Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 11:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Pommer schreef:
Wou net zeggen, prima prijs voor een heel weekend.

Ga je weer een weekend?

Denk het niet, op zondag kon je me opvegen dit jaar. Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
J oey schreef:
Nieuwe info! http://www.defqon1.nl/

Belangrijkste nieuwtjes:
- Alle areas (m.u.v. de Talent stage) zaterdag/zondag open
- Gathering in zowel de Blue als de Black
- Chill lounge en Q-Dance playground wordt uitgebreid
- Orange tent (Q café) is het hele weekend open
- Je kan een gedeelte van de camping van te voren claimen als je een groep van 20+ mensen hebt

Ben benieuwd wat voor invloed dit heeft op de indeling; de black weer terug naar de plek waar hij in 2012 stond of de blue verplaatsen naar het andere veld. Hopelijk kiezen ze voor de laatste optie en verplaatsen ze dan ook meteen de camping entree, aangezien ik dan niet steeds zo'n tyfus eind hoef te lopen naar de auto.


Waar stonden die black en blue? 2013 was pas mijn eerste editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Richardd schreef:
Pommer schreef:
Wou net zeggen, prima prijs voor een heel weekend.

Ga je weer een weekend?

Denk het niet, op zondag kon je me opvegen dit jaar. Jij?

Ja ik ga wel een weekend ticket halen, maar moet nog even kijken welke dagen ik erbij ben ivm tentamens die weken er na. We slapen sowieso weer thuis, mss dat je op en neer mee kan rijden met Remondo.

Basshunterzz schreef:
Richardd schreef:
J oey schreef:
Nieuwe info! http://www.defqon1.nl/

Belangrijkste nieuwtjes:
- Alle areas (m.u.v. de Talent stage) zaterdag/zondag open
- Gathering in zowel de Blue als de Black
- Chill lounge en Q-Dance playground wordt uitgebreid
- Orange tent (Q café) is het hele weekend open
- Je kan een gedeelte van de camping van te voren claimen als je een groep van 20+ mensen hebt

Ben benieuwd wat voor invloed dit heeft op de indeling; de black weer terug naar de plek waar hij in 2012 stond of de blue verplaatsen naar het andere veld. Hopelijk kiezen ze voor de laatste optie en verplaatsen ze dan ook meteen de camping entree, aangezien ik dan niet steeds zo'n tyfus eind hoef te lopen naar de auto.


Waar stonden die black en blue? 2013 was pas mijn eerste editie.

In 2012 stond de blue op dezelfde plek maar dan een kwartslag gedraaid, dus met de lange zijde langs de campingrand. De Black stond toen op de plek waar afgelopen jaar de Orange, Foodcourt en Magenta stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Kutfoto, maar wel perfecte hoek. De Black is dat oranje ding rechtsbovenin, en de Blue is die tent die er nog rechts van zit. Daarachter zit dan de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag wel aanwezig denk ik. Geen idee of er mensen meegaan, anders ga ik gewoon alleen, fuck it :P Voor weekend nog even line-up afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 22:37 
 
Hardtraxx Addict

denk wel een weekend aanwezig(mits ik mensen kan vinden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://travel.q-dance.com/nl/2015/defq ... r-(pick-up)/

Die tent die je dan niet hoeft te sjouwen, ik wilde dat dit jaar doen, maar dan staat er onderaan dit
De tentprijs is iets hoger dan afgelopen jaar i.v.m. de stijging van de dollar koers.

Ja fak gelijk 50 euro duurder zowat. Laat maar zitten dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:43 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
https://travel.q-dance.com/nl/2015/defqon1-weekend-festival-biddinghuizen/weekend-warrior-(pick-up)/

Die tent die je dan niet hoeft te sjouwen, ik wilde dat dit jaar doen, maar dan staat er onderaan dit
De tentprijs is iets hoger dan afgelopen jaar i.v.m. de stijging van de dollar koers.

Ja fak gelijk 50 euro duurder zowat. Laat maar zitten dan

heb ff staan rekenen en ik kom uit op 120,- voor de losse tickets en dan 100,- voor de tent (koop je deze tenten in de winkel zijn ze ook 100,-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Paultheone schreef:
https://travel.q-dance.com/nl/2015/defqon1-weekend-festival-biddinghuizen/weekend-warrior-(pick-up)/

Die tent die je dan niet hoeft te sjouwen, ik wilde dat dit jaar doen, maar dan staat er onderaan dit
De tentprijs is iets hoger dan afgelopen jaar i.v.m. de stijging van de dollar koers.

Ja fak gelijk 50 euro duurder zowat. Laat maar zitten dan

heb ff staan rekenen en ik kom uit op 120,- voor de losse tickets en dan 100,- voor de tent (koop je deze tenten in de winkel zijn ze ook 100,-)


Dus of je koopt voor 170/180 euro aan tickets + slaapplekken, of je koopt 120 euro aan tickets + 100 euro aan tenten?
Achjah, tenten en opblaasbedden/slaapzakken (of allebei) heeft zowat iedereen wel thuis liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:44 
 
Hardtraxx Addict

MDesiqn schreef:
Miwer schreef:
Paultheone schreef:
https://travel.q-dance.com/nl/2015/defqon1-weekend-festival-biddinghuizen/weekend-warrior-(pick-up)/

Die tent die je dan niet hoeft te sjouwen, ik wilde dat dit jaar doen, maar dan staat er onderaan dit
De tentprijs is iets hoger dan afgelopen jaar i.v.m. de stijging van de dollar koers.

Ja fak gelijk 50 euro duurder zowat. Laat maar zitten dan

heb ff staan rekenen en ik kom uit op 120,- voor de losse tickets en dan 100,- voor de tent (koop je deze tenten in de winkel zijn ze ook 100,-)


Dus of je koopt voor 170/180 euro aan tickets + slaapplekken, of je koopt 120 euro aan tickets + 100 euro aan tenten?
Achjah, tenten en opblaasbedden/slaapzakken (of allebei) heeft zowat iedereen wel thuis liggen.

wat ik bedoel is dat als je een tent koopt met 2 personen(2 tickets dus) je 340 kwijt bent en als je een tent koopt in je eentje (1 ticket dus) je 50,- euro extra moet bij betalen en je dan op 220 uit komt.
Zo kom ik op de losse ticket prijs van 120.

btw die tenten zijn maar een paar euro duurder geworden hoor als ze 100,- zijn. vorig jaar was je 90 kwijt volgens mij.
dus geen idee hoe jij komt aan de 50 euro duurder
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 23:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
wat ik bedoel is dat als je een tent koopt met 2 personen(2 tickets dus) je 340 kwijt bent en als je een tent koopt in je eentje (1 ticket dus) je 50,- euro extra moet bij betalen en je dan op 220 uit komt.
Zo kom ik op de losse ticket prijs van 120.

btw die tenten zijn maar een paar euro duurder geworden hoor als ze 100,- zijn. vorig jaar was je 90 kwijt volgens mij.
dus geen idee hoe jij komt aan de 50 euro duurder


Wat ik op de website zie is: Of je koopt een ticket met defqon.1 tent = 170euro, of je koopt een weekendticket + brengt je eigen tent mee, prijs = ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 23:31 
 
Hardtraxx Newbie

Ben wel benieuwd waar die vrienden camping zal staan, iemand enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 05:04 
 
Hardtraxx Addict

MDesiqn schreef:
Miwer schreef:
wat ik bedoel is dat als je een tent koopt met 2 personen(2 tickets dus) je 340 kwijt bent en als je een tent koopt in je eentje (1 ticket dus) je 50,- euro extra moet bij betalen en je dan op 220 uit komt.
Zo kom ik op de losse ticket prijs van 120.

btw die tenten zijn maar een paar euro duurder geworden hoor als ze 100,- zijn. vorig jaar was je 90 kwijt volgens mij.
dus geen idee hoe jij komt aan de 50 euro duurder


Wat ik op de website zie is: Of je koopt een ticket met defqon.1 tent = 170euro, of je koopt een weekendticket + brengt je eigen tent mee, prijs = ?

Kijk nog eens goed, koop je een tent is het 170 pp maar dat is als het 2/4/6/etc personen is. Koop je een tent met 1/3/5 /etc personen dan komt er een toeslag van iets over 50,- bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is dat vorig jaar (of nog beter, dit jaar) gedaan met eigen tenten? Ik zit te denken om een weekend ticket te boeken met een vriend van me, we hebben gewoon een degelijke tent die we kunnen regelen. Met The Qontinent was het camping team best wel naar met het continu volproppen van de stavelden, maar ik zoek liever zelf een plekje uit om te gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als je het campingterrein op loopt ben je helemaal vrij om te kiezen waar je je tent opzet, alleen op bepaalde velden mag je hem niet opzetten omdat die voor andere doeleinden worden gebruikt. Verder mag eigenlijk alles. Het is alleen wel zo dat iedereen zo dicht mogelijk bij de festival ingang wil zitten, dus hoe later je bent hoe meer kans op een kutplek ergens ver van die ingang vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Hoe is dat vorig jaar (of nog beter, dit jaar) gedaan met eigen tenten? Ik zit te denken om een weekend ticket te boeken met een vriend van me, we hebben gewoon een degelijke tent die we kunnen regelen. Met The Qontinent was het camping team best wel naar met het continu volproppen van de stavelden, maar ik zoek liever zelf een plekje uit om te gaan staan.

Ik kwam vorig jaar bij de poorten aan precies op het moment dat ze open gingen en stond nog op het veld bij de ingang naar het festival.
Hoe ze het doen is veld voor veld vrij geven. Ze gaan niet met een lintje schuiven ofzo, gewoon in een keer heel een veld. Er zijn ook zat mensen die op een bepaald veld willen en gaan daar dan in de buurt zitten wachten tot die vrij gegeven word.
En ja dan is het ff rennnen en je plek afbakenen(meteen je tent op bouwen)
Maar alles verloopt op zich best relaxt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe groot is die camping dan? (dus hoe ver lopen van de ingang?) Ik vind lopen naar de ingang eigenlijk niet zo'n probleem als dat mij een rustige nachtrust kan bieden. Aan het materiaal zal het niet liggen, de buren daarentegen (moet je altijd mazzel mee hebben) :whistle:. Maar ook qua ligging en dergelijke (beetje hoog ivm regen en dergelijke).

Wel chill dat je zelf mag kiezen, bevalt me goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik weet niet of je meer nachtrust pakt als je aan het begin of aan het eind van de camping staat, ligt idd het meest aan je buren. Al moet ik zeggen dat je op onze plek dit jaar (pal voor de festival ingang) ook wel altijd muziek hoort van het festivalterrein af, dit zal bij plekken verder weg natuurlijk wel minder zijn. De camping is wel behoorlijk groot, ik denk vanaf het eerste veld tot de festival ingang wel een minuut of 10/15 lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is inderdaad best flink! Muziek is op zich niet zo erg, ik heb toch mijn oordoppen mee. Gewoon niet zo veel zin in opgepropt zitten en in een of andere kuil MOETEN staan zodat je bij regen meteen alles zeiknat hebt. Gewoon een rustig plekje ergens in een hoek, beetje hoog (liefst in een hoekje waar beveiliging ofzo staat :)).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voordeel is ook dat als je op het eerste veld staat, je niet zover je spullen hoeft te sjouwen aan het begin en einde en daar is het relatief rustiger qua geluid 's nachts. Zo heel ver lopen is het niet, ik ben gewend om drie dagen van het parkeerterrein naar het festivalterrein te lopen via de camping aangezien ik thuis slaap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

k hoop nog op een code binnenkort :D
en zo niet dan maar hopen op 3 kaarten tijdens de reguliere jaarlijkse chaos verkoop xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:12 
 
Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
k hoop nog op een code binnenkort :D
en zo niet dan maar hopen op 3 kaarten tijdens de reguliere jaarlijkse chaos verkoop xd

Weekend is nooit sneller dan in een week uitverkocht dus met nog meer weekend kaarten moet dat wel goed komen :P

enne tsja hoe ver het lopen is? zie hier :P

Afbeelding

in het midden(linker camping veld) is de camping ingang. helemaal rechts(net buiten de foto) is nog een veld met de festival ingang
Je auto staat links boven in de foto buiten beeld geparkeerd. En echt veel kuilen ofzo zijn er niet, water loopt best goed weg van de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khoef geen weekend
Alleen zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 17:34 
 
Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
Khoef geen weekend
Alleen zaterdag

Ow ja dan wens ik je vast succes. Dat zal inderdaad wel chaos worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij zaten met onze groep vorig jaar dicht bij de allerverste hoek op de foto. Super rustig daar, altijd goed kunnen slapen. Geen last van buren of muziek, als je heel goed luisterde hoorde je de bass van de 24 uurstent.

Het is inderdaad een 10 minuutjes stappen naar de ingang van het festival terrein maar eenmaal op het terrein bleven we ook daar tot het gedaan was dus zo erg was het niet.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten