Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Nog een vraagje, wat nemen jullie mee voor ontbijt? Op zondag nam ik vorig jaar op het festival terrein gewoon een tosti, maar zeker voor de maandag en zaterdag ben ik nog aan het bedenken wat handig is om me te nemen.


Fruityoghurt in van die uitknijpzakjes bijvoorbeeld
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Nog een vraagje, wat nemen jullie mee voor ontbijt? Op zondag nam ik vorig jaar op het festival terrein gewoon een tosti, maar zeker voor de maandag en zaterdag ben ik nog aan het bedenken wat handig is om me te nemen.


Ik neem voor zaterdagochtend pannenkoeken mee en ik probeer voor we het terrein gaan nog een flink bord pasta naar binnen te werken (ingevroren in de koelbox meenemen). Misschien een idee om van die bakjes noodles mee te nemen. Als je zelf niet aan kokend water kunt komen dan is er vast wel iemand in de buurt waar je dat van kunt fixen
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fruit in blik :love:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:26 
 

Exterkate schreef:
wat hen vervolgens flink wat tijd heeft gekozen!


Gekost, gekoost, gekozen? :P

Ga je een weekend of alleen de zaterdag?
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:31 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Fruit in blik :love:


:worship:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Hoe zit het met de toestroom van mensen die op eigen vervoer gaan? Eerste keer Defqon voor mij en hoorde van iemand die een aantal jaar geleden er is geweest dat het toen een drama was; ze hadden erg lang in de file moeten staan wat hen vervolgens flink wat tijd heeft gekozen! Kan ik hier beter rekening mee houden?


Vorig jaar stonden we met de auto ruim een half uur (als het niet meer was) in de rij om te parkeren
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dus het is slimmer om wat vroeger te komen? zo ja, hoeveel vroeger? ik moet al om om 8 uur door om er om 11 uur te zijn :(
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij staan rond 1 uur voor de opening. Dan ben je vroeg genoeg en heb je prima plekken op de camping.
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar kan ik nog een parkeerkaart kopen voor zaterdag? Kan zo 123 niet vinden op mijn telefoon.
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Waar kan ik nog een parkeerkaart kopen voor zaterdag? Kan zo 123 niet vinden op mijn telefoon.


http://defqon1.tickets.q-dance.nl/
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Duke schreef:
Waar kan ik nog een parkeerkaart kopen voor zaterdag? Kan zo 123 niet vinden op mijn telefoon.


http://defqon1.tickets.q-dance.nl/


Danku.
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Fruit in blik :love:


Baas, thanks voor de tip :love:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 14:46 
 
Hardtraxx Addict

gewoon een zak krentebollen en ontbijtkoek(als je dat nog weg krijgt) kan ik je ook aanraden
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon lekker een pistoletje met een gehaktstaaf. :D
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de parkeerticket reminder, was het al bijna vergeten. >.<
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 15:10 
 
Hardtraxxer

Mocht er nog iemand interesse hebben in weekend parkeerkaart €15,00, (ter plekke €20,00) stuur even PB !
Heb er één over.
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding voor de recreatieve gebruikers onder ons
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Mag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?


Wat ik heb begrepen alleen wanneer je daaronder een ander shirt aan hebt

Vorig jaar heb ik mijn nek en armen laten verbranden, zo leek het net of ik nog een shirt aan had maar dat had ik lekker niet :evil:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ouwe
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
pecola-tje schreef:
Mag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?


Wat ik heb begrepen alleen wanneer je daaronder een ander shirt aan hebt

Vorig jaar heb ik mijn nek en armen laten verbranden, zo leek het net of ik nog een shirt aan had maar dat had ik lekker niet :evil:


:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vorig jaar heb ik mijn nek en armen laten verbranden, zo leek het net of ik nog een shirt aan had maar dat had ik lekker niet :evil:


:huh: Geniaal :worship:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste ontbijt: thuis een aantal eieren koken en in een tupperware bakje meenemen. Op het terrein paar pistoletjes en je hebt een bazen ontbijt :P
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou doe mij toch maar een Breakertje of een Goeiemoggel
Bericht Geplaatst op 18 jun 2015 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Mag je op Defqon je shirt uit eigenlijk, weet iemand dat?

Alleen als je een sixpack hebt
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten