Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jan 2015 10:26 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Die gozer die bij dominator die hoge mast in klom en een vlammenwerper in z'n gezicht kreeg blijft wel geniaal >.<


Wait, what? xd
Bericht Geplaatst op 30 jan 2015 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Rickzel schreef:
Die gozer die bij dominator die hoge mast in klom en een vlammenwerper in z'n gezicht kreeg blijft wel geniaal >.<


Wait, what? xd


http://www.vkmag.com/magazine/idioot_kr ... nator_2013

Bij Dominator heb je van die palen waar 's avonds vlammenwerpers uit de top komen, ideaal om even in te klimmen toch? Dat dacht die gozer in dit filmpje dus ook, maar toen hij er bovenop stond sprongen de vlammenwerpers weer aan. Doei doei wenkbrauwtjes.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2015 10:38 
 
Hardtraxx Elite

pff wat een idioot....
Bericht Geplaatst op 30 jan 2015 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
pff wat een idioot....


Haha mooi he :lol:

(Vgm kwam hij er redelijk ongeschonden vanaf)
Bericht Geplaatst op 30 jan 2015 10:44 
 
Hardtraxx Elite

Haha anders zou het iets minder grappig zijn ja, maar hij kon nog klimmen dus viel denk ik nog wel mee. Toch flinke schok zoiets... en terecht :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft geluk dat ie niet helemaal verbrand of van die paal af flikkert.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:58 
 
Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
Heeft geluk dat ie niet helemaal verbrand of van die paal af flikkert.

Zou nog geen medelijden met hem hebben dan, hij doet het zelf. Wel kut voor de mensen die hij dan raakt in zijn val.

Maar ach ergens op/af klimmen blijft gebeuren. In de hmh ook wel eens iemand van het balkon zien donderen.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Nog zo'n gek.
Bericht Geplaatst op 19 feb 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 19 feb 2015 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top aftermovie van inhoudelijk en visueel hoog kwaliteit. Super! :)
Bericht Geplaatst op 19 feb 2015 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben hem nog aan het kijken , maar heb nu al zin om terug te gaan :cry:
Bericht Geplaatst op 19 feb 2015 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Top aftermovie van inhoudelijk en visueel hoog kwaliteit. Super! :)

Beeld en geluid niet echt lekker op elkaar afgestemd, maar verder wel gouden beelden :loving: mooi weekend.
Bericht Geplaatst op 19 feb 2015 18:52 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Basxt schreef:
Top aftermovie van inhoudelijk en visueel hoog kwaliteit. Super! :)

Beeld en geluid niet echt lekker op elkaar afgestemd, maar verder wel gouden beelden :loving: mooi weekend.


En er zit ook nog een dikke track in de aftermovie dit jaar ook. :D
Bericht Geplaatst op 20 feb 2015 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele goeie aftermovie!
Bericht Geplaatst op 20 feb 2015 16:16 
 
Hardtraxxer

originele Tonight (L) :$
Bericht Geplaatst op 20 feb 2015 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8:24 mijn eigen MC Flo momentje
Bericht Geplaatst op 20 feb 2015 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na de extended aftermovie nog meer zin in Defqon.1, hopen dat de area's en de line-up goed is. :D
Bericht Geplaatst op 21 feb 2015 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

dennisje030 schreef:
originele Tonight (L) :$

Dit (L)
Dikke aftermovie, krijg al weer gigantisch veel zin in de editie van dit jaar :)
Bericht Geplaatst op 22 feb 2015 21:55 
 
Hardtraxxer

Ik ben 2 jaar afwezig geweest. vakantie en een bruiloft :cry:

Maar dit jaar zeker weer aanwezig! :clap:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
In 2011 m'n eerste festival en vond het 'wel leuk'.
in 2012 vond ik er niet veel aan i.v.m. te veel kut volk etc.
in 2015 wil ik toch weer een poging wagen i.v.m. de toevoeging van de indigo, de yellow en ik de silver steeds meer begin te waarderen. Veel goede verhalen gehoord over de weekend sfeer etc. Vandaag dus een huisje geboekt met z'n 6en :)

Aangezien ik een eigen woning krijg vanaf maart, heb ik besloten om alsnog niet te gaan. Gaat qua financiën niet allemaal lukken.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe info! http://www.defqon1.nl/

Belangrijkste nieuwtjes:
- Alle areas (m.u.v. de Talent stage) zaterdag/zondag open
- Gathering in zowel de Blue als de Black
- Chill lounge en Q-Dance playground wordt uitgebreid
- Orange tent (Q café) is het hele weekend open
- Je kan een gedeelte van de camping van te voren claimen als je een groep van 20+ mensen hebt
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Nobody can deny it: Defqon.1 has the most extensive line-up in the hard dance scene. What to expect this year?

More than 250 acts performing on 14 different stages. That’s over 30 extra acts compared to last year.
4 extra areas open on Sunday.
Hardcore heads, eat your heart out. The BLACK rocks from Friday to Sunday.
Raw freaks are well catered for at the INDIGO, our extra raw fortress, which is open on both Saturday as well as Sunday. And let’s not forget about the BLUE. It’s our biggest tent and will be open for madness the entire weekend!
Is freestyle your way to party? The BROWN is being upgraded and will be open for 2 days as well.
Are you up for a trip down memory lane? The MAGENTA moves to a bigger stage to serve you some of the best classics in the history of hardstyle.
Speed demons can indulge themselves at the YELLOW on Saturday: a bigger stage with more frenchcore and terror.
We are thrilled to announce that schranz and hard-techno return
We’ll keep you in suspense for a little while longer. The full line-up will be released in a few weeks from now.

Hardcore gathering/3 dagen hardcore :worship:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schranz stage terug, prima :D
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Schranz zal wel op de Green komen neem ik aan? Of er moet nog een kleur bestaan die ze niet hebben gebruikt.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schranz is de Yellow op zondag.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten