Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 22:54 

Bierkoning

Bass Modulators zijn echt al een jaar of twee de bazen op het gebied van euforische hardstyle, zowel qua producties als qua sets. Zwaar verdiend dit idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 23:02 

Hardtraxxer

Wel tenenkrommend dit..... We are the champions.... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 23:09 

Hardtraxxer

Closing show, heb zitten genieten van achter m'n laptop! baal echt dat ik hier niet heen ben gegaan.. :(

Hulde voor hoe alles in beeld is gebracht het hele weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 23:11 

Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Wel tenenkrommend dit..... We are the champions.... -.-

Past toch helemaal bij het thema. Ze hebben het weekend 'overleefd' etc.. Ik vind het wel toepasselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 23:20 

Hardtraxx Elite

Gister voor het eerst naar Defqon geweest en wat een feest :love: Echt super genoten, volgend jaar sowieso weer erbij. Die sfeer die daar hangt is echt heel vreemd maar zo geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 23:34 

Hardtraxx Veteran

Adaro is echt een held, genoeg hitjes van zichzelf en z'n labelgenoten die hij had kunnen draaien, maar in plaats daarvan draait hij tracks van D&R/Regain/Sub Zero Project/Deetox & Delete op de Defqon afsluiting...

was een paar jaar terug echt ondenkbaar, mag je van de muziek vinden wat je wilt, maar vind het tekenend voor hem dat hij echt draait wat hij zelf vet vindt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 00:03 

Hardtraxxer

Weergaloos feest. Ik kom superlatieven tekort om dit festival te beschrijven. Radical Redemption LIVE voor mij met de set van de dag. De nummers van zijn (waarschijnlijk) nieuwe album zijn zo vet en LIVE zit het zo lekker in elkaar geknutseld. Freakz at Night, Frequencerz en Ran-D waren ook super.

Er zijn echter ook minpunten. Het parkeren is een gigantisch minpunt. Wat een drama. Ik heb het echt nog nooit zo slecht gezien. 12 euro betalen voor al die ellende. Jezus, wat een drama. Het is volgens mij ook niet mogelijk om dit te verbeteren. Q-Base 2013 was een drama met de bussen, maar dit hadden ze met Q-Base 2014 enorm verbeterd. Bij Defqon blijft dit gewoon ieder jaar hetzelfde. Echt slecht voor het grootste en beste harder styles festival.

Vind het ook opmerkelijk waarom Seven in de set van Freakz at Night zat. E-Force had deze zelfs al gedraaid tijdens A2 Records Unstoppable. En dan draaien ze 'Freakz', nota bene één van de weinige Freakz at Night platen, niet.

Muntprijs volgens mij ook weer omhoog? Geloof nu bijna 3 euro per munt? Gaat helemaal nergens meer over. Betaalde voor mijn frietje met een kroket zo'n 12 euro.

Drukte bij Power Hour en de Endshow is natuurlijk vervelend, maar onvermijdelijk.

Daarnaast vind ik Power Hour zeker een toegevoegde waarde voor Defqon, maar Mr. Polska.. Serieus? Gewoon niet doen.

Het was weer een schitterende editie van Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 09:06 

Dries Roelvink ook nog even meegepakt op de desperados stage, like what the fuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 09:17 

Donateur

Wat draaide hij zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 10:16 

TiMOTHYb schreef:
Wat draaide hij zoal?

hardcore en nederlandstalig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 11:20 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de prijs super logisch, ze willen gewoon graag zo veel mogelijk mensen een weekend laten komen, en als je dan omrekent dat je voor twee dagen 100 euro betaald, dan vind ik het nog re-de-lijk acceptabel... 50 euro per dag :P

Ze maken het minder aantrekkelijke om alleen de zaterdag te gaan.

Vind het ook veel geld, ik zou niet zo snel een weekend gaan... maar begrijpelijk vind ik het wel

Munten waren trouwens 2,60, vind ik ook nog niet schandalig (als je vergelijkt met bijvoorbeeld Mysteryland >.<)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 11:37 

Fijn weer was het ook voor een weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 12:02 

Hardtraxx Elite

Voor het eerst sinds 2011 weer een keertje naar Defqon geweest, en heb me weer prima vermaakt!
Dag lekker begonnen op de main met Wildstylez, Coone en Noisecontrollers.
Power Hour zag er vorig jaar op de filmpjes best leuk uit, vond het dit jaar niet veel aan. Het was ook echt ontzettend druk op dat moment.

Vervolgens naar de Blue gegaan voor Frequencerz die een prima set neerzetten!
Stukje Atmozfears nog gezien waarbij het mij vooral opviel dat hij voor de zoveelste keer dezelfde overgang maakte tussen Just As Easy Again en Stampuhh Remuxxxx :thumbdown:

Minus Milita en Zatox is totaal niet mijn ding, maar aangezien er verder niet heel veel boeiends was op dat moment heb ik dat maar even voor lief genomen. Ik was allang blij dat het niet zo druk was dan bijvoorbeeld bij Power Hour, iets wat ik vooral bij MM wel verwacht had.

De laatste 2 uur wel genoten van Digital Punk en Ran-D, ben toch wel fan van dit stijltje!
Voor de eindshow deze keer maar eens helemaal naar achteren gelopen zodat je toch nog wat meer van de show meekrijgt. Dat was wel een enorme opgave door de gigantische mensenmassa, maar we hebben een plekje kunnen vinden tegen het water aan.

De show zag er wederom prima uit, al had ik niet echt het wow-gevoel dat ik bijvoorbeeld in 2011 wel had. Solar en de nieuwe Blademasterz track waren wel ontzettend genieten!

Al met al toch wel weer een superdag gehad, maar het hangt volgend jaar wel erg van de line-up af of ik er weer naartoe ga!

Rickzel schreef:
Munten waren trouwens 2,60, vind ik ook nog niet schandalig (als je vergelijkt met bijvoorbeeld Mysteryland >.<)

Volgens mij was het toch echt 3,5 munt voor €9,50 wat uitkomt op €2,71 per muntje. Toch vrij prijzig als je het mij vraagt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 13:07 

Donateur

stefaneke schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wat draaide hij zoal?

hardcore en nederlandstalig

Prima combinatie wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 13:42 

Hardtraxxer

Jezus wat een heldig weekend was het :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 13:46 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Wat ik mij nog afvraag: Hoe was Hard Attakk? Nog mensen die set van hun meegemaakt?

Ja vraag me ook wel af hoe druk het daar was... En of ze die maskers op hadden :P

edit: https://www.facebook.com/hardattakk/pho ... =1&theater

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 13:49 

Hardtraxxer

Lekker weekend gehad gehad, met grote dank aan alle campinggenoten.
Vond het festival zelf dit jaar persoonlijk minder dan vorig jaar.
Voetbaltoernooi was ook lachen om aan mee te doen, al had een basisschoolleerling een beter speelschema kunnen maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 13:52 

Hardtraxxer

Wat een weekend zeg. Ik zal het kort houden,

++++++++++++++++++ Geluid, bij elke stage goed geluid daar kunnen andere festivals nog wat van leren. Goed geluid is zo belangirjk.
++ Setjes, Delete, RR, Warface, Titan, Thera eigenlijk iedereen draaide op ze best
++ HEAVY MACHINE van delete en Jack of Sound WTFF die kick is zo fucking dik en zo goed samengesmolten van die 2 stylen
++ Sfeer
+ Hard Attakk toch nog wel op vermaakt was echt meegavllen alleen dat bleren door die microfoon kan je beter overlaten aan de MC

-- kut fransen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 13:57 

Hardtraxx Newbie

Exterkate schreef:
Wat ik mij nog afvraag: Hoe was Hard Attakk? Nog mensen die set van hun meegemaakt?

vond het niet bijzonder... wel chill tempotje en prima sfeertje op zich, maar totaal niet bijzonder.
Was wel geestig, ze vroegen of de tent wat noize wilde maken, ik denk dat er 5 man reageerden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:01 

Kraak... Piep...

Over het geheel een tof weekend gehad met gezellige mensen.

Bij aankomst gelijk in de file, maar dat was verwacht. 20 min van kruispunt Elburg naar de Kiss & Ride (1 of 2 km). Binnenkomen ging vrij snel, controle stelde geen reet voor, had zo 10 liter bier kunnen meenemen en een kilo pillen en ze zouden het nog niet hebben gezien. Vervolgens letterlijk bijna een uur gewacht voor die kut brug. Echt niet slim van Q om de ingang aan de andere kant van de weg neer te zetten.

Vervolgens niemand vinden en naar campsite 2 lopen, belt stan, ja we staan op 5. Dus een uur verspild en lopen sjouwen. Tent snel opgezet, beetje keten en vervolgens met de groep naar de Gathering.
We kwamen net binnen toen Max Enforcer al was begonnen. Was wel een aardig setje.
Toen naar Nosferatu & Endymion, die makkelijk een van de twee beste setjes was van Defqon, bijna alleen maar goede platen (Op Broken en DWAG Remix na). Vengeance, Psychiatric Ass, Abduction, No Place To Hide, When Angels Cry en Intelectual Killer Remix oa. Daarna even pauze genomen en naar Mash Up Jack en B-Front gegaan, was niet veel speciaals dus zijn we daarna ook weer naar de tent gegaan om een beetje slap te ouwehoeren.

Volgende dag tot 1 bij de tent gebleven en naar Wildstylez gegaan die een heel lekker setje draaide en ook nog even Demi Kanon erbij riep. Hij draaide Supersonic en een nieuwe plaat geloof ik. Erna Noisecontrollers die ook een lekker setje had, daar ook leuk dat Bass Modulators even mee gingen draaien. Vervolgens het begin van het Power Hour gezien, tot dat Deepack de muziek stil legde om een Hee Hoo te doen :'). Vervolgens even bij Cyber wat genoten van melodietjes en bij Sinister Souls wat kickrolletjes. Daarna wezen BBQuen op de camping om vervolgens naar Festuca te gaan, waar het geluid niet al te best was, ookal draaide hij wel aardig. Van Festuca bij de Qlubtempo Parade gestaan. Het geluid was daar top, hard en zuiver, het dreunde echt door je hele lichaam heen, vooral met die dikke kicks. Ten slotte afgesloten bij The Outside Agency die het andere setje van het festival heeft, aan een stuk door dikke platen op geweldig geluid. Eindshow was wel leuk, de Blademasterz track paste goed bij de eindshow. Solar en Gladiator waren ook wel leuk. Afterparty geskipt want was kapot, maar wat bij de tent wezen kloten.

Zondag enorm uitgeslapen, pas het terrein op bij Jones, die leuk draaide. Je standaard tijdmachine plaatjes. Vervolgens naar D-Passion gedaan die heel dik draaide. Bass stond alleen wel wat hard. Ophidian corrigeerde dat wat, die tevens ook een enorm dikke set neerzette. Ten slotte een stukje Traxtorm 20 Years, die wel leuke platen hadden maar dat kakte toch wat in na Ophidian die een stuk harder draaide. Uurtje totaal gestaan en vervolgens naar Moartn Dither geweest die ook een dik setje neer zette, veel dikke kicks. Van Dither naar Slim Shore, die draaide zoals ik al verwacht had. Merkte wel dat de bass daar ook weer wat te hard stond, kwam die platen niet ten goede. De set was verder dik in orde. Ten slotte naar Geck-O gegaan op de Qult die een heel dik setje neer zette, het geluid was daar ook dik in orde, vervolgens een stukje Angerfist gekeken die heel dik opende, maar hier stond het geluid ook niet geweldig. En als laatste gekeken bij Pet Duo, wat een kicks, jezus :P.

De closing was best wel matig. Defqon Ledgends was wel ok, draaiden een beetje de kaas van 2011-2013. Alleen wat Isaac daar tussen moest weet ik niet, je hoorde wanneer hij draaide. Platen vielen soms een beetje uit de maat. Vervolgens Bass Modulators die ook een leuke set neerzette, met als verassing Inner Creativity. En Adaro die ten slotte de slechtste set uit van heel Defqon neerzette, alleen maar willekeurige raw tracks. Dat zou niet zo erg zijn als hij ook nog eens de slechtste uitkiest, de helft van de kicks klonken verschrikkelijk lelijk over de red, die prima klonk qua geluid normaliter. Eindshow was wat karig maar wel leuk.

Pluspunten
+++ Nosferatu & Endymion
+++ The Outside Agency
+++ Gezelligheid op de camping met de groep
++ Wildstylez, Noisecontrollers, Geck-O, Bass Modulators, Dither en Qlubtempo Parade
+ De rest van de setjes, waren prima, niet een echt slecht.
+ Ontbijt op de camping, lekker
+ Sfeer op het feest
+ Eindshow zaterdag
+ Veel WC's
+ Stages en aankleding zagen er goed uit
+ Geluid op de White, Silver, Red en Magenta (Zaterdag)
+ Mislukte sitdown van Ruffian op de black vrijdag, tot het punt waar hij roept stop screaming at me :lol:

--- Hee Hoo overal
--- Pokke eind lopen telkens omdat de 2e brug niet goed gebouwd was
--- Het geluid bij elke stage behalve bovengenoemde, bijna overal stond de bass veel te hard tenzij je op een heel specifiek plekje stond.
-- Power Hour
-- Adaro
-- Het weer
-- Rare en dure muntprijzen (2,71 per munt) en daarbij hebben ze geloof ik ook de hoeveelheid munten die je moet betalen omhoog gegooid.
- Vervelende Fransen
- Niet overal kunnen pinnen
- Plattegrond die niet klopte, op het festival terrein zouden 3 mobiele oplaadpunten moeten wezen terwijl er maar twee waren op de camping.
- Slappe frituur
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:08 

Bierkoning

Wie waren die legends dan? En wat draaiden ze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:10 

Hardtraxxer

Enorm genoten van de setjes van Bass Modulators, Wildstylez, Atmozfears, Da Tweekaz, Festuca en Sound Rush :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:14 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Wie waren die legends dan? En wat draaiden ze?

Ik meende Headhunterz te zien, verder weet ik niet.
Voornamelijk de grootste hits van de afgelopen jaren en de Defqon.1 Anthems.
Voornamelijk (gelukkig) euphorisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:16 

Donateur

Isaac Noisecontrollers en Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:17 

Hardtraxx Veteran

Dit draaide ze

1. Killer Clown – Silentium
2. Technoboy, Tuneboy & Isaac - Digital Nation
3. Headhunterz & Wildstylez Vs Noisecontrollers - World Of Madness
4. Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD RMX)
5. Isaac – Recharged
6. Project One - Numbers (Wildstylez RMX)
7. Max Enforcer - Lost In Paradise
8. Noisecontrollers - Unite ft. Danielle (Vocal Edit)
9. Isaac - DJ, Ease My Mind
10. Wildstylez - No Time To Waste (Defqon1 Anthem 2010)
11. Headhunterz - Scrap Attack (Defqon1 Anthem 2009)
12. Noisecontrollers - Break The Show
13. Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Isaac Remix)
14. Brennan Heart & Wildstylez – Year of Summer/Lose My Mind/Timeless
15. Noisecontrollers - Down Down
16. Isaac - ID
17. Headhunterz & Wildstylez feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)
18. Noisecontrollers - So High
19. Showtek - FTS
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten