Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:25 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Steffnov schreef:
jeffrey2107 schreef:
korte samenvatting , iedereen had een hekel aan fransen :lol:

En terecht, jezus wat een debiel volk zit er daar ook tussen zeg. Ben zelf één van de minst agressieve personen die je waar dan ook gaat vinden, maar kon mezelf echt net op het laatste moment bedenken zo'n gast met een LED-zaklamp met stroboscoopfunctie geen stoot te verkopen, die de hele tijd in mijn ogen zat te schijnen met dat hoerending. Blijkbaar was de beweging al genoeg, want hij moest direct stoer proberen over te komen met het borstje vooruit. Hielp dat hij een ruime kop kleiner dan ik was.

Overigens ook gewoon een chille Fransoos in de pendelbus op de terugweg gesproken, dus ze zijn niet allemaal slecht :P

Ik weet niet wanneer het precies was, alleen was het bij de mainstage tussen de geluidstorens? :$

Blue op de zaterdag afterparty tijdens Bass Modulators, rechtsvooraan :P verder overigens niet geëscaleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 21:01 

Hardtraxx Veteran

WTF :lol: xd dat filmpje

https://www.facebook.com/noisekick.page
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 21:02 

Hardtraxx Veteran

Flink wat afgerauwt dit weekend. Was erg gezellig, geen last gehad van het weer. Was te doen. Mensen van hier nog ontmoet. Verder ging mijn tentamen erg slecht vanmorgen.

Groot verslagje komt later. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 21:06 

Hardtraxxer

Voor de vijfde keer een weekend Defqon geweest. Dit jaar was een van de betere edities, zo niet de beste. Op een of andere manier viel alles samen dit weekend :cool:

We zijn vrijdag rond 13:00u vertrokken vanuit Brabant en stonden pas om 18:00u op de camping. Een gigantische file, ver weg parkeren, lange wachtrij voor de ingang en de brug. We waren met een groep van 25 man. Uiteindelijk een laatste stuk veld kunnen bemachtigen voor zoveel mensen, helemaal achter in de hoek op veld 4. Allemaal niet ideaal. De groei van het aantal campingbezoekers brengt behoorlijk wat nadelen met zich mee. Het was nu ook een takkeneind lopen naar de festivalingang. Ik hoop dat ze daar volgend jaar wat op vinden. Bijvoorbeeld verplaatsen van de festival/camping ingang, net als bij Lowlands.

Rond 20:30u richting de preparty gelopen. D-Block & S-Te-Fan was leuk om te beginnen (Supernova en Shiverz :love: ). B-Front vind ik altijd vet en Jack of Sound had ook een paar heerlijke mashups. Vanwege de goudgele rakkers heb ik van G4H niet meer zoveel meegekregen :whistle:

Zaterdag rond 11:00u richting het terrein gelopen. Eerst even gekeken bij de mainstage. Vooraf had ik er een hard hoofd in na het zien van de foto’s, maar ik vond hem supervet. Veel groter dan op de foto’s leek. Vervolgens wat rondgelopen over het terrein en hier en daar wat goeie nummers meegepakt. O.a. Strike :bomb: in de Indigo (geen idee wie draaide :P ). Op de mainstage NC meegepakt. Altijd leuk. Power Hour vond ik wat tegenvallen. Vooral vanwege de drukte. Het idee is opzich wel leuk.

Na een chillsessie op de camping zijn we gaan kijken naar Freakz At Night. Een half uur lang alles kapotgemaakt. Mijn verwachting was niet erg hoog, maar ik vond het een lekkere beukset. Vervolgens gaan kijken bij Festuca die een prima set draaide. Net voor we naar Warface wilde gaan draaide Tatanka nog even Tokyo op de UV :loving: Wel een licht aangepaste versie, maar alsnog lekker. Warface was ook genieten. De endshow vond ik echt gruwelijk. Zieke lichtshow en heerlijke platen. Die nieuwe van NC & BM, nieuwe Blademasterz en stukje uit Psychedelic (L)

Bij de afterparty alleen Deepack gezien met hun 15 jaar jubileum set. God wat was dat genieten :love: Daarna was de pijp leeg en ben ik richting de camping gegaan. Tijdens de wandeling naar de tent erg gelachen om alles wat we onderweg aan volk tegenkwamen :lol:

Zondag vooral op de Magenta gestaan. Werd lekker gedraaid. Ik vond alleen die stage heel raar. Door die grote houten dingen aan de zijkant (wat op een boot moest lijken), werd het publiek eigenlijk in drieën gedeeld. Heb het idee dat dat de sfeer en geluid niet echt ten goede kwam :/ Al met al wel lekker los kunnen gaan daar. In onze groep zaten ook wat jonge raw fans. Vet om te zien dat ze zich verbazen over hoe hard- en lompheid van die oude kicks ^^

Defqon Legends viel me tegen. Had gehoopt op een 2006 t/m 2010 setje van HHZ, WS en NC. Maar dit was alsnog prima te hebben natuurlijk. Vraag me wel af of HHZ zelf heeft gezegd dat hij niet wil komen draaien, of dat Q hem niet eens heeft gevraagd. Het setje van BM maakte overigens alles goed :worship: Man man, wat heerlijk. Adaro was opzich wel lachen, maar niet echt meer mijn ding. Daarnaast vond ik het best druk. Wel mooi om te zien hoe die raw fans uit onze groep uit hun plaat gingen. :) Bij de endshow van zondag vind ik het vet dat ze een keer iets anders draaien dan hardstyle. Bevestigt een beetje het ‘we are one’-gevoel met dat nummer van Queen. Ik had in ieder geval natte ogen. :cry: (L)

Al met al een top weekend met gezellige mensen, leuke setjes en een goed georganiseerd festival. Op naar volgend jaar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 21:15 

tijntjuh120 schreef:
jeffrey2107 schreef:
korte samenvatting , iedereen had een hekel aan fransen :lol:

Haha hoorde mn broer ook al over Duitsers klagen die om 05:00 een pannengevecht hadden ofzo. :lol:

Op camping 5 waren een paar fransen blinde mannetje aan het spelen waarbij de geblinddoekte opeens door zijn maat loeihard in de kloten werd getrapt :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 21:52 

Hardtraxx Veteran

Man man man wat een weekend. Echt helemaal gesloopt ben ik.. Defqon heeft zichzelf weer bewezen! De sfeer op de camping blijft elk jaar weer onovertroffen! Weer veel oude bekenden gezien, en ook weer een hoop nieuwe ontmoet.

Wat betreft de muziek heb ik niet echt slechte sets gehoord. Alleen bij delete kon ik niet echt optimaal genieten omdat het voor mij veel te heet was in die tent :/

Power hour heb ik niet veel mee, maar ik moet zeggen vanaf 60 meter hoog met een touw tussen je benen, zag het er best leuk uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 21:53 

Hardtraxx Newbie

Heerlijk weekend gehad! Genoten op the Gathering.

Zaterdag geopend bij Phuture Noize, toen richting de Main gegaan voor Da Tweekaz. Helaas waren we een kwartier te vroeg waardoor we Elkabass mee hebben gekregen, 1 ding werd mij direct duidelijk, het feest begon 1 uur later op de Main dan op de rest van de stages, man man man..
Dieptepunt was toen Prophet de muziek uit draaide om een HEE HOO in te zetten, waarna de muziek uitbleef en het publiek 1 keer mee deed, daarna viel het compleet stil :lol: :lol:. Toen Da Tweekaz draaiden kwam er binnen 1 minuut al een spontane HEE HOO van het publiek en zat de sfeer er goed in. (ik heb ook een hekel aan hee hoo, maar dit geeft wel aan dat direct de sfeer er goed in zat).

Voor mij waren de mannen van het weekend sowieso de BAAS modulators! Op de afterparty al een heerlijke set met klassiekers ertussendoor, maar die set op zondaag :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:10 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
SAIN7 schreef:
Ik weet niet wanneer het precies was, alleen was het bij de mainstage tussen de geluidstorens? :$

Blue op de zaterdag afterparty tijdens Bass Modulators, rechtsvooraan :P verder overigens niet geëscaleerd.

Ahja oke, ik was er volgens mij tijdens BM nog niet.. was toen nog lopen van camping 5 naar de after, en wat te eten halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:21 

Hardtraxx Veteran

Heb weer een heel dik weekend gehad! Bijna alles klopte weer.

Sfeer tijdens The Gathering was weer magistraal, meters kippenvel toen Max Enforcer een edit van Follow Me draaide en bij Lost In Paradise. Geluid was wel wat slap, bij de Black stond het voor mijn gevoel veel beter afgesteld. Wel nog even bij B-Front gekeken (tijdens Back Again :loving: ), maar door het mindere geluid toch het merendeel bij de Black doorgebracht. Mad Dog die afsloot met Coming Home was wel heel dik.

Zaterdag eerst even het gehele terrein verkend, om daarna een tijd bij de main door te brengen met het deel van m'n vriendengroep dat alleen zaterdags ging. Totaal geen spijt van gehad, want Noisecontrollers zette een prima setje neer, de Power Hour was ook vet om een keer mee te maken en Coone die The Story Unfolds draaide :love: . Verder nog bij Freakz At Night, Bass-D en The Viper geweest. Allemaal niet heeel erg spannend ofzo, maar desondanks wel genoeg leuke plaatjes gehoord :D. Sfeer zat er bij de meeste stages ook goed in.
Ran-D en de Endshow waren ook een dikke prima. Trackkeuze bij endshow vond ik vele malen beter dan voorgaande jaren, de duur van de show viel me echter wat tegen.
Vervolgens de afterparty. Geheel in de blue doorgebracht, m'n benen waren ondertussen zo naar de klote dat ik hardcore tempo niet meer zag zitten. Binnenkomen tijdens The Human Soul zorgde er alsnog voor dat ik mijn benen nog verder de verdoemenis in hielp, de rest van de set van Bass Modulators trouwens ook, heerlijke afwisseling tussen oude en nieuwe platen. Set van Wasted Penguinz was even lekker bijkomen. Deepack daarna was één groot feest, te veel zieke platen gehoord. A2 was niet heel denderend, maar Frequencerz was stukken beter dan ik verwacht had, dus uiteindelijk maar tot het einde gebleven.

De zondag rustig op gang gekomen, veel gewisseld tussen de UV, Brown, Magenta en Gold. Jeugdsentiment toen Earthquake voorbij kwam bij 20 Years Of Traxtorm :D. Ook nog even bij Delete gekeken, dat was echt gekkenhuis. De tent zat tjokvol en iedereen ging los als een bezetene. Josh & Wesz bij de Magenta was ook baas, had ze nog geen 1x meegemaakt op een 'classics concept' dus dat maakte het extra leuk om hun hitjes voorbij te horen komen. De laatste 3 uurtjes main waren ook heel dik, met als absolute uitschieter Bass Modulators, hier heb ik echt mijn laatste kracht verbruikt.

Grootste irritatie van het weekend waren onze Spaanse buren, die hun aanwezigheid heel graag kenbaar wilde maken door nogal veel te schreeuwen. Op zich heb ik daar geen moeite mee, maar de helft van hun groep klonk alsof ze als kind in de ketel met Zware Van Nelle zijn gevallen, wat een verschrikkelijk stemgeluid xd.
Verder eigenlijk alleen maar genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:26 

Hardtraxxer

Geen zin in lange verhalen, want net thuis :P

+++++++++++ Set van Akira & Mithridate, die kicks op die snelheid met dat geluid :drool: :drool: :drool: veruit de beste set van het weekend
+++ Sets van Dr. Peacock, Noisekick en The Destroyer op zaterdag
+++ Gezelligheid op de camping
+++ Sfeer in de black op de Pre-party
++ Destructive Tendencies op de Afterparty
++ Snel barpersoneel, nooit lang hoeven wachten behalve op de preparty
++ Vriendelijke bewaking
+ Angerfist die afsloot op zondag
+ Huwelijksaanzoek van Marcus Decks op de Yellow zaterdag

--- fransen, duitsers, italianen
--- drukte bij Dr. Peacock en Partyraiser. Allebei overvol
-- uitstroom bij de endshow zaterdag
-- endshow, niet echt bijzonder
- (te) kleine Yellow
- alle stages die voor 8en al sluiten op zondag
- 24hrs tent

Prachtig weekend met één en al gezelligheid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:32 

Artiest

Wat was t geweldig!! Gruwelijk genoten!

Dit was mn tracklist van mn 45 min set in de blue op zondag

01. Dj Thera - Serendipity
02. B-Front & Thera - R.E.M. Sleep
03. Geck-o - Shakedown (The Machine Remix)
04. Dj Thera vs Degos & Re-Done - Rave
05. Dj Thera - The Paranormal
06. Dj Thera vs Artifact - Revenge
07. Prefix & Density - W.U.F.U.
08. The Machine - Rollin'
09. Primefire - The Owlman
10. Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Delete & Low Profile Remix)
11. Dj Thera - Desolation
12. Dj Thera & Jason Payne - Hate Society
13. The Ultimate Delete Mashup (Thera Mashup)
14. Dj Thera - Under My Wing (test version)
15. Dj Thera & Jason Payne - We Like It Loud
16. Dj Thera ft GyZe - Craziest
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:48 

Hardtraxx Addict

Weet iemand of de livestream is opgenomen, of wat Beatport/Q-Dance hiermee gaat doen?
Ben wss een paar keer te zien in de livestream, maar ik wil ook de muziek met het publiek zien zegmaar.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:04 

Hardtraxxer

SAIN7 schreef:
Weet iemand of de livestream is opgenomen, of wat Beatport/Q-Dance hiermee gaat doen?
Ben wss een paar keer te zien in de livestream, maar ik wil ook de muziek met het publiek zien zegmaar.. :$

Hij staat op die hele bekende website waar je dingen kan downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:06 

DjThera schreef:
Wat was t geweldig!! Gruwelijk genoten!

Dit was mn tracklist van mn 45 min set in de blue op zondag

01. Dj Thera - Serendipity
02. B-Front & Thera - R.E.M. Sleep
03. Geck-o - Shakedown (The Machine Remix)
04. Dj Thera vs Degos & Re-Done - Rave
05. Dj Thera - The Paranormal
06. Dj Thera vs Artifact - Revenge
07. Prefix & Density - W.U.F.U.
08. The Machine - Rollin'
09. Primefire - The Owlman
10. Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Delete & Low Profile Remix)
11. Dj Thera - Desolation
12. Dj Thera & Jason Payne - Hate Society
13. The Ultimate Delete Mashup (Thera Mashup)
14. Dj Thera - Under My Wing (test version)
15. Dj Thera & Jason Payne - We Like It Loud
16. Dj Thera ft GyZe - Craziest

Man man man echt 45 minuten aan 1 stuk los gegaan, top mixwerk en trackkeuze :worship: voor mij 1 van de beste sets van t weekend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:10 

Hardtraxx Addict

Xblister schreef:
SAIN7 schreef:

Nouja zeg, laat dat net de site zijn dat de livestream niet meer uitzend.
Aub linkje naar werkende livestreams die opgenomen zijn? Want op Beatport is de live afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:13 

Hardtraxxer

SAIN7 schreef:
Xblister schreef:
SAIN7 schreef:

Nouja zeg, laat dat net de site zijn dat de livestream niet meer uitzend.
Aub linkje naar werkende livestreams die opgenomen zijn? Want op Beatport is de live afgelopen.

Hij bedoelt de Piratenbaai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 00:13 

Hardtraxxer

uitgebreid verslag volgt nog, maar dit was voor mij een van de beste zo niet de beste defqon tot nu toe waar ik geweest ben. The closing op zondag was echt geweldig, met Noisecontrollers & Wildstylez & Isaac die heerlijke platen draaiden tijdens de enige uren met zon deze paar dagen, naar Bass Modulators die misschien wel hun beste set ooit neer hebben gezet met daarna Adaro die voor mij het beste set van het weekend had!! We are the champions in de eindshow met echt een bizarre hoeveelheed vuurwerk maakten het helemaal af.

Beste setjes voor mij

vrijdag
Endymion & Nosferatu millenium set
Mashup Jack
B-Front
Gunz for Hire

zaterdag
A2 records unstoppable
Ran-D
After - Deepack 15 years celebration (Genieten :worship: )
After - Frequencerz

Zondag
Jones (heerlijke opwarmer voor de zondag, was gelijk weer wakker :thumbsup: )
The Pitcher Live
The Supreme Team
Thera
De hele Closing zoals ik al zei
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 01:20 

Hardtraxx Newbie

Heeft er iemand nog beelden van die toiletgebouw rave op camping 3 in de nacht van zondag op maandag? Echt te geniaal was dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 10:06 

Hardtraxx Newbie

Fantastisch weekend beleefd! Heb eerder al een keer een weekend op de camping en in een huisje meegemaakt, maar die sfeer op de camping is echt helemaal te gek. Maakt het ook de moeite waard om zo'n lang stuk met al je spullen te lopen.
Las dat mensen op veld 4 de ingang te ver lopen vonden.. Blue en black vond ik inderdaad best een eindje ja, maar zaterdag gewoon camping af en via de zaterdag ingang naar binnen. Via de shortcut was je dan zo op de main.

Gathering in de Black, Ran-D op zaterdag en Adaro zondag op de main waren echt te gek. Hele weekend was hoogtepunt na hoogtepunt :worship: Eigenlijk te veel om op te noemen!

Een van de weinige minpunten was dat brug 2 dicht was. Vrienden van ons stonden op veld 5, waren we zaterdag na de eindshow daar heen gelopen. Konden we vervolgens een uur wachten om weer terug over de brug naar de afterparty te lopen :/

H4RDSTYL3RR schreef:
Na 3 uurtjes slaap door de Franse buren die constant terror draaiden, ben ik maar weer verdergegaan op Red.

Stond je veld 4 of doen alle fransen dit? Onze franse buren deden t ook alleen schreeuwde dat franse wijf er ook nog net zo hard bij mee ook xd

hoebedoelje schreef:
Toch, de prijzen zijn bijzonder hoog.

Friet incl saus voor 2 muntjes kan nog net, alleen dat halve muntje (€ 1,35) extra voor saté saus.. :lol: :lol:

Al met al echt weer een top weekend!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 10:23 

Donateur

Mijn ervaring is dat álle Fransen dat doen, terwijl er maar heel weinig Nederlanders zijn die het op prijs stellen. Ik denk ook dat er eerst dat soort klere herrie werd gemaakt, en dat vervolgens iemand het maar Frenchcore heeft genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 10:41 

Hardtraxx Veteran

Mooi weekend gehad! Hoogtepunt van het weekend was onze eigen tipi, wat een feest hebben we daar gehad zeg! Met name de zondagnacht was echt geweldig! :worship: bedankt voor iedereen die er was, en sorry dat ik jullie op het eind allemaal er uit heb gebonjourd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 10:47 

Donateur

:lol: Was je 't weer zat?? Opa
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 10:58 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
:lol: Was je 't weer zat?? Opa

Hij was redelijk zat ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 11:04 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Mooi weekend gehad! Hoogtepunt van het weekend was onze eigen tipi, wat een feest hebben we daar gehad zeg! Met name de zondagnacht was echt geweldig! :worship: bedankt voor iedereen die er was, en sorry dat ik jullie op het eind allemaal er uit heb gebonjourd :P

OLE OLE OLE DIKKE TETTN KANTOFFELSALOAAT
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 11:29 

Hardtraxx Addict

Kantoffel :lol:
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten