Wat een ongelofelijk prachtig weekend was dit zeg. Had nog nooit een weekend meegemaakt, maar dit ga ik zeker vaker doen. Van begin tot eind genoten van alles. Het weer zat niet echt mee, maar dat maakte het feest er niet minder op. Begon de vrijdag bij D-Block & Stefan wat ik persoonlijk erg fijn vond. Daarna draaide Brennan Heart de slechtste set die ik ooit in mijn hele leven heb gehoord. Man man man wat was dat uur afzien zeg. Rest van de vrijdag was wel top met Mashup Jack, B-Front en GFH.
Na 3 uurtjes slaap door de Franse buren die constant terror draaiden, ben ik maar weer verdergegaan op Red. Da Tweekaz, Coone, Wildstylez & Noisecontrollers daar geluisterd en flink genoten. Het power hour is echt niks voor mij. Véél te druk en elke 20 seconden hoor je weer een andere remix van een schijtplaat. Om nog maar te zwijgen over het constante Hee-Hoo dat me mateloos irriteerde. Gelukkig maakte Frequencerz het meer dan goed met hun set. Wauw. Wolfpack en It's not enough zijn echt fantastische platen.

Die gaan hoog in mijn TOTY lijst komen. Rest van de dag op Blue gebleven bij Hard Driver en Freakz at Night. Daarna even bij de tent uitgerust om de eindshow te volgen op de mainstage. Digital Punk nog een stukje gezien, maar dat vond ik niet veel. Ran-D was wel echt lekker aan het draaien. Jammer dat het vanaf dat moment zo druk werd dat ik niet eens meer kon bewegen. De eindshow was qua lichtshow echt onovertroffen. Prachtig gewoon. Vuurwerk vond ik ook heel vet. Het moment dat de tweede climax van Solar erin klapte.

Mooi hoe je kon merken dat bijna niemand het nummer nog gehoord had.
Gisteren vooral uitgerust. Nog wel even Josh & Wesz meegepakt en daarna weer uitrusten. Afsluiting op de mainstage was geweldig. Defqon Legends vond ik zelf heel vet, BM overtrof dat weer en Adaro zette ook een fantastische set neer. Jammer dat de eindshow qua nummers heel kort was. Het vuurwerk was wel beter dan zaterdag.
Deze platen komen 100% zeker in mijn Top 10 van 2015.
1. Frequencerz & Tartaros - Wolfpack
2. Frequencerz & Titan - It's not enough
3. Noisecontrollers & Bass Modulators - Solar
4. Bass Modulators - Let me see ya (Noisecontrollers Remix)
5. Audiotricz - United as one
Samenvatting:
+++++ De fantastische sfeer op de camping
++++ Lichtshow op RED en BLUE, geluid op alle stages
+++ Frequencerz, NC, BM, Defqon Legends
++ De heerlijke pizza slices
+
----- Hee-Hoo op elke stage. Flikker op man.
---- De set van Brennan Heart
--- De muntprijs
-- De logica om meer dan 5 eettenten dicht te gooien op maandagochtend wanneer iedereen nog even wil ontbijten.
- Onze debiele Franse terrorburen