Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Richardd wrote:Ik ben ook geen enkele keer gefouilleerd van de camping naar het terrein. Misschien heeft het te maken met de uitstraling van de persoon, ik ben namelijk de ideale schoonzoon :innocent:
:slow:
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Grim wrote:Uiteraard kan ik niet voor iedereen spreken en enkel uit eigen ervaring en van de mensen die ik ken. Natuurlijk hebben bepaalde mensen een grotere kans om eruit gepikt te worden of als je je op een bepaalde manier gedraagd terwijl je door de hekken loopt.

Overigens ben ik vaak genoeg op en af gelopen tussen camping en terrein, mocht je daar aan twijfelen.
Haha nou ik kan je verzekeren dat het er niet veel mee te maken heeft hou je eruit ziet of erbij loopt :P Want hij was praktisch nuchter en gewoon gekleed zoals je normaal uit zou gaan ofzo. Het is toch nog redelijk willekeurig denk ik.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Ik ben er zelfs nog uitgepikt voor campingspullensearch in zo'n hokje daarachter xd had dan wel niets bij me, maar checken doen ze zeker wel.
J
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2014
last seen Feb 2021
Een vriend van ons werd er toch uitgepikt omdat hij volgens de beveiliging een 'foute' zonnebril op had.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Steffnov wrote:Ik ben er zelfs nog uitgepikt voor campingspullensearch in zo'n hokje daarachter xd had dan wel niets bij me, maar checken doen ze zeker wel.
Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..
J
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2014
last seen Feb 2021
pecola-tje wrote: Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..
Daar is die vriend van mij er tussen uit gepikt ;)
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Jfurda wrote:
pecola-tje wrote: Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..
Quote ik jouw bericht dan? Nee precies :)
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
pecola-tje wrote:
Jfurda wrote:
Quote ik jouw bericht dan? Nee precies :)
Hij voegt alleen iets toe aan zijn vorige post, hij spreekt je niet tegen of iets dergelijks.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
pecola-tje wrote:
Steffnov wrote:Ik ben er zelfs nog uitgepikt voor campingspullensearch in zo'n hokje daarachter xd had dan wel niets bij me, maar checken doen ze zeker wel.
Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..
Ow :P verkeerd begrepen dan
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Inderdaad Stefan, helemaal vergeet!
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
View on YouTube
alleen al voor het sfeertje bij de indigo ga ik
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
yowan wrote:alleen al voor het sfeertje bij de indigo ga ik
Kan ook niet anders met dat geluid daar. Hopen dat ze er weer zon gezellige stage van maken :bomb: :drool: :love: :woot: :woot: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :yay: :yay: :yay: :yawn: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Basxt wrote:Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.
Niet eraf getrapt door de security?
Hardtraxx Addict
Chroman wrote:
Basxt wrote:Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.
uiteindelijk wel ja, hij zij, NU DR AF OF IK TRAP JE DR AF!

Maar wel zeker 5 mooie minuten kunnen genieten.

Maar goed wat verwacht je dan? Bouw dan 2 containers hoog, ik kon zowat de hoofdharen tellen zo druk was het. No shit dat je d'r op klimt.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Basxt wrote:
Chroman wrote:

Maar goed wat verwacht je dan? Bouw dan 2 containers hoog, ik kon zowat de hoofdharen tellen zo druk was het. No shit dat je d'r op klimt.
Moeten ze eigenlijk een soort van opluchttribune neerzetten.. xd
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
MDesiqn wrote:Moeten ze eigenlijk een soort van opluchttribune neerzetten.. xd
Dat heet een VIP-deck, en was er gewoon :thumbup:
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Basxt wrote:
Chroman wrote:

2012 was de blue afgeschermd met containers 2 of 3 hoog maar daar zijn ook mensen gewoon op geklommen :P
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
Steffnov wrote:
MDesiqn wrote:Moeten ze eigenlijk een soort van opluchttribune neerzetten.. xd
Dat heet een VIP-deck, en was er gewoon :thumbup:
Niet gezien hoor.
Miwer wrote:2012 was de blue afgeschermd met containers 2 of 3 hoog maar daar zijn ook mensen gewoon op geklommen :P
Jij ook ofnie?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Basxt wrote:
Chroman wrote:

Ik vind het eerlijk gezegd niet echt logisch dat je op die container gaat klimmen, je snapt toch wel dat dat niet de bedoeling is. Ik vond trouwens dat er nog best wat ruimte was.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Mensen klimmen altijd overal op :P k kan me geen avond herinneren dat de beveiliging op een festival/in een club niemand ergens vanaf moesten halen :P
Hardtraxx Addict
Basshunterzz wrote: Ik vind het eerlijk gezegd niet echt logisch dat je op die container gaat klimmen, je snapt toch wel dat dat niet de bedoeling is. Ik vond trouwens dat er nog best wat ruimte was.
Ik ook niet. Maar de verleiding is groot als je niet nuchter bent en iedereen hoort roepen hoe "fucking geweldig" het uitzicht is.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Hmmm 19 t/m 21 juni Defqon en mijn afstudeerzitting is 29-30-01 juni/juli, this is gonna be a tough one :cry:
Nah fuck die shit, gewoon goed voorbereiden en desnoods macbookie mee de tent in ter voorbereiding :D
Dit weekend is tot nu toe elk jaar beter geworden dus wil het echt voor geen goud missen :love:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Nemesyz wrote:Hmmm 19 t/m 21 juni Defqon en mijn afstudeerzitting is 29-30-01 juni/juli, this is gonna be a tough one :cry:
Nah fuck die shit, gewoon goed voorbereiden en desnoods macbookie mee de tent in ter voorbereiding :D
Dit weekend is tot nu toe elk jaar beter geworden dus wil het echt voor geen goud missen :love:
Heb net het geluk dat ik de week na Defqon vrij heb tussen 3 tentamenweken in. :loving:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Enige reden dat je er niet op mag klimmen is omdat ze niet willen dat je te pletter valt haha.

Die gozer die bij dominator die hoge mast in klom en een vlammenwerper in z'n gezicht kreeg blijft wel geniaal >.<