Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 18:29 
 
Hardtraxx Addict

het blijft natuurlijk gewoon geluk hebben met je buren he
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
het blijft natuurlijk gewoon geluk hebben met je buren he

Amen.
Niet alleen voor het slapen, ook om je ergernissen te besparen. Ik kan een hilarische presentatie van een kwartier houden over mijn buren van vorig jaar en wat ik er van vond.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Miwer schreef:
het blijft natuurlijk gewoon geluk hebben met je buren he

Amen.
Niet alleen voor het slapen, ook om je ergernissen te besparen. Ik kan een hilarische presentatie van een kwartier houden over mijn buren van vorig jaar en wat ik er van vond.

Barst los :D
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om het overzichtelijk te houden zal ik elke dag één groep buren beschrijven goed, oke?

Vandaag gaat het over de Fransen.
De Fransen waren ongeveer mijn minst favoriete buren. Hoe vaker ik er aan denk, hoe bozer ik wordt.
De Fransen zaten elke dag van ongeveer 08.00 tot 's avonds 12.00 voor hun tent te blowen.
Ze hebben niks anders gedaan. Elk moment dat ik naar ze keek waren ze aan het blowen.
Ze zijn geloof ik het festivalterrein niet tot nauwelijk opgeweest. Ze spraken geen Engels dus was geen enkele vorm van communiceren met ze mogelijk.
Daarnaast waren ze ook nog emo/gothic/hardrock/hoejehetookwilnoemen gekleed.


Morgen de volgende groep: de Duitsers
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 14:31 
 
Hardtraxx Addict

haha held :P
Dat soort fransen ken ik nog wel van defqon.1 2012. gelukkig zaten ze wat verder op maar je ook altijd wanneer ze wakker waren
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar zaten wij zo goed als achteraan, kwamen net aan voordat het donker werd. Eerste helemaal naar voren gelopen omdat de velden achter aan nog dicht zaten... Toen we weer terug achterin waren (natuurlijk nergens vooraan plek kunnen vinden) ging er gelukkig net een nieuw veld open! Snel de spullen uitgezet om zo wat ruimte op te eisen haha.

Buren waren niet geweldig naar ook niet erg storend! Links en achter ons stonden Duitsers, gwn prima en niet te veel lawaai! Voor ons stond een Belgisch stel waar ik blij mee was, gwn lekker Nederlands praten en altijd vriendelijk die zuiderburen! :)
Helaas stonden er links van ons Fransen die gek waren op terror en dit vaak hebben laten merken met hun eigen meegebrachte boxen :thumbdown: Heb maar geprobeerd ze te vermeiden, wat toch aardig lukte.

Qua geluidsoverlast viel het gelukkig erg mee! Het enigste moment dat je muziek van het terrein kon horen was tijdens de Neophyte takeover (verder ook niet veel tijd doorgebracht bij onze eigen tent).

Ja je moest wel ff een stukje lopen maar daar had ik verder geen probleem mee, zo zag je ook nog wat van de camping. Dus volgend jaar zou ik het liefst weer redelijk achteraan willen zitten.

Kan echt niet meer wachten totdat het weer zo ver is! Vooral met het lekkere weer van vandaag komen die kriebels weer! :D
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 17:04 
 
Hardtraxx Addict

heb er even een topic over geopend in algemeen, toch wel leuk ervaringen te delen :P
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tickets voor Defqon.1 gaan op zaterdag 28 maart om 13:00 in de verkoop. Er zijn 2 typen tickets:

Weekend Tickets geven toegang tot het volledige festivalweekend en camping.
Saturday tickets bieden toegang tot het festival op zaterdag van 11:00 tot 23:00. Door de groei van het weekend zal er een beperkt aantal zaterdagtickets te krijgen zijn.

https://travel.q-dance.com/nl/2015/defq ... r-(pick-up)/

De Defqon.1 Travel packages en de slots voor de vriendencamping gaan op zaterdag 14 maart om 13:00 in de verkoop via travel.q-dance.com.


Begrijp ik het goed dat als je een tent zelf wilt meenemen dat die kaarten pas de 28e in de verkoop gaan?
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 14:49 
 
Hardtraxx Addict

MDesiqn schreef:
Tickets voor Defqon.1 gaan op zaterdag 28 maart om 13:00 in de verkoop. Er zijn 2 typen tickets:

Weekend Tickets geven toegang tot het volledige festivalweekend en camping.
Saturday tickets bieden toegang tot het festival op zaterdag van 11:00 tot 23:00. Door de groei van het weekend zal er een beperkt aantal zaterdagtickets te krijgen zijn.

https://travel.q-dance.com/nl/2015/defq ... r-(pick-up)/

De Defqon.1 Travel packages en de slots voor de vriendencamping gaan op zaterdag 14 maart om 13:00 in de verkoop via travel.q-dance.com.


Begrijp ik het goed dat als je een tent zelf wilt meenemen dat die kaarten pas de 28e in de verkoop gaan?

Dat begrijp je goed
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 14:52 
 
Hardtraxx Elite

MDesiqn schreef:
Door de groei van het weekend zal er een beperkt aantal zaterdagtickets te krijgen zijn.

Slechte zin dit... Er zijn toch altijd een beperkt aantal zaterdagtickets....
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
MDesiqn schreef:
Door de groei van het weekend zal er een beperkt aantal zaterdagtickets te krijgen zijn.

Slechte zin dit... Er zijn toch altijd een beperkt aantal zaterdagtickets....


Zo recht van de Defqon site..
Alleen kan je mijn vraag misschien beantwoorden of weet jij het ook niet? :x

Miwer schreef:
Dat begrijp je goed


Ah ik zie dat het al beantwoord is, ik stuur alsnog een mailtje naar Q-Dance dalijk. :x
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 14:53 
 
Hardtraxx Elite

MDesiqn schreef:
DJ_Tim schreef:
MDesiqn schreef:
Door de groei van het weekend zal er een beperkt aantal zaterdagtickets te krijgen zijn.

Slechte zin dit... Er zijn toch altijd een beperkt aantal zaterdagtickets....


Zo recht van de Defqon site..
Alleen kan je mijn vraag misschien beantwoorden of weet jij het ook niet? :x

Denk dat je dan pas 28e kan bestellen ja, anders q-dance even mailtje sturen voor de zekerheid?
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig, eerste keer Defqon gelijk maar een weekend ervan maken :D
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Denk dat je dan pas 28e kan bestellen ja, anders q-dance even mailtje sturen voor de zekerheid?


Mail van 5 maart.

Beste Q-Dance medewerker,

Ik zat de prijzen te bekijken voor een defqon.1 weekend ticket met slaapplek, dit is 170 per persoon.
Alleen ik heb gelezen op Partyflock dat er weekendtickets waren voor 100/110 euro, komen er dit jaar ook weekend tickets dat je je eigen tent kan meenemen?
Een andere vraag van mij is hoe zit het met de stroomvoorzieningen ivm mobiele telefoon opladen etc.?

Groet,


Antwoord net..

Beste Marco,

Bedankt voor je email.
De weekend tickets zullen op 28 maart om 13.00 in verkoop gaan en bij deze weekend tickets kan je een eigen tent meenemen.
Voor meer info hierover kan je vinden op travel.q-dance.com.
Er komen phone chargers tegen betaling op de camping.

Hopelijk zien we je op Defqon.1 ! :)

Grtz,
Q-dance
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 19:18 
 
Hardtraxxer

ik bemachtig als het goed is zaterdag me kaartje al. :clap:
wij gaan met 27 man proberen een plek van de vriendencamping te krijgen :beer:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 19:29 
 
Hardtraxx Addict

Donkey02 schreef:
ik bemachtig als het goed is zaterdag me kaartje al. :clap:
wij gaan met 27 man proberen een plek van de vriendencamping te krijgen :beer:

dan krijg je dus je kaart pas 2 weken van te voren :P (een keer via travel besteld en die kaarten worden pas laat verstuurd :P)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 19:58 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Donkey02 schreef:
ik bemachtig als het goed is zaterdag me kaartje al. :clap:
wij gaan met 27 man proberen een plek van de vriendencamping te krijgen :beer:

dan krijg je dus je kaart pas 2 weken van te voren :P (een keer via travel besteld en die kaarten worden pas laat verstuurd :P)


haha oke wist ik niet. maar dan heb ik in ieder geval me plekje veilig gesteld . :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Donkey02 schreef:
ik bemachtig als het goed is zaterdag me kaartje al. :clap:
wij gaan met 27 man proberen een plek van de vriendencamping te krijgen :beer:

dan krijg je dus je kaart pas 2 weken van te voren :P (een keer via travel besteld en die kaarten worden pas laat verstuurd :P)

Dan bemachtigt hij toch alsnog zaterdag zijn kaartje al, bijdehandje :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 20:51 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Miwer schreef:
Donkey02 schreef:
ik bemachtig als het goed is zaterdag me kaartje al. :clap:
wij gaan met 27 man proberen een plek van de vriendencamping te krijgen :beer:

dan krijg je dus je kaart pas 2 weken van te voren :P (een keer via travel besteld en die kaarten worden pas laat verstuurd :P)

Dan bemachtigt hij toch alsnog zaterdag zijn kaartje al, bijdehandje :P

als je het letterlijk neemt bemachtig je dan het recht op een kaartje :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe dan ook is jouw toevoeging volledig waardeloos.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 22:23 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Hoe dan ook is jouw toevoeging volledig waardeloos.


Wederom
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:28 
 
Hardtraxx Newbie

Zaterdag al heerlijk een kaartje halen voor de vriendenplek! Hopelijk worden deze plekken niet helemaal achterin een hoekje we gestopt, precies met 20 man dus dat word beuken!!
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bobutrecht schreef:
Zaterdag al heerlijk een kaartje halen voor de vriendenplek! Hopelijk worden deze plekken niet helemaal achterin een hoekje we gestopt, precies met 20 man dus dat word beuken!!


Ik denk dat de zogenoemde vriendencamping plekken juist op een goede plek zijn en met alle mensen die dat hebben bij elkaar worden gestopt...
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:34 
 
Hardtraxx Newbie

MDesiqn schreef:
bobutrecht schreef:
Zaterdag al heerlijk een kaartje halen voor de vriendenplek! Hopelijk worden deze plekken niet helemaal achterin een hoekje we gestopt, precies met 20 man dus dat word beuken!!


Ik denk dat de zogenoemde vriendencamping plekken juist op een goede plek zijn en met alle mensen die dat hebben bij elkaar worden gestopt...


Dat zou echt heerlijk zijn! vorig jaar waren voor geplande busreizen uit Zweden enzovoort ook plekken afgezet dit was echter helemaal achter op het terrein. Zou erg goed zijn als die plek ergens aan het begin is !! Heb de laatste jaren wel gemerkt hoe dichter bij het terrein hoe beter! Van de 24uurs heb je toch niet echt last!
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bobutrecht schreef:
MDesiqn schreef:
bobutrecht schreef:
Zaterdag al heerlijk een kaartje halen voor de vriendenplek! Hopelijk worden deze plekken niet helemaal achterin een hoekje we gestopt, precies met 20 man dus dat word beuken!!


Ik denk dat de zogenoemde vriendencamping plekken juist op een goede plek zijn en met alle mensen die dat hebben bij elkaar worden gestopt...


Dat zou echt heerlijk zijn! vorig jaar waren voor geplande busreizen uit Zweden enzovoort ook plekken afgezet dit was echter helemaal achter op het terrein. Zou erg goed zijn als die plek ergens aan het begin is !! Heb de laatste jaren wel gemerkt hoe dichter bij het terrein hoe beter! Van de 24uurs heb je toch niet echt last!


Haha lekker Bob, hopen dat we de tentjes een beetje kwijt kunnen!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten