Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 23:12 
 
Hardtraxxer

pak appelsap mee dat is me een partij goddelijk :yay:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 23:49 
 
Hardtraxxer

Koelkast schreef:
pecola-tje schreef:
Mag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?

Alleen als je een sixpack hebt


Heb er sowieso 4 mee dus dat komt goed!
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 23:53 
 
Hardtraxx Addict

Brmn schreef:
Koelkast schreef:
pecola-tje schreef:
Mag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?

Alleen als je een sixpack hebt


Heb er sowieso 4 mee dus dat komt goed!

Hou er wel rekening mee dat je dan als een of ander jostie door de mensen moet lopen om vooraan te komen
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 00:10 
 
Hardtraxxer

Ik wil parkingticket kopen voor t weekend. staat er een link naar paylogic maar dat is denk voor klanten van paylogic ofzo ik kom er niet aan uit. Wil iemand ff die link naar de goeie site hier neerzetten?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 00:12 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Hou er wel rekening mee dat je dan als een of ander jostie door de mensen moet lopen om vooraan te komen


Ik zorg dat zij voorop lopen met zen 4en, dan verschuil ik mijzelf daar mooi achter!
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Ik wil parkingticket kopen voor t weekend. staat er een link naar paylogic maar dat is denk voor klanten van paylogic ofzo ik kom er niet aan uit. Wil iemand ff die link naar de goeie site hier neerzetten?

Kan niet meer online. Alleen nog voor zaterdag. Kan wel ter plekke, voor 20euro volgens mij
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is vandaag eindelijk zover :yay: echt enorme zin in, met een grote groep aanwezig, meeste zijn van hier.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 00:21 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
johnnie schreef:
Ik wil parkingticket kopen voor t weekend. staat er een link naar paylogic maar dat is denk voor klanten van paylogic ofzo ik kom er niet aan uit. Wil iemand ff die link naar de goeie site hier neerzetten?

Kan niet meer online. Alleen nog voor zaterdag. Kan wel ter plekke, voor 20euro volgens mij


Stakers..
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 05:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het heeft de hele nacht geregend, dus ik hoop dat het terrein een beetje te doen is om een tent neer te zetten!
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 08:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
pecola-tje schreef:
johnnie schreef:
Ik wil parkingticket kopen voor t weekend. staat er een link naar paylogic maar dat is denk voor klanten van paylogic ofzo ik kom er niet aan uit. Wil iemand ff die link naar de goeie site hier neerzetten?

Kan niet meer online. Alleen nog voor zaterdag. Kan wel ter plekke, voor 20euro volgens mij


Stakers..


Stakers? :lol:
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Stakers? :lol:


Ze zijn gestaakt met de voorverkoop :x
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 10:10 
 
Hardtraxxer

http://www.destentor.nl/regio/dronten/p ... -1.5013681

Goed om te weten voor de drugsgebruikers onder ons, die verklaring voor goed gedrag nodig hebben voor werk :P
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Iedereeen veel plezier, ik ga partij huilen
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 10:55 
 

Zin in :corn:
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand of het mogelijk is om met een weekendticket alleen zondag te komen? Ik wil misschien toch last minute de zondag even heen.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel plezier volk!
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 11:24 
 
Hardtraxx Newbie

Trajanusch schreef:
Weet iemand of het mogelijk is om met een weekendticket alleen zondag te komen? Ik wil misschien toch last minute de zondag even heen.


Lijkt me wel, je betaald eigenlijk voor de toegan van 3 dagen. Als je er zelf voor kiest om alleen de zondag te gaan is dat geen probleem denk ik
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Weet iemand of het mogelijk is om met een weekendticket alleen zondag te komen? Ik wil misschien toch last minute de zondag even heen.

Ja, dat kan.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt! Dan toch zondag heen denk ik.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt zin in, geen opbouw foto's gezien dus mezelf laten verassen op de zaterdag met de main. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er veel zin in. Hopelijk de tent droog opzetten (en bij voorkeur ook afbreken), dan vind ik het verder prima met het weer :). Zin!
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk ook dat typische defqon weertje... Nog geen enkel weekend in biddinghuizen is droog gebleven..
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:26 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Heerlijk ook dat typische defqon weertje... Nog geen enkel weekend in biddinghuizen is droog gebleven..


Haha de vloek van Defqon in Biddinghuizen :P
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo wij zitten in de bus richting Defqon . Natuurlijk was Event travel een uur te laat. :x :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Veel plezier volk!
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten