Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 11:35 
 

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Jurheinen schreef:
Mooi weekend gehad! Hoogtepunt van het weekend was onze eigen tipi, wat een feest hebben we daar gehad zeg! Met name de zondagnacht was echt geweldig! :worship: bedankt voor iedereen die er was, en sorry dat ik jullie op het eind allemaal er uit heb gebonjourd :P

OLE OLE OLE DIKKE TETTN KANTOFFELSALOAAT

Was dat voor op veld één? Daar zat ik en hoorde ik dat nr ook vaak voorbij komen xd
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 11:57 
 
Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
Wat was dat nou met die groene dudes die ineens op het podium stonden zondag? Hoorde dat erbij of wat haha?

Nee die waren gwn het podium opgeklommen en werden er weer snel vanaf gehaald door de bewaking. Ik dacht eerst ook dat dat erbij hoorde :lol:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 11:58 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Mooi weekend gehad! Hoogtepunt van het weekend was onze eigen tipi, wat een feest hebben we daar gehad zeg! Met name de zondagnacht was echt geweldig! :worship: bedankt voor iedereen die er was, en sorry dat ik jullie op het eind allemaal er uit heb gebonjourd :P

Beste after ooit :thumbsup:

Defqon weekendje was weer fantastisch maar wat voel ik me vandaag bizar slecht zeg :sick:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Schiet me ineens te binnen dat zaterdag op de terugweg bij de ingang van de bussen iedereen JAN! begon te roepen omdat iemand ene Jan kwijt was :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Repulze schreef:
Raven schreef:
Jurheinen schreef:
Mooi weekend gehad! Hoogtepunt van het weekend was onze eigen tipi, wat een feest hebben we daar gehad zeg! Met name de zondagnacht was echt geweldig! :worship: bedankt voor iedereen die er was, en sorry dat ik jullie op het eind allemaal er uit heb gebonjourd :P

OLE OLE OLE DIKKE TETTN KANTOFFELSALOAAT

Was dat voor op veld één? Daar zat ik en hoorde ik dat nr ook vaak voorbij komen xd

Was idd op veld 1, tegenover de toiletten. We zaten met ongeveer 20 man in die tipi de grootste apres-ski hits te draaien. :yay:

@Timothy, toen ik er iedereen uit stuurde was ik al 21 uur lang bier aan het drinken.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
:lol: Was je 't weer zat?? Opa

Matig he :nono:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand zaterdag met de after ook bij Frequencerz die mannen in camo meegemaakt? Die ineens bij de mannen van licht en geluid over de hekken klommen? Volgens mij waren het vrienden van hun, alleen weet dit niet zeker.. zag er tenminste echt gaar uit.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mvdtje schreef:
Heeft er iemand nog beelden van die toiletgebouw rave op camping 3 in de nacht van zondag op maandag? Echt te geniaal was dat!

Ik heb wel twee filmpjes ja!
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 14:33 
 
Hardtraxxer

Al met al een topweekend gehad, blijft mooi die weekend ervaring! :)

Paar dingen die me opvielen, die zweetregen in de Blue op vrijdag. Op meerdere plaatsen gestaan, maar het kwam echt overal met druppels naar beneden. Was vorige jaren niet voor mijn gevoel. Echt te nasty voor woorden wanneer je net een biertje haalt en je na twee meter lopen de druppels er gewoon van bovenaf ziet invallen :sick:

Vond het geluid overal, zelfs op de main, aardig hard vergeleken met vorige jaren. Op de Magenta op zondag zelfs een zware overkill aan bass naar mijn mening, waardoor de muziek er niet altijd echt lekker door kwam.
Beetje rare stage ook, leuk bedacht dat schip maar aan de zijkanten stond je er ook maar een beetje verloren bij, terwijl bovenop dat schip door de kleine ruimte je ook niet echt lekker tot feesten kwam. Ook de sfeer kwam dat niet echt ten goede had ik het idee. Stephy draaide een niet echt spannend hitjeslijstje, J&W, Scope en de Donkeys wel fijne setjes!

Verder de prijzen, vond het dit jaar toch wel idioot hoog eigenlijk. Zak patat was vorige jaren toch 1,5 munt? Is een verhoging van €3,25 naar €5,42. Patatje pinda betaal je €6,80 voor en een broodje hamburger €8,20 :lol: Assortiment aan eten was dan wel weer top. Die sandwiches met brie en honing.. :cool:

Tuurlijk kost zo'n weekend veel geld, en vind je het niet waard moet je maar niet gaan, maar het wordt wel aardig prijzig al met al. Ondanks dat toch weer een topfeest :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Paar dingen die me opvielen, die zweetregen in de Blue op vrijdag. Op meerdere plaatsen gestaan, maar het kwam echt overal met druppels naar beneden. Was vorige jaren niet voor mijn gevoel. Echt te nasty voor woorden wanneer je net een biertje haalt en je na twee meter lopen de druppels er gewoon van bovenaf ziet invallen :sick:

Volgens mij lekte de tent gewoon een beetje want het was voor m'n gevoel niet warm genoeg in de tent voor een zweetregen. Vorig jaar was het bijvoorbeeld veel warmer.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 14:46 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
Svennn schreef:
Paar dingen die me opvielen, die zweetregen in de Blue op vrijdag. Op meerdere plaatsen gestaan, maar het kwam echt overal met druppels naar beneden. Was vorige jaren niet voor mijn gevoel. Echt te nasty voor woorden wanneer je net een biertje haalt en je na twee meter lopen de druppels er gewoon van bovenaf ziet invallen :sick:

Volgens mij lekte de tent gewoon een beetje want het was voor m'n gevoel niet warm genoeg in de tent voor een zweetregen. Vorig jaar was het bijvoorbeeld veel warmer.


Hmm, dat hoop ik dan maar. Hoe dan ook, ben maar meteen onder de douche gesprongen na de preparty :P
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand nog bij Mandy wezen kijken? :corn:

hoe was trouwens de vriendencamping voor de mensen die daarop stonden? Zijn aan het twijfelen met de groep om dat miss volgend jaar te doen.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb even wat tracklists bijgehouden op de zondag op de Magenta

Jones:
1.Wildstylez - Back To The Basics
2. Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Remix)
3. Frontliner & Wildstylez - Spin That Shit (Original Mix)
4. Noisecontrollers - Shreek
5. Gostosa -What's Going On
6. Wildstylez - A Complex Situation
7. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
8. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
9. Psyko Punkz - Feel The Rhythm/Pull Ya Strings Mashup
10. Headhunterz & Noisecontrollers & Wildstylez - Tonight (Original Mix)
11. Project One - The Story Unfolds
12. D-Block & S-Te-Fan & Deepack - Rock Diz
13. Zatox - A New Dimension
14. Wildstylez -The Revenge Of The Little Dick Motherfucker
15. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
16. Ran-D - Fanatics
17. Alpha Twins & Wildstylez - Atrocious
18. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
19. Bulldozer Project - Arise (Zany & The Beholder Rmx)

Josh & Wesz:
Wildstylez - In & Out
D-Block & S-Te-Fan - Sound Of The Thunder
Headhunterz - Psychedelic
Wildstylez - Back To The Basics
JDX - Live The Moment
D-Block & S-Te-Fan & High Voltage - Shiverz

Dit heb ik meegekregen van Josh & Wesz

Stephy:
Showtek - Partylover
TNT - Double Dutch Darkies (Raw Mix)
Wildstylez - Push That Feeling
Frontliner - The First Cut (Original)
Max Enforcer & The Hardstyle Masterz - Rambo Is A Pussy
Headhunterz - The Sacrifice (Edit?)
Headhunterz - The Saifam Mashup
Davide Sonar - Natural
Headhunterz & Wildstylez & Noisecontrollers - Tonight (Original Mix)
Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)

Dit heb ik meegekregen van Stephy

Slim Shore:
1. Dutch Master & Luna - The Scene (Hard Edit)
2. Dutch Master - Slammin The Bazz
3. Dutch Master - Back To The Real Style
4. Dutch Master - Killer Beat
5. Dutch Master - Taste Me
6. Slim Shore - Into Space
7. Dutch Master - Get Up
8. Dutch Master & Luna - Copies Are Faking
9. Dutch Master - Floorspin
10. Slim Shore - Scars
11. Dutch Master - Insomnia
12. Dutch Master - ID
13. Slim Shore & B-Front - Chemical
14. Dutch Master - Motion

Scope DJ:
01. Gostosa - Never Say Never
02. Scope DJ - Final Destination
03. Tuneboy - Hear This
04. Frontliner - Discorecord
05. Frontliner ft MC Villain - Who I Am (Scope DJ Remix)
06. DJ Phil Ty - A Kay A
07. Wildstylez - Back 2 Basics
08. Scope DJ - Rock Hypnotic
09. Brennan Heart - Face The Enemy
10. Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Remix)
11. Second Identity - Talk Iz The Early Hardstyle Tribute
12. Wildstylez - No Time To Waste
13. Hardstyle Masterz - Junior
14. Coone & Scope DJ - Traveling
15. Headhunterz - Megasound
16. Scope DJ - Househeads
17. Pavo - Raven
18. Headhunterz vs Abject - Scantraxx Rootz
19. Noisecontrollers & Wildstylez - Just As Easy Again
20. Scope DJ - Lockdown
21. Headhunterz & Wildstylez ft MC Villain - Stuck In Ur Head
22. Frontliner - On The Rise

Donkey Rollers:
1. Donkey Rollers - Strike Again 2004
2. Donkey Rollers - Evil
3. Donkey Rollers - Thunderbeats (In Qontrol Re-Amp)
4. Donkey Rollers - Silver Bullet
5. Donkey Rollers - No One Can Stop Us
6. Donkey Rollers - Atrocity
7. Donkey Rollers - Followers
8. Donkey Rollers - Ruff
9. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers
10. Donkey Rollers - The Sound Of The Beast
11. Donkey Rollers - The Last City On Earth
12. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
13. Donkey Rollers - Motherfuck
14. Donkey Rollers - Immeasurably
15. Donkey Rollers - Voice Of Conscience
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
TiMOTHYb schreef:
:lol: Was je 't weer zat?? Opa

Matig he :nono:

Ja verdomme. Jurheinen krijgt z'n bier niet op jalalalalala!!!!!
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond hard attakk nog best vet. Stond er maar een kwartier maar wat ik er van meekreeg klinkt het live allemaal wel prima
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Iemand nog bij Mandy wezen kijken? :corn:

hoe was trouwens de vriendencamping voor de mensen die daarop stonden? Zijn aan het twijfelen met de groep om dat miss volgend jaar te doen.


Wij liepen er met een klein groepje toevallig even langs tussen de middag en zijn nog even met haar op de foto geweest terwijl ze aan het draaien was (vanaf een metertje of 40 :love: ). Over het setje zelf kan ik niet echt oordelen omdat we er zo kort stonden (ik heb in ieder geval het Emporium anthem van Frequencerz gehoord).

Vriendencamping was super geregeld vond ik. Wij hadden meteen het eerste veldje, wat netjes af was gezet inclusief een bordje met de naam van de hoofdboeker. Stonden 3 picknicktafels vastgemaakt op het veldje en, ook al waren we met een groot deel van de groep al best vroeg aanwezig, je staat gegarandeerd bij elkaar. Hebben wel wat buitenlanders van ons veldje af moeten sturen die zonder dat we het zagen hun tent er gewoon bij hadden gezet haha.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stukje grond was veels te klein. Ik doe het niet weer.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit werd er ongeveer in de tipi gedraaid.

