Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vond het wel gaaf, maar vond het te lang duren

Gewoon afsluiten net zoals vorig jaar, een lekkere track dan een "out of the box" track zoals tommy's Theme of we are the champions, of zoals mysteryland met muse/Adèle en dan het anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We are the champions duurde idd iets te lang, maar dat maakte de kippenvel er niet minder om
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Bij Ophidian in de Gold ook, tussendoor al een keer en tijdens de break van Angel (de laatste track), waar opeens een nog onbekende, maar gruwelijke remix uit de bus kwam rollen. Kippenvel :loving:


Dat was inderdaad een gruwelijke set! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Dat was inderdaad een gruwelijke set! :worship:


Beste set van het weekend voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
hoebedoelje schreef:
Dat was inderdaad een gruwelijke set! :worship:


Beste set van het weekend voor mij


Kan het hier ook niet anders dan eens mee zijn, heb linksvoor echt zwaar staan genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dat was vet, jammer dat er wat weinig publiek stond, maar genoeg HT-ers toch wel zo te lezen :P

The Mine :loving:

@ Pommer

Het waren niet zozeer de tracks, Gecko kan gewoon een chemie creëren met het publiek dat bijna geen ander kan, zijn stageperformance is subliem. Had pak em beet Done Heavy die tracks gedraaid, dan was het absoluut niet zo mooi geëindigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ja dat was vet, jammer dat er wat weinig publiek stond, maar genoeg HT-ers toch wel zo te lezen :P

The Mine :loving:


Millennium leeft nog niet écht helaas, zeker niet als het de meer obscure variant is die Ophidian draait. Zeer jammer, want Ophidian staat naast The Outside Agency als favo artiest bij mij en daar dragen de oude tracks ook zeker een steentje aan bij. Plus het is een chille gast die ook nog eens goed kan draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
@ Pommer
Het waren niet zozeer de tracks, Gecko kan gewoon een chemie creëren met het publiek dat bijna geen ander kan, zijn stageperformance is subliem. Had pak em beet Done Heavy die tracks gedraaid, dan was het absoluut niet zo mooi geëindigd.

+ de supergave edits (die van craving :love: ).
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://live.beatport.com/defqon1

Over 9 minuten begint de livestream weer, maar dan natuurlijk met oude beelden van vorig weekend. :D
edit bedoel nog een uur extra :$ 07:40 PM is 19:40
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 18:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer, had graag een weekend naar gras willen staren. Nu moet ik dit weekend alsnog naar buiten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
http://live.beatport.com/defqon1

Over 9 minuten begint de livestream weer, maar dan natuurlijk met oude beelden van vorig weekend. :D


Leuk dat ze dit doen, maar ik ga niet kijken. Ik heb al heel de week heimwee en dit terugkijken is gewoon pure zelfkwelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Die afterparty joh :love: Dat het is heel snel volgend jaar is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
SAIN7 schreef:
http://live.beatport.com/defqon1

Over 9 minuten begint de livestream weer, maar dan natuurlijk met oude beelden van vorig weekend. :D


Leuk dat ze dit doen, maar ik ga niet kijken. Ik heb al heel de week heimwee en dit terugkijken is gewoon pure zelfkwelling.

Ik sluit me hier bij aan. Ik wil terug. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
SAIN7 schreef:
http://live.beatport.com/defqon1

Over 9 minuten begint de livestream weer, maar dan natuurlijk met oude beelden van vorig weekend. :D


Leuk dat ze dit doen, maar ik ga niet kijken. Ik heb al heel de week heimwee en dit terugkijken is gewoon pure zelfkwelling.

Ik sluit mij hier ook bij aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geniet wel hoor van de stream :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 19:30 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Er schijnt een einde te komen aan het QULT concept, weet hier iemand daar meer van?


Nooo :cry: dat zou echt heel jammer zijn. voor mij zijn dat echt de perfect feesten.

Iemand nog filmpjes van de set van geck-o in de white? Baal echt dat ik niet bij defqon was :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Q-dance heeft een video van Defqon.1 gedeeld.
7 min. ·
No matter what you say, we keep kickin' ass! Join Zatox bij de ‪#‎Defqon1‬ rebroadcast: http://Defqon1.com/BeatportLIVE. ‪#‎Defqon1LIVE‬

Die stoere Q-Dance teksten ook :lol: als DJ's dat soort platen nou nog eens draaiden in plaats van Gangsta Re-Amp-Fix 133123.0 (bliep bliepbliep ipv bliepbliep bliep)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Nou, Kicking Ass mogen ze van mij ook thuis laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://lsdb.nl/set/169954/zatox-defqon1 ... 06-15.html

Er staan 3 platen in die lijst waar Kickin' Ass het wmb tegen af zou leggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook eindelijk eens de tijd gevonden om een klein verslagje over Defqon te schrijven :P

Vrijdag goed vermaakt op The Gathering. Halverwege DBSTF even wezen kijken bij de Black waar Endymion & Nosferatu een millenium set aan het draaien waren. Ook nog even B-Front gesproken op de terugweg naar de Blue :) De set van Brennan Heart vond ik echt een verschrikking. Ik had er al geen hoge verwachtingen van maar dit was toch wel bedroevend, openen met Wake Up bijvoorbeeld... Desondanks wel vermaakt met een gezellige groep. Vervolgens B-Front, die een tof setje neerzette met veel eigen platen. Gunz for Hire was wel leuk maar viel me enigszins tegen. Had persoonlijk hogere verwachtingen van de nieuwe platen. Verder draaiden ze aardig wat werk wat al gereleased is, en de oudere (niet-uitgebrachte) platen zoals Inside My Head en Bassdrum Junkie heb ik niet langs horen komen. Al met al was het wel een prima eerste avond om er even in te komen.

Zaterdag eerst even het terrein rondgelopen om alle stages te bekijken. Het geluid van de Magenta op zaterdag was echt geniaal, veel te weinig op die stage gestaan! Helaas Phuture Noize gemist, want dat was gewoon te vroeg.
Hierna zijn we naar de Indigo gelopen voor onze eerste set van de dag bij Artifact. Eindelijk Parallel Worlds gehoord, heel vet dat ie deze weer draaide! Prima begin van de dag. Vervolgens door naar de Blue omdat we erg benieuwd waren naar A2 Unstoppable. Dit bleek dan weer meteen de grootste tegenvaller van het weekend te zijn. Digital Punk draaide zijn standaard afspeellijst weer. Halverwege ging de helft van onze groep daarom weer naar de Indigo, terwijl wij bleven staan in de hoop dat het nog beter zou worden. E-Force draaide tegen het eind van de set ineens Broken van Regain, wat een beetje apart was. Er werden nog wel meer platen gedraaid die er niet helemaal tussen pasten, zoals een kick edit van de Arise remix.
We hadden de andere helft van de groep belooft om hierna naar de Indigo te komen voor de Polish Raw Showcase. Hoewel ik eigenlijk niets met die tracks heb, moet ik wel zeggen dat er een hele goede sfeer was tijdens hun set. Project Exile & Riiho begonnen goed, totdat Riiho zijn eerste track mocht inmixen. Meteen dus terug naar de Blue gelopen en daar zijn we een groot deel van de dag gebleven. Frequencerz zette een leuke set neer maar niets speciaals, de tracklist was een beetje wat je van Frequencerz kan verwachten. Nog even wat van Hard Driver meegekregen en toen wat gaan eten. Hierna Freakz At Night, wat op enkele platen na een herhaling van Hard Bass was. Toch goed vermaakt, en leuk dat we ze nog een laatste keer gezien hebben.
Titan draaide vervolgens een hele vette gevarieerde set, prima platenkeuze! Voor mij een van de betere sets van de dag tot nu toe samen met Artifact. Terug naar de Indigo om weer eens Exit Mind te zien. Helaas behoorde ook Exit Mind tot de tegenvallers van de dag. Hij draaide naar mijn mening weinig Indigo-geschikte platen, al helemaal voor het tijdstip waar hij stond. Tijdens Titan stond een gedeelte van onze groep nog bij de Indigo. Bij Exit Mind werd mij nog even verteld dat Radiance een aantal hele vette platen had gedraaid tijdens zijn set, waaronder Abduction, Rise Up Together en Innocence.
Main Concern draaide de set van de dag. We zijn hier dan ook de volle 1,5 uur gebleven, en hebben de eindshow moeten missen, maar dat was het helemaal waard. :worship: Wat een ontzettend gave tracklist, top vermaakt!
Van de afterparty alleen Bass Modulators nog meegekregen, die overigens ook een hele vette set draaiden met allemaal oude platen, maar ik was echt helemaal gesloopt. Hierna dus richting de camping gelopen en onze eigen afterparty bij de tent gehouden.


Zondag wederom veel te laat opgestaan waardoor we Chris One, High Voltage en Degos & Re-Done allemaal gemist hebben. Rond 2 uur waren we dan eindelijk op het terrein.
De eerste set van de dag was Jack Of Sound voor ons, die een vette set neerzette. Iedereen van m'n groep ging halverwege al naar de UV voor The Pitcher, die ik eigenlijk ook graag wilde zien, maar ik was enorm benieuwd naar de Delete & JOS collab. Helaas moet ik zeggen dat deze ietwat tegen viel :P Omdat ik wist dat The Pitcher niet meer haalbaar was ben ik nog even bij de Black wezen kijken waar The Supreme Team draaide, waar anders toch niemand mee naartoe had gewild, dus dit kwam goed uit. Weer met de groep gemeet op de UV en door naar de Indigo voor de set van Delete. Niet helemaal wat ik ervan verwachtte omdat er wat minder sterke platen gedraaid werden van andere artiesten (en Firing). Eigen platen waren natuurlijk genieten en de sfeer zat er goed in, de tent puilde uit. De rest van de groep was hierna moe en ging in de buurt zitten van de Magenta waar Slim Shore draaide, maar ik wilde per se nog het laatste halfuur meepakken van Traxtorm 20 Years op de Gold. De sfeer was echt geniaal hier. :D Natuurlijk ook veel vette oude tracks voorbij horen komen, fantastische platen die ik tegenwoordig toch wel mis bij Traxtorm! Nog even gebleven bij Ruffneck & Enzyme X, maar uiteindelijk toch weer de groep opgezocht en richting de Blue gelopen voor Deetox. Daarna draaide Thera voor mij de set van de dag, hele set lang top vermaakt. Wat een vette tracklist, dik mixwerk en heerlijke sfeer!

Al met al een zeer geslaagd weekend gehad, volgend jaar zeker weer! ^^

De plus- en minpunten:
+++ Topweekend
+++ Sets van Thera en Main Concern
++ Sets van Titan, Artifact, Jack Of Sound, Traxtorm 20y, sfeer bij Delete
+ Over het algemeen vrijwel allemaal toffe sets
+ Prima (buitenlandse) buren, nergens last van gehad!
* Afstand camping - terrein was maximaal voor ons helaas
* Radiance draait blijkbaar allemaal super vette platen :(
* Te weinig op de Magenta gestaan
- Exit Mind en Delete's tracklist (buiten meeste eigen tracks) viel tegen
-- Aantal artiesten moeten missen omdat ze veel te vroeg stonden (voor ons), of (voornamelijk op zondag) heel veel vets tegelijk stond.
--- Brennan Heart, maar eigenlijk vooral A2 Records Unstoppable: wat een aanfluiting
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 22:18 
 

De stream aan het terugkijken... Wat een matige set van Adaro :/ Veel mensen staan ook stil :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 16:13 
 
Hardtraxxer

Defqon krant digitaal.
Met aangepast partyraiser artikel..

https://view.publitas.com/q-dance/defqo ... page/48-49
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

proves*

Bij het verlaten van de camping stond er ook al "Have a save trip". Beetje slecht dit hoor Q.

Ohja, vind dat Partyraiser zich wel aanstelt aangezien het duidelijk als een grap bedoeld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Ohja, vind dat Partyraiser zich wel aanstelt aangezien het duidelijk als een grap bedoeld is.

Vergeet het iq van een stoeptegel niet die veel van zn (buitenlandse) fans hebben, krijg je als partyraiser zijnde toch veel verwensingen naar je kop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 16:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vrijdag avond op de Gathering bij de blue een foto laten maken door een fotograaf met zwart visite kaartje, ben alleen het kaartje kwijtgeraakt. >.<

Weet iemand toevallig hoe deze fotograaf heet ? -.-
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten