Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
laat ze lekker hardcore gaan maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als raw zien.

Waarom zouden ze gelijk moeten stoppen? Je bent ook al blij dat Freakz at Night stopt, maar je kunt ze ook gewoon negeren en ontwijken op festivals. Niemand verplicht je om naar ze te luisteren of te bezoeken. Waarom stoppen als veel andere mensen wel met plezier naar hun muziek luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:12 
 
Hardtraxxer

Klinkt dik hoor. Nu twijfel ik weer tussen FaN en MM. MM alleen al zo vaak gezien en vind die acts nooit echt overkomen op z'n groot podium. Vorig jaar met B-freqz vond ik het ook maar tegenvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:12 
 
Hardtraxx Addict

RadicelArmy schreef:
Miwer schreef:
laat ze lekker hardcore gaan maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als raw zien.

Waarom zouden ze gelijk moeten stoppen? Je bent ook al blij dat Freakz at Night stopt, maar je kunt ze ook gewoon negeren en ontwijken op festivals. Niemand verplicht je om naar ze te luisteren of te bezoeken. Waarom stoppen als veel andere mensen wel met plezier naar hun muziek luisteren.

omdat het simpele troep is en eigenlijk heel de muziek verneuken omdat ze zelf zo pushen dat alles maar harder moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
RadicelArmy schreef:
Miwer schreef:
laat ze lekker hardcore gaan maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als raw zien.

Waarom zouden ze gelijk moeten stoppen? Je bent ook al blij dat Freakz at Night stopt, maar je kunt ze ook gewoon negeren en ontwijken op festivals. Niemand verplicht je om naar ze te luisteren of te bezoeken. Waarom stoppen als veel andere mensen wel met plezier naar hun muziek luisteren.

omdat het simpele troep is en eigenlijk heel de muziek verneuken omdat ze zelf zo pushen dat alles maar harder moet.


Jezus man :"), je lijkt net Hardstyleboi #2. 'Heel de muziek verneuken' ga toch weg. Wat maakt jou het nou weer uit wat andere als Raw gaan zien xd? Je kunt idd lekker zelf bepalen wat je leuk vindt, ook artiesten kunnen voor zichzelf bepalen wat ze willen producen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:25 
 
Hardtraxx Addict

ze pushen hun fans anders wel in de richting van het haten van de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
RadicelArmy schreef:
Miwer schreef:
laat ze lekker hardcore gaan maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als raw zien.

Waarom zouden ze gelijk moeten stoppen? Je bent ook al blij dat Freakz at Night stopt, maar je kunt ze ook gewoon negeren en ontwijken op festivals. Niemand verplicht je om naar ze te luisteren of te bezoeken. Waarom stoppen als veel andere mensen wel met plezier naar hun muziek luisteren.

omdat het simpele troep is en eigenlijk heel de muziek verneuken omdat ze zelf zo pushen dat alles maar harder moet.


Jij zat vorig jaar zeker ook te zeiken dat alleen euforische artiesten de scene zaten te verneuken omdat alles maar langzamer en radio waardig moest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
ze pushen hun fans anders wel in de richting van het haten van de rest.


Als daar toch vraag naar is? Ga je dan haten op die gasten die simpel geld verdienen of op die fans?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Miwer schreef:
ze pushen hun fans anders wel in de richting van het haten van de rest.


Als daar toch vraag naar is? Ga je dan haten op die gasten die simpel geld verdienen of op die fans?


Why not both?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde dat UV en Red maximaal ver uit elkaar zijn. We kijken wel even :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

Filmpje en track zijn best vet gemaakt en toepasselijk. Ik vind het wel simpel maar treffend. En defcon 1 is niets anders dan alarmfase 1. alles op scherp. Dus beetje pittig kan geen kwaad.

Wat betreft miwer, niet alleen op partyflock onzin uitkramen maar hier dus ook constant. Miwer ik, en vele met mij, vragen ons af of je niet moe van jezelf wordt. Ik in ieder geval wel van het lezen van jou reacties.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 23:10 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Filmpje en track zijn best vet gemaakt en toepasselijk. Ik vind het wel simpel maar treffend. En defcon 1 is niets anders dan alarmfase 1. alles op scherp. Dus beetje pittig kan geen kwaad.

Wat betreft miwer, niet alleen op partyflock onzin uitkramen maar hier dus ook constant. Miwer ik, en vele met mij, vragen ons af of je niet moe van jezelf wordt. Ik in ieder geval wel van het lezen van jou reacties.

Gr.

nee hoor, kan ik ook aan jullie vragen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel, zo'n geniaal brein hebben is niet altijd makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt Defqon eigenlijk dit jaar nog uitgezonden op Q-Dance radio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 07:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij willen ze langzaam aan alles onderbrengen bij Beatport. Wellicht dat ze gewoon dupliceren wat daarop uitgezonden word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 08:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij willen ze langzaam aan alles onderbrengen bij Beatport. Wellicht dat ze gewoon dupliceren wat daarop uitgezonden word?


Beatport is toch onderdeel van SFX Entertainment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 08:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh ja, nou dan heb je daar gelijk de reden. Ik sluit niet uit dat ze allerlei dingen daar centraal op gaan pakken en dus niet meer met allerlei verschillende uitzendingen (Q-dance, B2s) gaan werken. Op zich voor ons wellicht wel aantrekkelijker. Ik ben benieuwd hoe ze dat inrichten. Hopen is op goed geluid gewoon.

Hoe zit dat met die rechten op setjes onderhand? Ik dacht dat de afgelopen jaren drastisch (bewust) is verminderd in kwaliteit omdat de setjes van bijvoorbeeld Qlimax van een aantal jaren geleden niet online mochten in die kwaliteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 09:59 
 
Hardtraxx Veteran

DV8 plaatste dit net op Facebook, ik hoop toch zo dat ze deze set gewoon nog een keer doen :worship:







Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zonde dat UV en Red maximaal ver uit elkaar zijn. We kijken wel even :).


Er is een shortcut dit jaar he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je wel eerst zo te zien achter de red langs, het enige wat scheelt is dat je niet door zo'n druk gangpad naar de blue/black moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
DV8 plaatste dit net op Facebook, ik hoop toch zo dat ze deze set gewoon nog een keer doen :worship:

[]



Kijk zo uit naar hun set
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Khadber schreef:
Zonde dat UV en Red maximaal ver uit elkaar zijn. We kijken wel even :).


Er is een shortcut dit jaar he :P


Zal die short cut ook gebruikt worden om de zaterdagmensen na de endshow richting parkeerplaats te lijden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
DV8 plaatste dit net op Facebook, ik hoop toch zo dat ze deze set gewoon nog een keer doen :worship:


Hebben ze deze set niet opnieuw gedaan met Tijdmachine?

Lijkt me sterk als ze deze nogmaals doen maar hopen mag altijd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een vraagje, wat nemen jullie mee voor ontbijt? Op zondag nam ik vorig jaar op het festival terrein gewoon een tosti, maar zeker voor de maandag en zaterdag ben ik nog aan het bedenken wat handig is om me te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem voor zaterdag denk ik wat bolletjes + cupjes jam mee. Verder zo'n bakje appelmoes ofzo voor zondag en maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Nog een vraagje, wat nemen jullie mee voor ontbijt? Op zondag nam ik vorig jaar op het festival terrein gewoon een tosti, maar zeker voor de maandag en zaterdag ben ik nog aan het bedenken wat handig is om me te nemen.

Drinkontbijt.
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten