Zaterdagochtend om 10u vertrokken, wat volk opgehaald en half 12 vertrokken richting Defqon.
Moest vanuit België een goeie 160km rijden, alles verliep vlot tot we daar moesten aanschuiven voor de parking.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat het daar zo verkeerd liep? We begonnen aan te schuiven rond half 2.
Om 3u had ik mijn auto geparkeerd. Wat een chaos!
Stond ik in het begin op een grasveld geparkeerd waar een arrogante vrouw op een scooter ons kwam vertellen dat iedereen hier weg moest anders zouden alle wagens weggesleept worden. Waarom zet je dat hek dan open?
Goed na wat discussies zijn we dan toch maar naar de 'echte' parking vertrokken, ook hier weer chaos tot en met. Niemand wist waar er nog plek was of hoe je precies moest rijden.
Uiteindelijk toch een plekje gevonden en naar binnen gegaan.
We zijn begonnen in de Blue met A2 Records Unstoppable, sfeer zat er daar goed in en was een leuke set.
Met Chain Reaction liep de tent aardig leeg en zijn wij ook maar naar Power Hour gegaan.
Niet mijn ding, enkele leuke plaatjes maar veel te druk naar mijn zin.
Ik was dan ook blij dat we naar Frequencerz gingen, ook daar zat de sfeer er weer goed in.
Wat is die Regain remix van For The Street toch heerlijk live!
Van Hard Driver ken ik niet overdreven veel platen en vond het een ietwat matige set.
Wel leuk dat hij de orignele Alpha Twins - Let It Go draaide en het Decibel Anthem was natuurlijk ook van de partij.
Freakz at Night een kwartiertje meegepikt, E-Force & Warface collab = Drive².
Daarna even eten en wat rondgelopen in de Hardcore.
Met Radical terug naar de Blue gegaan, met opzet wat meer naar achteren omdat al die stoere jongens dan de Radical Army vanvoor willen staan. Hij draaide echt bruut, zoals we hem kunnen. Zweethok 2.0 op dat moment. Enorm genoten van zijn set.
Warface hebben we ook een klein half uurtje nog gezien, draaide nog enkele nieuwe platen en die bevielen me enorm goed. Het leek alsof hij iet wat aan zen kicks had gesleuteld. Daarna zijn we al rustig naar de main gegaan, wederom veel te druk. Voelde me net een ingeblikt sardientje.
Opvallend was wel dat Ran-D serieus overdraaide, de show viel me persoonlijk wat tegen. Ik had hem veel langer verwachten, met meer platen. Die nieuwe van NC & BM met die saxofoon is echt een juweel van een plaat. Jammer dat we gewoon geen plek hadden om te bewegen.
Nadien rustig locker gaan leegmaken en richting parking vertrokken. Ook daar was weer niet duidelijk hoe we daar precies weg moesten geraken. Om 1u nog in de file gestaan vanwege een ongeval op 1 of andere snelweg, zag er ernstig uit.
Maar al bij al een fantastisch festival gehad, enorm goed geamuseerd. Jammer van het lang onderweg zijn maar dat neem ik er graag bij. Had er vandaag ook nog graag bijgeweest. Volgend jaar sowieso weer terug een weekend