Fruityoghurt in van die uitknijpzakjes bijvoorbeeldwrote:Nog een vraagje, wat nemen jullie mee voor ontbijt? Op zondag nam ik vorig jaar op het festival terrein gewoon een tosti, maar zeker voor de maandag en zaterdag ben ik nog aan het bedenken wat handig is om me te nemen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Ik neem voor zaterdagochtend pannenkoeken mee en ik probeer voor we het terrein gaan nog een flink bord pasta naar binnen te werken (ingevroren in de koelbox meenemen). Misschien een idee om van die bakjes noodles mee te nemen. Als je zelf niet aan kokend water kunt komen dan is er vast wel iemand in de buurt waar je dat van kunt fixenwrote:Nog een vraagje, wat nemen jullie mee voor ontbijt? Op zondag nam ik vorig jaar op het festival terrein gewoon een tosti, maar zeker voor de maandag en zaterdag ben ik nog aan het bedenken wat handig is om me te nemen.
-
K
Gekost, gekoost, gekozen?wrote:wat hen vervolgens flink wat tijd heeft gekozen!
Ga je een weekend of alleen de zaterdag?
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
wrote:Fruit in blik
Vorig jaar stonden we met de auto ruim een half uur (als het niet meer was) in de rij om te parkerenwrote:Hoe zit het met de toestroom van mensen die op eigen vervoer gaan? Eerste keer Defqon voor mij en hoorde van iemand die een aantal jaar geleden er is geweest dat het toen een drama was; ze hadden erg lang in de file moeten staan wat hen vervolgens flink wat tijd heeft gekozen! Kan ik hier beter rekening mee houden?
dus het is slimmer om wat vroeger te komen? zo ja, hoeveel vroeger? ik moet al om om 8 uur door om er om 11 uur te zijn 
Wij staan rond 1 uur voor de opening. Dan ben je vroeg genoeg en heb je prima plekken op de camping.
Waar kan ik nog een parkeerkaart kopen voor zaterdag? Kan zo 123 niet vinden op mijn telefoon.
http://defqon1.tickets.q-dance.nl/wrote:Waar kan ik nog een parkeerkaart kopen voor zaterdag? Kan zo 123 niet vinden op mijn telefoon.
Danku.wrote:http://defqon1.tickets.q-dance.nl/wrote:Waar kan ik nog een parkeerkaart kopen voor zaterdag? Kan zo 123 niet vinden op mijn telefoon.
Baas, thanks voor de tipwrote:Fruit in blik
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
gewoon een zak krentebollen en ontbijtkoek(als je dat nog weg krijgt) kan ik je ook aanraden
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Gewoon lekker een pistoletje met een gehaktstaaf. 
Thanks voor de parkeerticket reminder, was het al bijna vergeten. 
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Mocht er nog iemand interesse hebben in weekend parkeerkaart €15,00, (ter plekke €20,00) stuur even PB !
Heb er één over.
Heb er één over.
voor de recreatieve gebruikers onder onsMag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?
Wat ik heb begrepen alleen wanneer je daaronder een ander shirt aan hebtwrote:Mag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?
Vorig jaar heb ik mijn nek en armen laten verbranden, zo leek het net of ik nog een shirt aan had maar dat had ik lekker niet
wrote:Wat ik heb begrepen alleen wanneer je daaronder een ander shirt aan hebtwrote:Mag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?
Vorig jaar heb ik mijn nek en armen laten verbranden, zo leek het net of ik nog een shirt aan had maar dat had ik lekker niet
wrote:Vorig jaar heb ik mijn nek en armen laten verbranden, zo leek het net of ik nog een shirt aan had maar dat had ik lekker niet
Beste ontbijt: thuis een aantal eieren koken en in een tupperware bakje meenemen. Op het terrein paar pistoletjes en je hebt een bazen ontbijt 
Nou doe mij toch maar een Breakertje of een Goeiemoggel