Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Ik ben ook geen enkele keer gefouilleerd van de camping naar het terrein. Misschien heeft het te maken met de uitstraling van de persoon, ik ben namelijk de ideale schoonzoon :innocent:

:slow:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:00 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Uiteraard kan ik niet voor iedereen spreken en enkel uit eigen ervaring en van de mensen die ik ken. Natuurlijk hebben bepaalde mensen een grotere kans om eruit gepikt te worden of als je je op een bepaalde manier gedraagd terwijl je door de hekken loopt.

Overigens ben ik vaak genoeg op en af gelopen tussen camping en terrein, mocht je daar aan twijfelen.


Haha nou ik kan je verzekeren dat het er niet veel mee te maken heeft hou je eruit ziet of erbij loopt :P Want hij was praktisch nuchter en gewoon gekleed zoals je normaal uit zou gaan ofzo. Het is toch nog redelijk willekeurig denk ik.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er zelfs nog uitgepikt voor campingspullensearch in zo'n hokje daarachter xd had dan wel niets bij me, maar checken doen ze zeker wel.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:32 
 
Hardtraxx Newbie

Een vriend van ons werd er toch uitgepikt omdat hij volgens de beveiliging een 'foute' zonnebril op had.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik ben er zelfs nog uitgepikt voor campingspullensearch in zo'n hokje daarachter xd had dan wel niets bij me, maar checken doen ze zeker wel.

Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:41 
 
Hardtraxx Newbie

pecola-tje schreef:
Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..

Daar is die vriend van mij er tussen uit gepikt ;)
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jfurda schreef:
pecola-tje schreef:
Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..

Daar is die vriend van mij er tussen uit gepikt ;)

Quote ik jouw bericht dan? Nee precies :)
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Jfurda schreef:
pecola-tje schreef:
Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..

Daar is die vriend van mij er tussen uit gepikt ;)

Quote ik jouw bericht dan? Nee precies :)

Hij voegt alleen iets toe aan zijn vorige post, hij spreekt je niet tegen of iets dergelijks.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Steffnov schreef:
Ik ben er zelfs nog uitgepikt voor campingspullensearch in zo'n hokje daarachter xd had dan wel niets bij me, maar checken doen ze zeker wel.

Dit is bij de ingang van de parkeerplaats naar de camping,wij hebben het over de ingang VANAF de camping naar het festivalterrein..

Ow :P verkeerd begrepen dan
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad Stefan, helemaal vergeet!
Bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


alleen al voor het sfeertje bij de indigo ga ik
Bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:21 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
alleen al voor het sfeertje bij de indigo ga ik


Kan ook niet anders met dat geluid daar. Hopen dat ze er weer zon gezellige stage van maken :bomb: :drool: :love: :woot: :woot: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :yay: :yay: :yay: :yawn: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.

Niet eraf getrapt door de security?
Bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Basxt schreef:
Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.

Niet eraf getrapt door de security?

uiteindelijk wel ja, hij zij, NU DR AF OF IK TRAP JE DR AF!

Maar wel zeker 5 mooie minuten kunnen genieten.

Maar goed wat verwacht je dan? Bouw dan 2 containers hoog, ik kon zowat de hoofdharen tellen zo druk was het. No shit dat je d'r op klimt.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Chroman schreef:
Basxt schreef:
Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.

Niet eraf getrapt door de security?

uiteindelijk wel ja, hij zij, NU DR AF OF IK TRAP JE DR AF!

Maar wel zeker 5 mooie minuten kunnen genieten.

Maar goed wat verwacht je dan? Bouw dan 2 containers hoog, ik kon zowat de hoofdharen tellen zo druk was het. No shit dat je d'r op klimt.


Moeten ze eigenlijk een soort van opluchttribune neerzetten.. xd
Bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Moeten ze eigenlijk een soort van opluchttribune neerzetten.. xd


Dat heet een VIP-deck, en was er gewoon :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:15 
 
Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
Chroman schreef:
Basxt schreef:
Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.

Niet eraf getrapt door de security?

uiteindelijk wel ja, hij zij, NU DR AF OF IK TRAP JE DR AF!

Maar wel zeker 5 mooie minuten kunnen genieten.

Maar goed wat verwacht je dan? Bouw dan 2 containers hoog, ik kon zowat de hoofdharen tellen zo druk was het. No shit dat je d'r op klimt.

2012 was de blue afgeschermd met containers 2 of 3 hoog maar daar zijn ook mensen gewoon op geklommen :P
Bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:45 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
MDesiqn schreef:
Moeten ze eigenlijk een soort van opluchttribune neerzetten.. xd


Dat heet een VIP-deck, en was er gewoon :thumbup:


Niet gezien hoor.
Miwer schreef:
2012 was de blue afgeschermd met containers 2 of 3 hoog maar daar zijn ook mensen gewoon op geklommen :P


Jij ook ofnie?
Bericht Geplaatst op 29 jan 2015 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Chroman schreef:
Basxt schreef:
Hopen dat die containers er weer staan. Gruwelijk uitzicht had ik tijdens de eindshow.

Niet eraf getrapt door de security?

uiteindelijk wel ja, hij zij, NU DR AF OF IK TRAP JE DR AF!

Maar wel zeker 5 mooie minuten kunnen genieten.

Maar goed wat verwacht je dan? Bouw dan 2 containers hoog, ik kon zowat de hoofdharen tellen zo druk was het. No shit dat je d'r op klimt.


Ik vind het eerlijk gezegd niet echt logisch dat je op die container gaat klimmen, je snapt toch wel dat dat niet de bedoeling is. Ik vond trouwens dat er nog best wat ruimte was.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2015 22:46 
 
Hardtraxx Elite

Mensen klimmen altijd overal op :P k kan me geen avond herinneren dat de beveiliging op een festival/in een club niemand ergens vanaf moesten halen :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2015 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd niet echt logisch dat je op die container gaat klimmen, je snapt toch wel dat dat niet de bedoeling is. Ik vond trouwens dat er nog best wat ruimte was.

Ik ook niet. Maar de verleiding is groot als je niet nuchter bent en iedereen hoort roepen hoe "fucking geweldig" het uitzicht is.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2015 02:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmmm 19 t/m 21 juni Defqon en mijn afstudeerzitting is 29-30-01 juni/juli, this is gonna be a tough one :cry:
Nah fuck die shit, gewoon goed voorbereiden en desnoods macbookie mee de tent in ter voorbereiding :D
Dit weekend is tot nu toe elk jaar beter geworden dus wil het echt voor geen goud missen :love:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2015 03:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Hmmm 19 t/m 21 juni Defqon en mijn afstudeerzitting is 29-30-01 juni/juli, this is gonna be a tough one :cry:
Nah fuck die shit, gewoon goed voorbereiden en desnoods macbookie mee de tent in ter voorbereiding :D
Dit weekend is tot nu toe elk jaar beter geworden dus wil het echt voor geen goud missen :love:

Heb net het geluk dat ik de week na Defqon vrij heb tussen 3 tentamenweken in. :loving:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2015 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige reden dat je er niet op mag klimmen is omdat ze niet willen dat je te pletter valt haha.

Die gozer die bij dominator die hoge mast in klom en een vlammenwerper in z'n gezicht kreeg blijft wel geniaal >.<
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten