Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 18:32 
 

TiMOTHYb schreef:
Ja ze recorden vaak gewoon live toch. Je hoort ook vaak de voorste rij idioten (waarvan er steevast eentje de hele dag op een fluit staat te blazen). Ik dacht eigenlijk dat het iets met rechten te maken had waardoor ze niet meer signaal direct uit de mixer mochten opnemen, maar het kan ook weer zo'n dingetje met promo's zijn?

Als je uit de mixer opneemt moet het natuurlijk gewoon mogelijk zijn om de MC eruit te filteren. Live valt het soms nog wel mee maar een Angerfist Liveset terug luisteren zit er echt niet in bijvoorbeeld.


De mixer en het microfoon kanaal worden ook wel eens apart opgenomen en daarna samengevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik dacht eigenlijk dat het iets met rechten te maken had waardoor ze niet meer signaal direct uit de mixer mochten opnemen, maar het kan ook weer zo'n dingetje met promo's zijn?


Als je daarom niet meer mag opnemen vanaf de mixer, zou ik dit dikke bullshit vinden met grotere organisaties.
Want als je daar draait, dan betaald de organisatie daarvoor en als er promo's in de set zitten zullen er vast wel goede afspreken gemaakt zijn waardoor deze eruit geknipt worden of waardoor de set niet online komt.
Beetje vertrouwen naar de organisatie toe met direct uit de mixer opnemen is dus wel normaal in mijn opzicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 19:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van ons aller wijsheid stefanekuh; algemeen/stel-je-vraag-t821-8150.html#p1168297

stefaneke schreef:
De mixer en het microfoon kanaal worden ook wel eens apart opgenomen en daarna samengevoegd.

Prima, dan kun je dus technisch gezien recorden zonder MC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja ze recorden vaak gewoon live toch. Je hoort ook vaak de voorste rij idioten (waarvan er steevast eentje de hele dag op een fluit staat te blazen).

Zelfde mensen die bij elk stukje vuurwerk "WOOOHOOO" staan te schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Raven schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja ze recorden vaak gewoon live toch. Je hoort ook vaak de voorste rij idioten (waarvan er steevast eentje de hele dag op een fluit staat te blazen).

Zelfde mensen die bij elk stukje vuurwerk "WOOOHOOO" staan te schreeuwen.


godver wat haat ik dat soort volk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 16:39 
 

TiMOTHYb schreef:
Van ons aller wijsheid stefanekuh; algemeen/stel-je-vraag-t821-8150.html#p1168297

stefaneke schreef:
De mixer en het microfoon kanaal worden ook wel eens apart opgenomen en daarna samengevoegd.

Prima, dan kun je dus technisch gezien recorden zonder MC.


Volgens mij is dat bijvoorbeeld gedaan bij deze livesets:

https://soundcloud.com/het-stuiterbal

Het kan technisch wel allemaal. Organisaties zoals Q doen dat waarschijnlijk niet omdat de geluidskwaliteit dan te hoog wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga ik dit echt doen? Ja dit ga ik doen.
Komend uur is ff luisteren of MANDY wat is kwa draaiskills:

https://soundcloud.com/qdance/defqon1-w ... estival-11
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Ga ik dit echt doen? Ja dit ga ik doen.
Komend uur is ff luisteren of MANDY wat is kwa draaiskills:

https://soundcloud.com/qdance/defqon1-w ... estival-11


hardstyle/mandy-defqon-1-2015-purple-t51507.html ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
SAIN7 schreef:
Ga ik dit echt doen? Ja dit ga ik doen.
Komend uur is ff luisteren of MANDY wat is kwa draaiskills:

https://soundcloud.com/qdance/defqon1-w ... estival-11


hardstyle/mandy-defqon-1-2015-purple-t51507.html ;)


Thanks :innocent: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de aftermovie niet heel bijzonder eerlijk gezegd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik vind de aftermovie niet heel bijzonder eerlijk gezegd :(


Nee inderdaad, gewoon een normale aftermovie, niet speciaal niet bijzonder ofzo.
Wel 5K voor degene die zo'n scherm hebben.. maar hoop toch dat er ook een extended uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Wel 5K voor degene die zo'n scherm hebben.. maar hoop toch dat er ook een extended uitkomt.


Komt er nog wel, net zoals vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 19:26 
 

Die aftermovie geeft zo ongeveer weer wat er mis is met de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 19:26 
 
Hardtraxxer

Die intro is wel vet gedaan, met die flarden muziek en dat schakelen tussen de aftermath en het feest zelf!
Verder gewoon 'wel leuk' voor een aftermovie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Die aftermovie geeft zo ongeveer weer wat er mis is met de scene.


Vertel?

Wel een heel mooi moment: Solar met de slowmotion beelden van B-Front :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
SAIN7 schreef:
Wel 5K voor degene die zo'n scherm hebben.. maar hoop toch dat er ook een extended uitkomt.


Komt er nog wel, net zoals vorig jaar


En die ze dit jaar pas uitbrachten..
Dat wordt net als de Qlimax aftermovie weer een half jaar wachten. Ik snap dat niet, je steekt zoveel werk in je aftermovie en dan ga je hem na een half jaar releasen waardoor je uiteindelijk maar 350.000 views hebt omdat je gewoon veel te laat aan komt zetten.
Kijk naar Intents, die steken er ook genoeg tijd in maar die knallen hem wel in een maand naar buiten waardoor iedereen nog een beetje in de Intents sfeer hangt en het resultaat daarvan is meer dan 1 miljoen views. Natuurlijk ook wel een veel dikkere aftermovie, wat eigenlijk ook niet moet kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Steffnov schreef:
SAIN7 schreef:
Wel 5K voor degene die zo'n scherm hebben.. maar hoop toch dat er ook een extended uitkomt.


Komt er nog wel, net zoals vorig jaar


En die ze dit jaar pas uitbrachten..
Dat wordt net als de Qlimax aftermovie weer een half jaar wachten. Ik snap dat niet, je steekt zoveel werk in je aftermovie en dan ga je hem na een half jaar releasen waardoor je uiteindelijk maar 350.000 views hebt omdat je gewoon veel te laat aan komt zetten.
Kijk naar Intents, die steken er ook genoeg tijd in maar die knallen hem wel in een maand naar buiten waardoor iedereen nog een beetje in de Intents sfeer hangt en het resultaat daarvan is meer dan 1 miljoen views. Natuurlijk ook wel een veel dikkere aftermovie, wat eigenlijk ook niet moet kunnen.


Het zorgt eigenlijk gewoon dat je aan defqon en qlimax blijft denken, een half jaar wachten op de extended aftermovie en een half jaar erna kaartjes kopen. Anders kan je het hebben dat mensen een maand van te voren denken, ohja Qlimax.. geen geld meer voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijke onzin weer Sain7. Qlimax is elk jaar binnen 5-10 minuten uitverkocht. Daar draagt het moment waarop de aftermovie gepubliceerd wordt totaal niet of in ieder geval nauwelijks aan bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Wat een ongelofelijke onzin weer Sain7. Qlimax is elk jaar binnen 5-10 minuten uitverkocht. Daar draagt het moment waarop de aftermovie gepubliceerd wordt totaal niet of in ieder geval nauwelijks aan bij.


Er zit meer waarheid in dan je denkt hoor, de data van releases van de aftermovies zit veel meer strategie achter om je gedachtes bij deze concepten te houden (en daarmee hun marktwaarde doen stijgen). Ook voor de vooral internationale online verkopen van merchandise altijd handig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Wat een ongelofelijke onzin weer Sain7. Qlimax is elk jaar binnen 5-10 minuten uitverkocht. Daar draagt het moment waarop de aftermovie gepubliceerd wordt totaal niet of in ieder geval nauwelijks aan bij.


Bij Qlimax misschien niet nodig, maar Defqon zeker wel als ze het sneller willen laten uitverkopen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mja hoe zit dat dan met die views? 1mil of 300k? Wat doet dat met de marktwaarde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mja hoe zit dat dan met die views? 1mil of 300k? Wat doet dat met de marktwaarde?


Qlimax 2014 390.471 > 29 minuten
Intents 2015 1.131.804 > 13 minuten

Intents kan je makkelijk eer beter verhaal van maken (3 dagen, meerdere podiums).. bij Qlimax is het gewoon mooie shots en goede tracks laten afspelen in de aftermovie.
Is ook een verschil tussen indoor en outdoor aftermovies. Maarja voordat ik mezelf weer voorbij lul lees ik wel weer alleen mee ipv te reageren. :whistle: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q-Dance 530.000 likes
Kloontjes 2.500 likes

Gaat er toch iets niet helemaal goed lijkt mij, en komen er 30.000 man op Intents? Ben het met je eens dat buiten makkelijker beelden schiet, maar op Qlimax zou je toch wel wat diks kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Mja hoe zit dat dan met die views? 1mil of 300k? Wat doet dat met de marktwaarde?


Qlimax 2014 390.471 > 29 minuten
Intents 2015 1.131.804 > 13 minuten

Intents kan je makkelijk eer beter verhaal van maken (3 dagen, meerdere podiums).. bij Qlimax is het gewoon mooie shots en goede tracks laten afspelen in de aftermovie.
Is ook een verschil tussen indoor en outdoor aftermovies. Maarja voordat ik mezelf weer voorbij lul lees ik wel weer alleen mee ipv te reageren. :whistle: :corn:


DQ 2014 After (niet de extended) --> 493.433
DQ 2014 Extended --> 555.604

Bij elkaar komt het net over de 1.000.000.

Ik snap wel dat het is om weer een herinnering te geven, maar wat heeft het voor zin om een Qlimax aftermovie in mei uit te laten komen? Heb je een berg geld uitgegeven aan filmen en montage en dan heb je na twee maanden uiteindelijk net zoveel views als de Intents after in een week.
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten