Vorig jaar zaten wij zo goed als achteraan, kwamen net aan voordat het donker werd. Eerste helemaal naar voren gelopen omdat de velden achter aan nog dicht zaten... Toen we weer terug achterin waren (natuurlijk nergens vooraan plek kunnen vinden) ging er gelukkig net een nieuw veld open! Snel de spullen uitgezet om zo wat ruimte op te eisen haha.
Buren waren niet geweldig naar ook niet erg storend! Links en achter ons stonden Duitsers, gwn prima en niet te veel lawaai! Voor ons stond een Belgisch stel waar ik blij mee was, gwn lekker Nederlands praten en altijd vriendelijk die zuiderburen!

Helaas stonden er links van ons Fransen die gek waren op terror en dit vaak hebben laten merken met hun eigen meegebrachte boxen

Heb maar geprobeerd ze te vermeiden, wat toch aardig lukte.
Qua geluidsoverlast viel het gelukkig erg mee! Het enigste moment dat je muziek van het terrein kon horen was tijdens de Neophyte takeover (verder ook niet veel tijd doorgebracht bij onze eigen tent).
Ja je moest wel ff een stukje lopen maar daar had ik verder geen probleem mee, zo zag je ook nog wat van de camping. Dus volgend jaar zou ik het liefst weer redelijk achteraan willen zitten.
Kan echt niet meer wachten totdat het weer zo ver is! Vooral met het lekkere weer van vandaag komen die kriebels weer!