Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Parkeren was een drama, heb er welgeteld 3 uur over gedaan. 12 Uur wegrijden uit Utrecht en pas 15.15 op de main aankomen. Dat vind ik echt niet kunnen :x

Feest zelf was prima, sfeer op de main was er niet echt vond ik.. in de Blue daarentegen wel! Alleen wat een drukte met Radical Redemption, daarvoor bij Titan had je echt alle ruimte.

Aangezien ikzelf geen zin had om er op de terugweg weer 3 uur over te moeten doen om half 11 naar de auto gelopen en om 11 uur zo het terrein afgereden. De eindshow kijk ik dan wel weer terug op youtube. En als ik het zo lees heb ik niet heel veel gemist. :D

Ja dat was te verwachten, 9 van 10 bezoekers had zo'n militia fanboy shirtje aan.
En wat was die powerhour pure bagger zeg, waarom is dat zo populair?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toevallig hier iemand de tracklist van Korsakoff op vrijdag al ergens gevonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdagochtend om 10u vertrokken, wat volk opgehaald en half 12 vertrokken richting Defqon.
Moest vanuit België een goeie 160km rijden, alles verliep vlot tot we daar moesten aanschuiven voor de parking.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat het daar zo verkeerd liep? We begonnen aan te schuiven rond half 2.
Om 3u had ik mijn auto geparkeerd. Wat een chaos!

Stond ik in het begin op een grasveld geparkeerd waar een arrogante vrouw op een scooter ons kwam vertellen dat iedereen hier weg moest anders zouden alle wagens weggesleept worden. Waarom zet je dat hek dan open?
Goed na wat discussies zijn we dan toch maar naar de 'echte' parking vertrokken, ook hier weer chaos tot en met. Niemand wist waar er nog plek was of hoe je precies moest rijden.

Uiteindelijk toch een plekje gevonden en naar binnen gegaan.
We zijn begonnen in de Blue met A2 Records Unstoppable, sfeer zat er daar goed in en was een leuke set.
Met Chain Reaction liep de tent aardig leeg en zijn wij ook maar naar Power Hour gegaan.
Niet mijn ding, enkele leuke plaatjes maar veel te druk naar mijn zin.
Ik was dan ook blij dat we naar Frequencerz gingen, ook daar zat de sfeer er weer goed in.
Wat is die Regain remix van For The Street toch heerlijk live!

Van Hard Driver ken ik niet overdreven veel platen en vond het een ietwat matige set.
Wel leuk dat hij de orignele Alpha Twins - Let It Go draaide en het Decibel Anthem was natuurlijk ook van de partij.

Freakz at Night een kwartiertje meegepikt, E-Force & Warface collab = Drive².
Daarna even eten en wat rondgelopen in de Hardcore.
Met Radical terug naar de Blue gegaan, met opzet wat meer naar achteren omdat al die stoere jongens dan de Radical Army vanvoor willen staan. Hij draaide echt bruut, zoals we hem kunnen. Zweethok 2.0 op dat moment. Enorm genoten van zijn set.

Warface hebben we ook een klein half uurtje nog gezien, draaide nog enkele nieuwe platen en die bevielen me enorm goed. Het leek alsof hij iet wat aan zen kicks had gesleuteld. Daarna zijn we al rustig naar de main gegaan, wederom veel te druk. Voelde me net een ingeblikt sardientje.

Opvallend was wel dat Ran-D serieus overdraaide, de show viel me persoonlijk wat tegen. Ik had hem veel langer verwachten, met meer platen. Die nieuwe van NC & BM met die saxofoon is echt een juweel van een plaat. Jammer dat we gewoon geen plek hadden om te bewegen.

Nadien rustig locker gaan leegmaken en richting parking vertrokken. Ook daar was weer niet duidelijk hoe we daar precies weg moesten geraken. Om 1u nog in de file gestaan vanwege een ongeval op 1 of andere snelweg, zag er ernstig uit.

Maar al bij al een fantastisch festival gehad, enorm goed geamuseerd. Jammer van het lang onderweg zijn maar dat neem ik er graag bij. Had er vandaag ook nog graag bijgeweest. Volgend jaar sowieso weer terug een weekend :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Drukte viel me mee overal.

Geluid overal wel te doen behalve de indigo. Extra raw[ moet ook extra sound hebben in mij ogen.
Yellow area geluid zeker het dikst, wat een bas :drool: Wederom wel weer een te kleine area!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Drukte viel me mee overal.


Power Hour, eindshow en Radical (vanvoor) was echt te veel van het goeie voor mij. Voor de rest altijd genoeg plek gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook Dempie maar even mee gepakt inderdaad, lang geleden dat ik hem heb zien draaien. Maar wat is Brutal 5.0 een on-ge-lofelijk dikke plaat :$

En hij begon met Accumulated Filth :worship:

Voor de rest lijken veel van z'n nieuwe nummers behoorlijk op elkaar, maar was prima te pruimen! Die liveact zat echt heel erg goed in elkaar. En die show die ze er bij hadden gedaan met alleen dat ronde beeldscherm boven hem. Weet niet precies waarom, maar dat was echt heel erg gaaf gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 18:06 
 
Hardtraxxer

Goed vermaakt zeg! :clap: Set van Frequencerz was veruit het beste :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Basxt schreef:
Drukte viel me mee overal.


Power Hour, eindshow en Radical (vanvoor) was echt te veel van het goeie voor mij. Voor de rest altijd genoeg plek gehad

Achterin vond ik het ook behoorlijk druk xd het was wel echt een bazen set, enige wat ik jammer vond dat ie spell of sin dan wel weer lang door laat gaan zodat ie 2 keer z'n naam kan horen :sick:

Moeraskat schreef:
Set van Frequencerz was veruit het beste :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franky schreef:
enige wat ik jammer vond dat ie spell of sin dan wel weer lang door laat gaan zodat ie 2 keer z'n naam kan horen :sick:


Wut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moeraskat schreef:
Goed vermaakt zeg! :clap: Set van Frequencerz was veruit het beste :worship:


Mee eens, hoop nieuwe platen :drool: Titan draaide ook gruwelijk. Endymion had er veel moeite in gestoken, veel mash-ups enzo. Freakz at Night en Ran-D waren ook zeer goed te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik dacht dat de "hee-hoo's" in NL niet werden gedaan en dat ze dat maar bij de domme Belgen moesten houden (al dikwijls horen verkondigen hier). Ik heb het op de live-stream toch regelmatig gehoord hoor :P :lol: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:12 
 

ulyss schreef:
Ik dacht dat de "hee-hoo's" in NL niet werden gedaan en dat ze dat maar bij de domme Belgen moesten houden (al dikwijls horen verkondigen hier). Ik heb het op de live-stream toch regelmatig gehoord hoor :P :lol: :evil:


niet te hard zeggen zometeen heb je boze belgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ulyss schreef:
Ik dacht dat de "hee-hoo's" in NL niet werden gedaan en dat ze dat maar bij de domme Belgen moesten houden (al dikwijls horen verkondigen hier). Ik heb het op de live-stream toch regelmatig gehoord hoor :P :lol: :evil:


Amen xd Sommige MC's beginnen er ook gewoon zelf mee soms :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Villain heeft 'm wel een paar keer ingezet ja. Kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gejank over die hee-hoo's, waar een mens zich wel niet aan kan storen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 21:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dat gejank over die hee-hoo's, waar een mens zich wel niet aan kan storen >.<

Tja ik vind het zelf best kut als ze een mooie break verneuken met dat geheehoo, maarja je doet er toch niks tegen, dus gewoon laten gaan en proberen er zo weinig mogelijk van aan te trekken. Ga ff bier halen ofzo :P

Zolang het maar niet te vaak voor gaat komen, dan wordt het wel echt storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 21:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet altijd hier aan denken bij dat soort dingen door een mooie lead

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


In een wiet kostuum voor op het podium gaan liggen. Hoe kom je er op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:

In een wiet kostuum voor op het podium gaan liggen. Hoe kom je er op.


Jaa WTF gebeurde daar ineens haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 21:47 
 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik dacht eerst dat het bij de show hoorde ofzo xd vaag haha.
Wat draaien Bass Modulators trouwens een dikke set, gewoon ook super verdiend dat ze er staan dit jaar :thumbsup: En die plaat met die saxofoon :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Wat draaien Bass Modulators trouwens een dikke set, gewoon ook super verdiend dat ze er staan dit jaar :thumbsup: En die plaat met die saxofoon :love:


Precies dit, wat een ongelofelijk vette set :woot: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawmon schreef:
DL22 schreef:
Wat draaien Bass Modulators trouwens een dikke set, gewoon ook super verdiend dat ze er staan dit jaar :thumbsup: En die plaat met die saxofoon :love:


Precies dit, wat een ongelofelijk vette set :woot: :bomb:


Heel vet, al hun eigen platen gecombineerd met klassiekers! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 22:32 
 
Hardtraxxer

Ik zie net op de FB van Scope DJ zijn tracklist voorbij komen, en ik moet zeggen dat die toch echt verdomd lekker is. Iemand die zijn setje heeft meegepakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat draait Adaro toch lekker. Veel verschillende artiesten. Fatal en die nieuwe van Degos & Re-done :loving:
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten