Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
ziet de Red er beetje fatsoenlijk uit? ik ben super nieuwsgierig maar wil geen spoilers :cry:
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Nemesyz wrote:
Raven wrote:En 5 min later werden die gasten er allemaal afgekegeld door de security xd
Niet waar. Ik stond samen met Henk-Jan ook op zo'n unit. Het enige dat die apen deden is naar beneden wijzen, ze durfden er niet eens op. Na een tijdje maar vrijwillig er af gesprongen. Dit jaar sowieso weer doen als ze er staan :whistle:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
MeneerEend wrote:ziet de Red er beetje fatsoenlijk uit? ik ben super nieuwsgierig maar wil geen spoilers :cry:
Ik kan me voorstellen dat mensen 'teleurgesteld' zijn, maar ik vind em wel vet
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
SL8492 wrote:Heb ik behalve als ik in de buurt kom van de Silver iig nooit last van die takkeherrie zaterdag.
Verder wel prima plattegrond als je het mij vraagt. Afstand tussen Red en UV is wel groot zo te zien, wordt na Wildstylez rennen dus.
geen last van de takkeherrie? die blue is groot hoor en de indigo is ook best van formaat. Daar is de takkeherrie
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Miwer wrote:
SL8492 wrote:Heb ik behalve als ik in de buurt kom van de Silver iig nooit last van die takkeherrie zaterdag.
Verder wel prima plattegrond als je het mij vraagt. Afstand tussen Red en UV is wel groot zo te zien, wordt na Wildstylez rennen dus.
geen last van de takkeherrie? die blue is groot hoor en de indigo is ook best van formaat. Daar is de takkeherrie
Je moet eens buiten je hokjes kijken :P herrie is Silver (herrie :loving: ) en kut takkeherrie krijg je bij de Yellow. De Blue is er kermismuziek bij :P
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Miwer wrote:
In de Blue en Indigo is voornamelijk kut Hardstyle/kut muziek. In de Yellow zaterdag takkeherrie, is nog een stapje verder :P
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
SL8492 wrote:
Miwer wrote:
In de Blue en Indigo is voornamelijk kut Hardstyle/kut muziek. In de Yellow zaterdag takkeherrie, is nog een stapje verder :P
Niet waar.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
De yellow is takkeherrie ja, heerlijke takkeherrie :loving:
Hardtraxx Addict
Norther66 wrote:De yellow is takkeherrie ja, heerlijke takkeherrie :loving:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Conclusie: iedereen hier houdt van herrie, zij het verschillende herrie
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
Norther66 wrote:De yellow is takkeherrie ja, heerlijke takkeherrie :loving:
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Vriend van mij werkt bij de politie en die zei dat er een aantal drugscontroles plaats gaan vinden rondom ingangen van Biddinghuizen. Hierbij zullen auto's en bagage gecontroleerd worden. Ze kunnen natuurlijk niet alles controleren. Maar misschien toch handig om te weten. Al moet ik zeggen dat er ieder jaar wel zulke dingen geroepen worden dat er bijv. drugshonden worden ingezet etc. maar volgens mij is het ook een stukje bangmakerij. Wat denken jullie?
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19 t/m 21 juni 2015, Walibi Holland, Biddinghuizen)
Hardtraxx Addict
Exterkate wrote: Drugscontroles zullen vast wel worden gehouden ja, maar het feit dat er wordt gezegd dat drugshonden worden ingezet geloof ik niks van. Er zijn maar een beperkt aantal drugshonden in Nederland, die worden dan ook voornamelijk op vliegvelden gebruikt. Volgens mij (correct me if I'm wrong), moet de gemeente oproep doen op drugshonden als zij vinden en/of willen dat er een controle plaats gaat vinden met drugshonden. Daarnaast kost het volgens mij ook nog wat om die honden in te zetten.. Bangmakerij denk ik! En als er honden zijn, dan zijn het vast angsthonden.
http://intelligent-sec.com/beveiliging/hondenbewaking
http://www.hondenbewaking.nl/Page/44106 ... rugs-.aspx
http://www.fssbv.nl/hondenbewaking/
http://dmsecurity.nl/honden-bewaking.html
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Paultheone wrote:Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19 t/m 21 juni 2015, Walibi Holland, Biddinghuizen)
Jammer, geen Gunz For Hire..
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 21 hours ago
Fuck mis ik net Noisecontrollers op de livestream.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Lennard95 wrote:Fuck mis ik net Noisecontrollers op de livestream.
Het komt op Beatport, dus je kunt het allemaal terug kijken :)
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Jammer, geen Gunz For Hire..
Zowel dan gooien ze gewoon de stream op zwart bij promo's volgens mij, zo was dat iig toch ook bij die Hardbass stream?
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Inderdaad, was bij nieuwe nummers. Kwam volgens mij een interview voor in de plaats. Op Qlimax 2013 werden een aantal nummers, zoals Storm is Coming, Bassdrum Junkie en Military, vervangen door andere tracks.
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Kan helaas het hele weekend de livestream niet kijken omdat ik dan op Defqon ben...
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
J oey wrote:
Repulze wrote:
Norther66 wrote:Ik vrees dat ik je ook wel een aantal keer zal tegenkomen stein :P
Dan komen wij elkaar vast ook wel een keer tegen :P
Volgens mij gaat die meeting dit keer wel lukken Erik. :D
We hebben nu een heel weekend haha, moet goed komen.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Minus Militia heeft het anthem verkracht.

View on Facebook
S
J oey wrote:Minus Militia heeft het anthem verkracht.

View on Facebook
klinkt best vet
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
stefaneke wrote:

View on Facebook
klinkt best vet
laat ze lekker hardcore gaan maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als raw zien.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Miwer wrote:
stefaneke wrote:

View on Facebook
klinkt best vet
laat ze lekker raw blijven maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als hardcore zien.
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.