Hardtraxxer

pak appelsap mee dat is me een partij goddelijk :yay:
Hardtraxxer

Koelkast schreef:
pecola-tje schreef:
Mag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?

Alleen als je een sixpack hebt

Heb er sowieso 4 mee dus dat komt goed!
Hardtraxx Addict

Brmn schreef:
Koelkast schreef:
pecola-tje schreef:
Mag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?

Alleen als je een sixpack hebt

Heb er sowieso 4 mee dus dat komt goed!

Hou er wel rekening mee dat je dan als een of ander jostie door de mensen moet lopen om vooraan te komen
Hardtraxxer

Ik wil parkingticket kopen voor t weekend. staat er een link naar paylogic maar dat is denk voor klanten van paylogic ofzo ik kom er niet aan uit. Wil iemand ff die link naar de goeie site hier neerzetten?
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Hou er wel rekening mee dat je dan als een of ander jostie door de mensen moet lopen om vooraan te komen

Ik zorg dat zij voorop lopen met zen 4en, dan verschuil ik mijzelf daar mooi achter!
Hardtraxx Veteran

johnnie schreef:
Ik wil parkingticket kopen voor t weekend. staat er een link naar paylogic maar dat is denk voor klanten van paylogic ofzo ik kom er niet aan uit. Wil iemand ff die link naar de goeie site hier neerzetten?

Kan niet meer online. Alleen nog voor zaterdag. Kan wel ter plekke, voor 20euro volgens mij
Hardtraxx Veteran

Het is vandaag eindelijk zover :yay: echt enorme zin in, met een grote groep aanwezig, meeste zijn van hier.
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
johnnie schreef:

Kan niet meer online. Alleen nog voor zaterdag. Kan wel ter plekke, voor 20euro volgens mij

Stakers..
Donateur

Het heeft de hele nacht geregend, dus ik hoop dat het terrein een beetje te doen is om een tent neer te zetten!
Hardtraxxer

johnnie schreef:
pecola-tje schreef:
johnnie schreef:

Stakers..

Stakers? :lol:
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Stakers? :lol:

Ze zijn gestaakt met de voorverkoop :x
Hardtraxxer

http://www.destentor.nl/regio/dronten/p ... -1.5013681

Goed om te weten voor de drugsgebruikers onder ons, die verklaring voor goed gedrag nodig hebben voor werk :P
Hardtraxx Veteran

Iedereeen veel plezier, ik ga partij huilen

Zin in :corn:
Hardtraxxer

Weet iemand of het mogelijk is om met een weekendticket alleen zondag te komen? Ik wil misschien toch last minute de zondag even heen.
Donateur

Veel plezier volk!
Hardtraxx Newbie

Trajanusch schreef:
Weet iemand of het mogelijk is om met een weekendticket alleen zondag te komen? Ik wil misschien toch last minute de zondag even heen.

Lijkt me wel, je betaald eigenlijk voor de toegan van 3 dagen. Als je er zelf voor kiest om alleen de zondag te gaan is dat geen probleem denk ik
Hardtraxx Addict

Trajanusch schreef:

Ja, dat kan.
Hardtraxxer

Bedankt! Dan toch zondag heen denk ik.
Hardtraxx Addict

Echt zin in, geen opbouw foto's gezien dus mezelf laten verassen op de zaterdag met de main. :thumbup:
Hardtraxx Veteran

Ik heb er veel zin in. Hopelijk de tent droog opzetten (en bij voorkeur ook afbreken), dan vind ik het verder prima met het weer :). Zin!
Hardtraxx Veteran

Heerlijk ook dat typische defqon weertje... Nog geen enkel weekend in biddinghuizen is droog gebleven..
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Heerlijk ook dat typische defqon weertje... Nog geen enkel weekend in biddinghuizen is droog gebleven..

Haha de vloek van Defqon in Biddinghuizen :P
Hardtraxxer

Zo wij zitten in de bus richting Defqon . Natuurlijk was Event travel een uur te laat. :x :thumbdown:
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Veel plezier volk!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten