TiMOTHYb schreef:
Inderdaad. Vooral nu Q zich in de rest van de wereld probeert te positioneren. Als je native speaker bent komt dit echt verschrikkelijk amateuristisch over.
Het slechte er aan is, het komt van Q-Dance zelf af de tekst (denk ik) of van een interne 'Copywriter'. Daarna gaat het naar een ontwerper, die controleert het vaak niet eens of spreekt soms geen Engels (alhoewel, wie spreekt er nou geen Engels tegenwoordig?). En daarna gaat het nog naar de drukker..
Dus na 3x geen enkele kleine controle of iets, amateuristisch, alleen ik erger me er niet teveel aan. Amerikanen of 'Native Speakers' denk ik wel, alhoewel je er toch voor een feest bent en niet voor de banners die slecht gespeld zijn.