Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Vond het geluid overal, zelfs op de main, aardig hard vergeleken met vorige jaren. Op de Magenta op zondag zelfs een zware overkill aan bass naar mijn mening, waardoor de muziek er niet altijd echt lekker door kwam.

Verder de prijzen, vond het dit jaar toch wel idioot hoog eigenlijk. Zak patat was vorige jaren toch 1,5 munt? Is een verhoging van €3,25 naar €5,42. Patatje pinda betaal je €6,80 voor en een broodje hamburger €8,20 :lol: Assortiment aan eten was dan wel weer top. Die sandwiches met brie en honing.. :cool:

Tuurlijk kost zo'n weekend veel geld, en vind je het niet waard moet je maar niet gaan, maar het wordt wel aardig prijzig al met al. Ondanks dat toch weer een topfeest :thumbup:


Zelf met 150 euro heen gegaan, en 'maar' 110 euro opgemaakt aan eten en drinken alle 3 de dagen.
Het kost inderdaad wel wat, alleen dan heb je ook wat.
Magenta was inderdaad overkill aan bass, en op de afterparty bij de blue heb ik nog op een decibelmeter zitten kijken omdat ik het even allemaal zat was, kwam met 'lage momenten' op de 90 dB en op de hoge momenten 100 dB. Maximaal 105dB voorbij zien komen.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endshow van zaterdag.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier had zoveel meer uit gehaald kunnen worden qua editing.. jammer :/
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Hier had zoveel meer uit gehaald kunnen worden qua editing.. jammer :/


Tuurlijk niet, je moet de show zien, niet wat edit truukjes, slowmo's van het publiek e.d.
Dat komt met de aftermovie wel.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Basxt schreef:
Hier had zoveel meer uit gehaald kunnen worden qua editing.. jammer :/


Tuurlijk niet, je moet de show zien, niet wat edit truukjes, slowmo's van het publiek e.d.
Dat komt met de aftermovie wel.

4 keer wisselen tussen 2 camerastandpunten met hetzelfde kader kan gewoon niet. En ik heb het ook niet over de gfx nee.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Slim Shore:
1. Dutch Master & Luna - The Scene (Hard Edit)
2. Dutch Master - Slammin The Bazz
3. Dutch Master - Back To The Real Style
4. Dutch Master - Killer Beat
5. Dutch Master - Taste Me
6. Slim Shore - Into Space
7. Dutch Master - Get Up
8. Dutch Master & Luna - Copies Are Faking
9. Dutch Master - Floorspin
10. Slim Shore - Scars
11. Dutch Master - Insomnia
12. Dutch Master - ID
13. Slim Shore & B-Front - Chemical
14. Dutch Master - Motion


Alleen eigen tracks van vroeger maar geen Flashback? :(
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik tel er 8.
Linksachter, Midachter, Rechtsachter, Helikopter, Front of house en er liepen 3 cameramannen rond in t publiek.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een briljant weekend was dit :worship: Dikke sets en veel gezelligheid!
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Jan Wayne - Because The Night (Official Video HQ)


Wat een genie die dat heeft aangevraagd
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde dat ik Slim Shore niet gezien heb, hopelijk doet hij dit vaker!
edit: Into Space (L)
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wesleytjhu 1 uur geleden
I've got this flyer from Defqon.1 2015 which say... "Maak je borst maar nat" October 3rd 2015... When will you guys provide us some more info about this event? ^^
Beantwoorden ·


Ik heb alleen de krant op defqon gezien, dus mijn vraag is.. wat is er allemaal uitgedeeld aan zowel camping als zaterdag?
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
TiMOTHYb schreef:
Jan Wayne - Because The Night (Official Video HQ)


Wat een genie die dat heeft aangevraagd

Netjes :D
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
wesleytjhu 1 uur geleden
I've got this flyer from Defqon.1 2015 which say... "Maak je borst maar nat" October 3rd 2015... When will you guys provide us some more info about this event? ^^
Beantwoorden ·


Ik heb alleen de krant op defqon gezien, dus mijn vraag is.. wat is er allemaal uitgedeeld aan zowel camping als zaterdag?


Ik heb ook alleen een krant, maar ik zag wel flyers liggen van Q-Base.
Dat waar die gast het over heeft is natuurlijk X-Qlusive Holland, maar dat wist je waarschijnlijk al wel.
Ik zag wel dat alle zaterdag gangers een Defqon bandje kregen, leuk aandenken. :)
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:32 
 

Je kreeg ook flyers in je hand geduwd als je het terrein opliep zaterdags. De link met X-Qlusive Holland was meteen gelegd.

Pete schreef:
Dit werd er ongeveer in de tipi gedraaid.


Lijkt op wat ik bijna wekelijk neerzet in een studentenkroeg :P.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
SAIN7 schreef:
wesleytjhu 1 uur geleden
I've got this flyer from Defqon.1 2015 which say... "Maak je borst maar nat" October 3rd 2015... When will you guys provide us some more info about this event? ^^
Beantwoorden ·


Ik heb alleen de krant op defqon gezien, dus mijn vraag is.. wat is er allemaal uitgedeeld aan zowel camping als zaterdag?


Ik heb ook alleen een krant, maar ik zag wel flyers liggen van Q-Base.
Dat waar die gast het over heeft is natuurlijk X-Qlusive Holland, maar dat wist je waarschijnlijk al wel.
Ik zag wel dat alle zaterdag gangers een Defqon bandje kregen, leuk aandenken. :)


Ja alleen de camping alleen een krant, daarnaast zag ik nergens 'maak je borst maar nat', maar 'Mag het ook een onsje meer zijn?' bij mij in de krant staan.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Basshunterzz schreef:
SAIN7 schreef:
wesleytjhu 1 uur geleden
I've got this flyer from Defqon.1 2015 which say... "Maak je borst maar nat" October 3rd 2015... When will you guys provide us some more info about this event? ^^
Beantwoorden ·


Ik heb alleen de krant op defqon gezien, dus mijn vraag is.. wat is er allemaal uitgedeeld aan zowel camping als zaterdag?


Ik heb ook alleen een krant, maar ik zag wel flyers liggen van Q-Base.
Dat waar die gast het over heeft is natuurlijk X-Qlusive Holland, maar dat wist je waarschijnlijk al wel.
Ik zag wel dat alle zaterdag gangers een Defqon bandje kregen, leuk aandenken. :)


Ja alleen de camping alleen een krant, daarnaast zag ik nergens 'maak je borst maar nat', maar 'Mag het ook een onsje meer zijn?' bij mij in de krant staan.


Ja gewoon wat bekende Nederlandse uitspraken verwacht ik.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:59 
 

Welk bandje?
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Welk bandje?


Blauw bandje, genoeg gezien bij mensen die geen weekend bandje hadden.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FB Main Concern
Citaat:
Defqon.1, we could make this post so long telling you all the great things this weekend contained. But we'll try to make things a bit shorter. Thank you so so much everyone who came to support us and a even bigger thanks to all of you who stayed trough the whole 1 1/2 hours even though you had the great endshow going at the same time!
Here's our tracklist:
1. Noisecontrollers - E=NC2
2. Main Concern & Hardstyle Mafia - Survive
3. Vazard & Hardstyle Mafia - Zimmersion (Mashup)
4. Main Concern - Ultimate Reality
5. Hardstyle Mafia & Yuna-X - Sound Of Victory
6. Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
7. Warface & Sasha F vs. Delete - Bring Them The Raw Formula (Mashup)
8. Main Concern - Thug Cookies
9. Basement Jaxx - Wheres Your Head At (Main Concern Bootleg)
10. Main Concern - Machinery (2014 Edit)
11. Vazard & Delete - G.I.R (Mashup)
12. Main Concern - Pineapple 2012
13. Shellshock - Do The Math (Delete Remix)
14. Phrantic - Yeah
15. Freakshow - Something Inside Me
16. Main Concern - Last Resort
17. Vazard - Complete Fall (Mashup)
18. Main Concern - Time Has Come
19. Chris One - Advocating Violence
20. Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
21. Chris One - Psycho
22. Open Source & Dizzy Plant - Disconnect (Adventum & Sasha F Remix)
23. Main Concern & Huoratron - Dark Transcendence (Mashup)
24. Wavolizer - Done
25. N-Vitral & Tymon - Hardcore Warfare
26. Main Concern - Psychological Warfare
27. N-Vitral feat. Triax - The Reaper
28. Synapse and Sei2ure - Ghetto Kung Fu
29. Igneon System & [KRTM] - Jack No. 7


Nog ongeveer driekwartier meegemaakt. Ultimate Reality toch zo dik live (L)
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:27 
 

Basshunterzz schreef:
bloemkool schreef:
Welk bandje?


Blauw bandje, genoeg gezien bij mensen die geen weekend bandje hadden.

Heb er geen gekregen, niemand waar ik mee was had er 1 :huh:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Basshunterzz schreef:
bloemkool schreef:
Welk bandje?


Blauw bandje, genoeg gezien bij mensen die geen weekend bandje hadden.

Heb er geen gekregen, niemand waar ik mee was had er 1 :huh:


Vraag me ook af of je ze bij de ingang kreeg, zag ook mensen met weekend bandje om met zo'n bandje lopen.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Basshunterzz schreef:
bloemkool schreef:
Welk bandje?


Blauw bandje, genoeg gezien bij mensen die geen weekend bandje hadden.

Heb er geen gekregen, niemand waar ik mee was had er 1 :huh:


Jij had toch een ander bandje :$
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
TiMOTHYb schreef:
Jan Wayne - Because The Night (Official Video HQ)


Wat een genie die dat heeft aangevraagd

Meh, Only You is vetter.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Vraag me ook af of je ze bij de ingang kreeg, zag ook mensen met weekend bandje om met zo'n bandje lopen.

Was dat niet t bandje wat je kreeg als je 6 bier bestelde?
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten