Waarom zouden ze gelijk moeten stoppen? Je bent ook al blij dat Freakz at Night stopt, maar je kunt ze ook gewoon negeren en ontwijken op festivals. Niemand verplicht je om naar ze te luisteren of te bezoeken. Waarom stoppen als veel andere mensen wel met plezier naar hun muziek luisteren.wrote: laat ze lekker hardcore gaan maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als raw zien.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
Klinkt dik hoor. Nu twijfel ik weer tussen FaN en MM. MM alleen al zo vaak gezien en vind die acts nooit echt overkomen op z'n groot podium. Vorig jaar met B-freqz vond ik het ook maar tegenvallen
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
omdat het simpele troep is en eigenlijk heel de muziek verneuken omdat ze zelf zo pushen dat alles maar harder moet.wrote:Waarom zouden ze gelijk moeten stoppen? Je bent ook al blij dat Freakz at Night stopt, maar je kunt ze ook gewoon negeren en ontwijken op festivals. Niemand verplicht je om naar ze te luisteren of te bezoeken. Waarom stoppen als veel andere mensen wel met plezier naar hun muziek luisteren.wrote: laat ze lekker hardcore gaan maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als raw zien.
Jezus man :"), je lijkt net Hardstyleboi #2. 'Heel de muziek verneuken' ga toch weg. Wat maakt jou het nou weer uit wat andere als Raw gaan zienwrote:omdat het simpele troep is en eigenlijk heel de muziek verneuken omdat ze zelf zo pushen dat alles maar harder moet.wrote:Waarom zouden ze gelijk moeten stoppen? Je bent ook al blij dat Freakz at Night stopt, maar je kunt ze ook gewoon negeren en ontwijken op festivals. Niemand verplicht je om naar ze te luisteren of te bezoeken. Waarom stoppen als veel andere mensen wel met plezier naar hun muziek luisteren.wrote: laat ze lekker hardcore gaan maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als raw zien.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
ze pushen hun fans anders wel in de richting van het haten van de rest.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Jij zat vorig jaar zeker ook te zeiken dat alleen euforische artiesten de scene zaten te verneuken omdat alles maar langzamer en radio waardig moest?wrote:omdat het simpele troep is en eigenlijk heel de muziek verneuken omdat ze zelf zo pushen dat alles maar harder moet.wrote:Waarom zouden ze gelijk moeten stoppen? Je bent ook al blij dat Freakz at Night stopt, maar je kunt ze ook gewoon negeren en ontwijken op festivals. Niemand verplicht je om naar ze te luisteren of te bezoeken. Waarom stoppen als veel andere mensen wel met plezier naar hun muziek luisteren.wrote: laat ze lekker hardcore gaan maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als raw zien.
Als daar toch vraag naar is? Ga je dan haten op die gasten die simpel geld verdienen of op die fans?wrote:ze pushen hun fans anders wel in de richting van het haten van de rest.
Why not both?wrote:Als daar toch vraag naar is? Ga je dan haten op die gasten die simpel geld verdienen of op die fans?wrote:ze pushen hun fans anders wel in de richting van het haten van de rest.
Zonde dat UV en Red maximaal ver uit elkaar zijn. We kijken wel even
.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Filmpje en track zijn best vet gemaakt en toepasselijk. Ik vind het wel simpel maar treffend. En defcon 1 is niets anders dan alarmfase 1. alles op scherp. Dus beetje pittig kan geen kwaad.
Wat betreft miwer, niet alleen op partyflock onzin uitkramen maar hier dus ook constant. Miwer ik, en vele met mij, vragen ons af of je niet moe van jezelf wordt. Ik in ieder geval wel van het lezen van jou reacties.
Gr.
Wat betreft miwer, niet alleen op partyflock onzin uitkramen maar hier dus ook constant. Miwer ik, en vele met mij, vragen ons af of je niet moe van jezelf wordt. Ik in ieder geval wel van het lezen van jou reacties.
Gr.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
nee hoor, kan ik ook aan jullie vragenwrote:Filmpje en track zijn best vet gemaakt en toepasselijk. Ik vind het wel simpel maar treffend. En defcon 1 is niets anders dan alarmfase 1. alles op scherp. Dus beetje pittig kan geen kwaad.
Gr.
Jawel, zo'n geniaal brein hebben is niet altijd makkelijk.
Wordt Defqon eigenlijk dit jaar nog uitgezonden op Q-Dance radio?
Volgens mij willen ze langzaam aan alles onderbrengen bij Beatport. Wellicht dat ze gewoon dupliceren wat daarop uitgezonden word?
Beatport is toch onderdeel van SFX Entertainment?wrote:Volgens mij willen ze langzaam aan alles onderbrengen bij Beatport. Wellicht dat ze gewoon dupliceren wat daarop uitgezonden word?
Oh ja, nou dan heb je daar gelijk de reden. Ik sluit niet uit dat ze allerlei dingen daar centraal op gaan pakken en dus niet meer met allerlei verschillende uitzendingen (Q-dance, B2s) gaan werken. Op zich voor ons wellicht wel aantrekkelijker. Ik ben benieuwd hoe ze dat inrichten. Hopen is op goed geluid gewoon.
Hoe zit dat met die rechten op setjes onderhand? Ik dacht dat de afgelopen jaren drastisch (bewust) is verminderd in kwaliteit omdat de setjes van bijvoorbeeld Qlimax van een aantal jaren geleden niet online mochten in die kwaliteit?
Hoe zit dat met die rechten op setjes onderhand? Ik dacht dat de afgelopen jaren drastisch (bewust) is verminderd in kwaliteit omdat de setjes van bijvoorbeeld Qlimax van een aantal jaren geleden niet online mochten in die kwaliteit?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
DV8 plaatste dit net op Facebook, ik hoop toch zo dat ze deze set gewoon nog een keer doen
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Er is een shortcut dit jaar hewrote:Zonde dat UV en Red maximaal ver uit elkaar zijn. We kijken wel even.
Moet je wel eerst zo te zien achter de red langs, het enige wat scheelt is dat je niet door zo'n druk gangpad naar de blue/black moet.
wrote:DV8 plaatste dit net op Facebook, ik hoop toch zo dat ze deze set gewoon nog een keer doen![]()
[]
Kijk zo uit naar hun set
Zal die short cut ook gebruikt worden om de zaterdagmensen na de endshow richting parkeerplaats te lijden..wrote:Er is een shortcut dit jaar hewrote:Zonde dat UV en Red maximaal ver uit elkaar zijn. We kijken wel even.
Hebben ze deze set niet opnieuw gedaan met Tijdmachine?wrote:DV8 plaatste dit net op Facebook, ik hoop toch zo dat ze deze set gewoon nog een keer doen![]()
Lijkt me sterk als ze deze nogmaals doen maar hopen mag altijd
Nog een vraagje, wat nemen jullie mee voor ontbijt? Op zondag nam ik vorig jaar op het festival terrein gewoon een tosti, maar zeker voor de maandag en zaterdag ben ik nog aan het bedenken wat handig is om me te nemen.
Ik neem voor zaterdag denk ik wat bolletjes + cupjes jam mee. Verder zo'n bakje appelmoes ofzo voor zondag en maandag.
Drinkontbijt.wrote:Nog een vraagje, wat nemen jullie mee voor ontbijt? Op zondag nam ik vorig jaar op het festival terrein gewoon een tosti, maar zeker voor de maandag en zaterdag ben ik nog aan het bedenken wat handig is om me te nemen.