wrote:Ik ben ook geen enkele keer gefouilleerd van de camping naar het terrein. Misschien heeft het te maken met de uitstraling van de persoon, ik ben namelijk de ideale schoonzoon
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Haha nou ik kan je verzekeren dat het er niet veel mee te maken heeft hou je eruit ziet of erbij looptwrote:Uiteraard kan ik niet voor iedereen spreken en enkel uit eigen ervaring en van de mensen die ik ken. Natuurlijk hebben bepaalde mensen een grotere kans om eruit gepikt te worden of als je je op een bepaalde manier gedraagd terwijl je door de hekken loopt.
Overigens ben ik vaak genoeg op en af gelopen tussen camping en terrein, mocht je daar aan twijfelen.
Ik ben er zelfs nog uitgepikt voor campingspullensearch in zo'n hokje daarachter
had dan wel niets bij me, maar checken doen ze zeker wel.
-
JHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2014
- last seen Feb 2021
Een vriend van ons werd er toch uitgepikt omdat hij volgens de beveiliging een 'foute' zonnebril op had.
Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..wrote:Ik ben er zelfs nog uitgepikt voor campingspullensearch in zo'n hokje daarachterhad dan wel niets bij me, maar checken doen ze zeker wel.
-
JHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2014
- last seen Feb 2021
Daar is die vriend van mij er tussen uit gepiktwrote: Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..
Quote ik jouw bericht dan? Nee precieswrote:Daar is die vriend van mij er tussen uit gepiktwrote: Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..
Hij voegt alleen iets toe aan zijn vorige post, hij spreekt je niet tegen of iets dergelijks.wrote:Quote ik jouw bericht dan? Nee precieswrote:Daar is die vriend van mij er tussen uit gepiktwrote: Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..
Owwrote:Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..wrote:Ik ben er zelfs nog uitgepikt voor campingspullensearch in zo'n hokje daarachterhad dan wel niets bij me, maar checken doen ze zeker wel.
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.
Inderdaad Stefan, helemaal vergeet!
View on YouTube
alleen al voor het sfeertje bij de indigo ga ik
alleen al voor het sfeertje bij de indigo ga ik
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
Kan ook niet anders met dat geluid daar. Hopen dat ze er weer zon gezellige stage van makenwrote:alleen al voor het sfeertje bij de indigo ga ik
Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.
Niet eraf getrapt door de security?wrote:Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.
uiteindelijk wel ja, hij zij, NU DR AF OF IK TRAP JE DR AF!wrote:Niet eraf getrapt door de security?wrote:Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.
Maar wel zeker 5 mooie minuten kunnen genieten.
Maar goed wat verwacht je dan? Bouw dan 2 containers hoog, ik kon zowat de hoofdharen tellen zo druk was het. No shit dat je d'r op klimt.
Moeten ze eigenlijk een soort van opluchttribune neerzetten..wrote:uiteindelijk wel ja, hij zij, NU DR AF OF IK TRAP JE DR AF!wrote:Niet eraf getrapt door de security?wrote:Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.
Maar goed wat verwacht je dan? Bouw dan 2 containers hoog, ik kon zowat de hoofdharen tellen zo druk was het. No shit dat je d'r op klimt.
Dat heet een VIP-deck, en was er gewoonwrote:Moeten ze eigenlijk een soort van opluchttribune neerzetten..
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
2012 was de blue afgeschermd met containers 2 of 3 hoog maar daar zijn ook mensen gewoon op geklommenwrote:uiteindelijk wel ja, hij zij, NU DR AF OF IK TRAP JE DR AF!wrote:Niet eraf getrapt door de security?wrote:Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
Niet gezien hoor.wrote:Dat heet een VIP-deck, en was er gewoonwrote:Moeten ze eigenlijk een soort van opluchttribune neerzetten..
Jij ook ofnie?wrote:2012 was de blue afgeschermd met containers 2 of 3 hoog maar daar zijn ook mensen gewoon op geklommen
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Ik vind het eerlijk gezegd niet echt logisch dat je op die container gaat klimmen, je snapt toch wel dat dat niet de bedoeling is. Ik vond trouwens dat er nog best wat ruimte was.wrote:uiteindelijk wel ja, hij zij, NU DR AF OF IK TRAP JE DR AF!wrote:Niet eraf getrapt door de security?wrote:Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Mensen klimmen altijd overal op
k kan me geen avond herinneren dat de beveiliging op een festival/in een club niemand ergens vanaf moesten halen 
Ik ook niet. Maar de verleiding is groot als je niet nuchter bent en iedereen hoort roepen hoe "fucking geweldig" het uitzicht is.wrote: Ik vind het eerlijk gezegd niet echt logisch dat je op die container gaat klimmen, je snapt toch wel dat dat niet de bedoeling is. Ik vond trouwens dat er nog best wat ruimte was.
Hmmm 19 t/m 21 juni Defqon en mijn afstudeerzitting is 29-30-01 juni/juli, this is gonna be a tough one
Nah fuck die shit, gewoon goed voorbereiden en desnoods macbookie mee de tent in ter voorbereiding
Dit weekend is tot nu toe elk jaar beter geworden dus wil het echt voor geen goud missen
Nah fuck die shit, gewoon goed voorbereiden en desnoods macbookie mee de tent in ter voorbereiding
Dit weekend is tot nu toe elk jaar beter geworden dus wil het echt voor geen goud missen
Heb net het geluk dat ik de week na Defqon vrij heb tussen 3 tentamenweken in.wrote:Hmmm 19 t/m 21 juni Defqon en mijn afstudeerzitting is 29-30-01 juni/juli, this is gonna be a tough one![]()
Nah fuck die shit, gewoon goed voorbereiden en desnoods macbookie mee de tent in ter voorbereiding![]()