Paultheone schreef:
Nog een vraagje, wat nemen jullie mee voor ontbijt? Op zondag nam ik vorig jaar op het festival terrein gewoon een tosti, maar zeker voor de maandag en zaterdag ben ik nog aan het bedenken wat handig is om me te nemen.
Ik neem voor zaterdagochtend pannenkoeken mee en ik probeer voor we het terrein gaan nog een flink bord pasta naar binnen te werken (ingevroren in de koelbox meenemen). Misschien een idee om van die bakjes noodles mee te nemen. Als je zelf niet aan kokend water kunt komen dan is er vast wel iemand in de buurt waar je dat van kunt fixen