Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 23:41 
 

Lenny schreef:
Jij had toch een ander bandje :$

Hahaha, je hebt echt nog iets van me tegoed! Nog bedankt man (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 00:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Basshunterzz schreef:
Vraag me ook af of je ze bij de ingang kreeg, zag ook mensen met weekend bandje om met zo'n bandje lopen.

Was dat niet t bandje wat je kreeg als je 6 bier bestelde?


Die is een stuk groter, wit, en geeft licht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je had al 2 bandjes ; voor de bus een witte, voor de auto een zwarte?

Vond het zelf raar dat er een vip ingang was zonder vip tickets?
Artiesten en werknemers etc hadden een aparte ingang toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Vraag me ook af of je ze bij de ingang kreeg, zag ook mensen met weekend bandje om met zo'n bandje lopen.


Zijn ook veel weekenders die via de zaterdag ingang naar buiten zijn gegaan, misschien op die manier verkregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 00:22 
 
Hardtraxxer

Wat een een eindbaas die Chris One, dit was z'n laatste track

[youtube]https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=cYVvfDtbc54[/youtube]

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe heet die track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 00:42 
 

Partofthehard schreef:
Wat een een eindbaas die Chris One, dit was z'n laatste track

[youtube]https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=cYVvfDtbc54[/youtube]

:lol: :lol:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stond pal achter de vent die dit gefilmd heeft :P was wel ff lachen deze plaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 00:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch vond ik deze defqon niet die van vorig jaar overtreffen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er werden bij de touringcar ingang iig oranje blauwe bandjes uitgedeeld, waarvan ik er 1tje heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-o in de white. :loving: Fenomeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 08:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Daarna naar Jones, gave set, maar wel bijna een 1 op 1 kopie van zijn set op Intents.

Ghehe, daar kwam ik idd ook achter toen ik m'n rekordbox tracklist achteraf zag. Gelukkig totaaaaal ander publiek op Defqon als op Intents, maar desalniettemin volgende keren wel even opletten. Unieke sets zijn in die early stijl toch iets leuker! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 09:26 
 
Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
Er werden bij de touringcar ingang iig oranje blauwe bandjes uitgedeeld, waarvan ik er 1tje heb :P


Ja, dat waren ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 09:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb zelf ook zo'n 6bier bandje gekregen, zal foto maken als ik thuis ben.
Staat 'Defqon Weekend Warriors' op.. alleen echt jammer dat de 'avondkrant' en de 'ochtendkrant' niks verschilde, behalve die 3/4 foto's die waren vervangen..
Geen enkel bandje of boekje ontvangen (Behalve 'het defqon paspoort' met timetable etc.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

Dat bierbandje was volgens mij precies hetzelfde als die van vorig jaar, thuis nog niet naar gekeken eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Partofthehard schreef:
Wat een een eindbaas die Chris One, dit was z'n laatste track

[youtube]https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=cYVvfDtbc54[/youtube]

:lol: :lol:

Phuther noize draaide hem ook. Staat volgens mij ook op hun facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 11:14 
 
Artiest

Wat een top feest :thumbsup: Hierbij onze tracklist ^^

01. Sound Rush - Worlds of Space
02. Noisecontrollers Ft. Motorcycle - Pillars of Astral Rush (Sound Rush Mashup)
03. Sound Rush - Take Me Back
04. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
05. Headhunterz - Hate It Or Love It
06. Tritonal & Paris Blohm Ft. Sterling Fox - Colors (Sound Rush Bootleg)
07. Showtek - Partylover (Sydney Mix)
08. Laidback Luke & Marc Benjamin - We're Forever (Sound Rush Remix)
09. Wildstylez - No Time To Waste (Defqon 2010 Anthem)
10. Arkaine & Sound Rush - Adventure
11. Noisecontrollers - Fairytale
12. Sound Rush - TBA2
13. Wildstylez - Revenge of The Dirty Motherfucker
14. Sound Rush - Magical
15. Sound Rush - Froz3n
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

soundrush schreef:
Wat een top feest :thumbsup: Hierbij onze tracklist ^^

01. Sound Rush - Worlds of Space
02. Noisecontrollers Ft. Motorcycle - Pillars of Astral Rush (Sound Rush Mashup)
03. Sound Rush - Take Me Back
04. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
05. Headhunterz - Hate It Or Love It
06. Tritonal & Paris Blohm Ft. Sterling Fox - Colors (Sound Rush Bootleg)
07. Showtek - Partylover (Sydney Mix)
08. Laidback Luke & Marc Benjamin - We're Forever (Sound Rush Remix)
09. Wildstylez - No Time To Waste (Defqon 2010 Anthem)
10. Arkaine & Sound Rush - Adventure
11. Noisecontrollers - Fairytale
12. Sound Rush - TBA2
13. Wildstylez - Revenge of The Dirty Motherfucker
14. Sound Rush - Magical
15. Sound Rush - Froz3n


GENOTEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Wat een briljant weekend was dit :worship: Dikke sets en veel gezelligheid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
The Venator schreef:
Wat een briljant weekend was dit :worship: Dikke sets en veel gezelligheid!


Vond de endshow op zondag wel tegenvallen, vond we are the champions te lang doorgaan.
Verder een top feest, echt elke dag genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Iemand zaterdag met de after ook bij Frequencerz die mannen in camo meegemaakt? Die ineens bij de mannen van licht en geluid over de hekken klommen? Volgens mij waren het vrienden van hun, alleen weet dit niet zeker.. zag er tenminste echt gaar uit.


Nope. Geen bekende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Mr Lellebel schreef:
Slim Shore:
1. Dutch Master & Luna - The Scene (Hard Edit)
2. Dutch Master - Slammin The Bazz
3. Dutch Master - Back To The Real Style
4. Dutch Master - Killer Beat
5. Dutch Master - Taste Me
6. Slim Shore - Into Space
7. Dutch Master - Get Up
8. Dutch Master & Luna - Copies Are Faking
9. Dutch Master - Floorspin
10. Slim Shore - Scars
11. Dutch Master - Insomnia
12. Dutch Master - ID
13. Slim Shore & B-Front - Chemical
14. Dutch Master - Motion


Alleen eigen tracks van vroeger maar geen Flashback? :(


12 was Flashback. 100% zeker weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
SAIN7 schreef:
Iemand zaterdag met de after ook bij Frequencerz die mannen in camo meegemaakt? Die ineens bij de mannen van licht en geluid over de hekken klommen? Volgens mij waren het vrienden van hun, alleen weet dit niet zeker.. zag er tenminste echt gaar uit.


Nope. Geen bekende.


Ze waren wij wat te actief om er níet bij te horen. Wij zaten tijdens de endshow op de verre heuvel en konden dus goed achter de stage kijken. Daar ging het toneelspel nog even door, met oa een "komisch moment" waarop die gasten bij een paal lagen met z'n drieën, de bewakers ernaast stonden ze "te zoeken", en die gasten toen weer richting de stage renden. Ook toen ze daar eenmaal "gepakt" waren ging het te zachtaardig om geloofwaardig te zijn. Ook als ik dan hoor dat ze het vaker hebben gedaan, moet dat haast wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Robbie M schreef:
SAIN7 schreef:
Iemand zaterdag met de after ook bij Frequencerz die mannen in camo meegemaakt? Die ineens bij de mannen van licht en geluid over de hekken klommen? Volgens mij waren het vrienden van hun, alleen weet dit niet zeker.. zag er tenminste echt gaar uit.


Nope. Geen bekende.


Ze waren wij wat te actief om er níet bij te horen. Wij zaten tijdens de endshow op de verre heuvel en konden dus goed achter de stage kijken. Daar ging het toneelspel nog even door, met oa een "komisch moment" waarop die gasten bij een paal lagen met z'n drieën, de bewakers ernaast stonden ze "te zoeken", en die gasten toen weer richting de stage renden. Ook toen ze daar eenmaal "gepakt" waren ging het te zachtaardig om geloofwaardig te zijn. Ook als ik dan hoor dat ze het vaker hebben gedaan, moet dat haast wel.


Ik was net bij mijn tent toen ik ook nog 2 van die mannen in camo zag aan komen lopen bij campsite 5. Waren wel Duitsers, en weet ik niet of het dezelfde pakken waren. Lagen precies op de T-splitsing naar links/rechts en naar de 'Emergency Exit' op campsite 5 naar de weg toe.

Was wel echt raar om te zien dat er ineens iemand in camo over dat hek klom etc. ze mochten wel blijven bij het licht en geluid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:41 
 
Hardtraxxer

AniThing schreef:
Spitta schreef:
Wat is dat voor razzia dan? kansloos.. :thumbdown:

Hebben ze niets beters te doen ofzo? Wtf gebeurt er nou daadwerkelijk op zo'n festival..

ontopic.. zin ;)


gaat er niet om wat er gebeurd..maar wat er kan gebeuren
voorkomen is beter dan genezen ;)

Wat er kan gebeuren? Hoezo? Als je normaal gebruikt, dan is het allemaal prima in orde. Overigens zat zeker 80% van de campinggasten aan de drugs. De controle was dan ook echt beroerd, maar wat wil je. Bij aankomst zei de beveiliging al tegen me, joh, loop maar door, schiet anders niet op met al je bepakking. ^^

Overigens helemaal prima. De sfeer is dan helemaal top, iedereen babbelt met elkaar. :yay:

Voorbeeld; Op de toiletten/douches op campsite 2 stond een campinggast met zijn DJ gear onder invloed te draaien, zondag op maandagnacht om 05:00 uur. Mannetje of 40 er omheen, ook allemaal onder invloed. Was heel tof, iedereen had plezier, tot er een paar zatte (jaja) Nederlanders met het water gingen ouwehoeren. Heel irritant. :yawn:
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten