Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:25 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Wie waren die legends dan? En wat draaiden ze?

Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:08 

Hardtraxx Veteran

Heel divers weekend gehad waarin ik iedere tent heb gezien en beleefd, dik in orde!

In deze volgorde (stukken) sets mee gemaakt:
Vrijdag: Max Enforcer, DBSTF, Korsakoff/chill, Mashup Jack, B-Front, Gunz4hire. Geluid in blue was niet geweldig, zeer weinig mid en bij Gunz4Hire was het extreem druk tot het moment aan toe dat ik gewoon naar buiten wou omdat ik me gewoon niet op mijn plek voelde. B-Front draaide een geweldige set met superveel oudere platen. DBSTF ook dik in orde! Rest allemaal prima.
Zaterdag Elkabass, Da Tweekaz, Wildstylez, Geck-o, Noisecontrollers, Power Hour/chill, Acti, Desperados stage(Dries roelvink), Audiofreq, Bass D, Qlubtempo parade, The Outside Agency, Ran-D/Eindshow. Geluid op ieder podium was geweldig. Da Tweekaz waren weer heerlijk over de top, Acti was een belevenis met dat dikke geluid daar en ook Geck-o (Soul train!!!) Audiofreq en Outside Agency (eerste keer een dergelijke act) vielen goed in de smaak.
In de avond nog even blijven staan bij de nachtparty waar de set van Deepack vermeld moet worden. 15 jaar hits in een uur, geweldig. EINDELIJK the prophecy gehoord. Daarna huilend naar mijn tent gebeukt door een hele saaie en harde set van A2, niet mijn ding.
Zondag Noisekick's Terror Concert (compleet met rode loper, champagne en alles), Bold Action, Jones, Josh & Wesz, BMG (in de hoop dat het hardtechno was), rust, Frank Kvitta, Geck-o, Scope DJ, Donkey Rollers en de closing gezien. Props voor Geck-o, had de hele white op zijn hand en speelde er geweldig mee. Donkey Rollers was weer genieten en de hardtechno was echt heel energiek en vet.
Closing vond ik de legends een beetje mat, maar werd gecompenseerd door een geweldige set van Bass Modulators.

Plus en min:
+++Geluid overal (minus blauw preparty)
++ Veel oudere platen gehoord, altijd goed
++ Sfeer was prima, mooie eindshows
+ Zo veel diversiteit en ruimte voor ieder stijl en zijn eigenschappen
+ Onze camping plek, ver weg van speakers en frenchcore afters en dergelijke
- Eten was echt heel duur gemaakt, had liever een half muntje minder betaald om het acceptabel te vinden
- MC D. Vond hem erg storend in de white.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:15 

Hardtraxx Elite

Voor mij ook eerste keer Defqon! heb het ontzettend naar mijn zin gehad. Zal klein stukje typen over mijn ervaring voor degene die geïntereseerd zijn :)

we waren ruim op tijd vertrokken. We reden rond 11 uur al bij het terrein, maar we moesten er dus met een grote omweg omheen om er vervolgens via de andere kant pas op te mogen. Was verder niet zo'n probleem, parkeren ging ook allemaal redelijk vlot. Vervolgens eerst munten gehaald, best lange rij. Achteraf gezien beter bij de main kunnen halen, daar stond niemand :slow: .

Eerst naar de main gelopen via die shortcut. Dat was echt ideaal, en ook niet te druk ofzo. Mainstage was niet ontzettend breed, maar ik vond hem best vet, al kan ik me wel voorstellen dat mensen hem kut vonden. We zijn op de main blijven hangen bij Da tweekaz. Er hing echt een leuke sfeer, en het kwaliteit van het geluid vond ik ook dikke prima. Wildstylez was ook leuk. Zeker dat Demi kanon langs kwam, echt heerlijke track :loving:

Vervolgens naar endymion gegaan dacht ik? Hing een heerlijk sfeertje ook, en lekker veel plek. Toen weer terug naar noisecontrollers. Vooral de tweede helft van zijn set was echt goed. Power Hour was wel lachen, niet heel bijzonder, vooral polska hadden ze van mij weg mogen laten. Na 10 minuutjes frontliner rondje gedaan over het terrein. Vond de aankleding met die containers en die gekleurde auto's echt wel vet gedaan. Laatste stukje van Atmozfears meegenomen, en toen Minus Militia. Was echt het meest verschrikkelijke half uur van de dag. Spijt dat ik niet naar Freakz ben gegaan :(

Toen op de U.V. beland bij Festuca. Man dat was genieten :love: . Kippenvelmoment toen hij Break the show draaide. Toen voor het eerst op de dag even gezeten op dat tribune-achtig ding. Echt heel chill dat je even kan zitten en gewoon op een stage kan blijven. Daarna even langs Warface gegaan, en dan richting ran-D

Ik vond de endshow zeker vet. Ik hoorde dat hij minder lang was dan een half uur? Heb zelf niet naar de tijd gekeken, maar dat half uur was in ieder geval snel om. Het was wel echt kapot druk, maarja, dat hoort erbij denk ik dan maar. We stonden best ver achteraan bij de endshow, en de auto stond aan de uitgang van de parking. Dus we hebben eigenlijk amper file gehad. Gelukkig maar want Biddinghuizen is echt ver rijden vanaf zeeuws-vlaanderen :P

Ohja! Die belegde broodjes waren echt heel lekker. Ik heb serieus nog nooit zulk goed voedsel gehad op een festival, en daar was nog de kortste rij ook :drool:

+++ Noisecontrollers
+++ Festuca
+++ geluidskwaliteit op main
++ Aankleding
++ Endshow
+ Mainstage
+ bijna geen druppel regen gehad
+ Shortcut naar mainstage

--- Minus Militia
-- Fransen (uiteraard)
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:19 

Hardtraxxer

Wat een ongelofelijk prachtig weekend was dit zeg. Had nog nooit een weekend meegemaakt, maar dit ga ik zeker vaker doen. Van begin tot eind genoten van alles. Het weer zat niet echt mee, maar dat maakte het feest er niet minder op. Begon de vrijdag bij D-Block & Stefan wat ik persoonlijk erg fijn vond. Daarna draaide Brennan Heart de slechtste set die ik ooit in mijn hele leven heb gehoord. Man man man wat was dat uur afzien zeg. Rest van de vrijdag was wel top met Mashup Jack, B-Front en GFH.

Na 3 uurtjes slaap door de Franse buren die constant terror draaiden, ben ik maar weer verdergegaan op Red. Da Tweekaz, Coone, Wildstylez & Noisecontrollers daar geluisterd en flink genoten. Het power hour is echt niks voor mij. Véél te druk en elke 20 seconden hoor je weer een andere remix van een schijtplaat. Om nog maar te zwijgen over het constante Hee-Hoo dat me mateloos irriteerde. Gelukkig maakte Frequencerz het meer dan goed met hun set. Wauw. Wolfpack en It's not enough zijn echt fantastische platen. :loving: :loving: Die gaan hoog in mijn TOTY lijst komen. Rest van de dag op Blue gebleven bij Hard Driver en Freakz at Night. Daarna even bij de tent uitgerust om de eindshow te volgen op de mainstage. Digital Punk nog een stukje gezien, maar dat vond ik niet veel. Ran-D was wel echt lekker aan het draaien. Jammer dat het vanaf dat moment zo druk werd dat ik niet eens meer kon bewegen. De eindshow was qua lichtshow echt onovertroffen. Prachtig gewoon. Vuurwerk vond ik ook heel vet. Het moment dat de tweede climax van Solar erin klapte. :loving: Mooi hoe je kon merken dat bijna niemand het nummer nog gehoord had.

Gisteren vooral uitgerust. Nog wel even Josh & Wesz meegepakt en daarna weer uitrusten. Afsluiting op de mainstage was geweldig. Defqon Legends vond ik zelf heel vet, BM overtrof dat weer en Adaro zette ook een fantastische set neer. Jammer dat de eindshow qua nummers heel kort was. Het vuurwerk was wel beter dan zaterdag.

Deze platen komen 100% zeker in mijn Top 10 van 2015. :love:

1. Frequencerz & Tartaros - Wolfpack
2. Frequencerz & Titan - It's not enough
3. Noisecontrollers & Bass Modulators - Solar
4. Bass Modulators - Let me see ya (Noisecontrollers Remix)
5. Audiotricz - United as one

Samenvatting:

+++++ De fantastische sfeer op de camping
++++ Lichtshow op RED en BLUE, geluid op alle stages
+++ Frequencerz, NC, BM, Defqon Legends
++ De heerlijke pizza slices
+

----- Hee-Hoo op elke stage. Flikker op man.
---- De set van Brennan Heart :sick:
--- De muntprijs
-- De logica om meer dan 5 eettenten dicht te gooien op maandagochtend wanneer iedereen nog even wil ontbijten.
- Onze debiele Franse terrorburen
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:20 

Artiest

Broken Balance schreef:
waar het geluid niet al te best was

Waar heb jij gezeten dan? UV was geniaal geluid :p
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:11 

Hardtraxx Elite

H4RDSTYL3RR schreef:

--- De muntprijs

Wat was er zo erg aan de muntprijs dan? Was toch rond de 2,60/2,70? Weet niet precies hoeveel het was maar dat is nog best te doen toch?
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:12 

Hardtraxx Elite

Festuca schreef:
Broken Balance schreef:

Heerlijke set van jou ook :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:18 

Hardtraxx Veteran

Hele weekend was fantastisch. Genoten op Silver, Magenta en Yellow op zondag. Beste stage v/h terrein was de Apres Ski Tipi op Veld 1, wat prachtig.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:27 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:

--- De muntprijs

Wat was er zo erg aan de muntprijs dan? Was toch rond de 2,60/2,70? Weet niet precies hoeveel het was maar dat is nog best te doen toch?
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:31 

Misschien al genoemd hier maar nog meer mensen die Minus Militia enorm tegen vond vallen? :/
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:53 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Misschien al genoemd hier maar nog meer mensen die Minus Militia enorm tegen vond vallen? :/

Dacht ik van tevoren al dus ben lekker naar Freakz at Night gegaan. Dat was wel leuk :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:19 

Hardtraxxer

Ook echt een topdag gehad. Kwamen rond half 1 aan, even wat gegeten en toen naar de main. Viel me meteen op dat het geluid veel beter geregeld was dan de vorige keer dat ik er was (2011). Genoten van Wildstylez, Coone en Noisecontrollers.
Vervolgens naar de brown gegaan om Dirtcaps te checken. Tempo zat er goed er en draaiden klappers op klappers. Daarna naar de white gegaan om S1ngular te checken. Voor mij persoonlijk held van de dag. Draaide heleboel eigen plaaten waaronder Alpha, Supernature, Therapy, Qulthelden, Change, Engage, Vies en Food For Your Brains :worship: Verder nog paar toffe platen zoals Deep Down Low en Brace Yourself.
Toen was het tijd om te eten en te chillen bij de main. Even wezen kijken bij Zatox, maar ik heb helemaal niks met die tracks van hem. Vrienden wilden graag naar de black dus zijn we naar Tha Playah gegaan. Was wel even leuk voor een uurtje.
Als laatste afgesloten bij de main. Persoonlijk vond ik het niet zo tof, maar ik heb ook niks met raw van tegenwoordig. Eindshow was genieten.

Samenvatting:
+++ S1ngular & Dirtcaps
++ Geluid en turkse pizza's
+ Main overdag, niet te druk en goeie muziek
- MC's, van mij hoeft dat echt niet meer.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:19 

Bierkoning

Kiloknaller schreef:

Is MM wel eens meegevallen dan?
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:25 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Kiloknaller schreef:

Is MM wel eens meegevallen dan?

Nee.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:23 

Kraak... Piep...

Festuca schreef:
Broken Balance schreef:

Ik stond doodrecht in het midden en ik was niet de enige die het merkte. Ik kon alleen op de stukken waar geen kicks/bass zaten horen dat je Pressure Waves draaide. Hier hadden meerdere stages last van.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:54 

Donateur

H4RDSTYL3RR schreef:
DJ_Tim schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:

--- De muntprijs

€ 2.71 per munt.

Een mixdrankje was vier munten! € 10.84

Turkse pizza met döner was drie munten. € 8.13

Prijzig!
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 19:05 

Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
€ 2.71 per munt.

Prijzig!

Niet veel prijziger dan elk gemiddeld ander festival.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 19:19 

Hardtraxx Elite

kevin-field schreef:
hoebedoelje schreef:
€ 2.71 per munt.

Prijzig!

Mensen die mixdrankjes gaan drinken op festivals hebben sws al geld teveel. Dus dat maakt dan ook niks meer uit :P
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 19:55 

Donateur

kevin-field schreef:

Dat maakt het niet minder prijzig.

MeneerEend schreef:
Mensen die mixdrankjes gaan drinken op festivals hebben sws al geld teveel. Dus dat maakt dan ook niks meer uit :P

Ik heb er ook geen Oakheart minder om gedronken, dus je hebt eigenlijk wel gelijk. :/

Toch, de prijzen zijn bijzonder hoog.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:00 

Hardtraxx Addict

Geen zin om een lang verhaal te typen.. dus dan de + en -.

+++++ De endshow op de zaterdag.
+++ De sfeer op de vrijdag en zondag.
++ De waterzakken die je gratis kon laten bijvullen, 2 muntjes en dan onbeperkt water. Ook geen chemische nasmaak na een paar keer en hij heeft 2 dagen overleefd (met die kleine sluiting voor aan je broek die de zak uitrekt) Het bijvullen ging daarnaast ook enorm snel.
++ Het weer op zaterdag.
++ Kutski zowel op Brown als Desperados stage.
++ De hijskranen bij de endshow, enorm ziek gedaan.
+ De stages, zagen er allemaal goed uit.. behalve de UV.
+ Defqon.1 Legends (Isaac, Noisecontrolles en Wildstylez)
+ De gehele Closing Ceremony
+ Ik vond persoonlijk dat het lopen niet enorm erg was vanaf camping 5, en de brug is ook niet een enorm obstakel geweest.
- De muntprijs, absurt hoe veel het mag gaan kosten tegenwoordig.
- De overkill bass op de magenta op bepaalde plekken
- Closing Ceremony (de endshow dan)
-- Dat Bridge 2 was afgesloten omdat deze te onveilig zou zijn.
--- Het weer op vrijdag en zondag.
------- Die ene stomme vrouw met die ene lach die achter ons lag bij camping 5. (Ja, ze was Frans)

Zijn vast wel dingen die ik vergeten ben, alleen dit is wat me allemaal te binnen schoot.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:02 

korte samenvatting , iedereen had een hekel aan fransen :lol:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:12 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:

En terecht, jezus wat een debiel volk zit er daar ook tussen zeg. Ben zelf één van de minst agressieve personen die je waar dan ook gaat vinden, maar kon mezelf echt net op het laatste moment bedenken zo'n gast met een LED-zaklamp met stroboscoopfunctie geen stoot te verkopen, die de hele tijd in mijn ogen zat te schijnen met dat hoerending. Blijkbaar was de beweging al genoeg, want hij moest direct stoer proberen over te komen met het borstje vooruit. Hielp dat hij een ruime kop kleiner dan ik was.

Overigens ook gewoon een chille Fransoos in de pendelbus op de terugweg gesproken, dus ze zijn niet allemaal slecht :P
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:15 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
jeffrey2107 schreef:

En terecht, jezus wat een debiel volk zit er daar ook tussen zeg. Ben zelf één van de minst agressieve personen die je waar dan ook gaat vinden, maar kon mezelf echt net op het laatste moment bedenken zo'n gast met een LED-zaklamp met stroboscoopfunctie geen stoot te verkopen, die de hele tijd in mijn ogen zat te schijnen met dat hoerending. Blijkbaar was de beweging al genoeg, want hij moest direct stoer proberen over te komen met het borstje vooruit. Hielp dat hij een ruime kop kleiner dan ik was.

Overigens ook gewoon een chille Fransoos in de pendelbus op de terugweg gesproken, dus ze zijn niet allemaal slecht :P

Ik weet niet wanneer het precies was, alleen was het bij de mainstage tussen de geluidstorens? :$
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:16 

Hardtraxx Elite

jeffrey2107 schreef:

Haha hoorde mn broer ook al over Duitsers klagen die om 05:00 een pannengevecht hadden ofzo. :lol:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:18 

tijntjuh120 schreef:
jeffrey2107 schreef:

Haha hoorde mn broer ook al over Duitsers klagen die om 05:00 een pannengevecht hadden ofzo. :lol:

:lol: :lol: :lol: hele campig wakker xd
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten