met living for the moment, i need you enz.. Daarnaast heb je nu ook een hardcore gathering voor het hardere werk.

Ik verwacht zoiets voor the gathering:
Bass Modulators
Atmozfears
TNT
Ran-D
E-Force

Gunz for Hire zal op de zaterdag ook wel een zekerheidje zijn gezien ze al een tijdje roepen dat ze dit jaar weer in nederland gaan optreden met een hoop nieuwe nummers.


Nee, had gelezen dat ze vanaf de herfst weer shows gaan doen in Nederland. Ik gok op Thrillogy in de area van Ran-D. Ideale plek voor een comeback in Nederland. Moet hij hem wel even krijgen van b2s natuurlijk, maar die kans is best reƫel. :P
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 16:19 
 
Hardtraxxer

Ik hoop dat ik ook nog een presale code ontvang! dit wordt mijn 10e keer defqon, zou toch wel heel erg balen als ik geen kaartje kan bemachtigen....
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThomasW schreef:
Ik hoop dat ik ook nog een presale code ontvang! dit wordt mijn 10e keer defqon, zou toch wel heel erg balen als ik geen kaartje kan bemachtigen....

Vorig jaar waren de zaterdag tickets pas rond 6 uur uitverkocht en de weekend tickets een week later. Zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was. :P
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik betaal al 6 keer de kaarten en heb nog nooit zomaar een code ontvangen. LAME!!!!!
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 16:31 
 
Hardtraxx Addict

Carminizerz schreef:
Ik betaal al 6 keer de kaarten en heb nog nooit zomaar een code ontvangen. LAME!!!!!

Ik las op facebook een reactie van q-dance dat het te maken heeft met je aantal bezoeken van defqon.1 en andere q-dance feesten.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Carminizerz schreef:
Ik betaal al 6 keer de kaarten en heb nog nooit zomaar een code ontvangen. LAME!!!!!

Ik las op facebook een reactie van q-dance dat het te maken heeft met je aantal bezoeken van defqon.1 en andere q-dance feesten.


Hmm heb toch al genoeg feesten gehad..... Beetje jammer
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 16:48 
 
Hardtraxx Addict

Carminizerz schreef:
Miwer schreef:
Carminizerz schreef:
Ik betaal al 6 keer de kaarten en heb nog nooit zomaar een code ontvangen. LAME!!!!!

Ik las op facebook een reactie van q-dance dat het te maken heeft met je aantal bezoeken van defqon.1 en andere q-dance feesten.


Hmm heb toch al genoeg feesten gehad..... Beetje jammer

totaal 4x defqon.1 4x qlimax en 6 xq's (voor mij) dus het is een beetje vaag idd
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

6x Defqon, 3x Qlimax, 3x Dominator, 2x Q-base, 2x Qult en Hemqade zo ff vlug uit m'n hoofd.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 17:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
6x Defqon, 3x Qlimax, 3x Dominator, 2x Q-base, 2x Qult en Hemqade zo ff vlug uit m'n hoofd.


Is nog steeds grotendeels van Art Of Dance.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Carminizerz schreef:
6x Defqon, 3x Qlimax, 3x Dominator, 2x Q-base, 2x Qult en Hemqade zo ff vlug uit m'n hoofd.


Is nog steeds grotendeels van Art Of Dance.


Dat dan weer wel. Ach ja t kan ook niet altijd meezitten, ik probeer het de 28ste wel :)
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem 10minuten geleden pas ontvangen, dus wie weet krijg je hem nog wel. Niet zo gestresst :P
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet nog van vorig jaar dat ik probeerde om door de verkoop heen te komen, tot mijn verbazing lukte dit makkelijk na een half uur wachten terwijl ik dacht dat het net als Qlimax immens snel uitverkocht zou zijn.
Nu weet ik niet of het ook voor de zaterdagtickets en de weekendtickets was of alleen de travel packages.
Dus is het het waard om het eerste uur te bestellen (voor alle zekerheid doe ik het toch) of zullen de weekend tickets niet enorm snel uitverkocht raken?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb een code gekregen met 3x defqon 2x qlimax 2x x-qlusive, 2x q-base, 1x dominator

wel bij elk feest zelf meerdere kaartjes gekocht ook voor vrienden
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

net code binnen :thumbsup: weekendje aanwezig
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 17:55 
 
Hardtraxx Addict

MDesiqn schreef:
Ik weet nog van vorig jaar dat ik probeerde om door de verkoop heen te komen, tot mijn verbazing lukte dit makkelijk na een half uur wachten terwijl ik dacht dat het net als Qlimax immens snel uitverkocht zou zijn.
Nu weet ik niet of het ook voor de zaterdagtickets en de weekendtickets was of alleen de travel packages.
Dus is het het waard om het eerste uur te bestellen (voor alle zekerheid doe ik het toch) of zullen de weekend tickets niet enorm snel uitverkocht raken?

Weekend duurt tot nu toe altijd wel ff, maar als je toch al zeker bent te gaan kan je net zo goed meteen kopen inderdaad
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach wat lief van Q-dance, ook een code in de mailbox! Scheelt weer stressen :)
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 19:25 
 
Hardtraxxer

hoe duur zijn de weekend tickets dit jaar eigenlijk?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 19:28 
 
Hardtraxx Addict

niels94 schreef:
hoe duur zijn de weekend tickets dit jaar eigenlijk?

112,50 exc
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 19:28 
 
Hardtraxx Addict

niels94 schreef:
hoe duur zijn de weekend tickets dit jaar eigenlijk?

112,50 exc
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand toevallig een presale code ontvangen maar die zelf niet gaat? Ik houd me aanbevolen :).
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten