Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Schranz is de Yellow op zondag.


Aah, dat schema had ik nog niet gezien.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar ook echt een legendarisch weekend gehad! Dus deze editie sws weer het hele weekend aanwezig! :yay:
En Magenta stage word groter! Me like :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Schranz stage :drool:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd naar de line-up. Hoop op een paar leuke verrassingen, live acts en interessante b2b's.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er al enorm veel zin in :D
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enorm veel zin in, hoeveel zou de prijs zijn voor een campingticket of een bungalow ipv camping + ticket?
Ik las op PF van vorig jaar dat het rond de 100 zou zitten? :x
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Nieuwe info! http://www.defqon1.nl/

Belangrijkste nieuwtjes:
- Alle areas (m.u.v. de Talent stage) zaterdag/zondag open
- Gathering in zowel de Blue als de Black
- Chill lounge en Q-Dance playground wordt uitgebreid
- Orange tent (Q café) is het hele weekend open
- Je kan een gedeelte van de camping van te voren claimen als je een groep van 20+ mensen hebt

Ben benieuwd wat voor invloed dit heeft op de indeling; de black weer terug naar de plek waar hij in 2012 stond of de blue verplaatsen naar het andere veld. Hopelijk kiezen ze voor de laatste optie en verplaatsen ze dan ook meteen de camping entree, aangezien ik dan niet steeds zo'n tyfus eind hoef te lopen naar de auto.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Enorm veel zin in, hoeveel zou de prijs zijn voor een campingticket of een bungalow ipv camping + ticket?
Ik las op PF van vorig jaar dat het rond de 100 zou zitten? :x


Prijzen van vorig jaar (excl. fee)

Dagticket: € 70 ,-
Weekendticket (camping incl.): € 105 ,-
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100 is toch best een mooi bedrag?

Je krijgt wel een avond en 2 hele dagen feest he ^^
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
100 is toch best een mooi bedrag?

Je krijgt wel een avond en 2 hele dagen feest he ^^


is ook wel 140 geweest.. Zou me niks verbazen als een weekend ticket weer richting de 125 gaat.

Geen probleem mee overigens als ze er weer wat moois van weten te maken! Je krijgt er wel 3 dagen feest voor terug terwijl je voor de grote festivals al 70 euro betaald voor alleen een zaterdag
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het zeker als je dat vergelijkt met grote algemene festivals.

Prijs van het populairste festivals (uitgezonderd TML) in België:

Rock Werchter (4 dagen) - 226€
+ camping(regular/XL) - 20€/27€
dagprijs - 95€
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 20:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
100 is toch best een mooi bedrag?

Je krijgt wel een avond en 2 hele dagen feest he ^^


Ik vind 100 euro een heel net bedrag. :D
Zeker voor 14 area's, 200/250 dj's en de gehele aankleding etc. :D
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het 105 + 4,90 service kosten. Het zal dit jaar minstens 5 euro duurder worden denk ik.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 21:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wou net zeggen, prima prijs voor een heel weekend.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Henk-Jan schreef:
100 is toch best een mooi bedrag?

Je krijgt wel een avond en 2 hele dagen feest he ^^


Ik vind 100 euro een heel net bedrag. :D
Zeker voor 14 area's, 200/250 dj's en de gehele aankleding etc. :D


uitgaande van 30.000 weekend tickets en 30.000 zaterdagtickets 110/75 euro halen ze ook alleen met de kaartverkoop al 5,5 miljoen binnen en waarschijnlijk is het nog meer xd
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 22:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
MDesiqn schreef:
Henk-Jan schreef:
100 is toch best een mooi bedrag?

Je krijgt wel een avond en 2 hele dagen feest he ^^


Ik vind 100 euro een heel net bedrag. :D
Zeker voor 14 area's, 200/250 dj's en de gehele aankleding etc. :D


uitgaande van 30.000 weekend tickets en 30.000 zaterdagtickets 110/75 euro halen ze ook alleen met de kaartverkoop al 5,5 miljoen binnen en waarschijnlijk is het nog meer xd


Dan heb je natuurlijk wel 14 stages, 250 dj's, licht & geluid, ontwerp & design, adverteren, noem het allemaal maar op.
Ze maken winst maar die 5.5 miljoen zijn ze ook weer zo kwijt.

De echte winnaar is Paylogic met hun €294.000,- winst voor 60.000 kaartjes.
Misschien €5.000,- aan administratie maar dat is ook echt maximale.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wou net zeggen, prima prijs voor een heel weekend.

Ga je weer een weekend?
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Mcvk schreef:
MDesiqn schreef:
Ik vind 100 euro een heel net bedrag. :D
Zeker voor 14 area's, 200/250 dj's en de gehele aankleding etc. :D


uitgaande van 30.000 weekend tickets en 30.000 zaterdagtickets 110/75 euro halen ze ook alleen met de kaartverkoop al 5,5 miljoen binnen en waarschijnlijk is het nog meer xd


Dan heb je natuurlijk wel 14 stages, 250 dj's, licht & geluid, ontwerp & design, adverteren, noem het allemaal maar op.
Ze maken winst maar die 5.5 miljoen zijn ze ook weer zo kwijt.

De echte winnaar is Paylogic met hun €294.000,- winst voor 60.000 kaartjes.
Misschien €5.000,- aan administratie maar dat is ook echt maximale.

Vergeet dat maar. Q (SFX) maakt echt wel meer winst dan Paylogic (ook SFX) met zo'n event. Denk aan kluisjes, parkeertickets, verhuur van tipi's/woonwagens op de camping en muntverkoop.
Daarnaast gok ik dat het aantal weekend tickets dit jaar naar 40.000 zal gaan, vorig jaar was dit 35.000 geloof ik.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 23:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Vergeet dat maar. Q (SFX) maakt echt wel meer winst dan Paylogic (ook SFX) met zo'n event. Denk aan kluisjes, parkeertickets, verhuur van tipi's/woonwagens op de camping en muntverkoop.
Daarnaast gok ik dat het aantal weekend tickets dit jaar naar 40.000 zal gaan, vorig jaar was dit 35.000 geloof ik.


Ik bedoel alleen maar dat Paylogic weinig tot niks hoeft te doen behalve een contract met Q-Dance (SFX) te onderhouden om een paar ton op te halen..
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja sorry, maar dat kon ik dus echt niet uit je post opmaken :P
Bericht Geplaatst op 28 feb 2015 00:13 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Schranz stage terug, prima :D

Nog meer zin dan ik al had, keek sinds afgelopen Defqon al uit naar de editie van 2015, wat een bizar vet weekend was dat.
Bericht Geplaatst op 28 feb 2015 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Dan heb je natuurlijk wel 14 stages, 250 dj's, licht & geluid, ontwerp & design, adverteren, noem het allemaal maar op.
Ze maken winst maar die 5.5 miljoen zijn ze ook weer zo kwijt.

De echte winnaar is Paylogic met hun €294.000,- winst voor 60.000 kaartjes.
Misschien €5.000,- aan administratie maar dat is ook echt maximale.


Dat klopt daarom zei ik ook alleen al met de kaartverkoop. Met de muntverkoop halen ze nog veel meer op en dan heb je daarnaast nog parking/accommodaties/tentverkoop enz.. enz..

Medelijden hoef je in ieder geval niet te hebben met Q ^^
Maar een weekendje DefQon is het dubbel en dwars waard
Bericht Geplaatst op 28 feb 2015 13:08 
 
Hardtraxxer

Mcvk schreef:
Citaat:
Dan heb je natuurlijk wel 14 stages, 250 dj's, licht & geluid, ontwerp & design, adverteren, noem het allemaal maar op.
Ze maken winst maar die 5.5 miljoen zijn ze ook weer zo kwijt.

De echte winnaar is Paylogic met hun €294.000,- winst voor 60.000 kaartjes.
Misschien €5.000,- aan administratie maar dat is ook echt maximale.


Ticketswap eigenaar is ook een rijke bitch, 4 euro winst per kaartje en gewoon 0 kosten. Geniaal gewoon
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
J oey schreef:
Schranz is de Yellow op zondag.


Aah, dat schema had ik nog niet gezien.

Welke schema? :x
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Basshunterzz schreef:
J oey schreef:
Schranz is de Yellow op zondag.


Aah, dat schema had ik nog niet gezien.

Welke schema? :x


Afbeelding
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten