Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaterdag vast kaarten halen.. pre-set tenten, niet omdat ik lam ben maar dan lig ik wel wat rustiger (fijn voor de meid ;) )
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 23:00 
 
Hardtraxx Addict

tommeh schreef:
Zaterdag vast kaarten halen.. pre-set tenten, niet omdat ik lam ben maar dan lig ik wel wat rustiger (fijn voor de meid ;) )

Dat kan je nog wel een tegen gaan vallen, 2013 stond het in een boog opgesteld waar iedereen gewoon tenten tussen zetten. De helft van de opgezetten tentjes was ook zijn haringen alweer kwijt.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
tommeh schreef:
Zaterdag vast kaarten halen.. pre-set tenten, niet omdat ik lam ben maar dan lig ik wel wat rustiger (fijn voor de meid ;) )

Dat kan je nog wel een tegen gaan vallen, 2013 stond het in een boog opgesteld waar iedereen gewoon tenten tussen zetten. De helft van de opgezetten tentjes was ook zijn haringen alweer kwijt.

Afgelopen jaar perfect weekend gehad, ook zo gedaan :)
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 00:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

De line up was er toch altijd al voor de kaartverkoop?
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar kwam de line-up op 20 maart. Volgende week dus denk ik.
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nog even zorgen voor een tentje voor Defqon. Via vriendengroep moet dat wel lukken denk ik.
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 13:17 
 
Hardtraxx Addict

ik keek ff naar de tent pakket prijs en dit staat er bij "­ 2 X Geen ticket (aftrek: € -117,25 pp)"­ of te wel we weten de ticket prijs
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€ 117 dus?
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
€ 117 dus?


En 25 cent
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 15:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De prijzen van de COMFORT's slaan weer helemaal nergens op. :woot:
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 15:22 
 
Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
De prijzen van de COMFORT's slaan weer helemaal nergens op. :woot:

Al die prijzen slaan nergens op, je betaald ook 105 voor zo'n defqon.1 tent, lekker duur voor zo'n goedkope tent
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
ErikZ schreef:
€ 117 dus?


En 25 cent


Shit nog ff sparen, zit nu op € 117,09
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ran-D delivers this year’s ‪#‎Defqon1‬ anthem.

No Guts, No Glory.
No Guts, You’re Done.
This is DEF - QON - ONE.

Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komt voor mij nog niet in de buurt bij The Hunt en The Twilight Zone (ja ik weet dit geen anthem maar een OST is).
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:43 
 
Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
Komt voor mij nog niet in de buurt bij The Hunt en The Twilight Zone.

En die komen niet eens in de buurt van de oude defqon.1 anthems
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:43 
 
Hardtraxx Elite

Waarom een extra vocalist? Waarom!?!
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Komt voor mij nog niet in de buurt bij The Hunt en The Twilight Zone.


Dit wel een beetje. Maar ik vind het toch ook wel een leuke plaat. :P
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Richardd schreef:
Komt voor mij nog niet in de buurt bij The Hunt en The Twilight Zone.

En die komen niet eens in de buurt van de oude defqon.1 anthems

Nee maargoed, als we alles daarmee gaan vergelijken kunnen we net zo goed stoppen met hardstyle luisteren. Vergelijk het liever met wat recenter werk.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 00:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Komt voor mij nog niet in de buurt bij The Hunt en The Twilight Zone (ja ik weet dit geen anthem maar een OST is).

Twilight Zone :loving: Dit is echt 3 x niks, heb er ook totaal geen Defqon gevoel bij. Die van de vorige edities waren ook niet allemaal even goed, maar ik herkende wel dat Defqon gevoel erin.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 01:01 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Richardd schreef:
Komt voor mij nog niet in de buurt bij The Hunt en The Twilight Zone (ja ik weet dit geen anthem maar een OST is).

Twilight Zone :loving: Dit is echt 3 x niks, heb er ook totaal geen Defqon gevoel bij. Die van de vorige edities waren ook niet allemaal even goed, maar ik herkende wel dat Defqon gevoel erin.

Precies dit!
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Komt voor mij nog niet in de buurt bij The Hunt en The Twilight Zone (ja ik weet dit geen anthem maar een OST is).


Vergeet Ran-d & b-front - Rebirth en Ran-d & crypsis - inside our mind (fantasy island) niet..

Ik had zeker van Ran-d wel iets beters verwacht, maar denk wel dat er nog een 2e climax moet komen gezien het nummer zonder intro net 3 minuten duurt.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 11:16 
 
Hardtraxxer

Als q-dance het maar uit hun hoofd haalt om ran-d de gathering te laten openen, zodat we de rest van de avond kick-screech artiesten krijgen..
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gigg schreef:
Als q-dance het maar uit hun hoofd haalt om ran-d de gathering te laten openen, zodat we de rest van de avond kick-screech artiesten krijgen..


Ooit van schommelen in de opbouw gehoord? :P

Volgens mij stond Crypsis in 2012 op de Red ook vlak voor of na Brennan Heart.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ran-D delivers this year’s ‪#‎Defqon1‬ anthem.

No Guts, No Glory.
No Guts, You’re Done.
This is DEF - QON - ONE.



anti-climax tot de max?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 11:56 
 
Hardtraxxer

Hyperactive schreef:
Gigg schreef:
Als q-dance het maar uit hun hoofd haalt om ran-d de gathering te laten openen, zodat we de rest van de avond kick-screech artiesten krijgen..


Ooit van schommelen in de opbouw gehoord? :P

Volgens mij stond Crypsis in 2012 op de Red ook vlak voor of na Brennan Heart.


Het scheelt dat je dan nog tig andere stages hebt waar je voor jezelf wel een logische opbouw kan kiezen. Bij the gathering is dat niet mogelijk
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten