Aristo schreef:
Misschien wel interessant voor jullie:
Bij een enquĂȘte over Defqon kwam deze vraag voorbij:
Hoe interessant zou het voor jou zijn als er losse zondagkaarten of combitickets voor zaterdag en zondag (dus zonder vrijdag) aangeboden zouden worden?
Misschien dat dit volgend jaar dus mogelijk is, wie weet
Ik slaap 's nachts thuis tijdens Defqon.1 (ik woon in de buurt), en ben enkel zaterdag en zondag aanwezig geweest. Dat soort combitickets komen mij dan wel goed uit.
Volgens de gastenlijst was er ook de optie voor enkel de zondag, dus ze zijn al op weg naar losse ticketverkoop per dag.
Firetrap schreef:
elroyce schreef:
Geck-o in de white.

Fenomeen.
Dat einde

tears were shed.
Er schijnt een einde te komen aan het QULT concept, weet hier iemand daar meer van?