Echt een schitterend weekend gehad
Vrijdag toen we aankwamen maar meteen naar veld 5 gelopen want we zagen t niet zitten om uren in de rij te staan en voor een groep van +/- 15 man een plek te gaan zoeken. Daar was nog genoeg plek dus we waren daar snel mee klaar.
's avonds halverwege Max Enforcer de Blue binnengelopen, draaide wel lekker met Gold, Lost in Paradise en On The Go als hoogtepuntjes. Daarna naar de Black waar echt een heerlijke Millenium set gedraaid werd

Daarna wat gegeten en buiten gestaan, Brennan Heart was verder kut, al klonk die nieuwe Blademasterz plaat best vet. Mashup Jack niet echt meegekregen aangezien ik toen driekwartier bezig was met het zoeken van mijn groep want was iedereen kwijt. B-Front draaide nog wel een leuk setje met als hoogtepunt Zany & Duro - Back Again. Geluid was wel kut in de Blue, stond veel te zacht, Black was vooraan iets te veel bass en achteraan wat zacht, maar zonder oordoppen perfect. Na B-Front naar de camping gegaan en een supergezellig wezen keten bij de tent, en 's nachts nog ff lekker gezwommen, ik hoefde daar mn tent niet eens voor uit.
Zaterdag voornamelijk op de Main, Magenta, UV en Silver geweest. Halverwege Elkabass op de main terechtgekomen, ondanks dat t allemaal niet zo verkeerd klonk kon ik er niks mee. Da Tweekaz daarna, tja, de muziek is niks voor mij (op een enkele plaat na) maar ze maken er wel een mooi feestje van, dus toch wel genoten.
Wildstylez draaide een erg lekkere set, maar ik kon er live niet zoveel mee, Roots was wel een genietmoment. Na Roots naar de UV gelopen voor Geck-O, die een heerlijke set draaide. Geluid was daar vooraan ook heerlijk en er hing een goed sfeertje. Hardstyle set van de zaterdag

En eindelijk Soul Train live gehoord

wat een genot. Na Geck-o naar de Silver voor Ophidian en N-Vitral, was gaaf, alleen draaide N-Vitral een paar platen waar ik helemaal niks mee kon. Geluid was daar wel echt bizar goed.
Hierna ff wezen pauzeren bij de tent en wat gegeten. Om 6 uur weer terug waar ik bij de DJ producer in de Silver heb gestaan, vet, maar t ging me soms wat te snel. Na wat rondlopen bij Festuca terechtgekomen, jammer dat het geluid bij de UV toen een stuk minder was

tenminste op de plek waar wij stonden. Na een halfuurtje ook maar naar de Magenta gegaan en een stuk van de Qlubtempo Parade meegemaakt, wat stond het geluid daar ziek afgesteld voor de Early, paar keer met Dirk bij de boxen gestaan, bij Disk Warrior werd je gewoon compleet weggeblazen. Bizar.
Als afsluiter van de zaterdag bij The Outside Agency geweest wat meteen de set van de zaterdag was. Wat een bazen zijn het ook, heerlijke platen, en op het einde nog lekker raggen op +/- 230 bpm.
Na de Eindshow, die ik best wel gaaf vond eigenlijk, naar de tent gegaan want zat er aardig doorheen. Afterparty ook niet meer geweest. Wel weer gezellig wezen keten.
Zondag als eerste bij Chris One in de Indigo geweest, die een lekker setje draaide, prima inkomer. Daarna naar Jones, gave set, maar wel bijna een 1 op 1 kopie van zijn set op Intents. Daarna bij de Gold geweest voor de Blackbox set van Ophidian, wat gingen die kicks hard en wat een geweldige set was het. Na deze set bij de Silver en Yellow wezen kijken, waar ik bij de Yellow de wtf-moment van het weekend heb gehad, Lose My Mind horen op de Yellow

die zag ik niet aankomen haha. Om 5 uur aangekomen bij de Magenta voor Slim Shore, wat voor mij de set van het weekend was. Al die oude Dutch Master platen horen waar ik verliefd op ben, wat een held is het toch

Daarna nog ff bij de White geweest voor Geck-o, goed geluid en heerlijke set, en wat een sfeer was daar zeg

zo had ik het nog nooit gezien. Daarna weer teruggegaan naar de Yellow voor Pet Duo, kende niks maar het is wel vette muziek zeg, bizar harde kicks ook.
Bij de Closing linksboven op de heuvel wezen kijken. Defqon 1 legends viel tegen. Het was opzich niet heel verkeerd maar had er gewoon veel meer van verwacht. Bass Modulators draaide echt een heerlijke set, met als hoogtepuntjes Natural, Oxygen, Solar en Inner Creativity. Tijdens deze set nog een klein beetje energie kunnen vinden en nog een beetje los kunnen gaan. En tja, Adaro, dit was gewoon de kutste set die ik heb meegemaakt in het hele weekend. Vond het zelfs zo slecht dat ik er vaak om moet lachen, dus heb me er wel vermaakt.
Eindshow vond ik zelf echt prachtig, maar vond het wel veel te kort. Na de Eindshow teruggegaan naar de tent en nog een prachtige avond gehad daar

Alles op een rij
+++ Set van Slim Shore, The Outside Agency en Ophidian
++ Set van Geck-O (UV en White), Nosferatu & Endymion en Bass Modulators
+ Ophidian & N-Vitral en Wildstylez
++ Keten bij de tent met de gezellige groep
+ De Yellow op zondag
+ Aankleding van Mainstage, UV en Magenta
+ Geluid op de UV tijdens Geck-o, Magenta zaterdag, Silver, White en Red
+ Sfeer bij de UV tijdens Geck-o, Magenta (vooral zaterdag), Silver en White
+ Sfeer in het algemeen, weinig vervelende mensen gezien
+ De Samson uit Samson & Gert imitaties van Douwe Piekok
+ Geen vervelende buren
+ Veel WC's
+ Snelle bediening bij de bar. Alleen bij de Main niet
+ Het weer. Het mocht dan wel iets warmer zijn maar verder vond ik het op zaterdag en zondag vanaf 14.00 echt dikke prima. Alleen snachts en zondagmorgen veel regen gehad, maar dat neem ik maar voor lief.
--- Set van Adaro
-- Muntrpijs. Dat niet alleen maar ook de prijzen in het algemeen waren enorm duur. Vooral het eten
- Geluid op de Blue (vrijdag), Indigo, UV tijdens Festuca en Magenta (zondag)
- Hee Hoo
- Afstand van campingveld 5 tot het festival
- Files bij aankomst
- Het zwembad in mijn tent
- De Fransen
Al met al: Het was skitterend, ik doe het volgend jaar weer over.