https://view.publitas.com/q-dance/defqo ... page/48-49
Q-Dance haakt toch van de grap af van Partyraiser > Deephouse shit.
Q-Dance haakt toch van de grap af van Partyraiser > Deephouse shit.
Dat weet ik inmiddels ook al, alsnog bedankt voor de kleine samenvatting waarom ze het hebben veranderd.wrote:De reden dat Partyraiser zo reageerde is dat hij allemaal foto's gestuurd kreeg van alleen zijn artikel uit het krantje. Geen andere artikelen erbij, geen ''gossip'' titel die bovenaan stond. Oftewel geen context waardoor hij niet wist dat het een verzonnen gossip pagina was en het dus serieus nam. Nadat hij hier achter kwam, en toegaf nu in te zien dat het een grap was, moest hij ook nog eens alle goedgelovige fans toespreken.
Het verhaal is helemaal uit de hand gelopen doordat hij dus gecropte foto's toegestuurd kreeg en niet werd ingelicht door Q-Dance
Was geen reactie op jou hoor, ik las nu pas alle reacties over partyraiserwrote:
Dat weet ik inmiddels ook al, alsnog bedankt voor de kleine samenvatting waarom ze het hebben veranderd.
Snap eigenlijk niet hoe het is gelopen.wrote:Was geen reactie op jou hoor, ik las nu pas alle reacties over partyraiserwrote:
Dat weet ik inmiddels ook al, alsnog bedankt voor de kleine samenvatting waarom ze het hebben veranderd.
maar jij ook bedankt voor informatie die al een paar posts boven je gegeven is
Touché, even vergeten dat het meervoud was toen ik die reactie plaatste.wrote:Prove*.wrote:proves*
Viel mij ook op, was wel net even onhandig gedaan. Zo ook zaterdagavond bij Ran-D een tekstkar: there is space left at the left side OFF the stage. Is een klein lullig puntje, maar staat wel zo netjes. Doet overigens niets af aan de kwaliteit van het festivalwrote: Bij het verlaten van de camping stond er ook al "Have a save trip". Beetje slecht dit hoor Q.
Wat mij in het bijzonder opviel was "Be gentle FOR your ears".wrote:Viel mij ook op, was wel net even onhandig gedaan. Zo ook zaterdagavond bij Ran-D een tekstkar: there is space left at the left side OFF the stage. Is een klein lullig puntje, maar staat wel zo netjes. Doet overigens niets af aan de kwaliteit van het festivalwrote: Bij het verlaten van de camping stond er ook al "Have a save trip". Beetje slecht dit hoor Q..
Pff wat een mierenneukerij zegwrote:Wat mij in het bijzonder opviel was "Be gentle FOR your ears".wrote:Viel mij ook op, was wel net even onhandig gedaan. Zo ook zaterdagavond bij Ran-D een tekstkar: there is space left at the left side OFF the stage. Is een klein lullig puntje, maar staat wel zo netjes. Doet overigens niets af aan de kwaliteit van het festivalwrote: Bij het verlaten van de camping stond er ook al "Have a save trip". Beetje slecht dit hoor Q..
![]()
Het slechte er aan is, het komt van Q-Dance zelf af de tekst (denk ik) of van een interne 'Copywriter'. Daarna gaat het naar een ontwerper, die controleert het vaak niet eens of spreekt soms geen Engels (alhoewel, wie spreekt er nou geen Engels tegenwoordig?). En daarna gaat het nog naar de drukker..wrote:Inderdaad. Vooral nu Q zich in de rest van de wereld probeert te positioneren. Als je native speaker bent komt dit echt verschrikkelijk amateuristisch over.
Ik denk wel dat ze het voorbeeld moeten openen voordat ze het drukken. Meeste drukkers is gewoon drukken wat je aangeleverd krijgt en niet eens kijken of het CMYK/300dpi is etc.wrote:Waarom zou een drukker nog gaan controleren op spelfouten?
Weet je wat voor berg banners er alleen al voor het Defqon terrein gedrukt moeten worden elk jaar?
Net of ze die allemaal nog n keer gaan controleren voor Q-Dance..
Haha uhhu. Blijf jij maar lekker AV-technicus, met je twistwrote:Twist. Dit is precies wat Q wilt, mensen die de spelfouten lezen en het doorvertellen.
wrote:Haha uhhu. Blijf jij maar lekker AV-technicus, met je twistwrote:Twist. Dit is precies wat Q wilt, mensen die de spelfouten lezen en het doorvertellen.
Kunnen ze voortaan niet gewoon de gehele MC eruit filteren met livesets?wrote:Nieuwe sets van de Red online:
Digital Punk
Zatox
Atmozfears
Coone
Noisecontrollers
Wildstylez
frontliner
Ran-D
https://www.youtube.com/user/Qdancedotnl