Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Hehe, tentamen van maandagochtend gehaald. :lol:

Netjes netjes, ik ook, maar ik ben geen echte weekend warrior.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Lenny schreef:
Hehe, tentamen van maandagochtend gehaald. :lol:

Netjes netjes, ik ook, maar ik ben geen echte weekend warrior.


Lekker bezig :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.flickr.com/photos/rud-gr/18 ... 609765618/

Hierbij een foto die ik heb gevonden van 2 mannen in camo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 23:49 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Toen ik het verhaal van je las wist ik al waar het heen ging Noobstar, steeds maar weer die vergelijking met alcohol en dat iedereen die gezopen heeft een complete mongool is die iedereen lastig valt, wordt er echt moe van.

Nee hoor. Ik zal je vertellen dat ik normaal ALTIJD bier drink, op Defqon voor het eerst in tijden (lees: bijna een jaar) wat anders dan alcohol gedaan (m.u.v. de vrijdag :D). Dus ik zeg ook niet dat iedereen die gezopen heeft een complete mongool is. Aan de andere kant, zo denkt half Nederland ook over drugs. Iedereen die gebruikt komt er uit te zien als een gras etende koe... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NoobstaR* schreef:
Delt-A schreef:
Toen ik het verhaal van je las wist ik al waar het heen ging Noobstar, steeds maar weer die vergelijking met alcohol en dat iedereen die gezopen heeft een complete mongool is die iedereen lastig valt, wordt er echt moe van.

Nee hoor. Ik zal je vertellen dat ik normaal ALTIJD bier drink, op Defqon voor het eerst in tijden (lees: bijna een jaar) wat anders dan alcohol gedaan (m.u.v. de vrijdag :D). Dus ik zeg ook niet dat iedereen die gezopen heeft een complete mongool is. Aan de andere kant, zo denkt half Nederland ook over drugs. Iedereen die gebruikt komt er uit te zien als een gras etende koe... :/


Dit geldt voor jezelf neem ik aan, ik voel me namelijk niet aangesproken. Wanneer er iets anders dan bier naar binnen gaat hou ik het binnen de perken en zie je weinig tot niks aan mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 07:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Misschien wel interessant voor jullie:

Bij een enquĂȘte over Defqon kwam deze vraag voorbij:

Hoe interessant zou het voor jou zijn als er losse zondagkaarten of combitickets voor zaterdag en zondag (dus zonder vrijdag) aangeboden zouden worden?

Misschien dat dit volgend jaar dus mogelijk is, wie weet


Ik slaap 's nachts thuis tijdens Defqon.1 (ik woon in de buurt), en ben enkel zaterdag en zondag aanwezig geweest. Dat soort combitickets komen mij dan wel goed uit.

Volgens de gastenlijst was er ook de optie voor enkel de zondag, dus ze zijn al op weg naar losse ticketverkoop per dag.

Firetrap schreef:
elroyce schreef:
Geck-o in de white. :loving: Fenomeen.


Dat einde :oh: tears were shed.


Er schijnt een einde te komen aan het QULT concept, weet hier iemand daar meer van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Er schijnt een einde te komen aan het QULT concept, weet hier iemand daar meer van?


Bron? Waar heb je dit gehoord?

Heb in 10 jaar feest nog nooit meegemaakt dat het publiek begon te applaudisseren voordat de DJ klaar was. Dat het gebeurde bij Geck-O zondag gaf me echt kippenvel tot op mijn stuitje :oh: :D

Wat een set was het en wat een gave remix van The Machine - Bassline Skanka :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 10:47 
 

hoebedoelje schreef:
Firetrap schreef:
elroyce schreef:
Geck-o in de white. :loving: Fenomeen.


Dat einde :oh: tears were shed.


Er schijnt een einde te komen aan het QULT concept, weet hier iemand daar meer van?


Heb ik ook gehoord, schijnt niet genoeg op te leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 10:47 
 

lekker dan, geld is weer het belangrijkste dus :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 10:52 
 
Hardtraxxer

Blear schreef:
NoobstaR* schreef:
Delt-A schreef:
Toen ik het verhaal van je las wist ik al waar het heen ging Noobstar, steeds maar weer die vergelijking met alcohol en dat iedereen die gezopen heeft een complete mongool is die iedereen lastig valt, wordt er echt moe van.

Nee hoor. Ik zal je vertellen dat ik normaal ALTIJD bier drink, op Defqon voor het eerst in tijden (lees: bijna een jaar) wat anders dan alcohol gedaan (m.u.v. de vrijdag :D). Dus ik zeg ook niet dat iedereen die gezopen heeft een complete mongool is. Aan de andere kant, zo denkt half Nederland ook over drugs. Iedereen die gebruikt komt er uit te zien als een gras etende koe... :/


Dit geldt voor jezelf neem ik aan, ik voel me namelijk niet aangesproken. Wanneer er iets anders dan bier naar binnen gaat hou ik het binnen de perken en zie je weinig tot niks aan mij.

Nee, ik doelde op het feit dat half Nederland zo denkt over mensen met bv. een pilletje of pep op. Zelf heb ik maar een half uurtje lopen klappertanden omdat ik wat te vroeg bij pakte. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
lekker dan, geld is weer het belangrijkste dus :/


Verlies draaien is een optie wou je zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het aanwezig zijn van een QULT area is voor mij wel een reden geweest een aantal festivals te bezoeken die ik nu zal gaan overslaan.

Q-Base en Mysteryland staan dit jaar om die reden al niet op de agenda.

Hoewel ik niet meer ging naar de QULT (XL feesten) vind ik het wel jammer dat de andere festivals deze area ook niet (meer) hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:00 
 

Die Noord Koreaanse vlag die tijdens de afterparty door de Blue ging was op zich ook wel geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:07 
 

wat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:08 
 

Blear schreef:
jeffrey2107 schreef:
lekker dan, geld is weer het belangrijkste dus :/


Verlies draaien is een optie wou je zeggen?


er word niet direct gezegd dat het verlies draaide, maar verlies draaine is inderdaan ook niet echt een goed idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Die Noord Koreaanse vlag die tijdens de afterparty door de Blue ging was op zich ook wel geniaal.


Nouja, door de zaal ging. Iemand trok hem heel de tijd naar beneden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat draaide Geck-o dan dat het zo fantastisch was? Ik ben niet erg thuis in Subground hoor, maar ben wel benieuwd wat het verschil met die andere dj's dan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Heb in 10 jaar feest nog nooit meegemaakt dat het publiek begon te applaudisseren voordat de DJ klaar was. Dat het gebeurde bij Geck-O zondag gaf me echt kippenvel tot op mijn stuitje :oh: :D

Wat een set was het en wat een gave remix van The Machine - Bassline Skanka :yay:

Radical een keer in de Matrixx
Crypsis samen met CR of RR een keertje op Qontinent

Maar snap je punt ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een filmpje ervan toevallig? Ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebeurde bij Donkey Rollers afgelopen Zondag ook volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:05 
 
Hardtraxxer

Kippenvel tijdens We Are The Champions achter mn laptop, laat staan daar bij Defqon :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Goku schreef:
Kippenvel tijdens We Are The Champions achter mn laptop, laat staan daar bij Defqon :$

Ik vond het heel vet om mee te maken ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Ophidian in de Gold ook, tussendoor al een keer en tijdens de break van Angel (de laatste track), waar opeens een nog onbekende, maar gruwelijke remix uit de bus kwam rollen. Kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Kippenvel tijdens We Are The Champions achter mn laptop, laat staan daar bij Defqon :$


Ik kreeg het ineens koud ja, overal kippenvel.
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten