pak appelsap mee dat is me een partij goddelijk 
wrote:Alleen als je een sixpack hebtwrote:Mag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?
Heb er sowieso 4 mee dus dat komt goed!
wrote:Alleen als je een sixpack hebtwrote:Mag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?
Hou er wel rekening mee dat je dan als een of ander jostie door de mensen moet lopen om vooraan te komenwrote:wrote:Alleen als je een sixpack hebtwrote:Mag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?
Heb er sowieso 4 mee dus dat komt goed!
Ik zorg dat zij voorop lopen met zen 4en, dan verschuil ik mijzelf daar mooi achter!wrote: Hou er wel rekening mee dat je dan als een of ander jostie door de mensen moet lopen om vooraan te komen
Kan niet meer online. Alleen nog voor zaterdag. Kan wel ter plekke, voor 20euro volgens mijwrote:Ik wil parkingticket kopen voor t weekend. staat er een link naar paylogic maar dat is denk voor klanten van paylogic ofzo ik kom er niet aan uit. Wil iemand ff die link naar de goeie site hier neerzetten?
Stakers..wrote:Kan niet meer online. Alleen nog voor zaterdag. Kan wel ter plekke, voor 20euro volgens mijwrote:Ik wil parkingticket kopen voor t weekend. staat er een link naar paylogic maar dat is denk voor klanten van paylogic ofzo ik kom er niet aan uit. Wil iemand ff die link naar de goeie site hier neerzetten?
Stakers?wrote:Stakers..wrote:Kan niet meer online. Alleen nog voor zaterdag. Kan wel ter plekke, voor 20euro volgens mijwrote:Ik wil parkingticket kopen voor t weekend. staat er een link naar paylogic maar dat is denk voor klanten van paylogic ofzo ik kom er niet aan uit. Wil iemand ff die link naar de goeie site hier neerzetten?
Lijkt me wel, je betaald eigenlijk voor de toegan van 3 dagen. Als je er zelf voor kiest om alleen de zondag te gaan is dat geen probleem denk ikwrote:Weet iemand of het mogelijk is om met een weekendticket alleen zondag te komen? Ik wil misschien toch last minute de zondag even heen.
Ja, dat kan.wrote:Weet iemand of het mogelijk is om met een weekendticket alleen zondag te komen? Ik wil misschien toch last minute de zondag even heen.
Haha de vloek van Defqon in Biddinghuizenwrote:Heerlijk ook dat typische defqon weertje... Nog geen enkel weekend in biddinghuizen is droog gebleven..