Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NoobstaR* schreef:
Wat er kan gebeuren? Hoezo? Als je normaal gebruikt, dan is het allemaal prima in orde.


http://www.vkmag.com/magazine/koe_gespo ... fqon1_2015
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ja, als je dit soort dingen ziet, of dit soort verhalen leest...laten we niet doen alsof er niets kan gebeuren. Ik ga hier niet de moraalhoer spelen en iedereen mag van mij zelf weten wat ze gebruiken of niet (doe het zelf niet), maar zonder risico is het natuurlijk nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

NoobstaR* schreef:
AniThing schreef:
Spitta schreef:
Wat is dat voor razzia dan? kansloos.. :thumbdown:

Hebben ze niets beters te doen ofzo? Wtf gebeurt er nou daadwerkelijk op zo'n festival..

ontopic.. zin ;)


gaat er niet om wat er gebeurd..maar wat er kan gebeuren
voorkomen is beter dan genezen ;)

Wat er kan gebeuren? Hoezo? Als je normaal gebruikt, dan is het allemaal prima in orde. Overigens zat zeker 80% van de campinggasten aan de drugs. De controle was dan ook echt beroerd, maar wat wil je. Bij aankomst zei de beveiliging al tegen me, joh, loop maar door, schiet anders niet op met al je bepakking. ^^

Overigens helemaal prima. De sfeer is dan helemaal top, iedereen babbelt met elkaar. :yay:

Voorbeeld; Op de toiletten/douches op campsite 2 stond een campinggast met zijn DJ gear onder invloed te draaien, zondag op maandagnacht om 05:00 uur. Mannetje of 40 er omheen, ook allemaal onder invloed. Was heel tof, iedereen had plezier, tot er een paar zatte (jaja) Nederlanders met het water gingen ouwehoeren. Heel irritant. :yawn:


Die jongens kunnen net zo goed aan de drugs hebben gezeten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
NoobstaR* schreef:
Wat er kan gebeuren? Hoezo? Als je normaal gebruikt, dan is het allemaal prima in orde.


http://www.vkmag.com/magazine/koe_gespo ... fqon1_2015


...en de Hardstyle-schapen nemen het massaal op voor deze idioot (de reacties).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik het verhaal van je las wist ik al waar het heen ging Noobstar, steeds maar weer die vergelijking met alcohol en dat iedereen die gezopen heeft een complete mongool is die iedereen lastig valt, wordt er echt moe van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 15:00 
 
Hardtraxxer

Ik ben op zoek naar een hele bekende track die DJ Luna op zaterdag op de Magenta draaide. Het was aan het begin van het laatste half uur. Het lijkt erg veel op de intro van Get Up van Dutch Master.

Wie kan me helpen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 15:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

soundrush schreef:
Wat een top feest :thumbsup: Hierbij onze tracklist ^^

01. Sound Rush - Worlds of Space
02. Noisecontrollers Ft. Motorcycle - Pillars of Astral Rush (Sound Rush Mashup)
03. Sound Rush - Take Me Back
04. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
05. Headhunterz - Hate It Or Love It
06. Tritonal & Paris Blohm Ft. Sterling Fox - Colors (Sound Rush Bootleg)
07. Showtek - Partylover (Sydney Mix)
08. Laidback Luke & Marc Benjamin - We're Forever (Sound Rush Remix)
09. Wildstylez - No Time To Waste (Defqon 2010 Anthem)
10. Arkaine & Sound Rush - Adventure
11. Noisecontrollers - Fairytale
12. Sound Rush - TBA2
13. Wildstylez - Revenge of The Dirty Motherfucker
14. Sound Rush - Magical
15. Sound Rush - Froz3n


Nice, hardstyle revolution :love:

Als jullie op Q-Base ook zoiets neerzetten kom ik zeker kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien wel interessant voor jullie:

Bij een enquête over Defqon kwam deze vraag voorbij:

Hoe interessant zou het voor jou zijn als er losse zondagkaarten of combitickets voor zaterdag en zondag (dus zonder vrijdag) aangeboden zouden worden?

Misschien dat dit volgend jaar dus mogelijk is, wie weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Misschien wel interessant voor jullie:

Bij een enquête over Defqon kwam deze vraag voorbij:

Hoe interessant zou het voor jou zijn als er losse zondagkaarten of combitickets voor zaterdag en zondag (dus zonder vrijdag) aangeboden zouden worden?

Misschien dat dit volgend jaar dus mogelijk is, wie weet

nou ik hoop het niet.. op vrijdag en zondag was overal de sfeer zo fijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Aristo schreef:
Misschien wel interessant voor jullie:

Bij een enquête over Defqon kwam deze vraag voorbij:

Hoe interessant zou het voor jou zijn als er losse zondagkaarten of combitickets voor zaterdag en zondag (dus zonder vrijdag) aangeboden zouden worden?

Misschien dat dit volgend jaar dus mogelijk is, wie weet

nou ik hoop het niet.. op vrijdag en zondag was overal de sfeer zo fijn..


Kijk naar Intents, daar doen ze het ook en daar is de sfeer op zondag ook zoveel beter. Hangt gewoon van de line-up af denk ik. Daarnaast gaat het dagjesvolk liever zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou het er niet mee te maken hebben dat op zondag het grote gedeelte sinds vrijdag al met verdovende middelen in de weer is? Oh en veel slaapgebrek. Best logisch dat zondag dan 1 grote jolige bende is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:22 
 

Vrijdag en zondag mooi zo laten! De zondag al helemaal :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:27 
 
Hardtraxxer

Tracklist Sub Sonik @ Defqon

1. Sub Sonik - Defqon Intro
2. Sub Sonik - Go Fck Yourself
3. Prefix & Density - Contrast (Defqon 1 Edit)
4. Brennan Heart - Outta My Way (Sub Sonik Remix)
5. Outbreak - Brain Smacker
6. Ran-D - FCK EDM
7. Sub Sonik - Look At Me Now
8. Crypsis - Gangsta Sh*t
9. Sub Sonik - Chronic Freakz
10. Sub Sonik - I'm Born To Kill
11. Solutio - Retaliation
12. Gunz for Hire - Brooklyn
13. Sub Sonik - Fck Ya'll If You Doubt Me
14. Dj Adaro & E-Force - Oldschool Flow
15. Sub Sonik - Mashed Up
16. Chain Reaction & The Machine - Every Fcking Day
17. Sub Sonik - Go!
18. Sub Sonik To Hell
19. B-Front & Frontliner - Magic
20. Digital Punk, Crypsis & Radical Redemption - Blood, Sweat & Tears
21. Rebelion - Represent
22. Dione - Pain Till I Die (Sub Sonik Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dione - Pain Till I Die (Sub Sonik Remix) :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Sub sonik :/


Edit:
Ilmar schreef:
2. Fck
6. FCK
8. Sh*t
13. Fck
16. Fcking


Alleen al 5 scheldwoorden in de titels, moet je eens nagaan hoeveel van die gespeelde tracks van die invloeden hebben waarin heel duister wordt gedaan, 90% ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:55 
 

Ilmar schreef:
Tracklist Sub Sonik @ Defqon


Gewoon puur over de set: hier zou ik mij helaas echt niet op kunnen vermaken.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Delt-A schreef:
Mr Lellebel schreef:
Slim Shore:
1. Dutch Master & Luna - The Scene (Hard Edit)
2. Dutch Master - Slammin The Bazz
3. Dutch Master - Back To The Real Style
4. Dutch Master - Killer Beat
5. Dutch Master - Taste Me
6. Slim Shore - Into Space
7. Dutch Master - Get Up
8. Dutch Master & Luna - Copies Are Faking
9. Dutch Master - Floorspin
10. Slim Shore - Scars
11. Dutch Master - Insomnia
12. Dutch Master - ID
13. Slim Shore & B-Front - Chemical
14. Dutch Master - Motion


Alleen eigen tracks van vroeger maar geen Flashback? :(


12 was Flashback. 100% zeker weten.

Ah oke, daar ben ik niet zo bekend mee, thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zou het er niet mee te maken hebben dat op zondag het grote gedeelte sinds vrijdag al met verdovende middelen in de weer is? Oh en veel slaapgebrek. Best logisch dat zondag dan 1 grote jolige bende is


Dit. En dat maakt de zondag juist zo mooi :lol: . Lekker zo laten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Peperkoek, jezus wat een nutteloos gebash. Hij post hier gewoon netjes zijn tracklist.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
@Peperkoek, jezus wat een nutteloos gebash. Hij post hier gewoon netjes zijn tracklist.. :/


Even zieltjes willen winnen die vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zit 'ie hier verkeerd, wij hebben geen ziel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 19:16 
 
Artiest

Pommer schreef:
soundrush schreef:
Wat een top feest :thumbsup: Hierbij onze tracklist ^^

01. Sound Rush - Worlds of Space
02. Noisecontrollers Ft. Motorcycle - Pillars of Astral Rush (Sound Rush Mashup)
03. Sound Rush - Take Me Back
04. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
05. Headhunterz - Hate It Or Love It
06. Tritonal & Paris Blohm Ft. Sterling Fox - Colors (Sound Rush Bootleg)
07. Showtek - Partylover (Sydney Mix)
08. Laidback Luke & Marc Benjamin - We're Forever (Sound Rush Remix)
09. Wildstylez - No Time To Waste (Defqon 2010 Anthem)
10. Arkaine & Sound Rush - Adventure
11. Noisecontrollers - Fairytale
12. Sound Rush - TBA2
13. Wildstylez - Revenge of The Dirty Motherfucker
14. Sound Rush - Magical
15. Sound Rush - Froz3n


Nice, hardstyle revolution :love:

Als jullie op Q-Base ook zoiets neerzetten kom ik zeker kijken!


Uiteraard ^^ zien je daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet echt nog eens een keer een setje van jullie komen bezoeken, maar er staat steeds te veel leuks als jullie ergens draaien. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Hehe, tentamen van maandagochtend gehaald. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
Geck-o in de white. :loving: Fenomeen.


Dat einde :oh: tears were shed.
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten