Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 25 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Miwer wrote: laat ze lekker hardcore gaan maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als raw zien.
Waarom zouden ze gelijk moeten stoppen? Je bent ook al blij dat Freakz at Night stopt, maar je kunt ze ook gewoon negeren en ontwijken op festivals. Niemand verplicht je om naar ze te luisteren of te bezoeken. Waarom stoppen als veel andere mensen wel met plezier naar hun muziek luisteren.
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Klinkt dik hoor. Nu twijfel ik weer tussen FaN en MM. MM alleen al zo vaak gezien en vind die acts nooit echt overkomen op z'n groot podium. Vorig jaar met B-freqz vond ik het ook maar tegenvallen
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
RadicelArmy wrote:
Miwer wrote: laat ze lekker hardcore gaan maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als raw zien.
Waarom zouden ze gelijk moeten stoppen? Je bent ook al blij dat Freakz at Night stopt, maar je kunt ze ook gewoon negeren en ontwijken op festivals. Niemand verplicht je om naar ze te luisteren of te bezoeken. Waarom stoppen als veel andere mensen wel met plezier naar hun muziek luisteren.
omdat het simpele troep is en eigenlijk heel de muziek verneuken omdat ze zelf zo pushen dat alles maar harder moet.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Miwer wrote:
RadicelArmy wrote:
omdat het simpele troep is en eigenlijk heel de muziek verneuken omdat ze zelf zo pushen dat alles maar harder moet.
Jezus man :"), je lijkt net Hardstyleboi #2. 'Heel de muziek verneuken' ga toch weg. Wat maakt jou het nou weer uit wat andere als Raw gaan zien xd? Je kunt idd lekker zelf bepalen wat je leuk vindt, ook artiesten kunnen voor zichzelf bepalen wat ze willen producen.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
ze pushen hun fans anders wel in de richting van het haten van de rest.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Miwer wrote:
RadicelArmy wrote:
Jij zat vorig jaar zeker ook te zeiken dat alleen euforische artiesten de scene zaten te verneuken omdat alles maar langzamer en radio waardig moest?
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Miwer wrote:ze pushen hun fans anders wel in de richting van het haten van de rest.
Als daar toch vraag naar is? Ga je dan haten op die gasten die simpel geld verdienen of op die fans?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Peperkoek wrote:
Miwer wrote:ze pushen hun fans anders wel in de richting van het haten van de rest.
Als daar toch vraag naar is? Ga je dan haten op die gasten die simpel geld verdienen of op die fans?
Why not both?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zonde dat UV en Red maximaal ver uit elkaar zijn. We kijken wel even :).
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Filmpje en track zijn best vet gemaakt en toepasselijk. Ik vind het wel simpel maar treffend. En defcon 1 is niets anders dan alarmfase 1. alles op scherp. Dus beetje pittig kan geen kwaad.

Wat betreft miwer, niet alleen op partyflock onzin uitkramen maar hier dus ook constant. Miwer ik, en vele met mij, vragen ons af of je niet moe van jezelf wordt. Ik in ieder geval wel van het lezen van jou reacties.

Gr.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
RTM93 wrote:Filmpje en track zijn best vet gemaakt en toepasselijk. Ik vind het wel simpel maar treffend. En defcon 1 is niets anders dan alarmfase 1. alles op scherp. Dus beetje pittig kan geen kwaad.

Wat betreft miwer, niet alleen op partyflock onzin uitkramen maar hier dus ook constant. Miwer ik, en vele met mij, vragen ons af of je niet moe van jezelf wordt. Ik in ieder geval wel van het lezen van jou reacties.

Gr.
nee hoor, kan ik ook aan jullie vragen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Jawel, zo'n geniaal brein hebben is niet altijd makkelijk.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Wordt Defqon eigenlijk dit jaar nog uitgezonden op Q-Dance radio?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Volgens mij willen ze langzaam aan alles onderbrengen bij Beatport. Wellicht dat ze gewoon dupliceren wat daarop uitgezonden word?
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
TiMOTHYb wrote:Volgens mij willen ze langzaam aan alles onderbrengen bij Beatport. Wellicht dat ze gewoon dupliceren wat daarop uitgezonden word?
Beatport is toch onderdeel van SFX Entertainment?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Oh ja, nou dan heb je daar gelijk de reden. Ik sluit niet uit dat ze allerlei dingen daar centraal op gaan pakken en dus niet meer met allerlei verschillende uitzendingen (Q-dance, B2s) gaan werken. Op zich voor ons wellicht wel aantrekkelijker. Ik ben benieuwd hoe ze dat inrichten. Hopen is op goed geluid gewoon.

Hoe zit dat met die rechten op setjes onderhand? Ik dacht dat de afgelopen jaren drastisch (bewust) is verminderd in kwaliteit omdat de setjes van bijvoorbeeld Qlimax van een aantal jaren geleden niet online mochten in die kwaliteit?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
DV8 plaatste dit net op Facebook, ik hoop toch zo dat ze deze set gewoon nog een keer doen :worship:

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Khadber wrote:Zonde dat UV en Red maximaal ver uit elkaar zijn. We kijken wel even :).
Er is een shortcut dit jaar he :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Moet je wel eerst zo te zien achter de red langs, het enige wat scheelt is dat je niet door zo'n druk gangpad naar de blue/black moet.
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Jurheinen wrote:DV8 plaatste dit net op Facebook, ik hoop toch zo dat ze deze set gewoon nog een keer doen :worship:

[]

Kijk zo uit naar hun set
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
SkiggyRapz18 wrote:
Khadber wrote:Zonde dat UV en Red maximaal ver uit elkaar zijn. We kijken wel even :).
Er is een shortcut dit jaar he :P
Zal die short cut ook gebruikt worden om de zaterdagmensen na de endshow richting parkeerplaats te lijden..
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Jurheinen wrote:DV8 plaatste dit net op Facebook, ik hoop toch zo dat ze deze set gewoon nog een keer doen :worship:
Hebben ze deze set niet opnieuw gedaan met Tijdmachine?

Lijkt me sterk als ze deze nogmaals doen maar hopen mag altijd :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Nog een vraagje, wat nemen jullie mee voor ontbijt? Op zondag nam ik vorig jaar op het festival terrein gewoon een tosti, maar zeker voor de maandag en zaterdag ben ik nog aan het bedenken wat handig is om me te nemen.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik neem voor zaterdag denk ik wat bolletjes + cupjes jam mee. Verder zo'n bakje appelmoes ofzo voor zondag en maandag.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Paultheone wrote:Nog een vraagje, wat nemen jullie mee voor ontbijt? Op zondag nam ik vorig jaar op het festival terrein gewoon een tosti, maar zeker voor de maandag en zaterdag ben ik nog aan het bedenken wat handig is om me te nemen.
Drinkontbijt.