Fritz & Paul Kalkbrenner - Sky and Sand (Original Mix)
Faithless - Insomnia (Radio Edit)
Eat Sleep Rave Repeat (feat. Beardyman) [Calvin Harris Remix]
Acda en de Munnik - Laat me slapen (videoclip)
Vengaboys - To Brazil!
Nelly - Hot In Herre
Limp Bizkit - Rollin' (Air Raid Vehicle)
Sum 41 - Fatlip
The Offspring - Pretty Fly (For a White Guy) (Official Video)
Normaal - deurdonderen
Five - Everybody Get Up
MC Hammer - U Can't Touch This
Touch It (Remix) by BustaRhymesVEVO
Kid Cudi vs. Crookers - Day 'n' Night
Kid Cudi - Pursuit Of Happiness ft. MGMT
Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll
Assekruus Slavenkoor.
meisje met de prei
The Schnapi - Das Kleine Krokodil
Snappie - de kleine krokodil
De Havenzangers - 's Nachts na tweeën
Frans Duijts - Jij denkt maar dat je alles mag van mij
Jan Wayne - Because The Night (Official Video HQ)
ATC - All Around The World (la la la la la la la la)
ein knall rotes gummiboot
2 UNLIMITED - GET READY FOR THIS (HD) HQ
4 strings - take me away
PPK- Resurrection
Barthezz - On The Move / Original Video [OFFICIAL]
Mr Oizo "Flat beat"
DrunkenMunky - E
DJ BoozyWoozy - Party Affair (HQ Video)
Panjabi MC - Mundian To Bach Ke (The Dictator Soundtrack)
Panjabi MC - Mundian To Bach Ke from the album Beware
Kiss Kiss (Tarkan) - Simarik
My Hands Are Bananas
Brandend Zand - Anneke Grönloh
Shanty koor : Aan het strand stil en verlaten.
Normaal - Achter wolken
Mooi wark - In De Blote Kont
Bloodhound Gang - The Bad Touch
Spice Girls - Wannabe
Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's Back) (Official Video)
De Hûnekop Rûchhauwer (DME Media) Hunekop
Toy-Box - Tarzan & Jane (Official)
T-Spoon - Sex on the beach (1997) (Good quality)
Gigi D' Agostino: The Riddle
Lou Bega - Mambo No. 5 (A Little Bit of...) (Official Video)
Loona - Vamos a la playa OFFICIAL VIDEO
Scooter - Weekend!
Paradisio - Bailando - Official Video
Witch Doctor - Ooh Eeh Ooh Ah Aah Ting Tang Walla Walla Bing
Cartoons - Witch Doctor
Basshunter - Boten Anna (Original Version)
O-Zone - Dragostea Din Tei
BanHu - Eindelijk Veertien
Crazy Frog - Axel F
Minions Banana Song Full Song
Charlie The Unicorn 1,2,3 And 4 | All In One !
Badgers | 10 Hours
Nyan Cat 10 hours (original)
(Full Version) Chicken On The Rocks - Jean Jacques-Perrey & Dana Countryman
DMX - Party Up (Up In Here)
Fatman Scoop - Be Faithful (Hot Damage Twerk Remix) (Clean)
Fatman Scoop - Be Faithful
Junior Senior - Move Your Feet (Official music video, HD)
Hakkuhbar - Gabbersaurus
Hakkuhbar - Kaal
Album: Vet Heftig
angerfist - megamix
Angerfist - Gas Met Die Zooi
euromasters-alles naar de klote
Neophyte, The Viper & Tha Playah - Master This!
Project Omeaga - Prednison Attack (Full)
Noisekick- Hij Loopt Rondjes
Gefeliciteerd met dit interview- Kunstschilder (GoudaTV)
Frans Duijts - Ik Laat Je Nooit Meer Gaan (Officiële Video)
Arie & Bastiaan Gates
Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open the Gates
Siska en de Reinaldo's - De zilveren ster
Normaal - Mama Woar Is Mien Pils
Lil Kleine & Ronnie Flex - Drank & Drugs (prod. Jack Chiraq)
Noisekick Vs. The untitled - Klusjesman uit Drenthe
Noisekick - Boterhammen Met Kaas Onderwater Opeten
Pyrut - Ein, Zwei, Polizei
Günter - teeny weeny string bikini
Deutschland über alles! (Wehrmacht - színes filmen)
Finger im Po Mexiko
Mosselman Mossels
Hakketanz - Ratzekahl
Org.Grenzland Sextet - Der alte dessauer (instrumentaal)
Quintus - De Grote Race
Boh Foi Toch - Hee hee Hoo hoo
Palemiger Spatzen - Harmonikatijd
Hanska Duo - Zak Vol Zoad
hanska duo - medicijnen
Hanska Duo - Schat Woar Blief I j (met mien andievie!)
the spitfires-links van varsseveld
De Four Tak - Ik Heb Mijn Hart Zo Groot Als Een Klerenkast
Wc Experience - Mega Mindy
WC Experience - Pannekoek in mijn onderbroek
De Alpenzusjes - Hutje Op De Hei (Officiële Video)
Alpenzusjes - Kontebonke
Snollebollekes - Snollebolleke
BZB - koning pinteman
Lamme Frans - Wakker Met Een Biertje! (Carnaval 2015)
Andre Pronk - Had je mij gebeld
hakkuhbar- arie en bastiaan
Eet veel bananen - Zanger Rinus & Ronnie Ruysdael ft. Debora
Anita & Ed - Chinees Indisch restaurant (clipstudio.nl)
Dj White Noise - Pompen Met Die Subwoofer
Blutonium Boy - XTC
Blutonium Boy - Make it Gangnam (Headhunterz Remix) (Nitram Dj Mash Up)
Blutonium Boy ft. Eric Bazilian - Where Did I Go (Official Video HD)
Kale Vandalen - Ik heb een hekel aan politie
Kale Vandalen - Zeeland
kale vandale - eigen volk eerst
POMPEN MET DIE SUBWOOFER
Putdeksel-de me moet vluchten
Zware Jongens - Anton Aus Tirol
Dikdakkers - Hakkestamp
Lollies - Arsch im Schnee (Skihütten-Mix)
Ikke Hüftgold - Dicke Titten Kartoffelsalat - Ballermann Hits
apres ski - hey, wir wollen die Eisbaren sehen
ein knall rotes gummiboot
Noisekick - koffie met een steen
Vrouwkes - Rick in de morgen
Noisekick - Doe Eens Ff Rustig
Dj dolf - Je moet je muil houden
Dj Neophyte – S*g Heil(ige maria)
Tharec Completed
Pyrut - Ein, Zwei, Polizei
Dj Pyrut - MashUp 1
BanHu - Vlokjes
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Beste. Set. Ooit. :worship:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb genoten, jammer dat het 0400 al klaar was. Volgend jaar zeker weer, ga dan een mashup maken met allemaal kut edit's en gastoeters.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jan Wayne - Because The Night (Official Video HQ)
ATC - All Around The World (la la la la la la la la)

Dit zijn serieus platen waarvoor ik naar DefQon zou gaan
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een schitterend weekend gehad :worship:

Vrijdag toen we aankwamen maar meteen naar veld 5 gelopen want we zagen t niet zitten om uren in de rij te staan en voor een groep van +/- 15 man een plek te gaan zoeken. Daar was nog genoeg plek dus we waren daar snel mee klaar.
's avonds halverwege Max Enforcer de Blue binnengelopen, draaide wel lekker met Gold, Lost in Paradise en On The Go als hoogtepuntjes. Daarna naar de Black waar echt een heerlijke Millenium set gedraaid werd :D Daarna wat gegeten en buiten gestaan, Brennan Heart was verder kut, al klonk die nieuwe Blademasterz plaat best vet. Mashup Jack niet echt meegekregen aangezien ik toen driekwartier bezig was met het zoeken van mijn groep want was iedereen kwijt. B-Front draaide nog wel een leuk setje met als hoogtepunt Zany & Duro - Back Again. Geluid was wel kut in de Blue, stond veel te zacht, Black was vooraan iets te veel bass en achteraan wat zacht, maar zonder oordoppen perfect. Na B-Front naar de camping gegaan en een supergezellig wezen keten bij de tent, en 's nachts nog ff lekker gezwommen, ik hoefde daar mn tent niet eens voor uit.
Zaterdag voornamelijk op de Main, Magenta, UV en Silver geweest. Halverwege Elkabass op de main terechtgekomen, ondanks dat t allemaal niet zo verkeerd klonk kon ik er niks mee. Da Tweekaz daarna, tja, de muziek is niks voor mij (op een enkele plaat na) maar ze maken er wel een mooi feestje van, dus toch wel genoten.
Wildstylez draaide een erg lekkere set, maar ik kon er live niet zoveel mee, Roots was wel een genietmoment. Na Roots naar de UV gelopen voor Geck-O, die een heerlijke set draaide. Geluid was daar vooraan ook heerlijk en er hing een goed sfeertje. Hardstyle set van de zaterdag :) En eindelijk Soul Train live gehoord :love: wat een genot. Na Geck-o naar de Silver voor Ophidian en N-Vitral, was gaaf, alleen draaide N-Vitral een paar platen waar ik helemaal niks mee kon. Geluid was daar wel echt bizar goed.
Hierna ff wezen pauzeren bij de tent en wat gegeten. Om 6 uur weer terug waar ik bij de DJ producer in de Silver heb gestaan, vet, maar t ging me soms wat te snel. Na wat rondlopen bij Festuca terechtgekomen, jammer dat het geluid bij de UV toen een stuk minder was :( tenminste op de plek waar wij stonden. Na een halfuurtje ook maar naar de Magenta gegaan en een stuk van de Qlubtempo Parade meegemaakt, wat stond het geluid daar ziek afgesteld voor de Early, paar keer met Dirk bij de boxen gestaan, bij Disk Warrior werd je gewoon compleet weggeblazen. Bizar.
Als afsluiter van de zaterdag bij The Outside Agency geweest wat meteen de set van de zaterdag was. Wat een bazen zijn het ook, heerlijke platen, en op het einde nog lekker raggen op +/- 230 bpm.
Na de Eindshow, die ik best wel gaaf vond eigenlijk, naar de tent gegaan want zat er aardig doorheen. Afterparty ook niet meer geweest. Wel weer gezellig wezen keten.
Zondag als eerste bij Chris One in de Indigo geweest, die een lekker setje draaide, prima inkomer. Daarna naar Jones, gave set, maar wel bijna een 1 op 1 kopie van zijn set op Intents. Daarna bij de Gold geweest voor de Blackbox set van Ophidian, wat gingen die kicks hard en wat een geweldige set was het. Na deze set bij de Silver en Yellow wezen kijken, waar ik bij de Yellow de wtf-moment van het weekend heb gehad, Lose My Mind horen op de Yellow :lol: die zag ik niet aankomen haha. Om 5 uur aangekomen bij de Magenta voor Slim Shore, wat voor mij de set van het weekend was. Al die oude Dutch Master platen horen waar ik verliefd op ben, wat een held is het toch :loving: Daarna nog ff bij de White geweest voor Geck-o, goed geluid en heerlijke set, en wat een sfeer was daar zeg :worship: zo had ik het nog nooit gezien. Daarna weer teruggegaan naar de Yellow voor Pet Duo, kende niks maar het is wel vette muziek zeg, bizar harde kicks ook.
Bij de Closing linksboven op de heuvel wezen kijken. Defqon 1 legends viel tegen. Het was opzich niet heel verkeerd maar had er gewoon veel meer van verwacht. Bass Modulators draaide echt een heerlijke set, met als hoogtepuntjes Natural, Oxygen, Solar en Inner Creativity. Tijdens deze set nog een klein beetje energie kunnen vinden en nog een beetje los kunnen gaan. En tja, Adaro, dit was gewoon de kutste set die ik heb meegemaakt in het hele weekend. Vond het zelfs zo slecht dat ik er vaak om moet lachen, dus heb me er wel vermaakt.
Eindshow vond ik zelf echt prachtig, maar vond het wel veel te kort. Na de Eindshow teruggegaan naar de tent en nog een prachtige avond gehad daar :lol:

Alles op een rij

+++ Set van Slim Shore, The Outside Agency en Ophidian
++ Set van Geck-O (UV en White), Nosferatu & Endymion en Bass Modulators
+ Ophidian & N-Vitral en Wildstylez
++ Keten bij de tent met de gezellige groep
+ De Yellow op zondag
+ Aankleding van Mainstage, UV en Magenta
+ Geluid op de UV tijdens Geck-o, Magenta zaterdag, Silver, White en Red
+ Sfeer bij de UV tijdens Geck-o, Magenta (vooral zaterdag), Silver en White
+ Sfeer in het algemeen, weinig vervelende mensen gezien
+ De Samson uit Samson & Gert imitaties van Douwe Piekok
+ Geen vervelende buren
+ Veel WC's
+ Snelle bediening bij de bar. Alleen bij de Main niet
+ Het weer. Het mocht dan wel iets warmer zijn maar verder vond ik het op zaterdag en zondag vanaf 14.00 echt dikke prima. Alleen snachts en zondagmorgen veel regen gehad, maar dat neem ik maar voor lief.

--- Set van Adaro
-- Muntrpijs. Dat niet alleen maar ook de prijzen in het algemeen waren enorm duur. Vooral het eten
- Geluid op de Blue (vrijdag), Indigo, UV tijdens Festuca en Magenta (zondag)
- Hee Hoo
- Afstand van campingveld 5 tot het festival
- Files bij aankomst
- Het zwembad in mijn tent
- De Fransen

Al met al: Het was skitterend, ik doe het volgend jaar weer over.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ik heb genoten, jammer dat het 0400 al klaar was. Volgend jaar zeker weer, ga dan een mashup maken met allemaal kut edit's en gastoeters.

Ik lag om een uur of 6 gestrekt :cool: . Laat je toch niet op de kast jagen door die jurheinen man.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Heb even wat tracklists bijgehouden op de zondag op de Magenta

Jones:
1.Wildstylez - Back To The Basics
2. Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Remix)
3. Frontliner & Wildstylez - Spin That Shit (Original Mix)
4. Noisecontrollers - Shreek
5. Gostosa -What's Going On
6. Wildstylez - A Complex Situation
7. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
8. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
9. Psyko Punkz - Feel The Rhythm/Pull Ya Strings Mashup
10. Headhunterz & Noisecontrollers & Wildstylez - Tonight (Original Mix)
11. Project One - The Story Unfolds
12. D-Block & S-Te-Fan & Deepack - Rock Diz
13. Zatox - A New Dimension
14. Wildstylez -The Revenge Of The Little Dick Motherfucker
15. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
16. Ran-D - Fanatics
17. Alpha Twins & Wildstylez - Atrocious
18. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
19. Bulldozer Project - Arise (Zany & The Beholder Rmx)


01 Wildstylez - Back 2 Basics
02 Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Remix)
03 Frontliner & Wildstylez - Spin That Shit
04 Noisecontrollers - Shreek Is Back
05 Gostosa - What's Goin' On
06 Wildstylez - A Complex Situation
07 Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
08 Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
09 Psyko Punkz - Feel Your Strings (Jones Mash-Up)
10 Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
11 Project One - The Story Unfolds
12 Deepack vs. D-Block & S-te-Fan - Rock Diz
13 Zatox - A New Dimension
14 Wildstylez - Revenge Of The Dirty LDMF
15 Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
16 Ran-D - Fanatics
17 Alpha² & Wildstylez - Atrocious
18 Frontliner - On The Rise
19 Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
20 Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)

:thumbsup:
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten