Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://view.publitas.com/q-dance/defqon-1-weekend-festival-2015-newspaper-1/page/48-49

Q-Dance haakt toch van de grap af van Partyraiser > Deephouse shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De reden dat Partyraiser zo reageerde is dat hij allemaal foto's gestuurd kreeg van alleen zijn artikel uit het krantje. Geen andere artikelen erbij, geen ''gossip'' titel die bovenaan stond. Oftewel geen context waardoor hij niet wist dat het een verzonnen gossip pagina was en het dus serieus nam. Nadat hij hier achter kwam, en toegaf nu in te zien dat het een grap was, moest hij ook nog eens alle goedgelovige fans toespreken.
Het verhaal is helemaal uit de hand gelopen doordat hij dus gecropte foto's toegestuurd kreeg en niet werd ingelicht door Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
De reden dat Partyraiser zo reageerde is dat hij allemaal foto's gestuurd kreeg van alleen zijn artikel uit het krantje. Geen andere artikelen erbij, geen ''gossip'' titel die bovenaan stond. Oftewel geen context waardoor hij niet wist dat het een verzonnen gossip pagina was en het dus serieus nam. Nadat hij hier achter kwam, en toegaf nu in te zien dat het een grap was, moest hij ook nog eens alle goedgelovige fans toespreken.
Het verhaal is helemaal uit de hand gelopen doordat hij dus gecropte foto's toegestuurd kreeg en niet werd ingelicht door Q-Dance


Dat weet ik inmiddels ook al, alsnog bedankt voor de kleine samenvatting waarom ze het hebben veranderd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:

Dat weet ik inmiddels ook al, alsnog bedankt voor de kleine samenvatting waarom ze het hebben veranderd. :lol:


Was geen reactie op jou hoor, ik las nu pas alle reacties over partyraiser
maar jij ook bedankt voor informatie die al een paar posts boven je gegeven is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
SAIN7 schreef:

Dat weet ik inmiddels ook al, alsnog bedankt voor de kleine samenvatting waarom ze het hebben veranderd. :lol:


Was geen reactie op jou hoor, ik las nu pas alle reacties over partyraiser
maar jij ook bedankt voor informatie die al een paar posts boven je gegeven is ;)


Snap eigenlijk niet hoe het is gelopen.
Want hij is gedrukt, toen stond de deephouse grap er in.. alleen nu staat de digitale versie online en daar staan alle colormixes in met linkjes en 'what to expect from sunday/what not to miss on sunday' etc.
Zou dit gewoon om een schijn hoog te houden dat het een drukfout is, of grap van de drukker zelf was? Of iets..

-edit- Oh damn, las nu pas dat iemand het had gepost :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
proves*

Prove*.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
J oey schreef:
proves*

Prove*.

Touché, even vergeten dat het meervoud was toen ik die reactie plaatste. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Bij het verlaten van de camping stond er ook al "Have a save trip". Beetje slecht dit hoor Q.

Viel mij ook op, was wel net even onhandig gedaan. Zo ook zaterdagavond bij Ran-D een tekstkar: there is space left at the left side OFF the stage. Is een klein lullig puntje, maar staat wel zo netjes. Doet overigens niets af aan de kwaliteit van het festival :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
J oey schreef:
Bij het verlaten van de camping stond er ook al "Have a save trip". Beetje slecht dit hoor Q.

Viel mij ook op, was wel net even onhandig gedaan. Zo ook zaterdagavond bij Ran-D een tekstkar: there is space left at the left side OFF the stage. Is een klein lullig puntje, maar staat wel zo netjes. Doet overigens niets af aan de kwaliteit van het festival :P.

Wat mij in het bijzonder opviel was "Be gentle FOR your ears". :/ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 14:51 
 
Hardtraxx Elite

Repulze schreef:
Khadber schreef:
J oey schreef:
Bij het verlaten van de camping stond er ook al "Have a save trip". Beetje slecht dit hoor Q.

Viel mij ook op, was wel net even onhandig gedaan. Zo ook zaterdagavond bij Ran-D een tekstkar: there is space left at the left side OFF the stage. Is een klein lullig puntje, maar staat wel zo netjes. Doet overigens niets af aan de kwaliteit van het festival :P.

Wat mij in het bijzonder opviel was "Be gentle FOR your ears". :/ >.<

Pff wat een mierenneukerij zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja en ook "DefQon" terwijl het gewoon Defcon is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker mierenneukerij, maar vind het toch onprofessioneel staan. Het valt gewoon op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mierenneukerij, kom op joh xd

Als je als grote internationale festivalorganisatie een Defqon organiseert voor +70.000 man uit alle hoeken van de wereld, mag je er toch vanuit gaan dat de meeste belangrijke berichten gecontroleerd worden.
Als dan bij een all-you-need-to-know banner bij de campingingang in de eerste 3 regels al 4 grote spelfouten staan, mag je daar best over mierenneuken want dat is gewoon echt slecht. Helemaal als de betreffende banner een paar uur later "ineens" vervangen is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad. Vooral nu Q zich in de rest van de wereld probeert te positioneren. Als je native speaker bent komt dit echt verschrikkelijk amateuristisch over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Inderdaad. Vooral nu Q zich in de rest van de wereld probeert te positioneren. Als je native speaker bent komt dit echt verschrikkelijk amateuristisch over.


Het slechte er aan is, het komt van Q-Dance zelf af de tekst (denk ik) of van een interne 'Copywriter'. Daarna gaat het naar een ontwerper, die controleert het vaak niet eens of spreekt soms geen Engels (alhoewel, wie spreekt er nou geen Engels tegenwoordig?). En daarna gaat het nog naar de drukker..

Dus na 3x geen enkele kleine controle of iets, amateuristisch, alleen ik erger me er niet teveel aan. Amerikanen of 'Native Speakers' denk ik wel, alhoewel je er toch voor een feest bent en niet voor de banners die slecht gespeld zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou een drukker nog gaan controleren op spelfouten? xd
Weet je wat voor berg banners er alleen al voor het Defqon terrein gedrukt moeten worden elk jaar?
Net of ze die allemaal nog n keer gaan controleren voor Q-Dance..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Waarom zou een drukker nog gaan controleren op spelfouten? xd
Weet je wat voor berg banners er alleen al voor het Defqon terrein gedrukt moeten worden elk jaar?
Net of ze die allemaal nog n keer gaan controleren voor Q-Dance..


Ik denk wel dat ze het voorbeeld moeten openen voordat ze het drukken. Meeste drukkers is gewoon drukken wat je aangeleverd krijgt en niet eens kijken of het CMYK/300dpi is etc.
Maar alsnog, degene die het drukt kan de spelfout ook opgemerkt hebben, of wanneer ze het oprolde of iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twist. Dit is precies wat Q wilt, mensen die de spelfouten lezen en het doorvertellen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Twist. Dit is precies wat Q wilt, mensen die de spelfouten lezen en het doorvertellen. :)

Haha uhhu. Blijf jij maar lekker AV-technicus, met je twist xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Basxt schreef:
Twist. Dit is precies wat Q wilt, mensen die de spelfouten lezen en het doorvertellen. :)

Haha uhhu. Blijf jij maar lekker AV-technicus, met je twist xd

xd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


26:30, leuke mash-up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisterenavond het setje van nosferatu en endymion bij The gathering opnieuw gekeken. Mixen van beide heren is echt bizar. Helden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe sets van de Red online:

Digital Punk
Zatox
Atmozfears
Coone
Noisecontrollers
Wildstylez
frontliner
Ran-D

https://www.youtube.com/user/Qdancedotnl
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Nieuwe sets van de Red online:

Digital Punk
Zatox
Atmozfears
Coone
Noisecontrollers
Wildstylez
frontliner
Ran-D

https://www.youtube.com/user/Qdancedotnl


Kunnen ze voortaan niet gewoon de gehele MC eruit filteren met livesets?
Net zoals die Defqon.1 Chili aankondiging. Zie je hem daarna helemaal blij zijn met wat backstage mensen terwijl ik het daar niet eens had gehoord.
Ik weet niet wat dat is alleen je hoort zijn stem dan bijna de gehele dag en als hij iets zou zeggen luister je oor in oor uit.
Zet zoiets lekker op Facebook, maar om als MC zo Chili te hypen boeit mij tenminste helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja ze recorden vaak gewoon live toch. Je hoort ook vaak de voorste rij idioten (waarvan er steevast eentje de hele dag op een fluit staat te blazen). Ik dacht eigenlijk dat het iets met rechten te maken had waardoor ze niet meer signaal direct uit de mixer mochten opnemen, maar het kan ook weer zo'n dingetje met promo's zijn?

Als je uit de mixer opneemt moet het natuurlijk gewoon mogelijk zijn om de MC eruit te filteren. Live valt het soms nog wel mee maar een Angerfist Liveset terug luisteren zit er echt niet in bijvoorbeeld.
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten