Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ziet de Red er beetje fatsoenlijk uit? ik ben super nieuwsgierig maar wil geen spoilers :cry:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Raven schreef:
En 5 min later werden die gasten er allemaal afgekegeld door de security xd


Niet waar. Ik stond samen met Henk-Jan ook op zo'n unit. Het enige dat die apen deden is naar beneden wijzen, ze durfden er niet eens op. Na een tijdje maar vrijwillig er af gesprongen. Dit jaar sowieso weer doen als ze er staan :whistle:


Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
ziet de Red er beetje fatsoenlijk uit? ik ben super nieuwsgierig maar wil geen spoilers :cry:


Ik kan me voorstellen dat mensen 'teleurgesteld' zijn, maar ik vind em wel vet
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:51 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Heb ik behalve als ik in de buurt kom van de Silver iig nooit last van die takkeherrie zaterdag.
Verder wel prima plattegrond als je het mij vraagt. Afstand tussen Red en UV is wel groot zo te zien, wordt na Wildstylez rennen dus.

geen last van de takkeherrie? die blue is groot hoor en de indigo is ook best van formaat. Daar is de takkeherrie
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
SL8492 schreef:
Heb ik behalve als ik in de buurt kom van de Silver iig nooit last van die takkeherrie zaterdag.
Verder wel prima plattegrond als je het mij vraagt. Afstand tussen Red en UV is wel groot zo te zien, wordt na Wildstylez rennen dus.

geen last van de takkeherrie? die blue is groot hoor en de indigo is ook best van formaat. Daar is de takkeherrie

Je moet eens buiten je hokjes kijken :P herrie is Silver (herrie :loving: ) en kut takkeherrie krijg je bij de Yellow. De Blue is er kermismuziek bij :P
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
SL8492 schreef:
Heb ik behalve als ik in de buurt kom van de Silver iig nooit last van die takkeherrie zaterdag.
Verder wel prima plattegrond als je het mij vraagt. Afstand tussen Red en UV is wel groot zo te zien, wordt na Wildstylez rennen dus.

geen last van de takkeherrie? die blue is groot hoor en de indigo is ook best van formaat. Daar is de takkeherrie

In de Blue en Indigo is voornamelijk kut Hardstyle/kut muziek. In de Yellow zaterdag takkeherrie, is nog een stapje verder :P
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Miwer schreef:
SL8492 schreef:
Heb ik behalve als ik in de buurt kom van de Silver iig nooit last van die takkeherrie zaterdag.
Verder wel prima plattegrond als je het mij vraagt. Afstand tussen Red en UV is wel groot zo te zien, wordt na Wildstylez rennen dus.

geen last van de takkeherrie? die blue is groot hoor en de indigo is ook best van formaat. Daar is de takkeherrie

In de Blue en Indigo is voornamelijk kut Hardstyle/kut muziek. In de Yellow zaterdag takkeherrie, is nog een stapje verder :P

Niet waar.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De yellow is takkeherrie ja, heerlijke takkeherrie :loving:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
De yellow is takkeherrie ja, heerlijke takkeherrie :loving:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conclusie: iedereen hier houdt van herrie, zij het verschillende herrie
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
De yellow is takkeherrie ja, heerlijke takkeherrie :loving:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 17:33 
 
Hardtraxx Addict

Vriend van mij werkt bij de politie en die zei dat er een aantal drugscontroles plaats gaan vinden rondom ingangen van Biddinghuizen. Hierbij zullen auto's en bagage gecontroleerd worden. Ze kunnen natuurlijk niet alles controleren. Maar misschien toch handig om te weten. Al moet ik zeggen dat er ieder jaar wel zulke dingen geroepen worden dat er bijv. drugshonden worden ingezet etc. maar volgens mij is het ook een stukje bangmakerij. Wat denken jullie?
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Drugscontroles zullen vast wel worden gehouden ja, maar het feit dat er wordt gezegd dat drugshonden worden ingezet geloof ik niks van. Er zijn maar een beperkt aantal drugshonden in Nederland, die worden dan ook voornamelijk op vliegvelden gebruikt. Volgens mij (correct me if I'm wrong), moet de gemeente oproep doen op drugshonden als zij vinden en/of willen dat er een controle plaats gaat vinden met drugshonden. Daarnaast kost het volgens mij ook nog wat om die honden in te zetten.. Bangmakerij denk ik! En als er honden zijn, dan zijn het vast angsthonden.


http://intelligent-sec.com/beveiliging/hondenbewaking
http://www.hondenbewaking.nl/Page/44106 ... rugs-.aspx
http://www.fssbv.nl/hondenbewaking/
http://dmsecurity.nl/honden-bewaking.html
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Afbeelding

Jammer, geen Gunz For Hire..
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuck mis ik net Noisecontrollers op de livestream.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Fuck mis ik net Noisecontrollers op de livestream.


Het komt op Beatport, dus je kunt het allemaal terug kijken :)
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Jammer, geen Gunz For Hire..


Zowel dan gooien ze gewoon de stream op zwart bij promo's volgens mij, zo was dat iig toch ook bij die Hardbass stream?
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad, was bij nieuwe nummers. Kwam volgens mij een interview voor in de plaats. Op Qlimax 2013 werden een aantal nummers, zoals Storm is Coming, Bassdrum Junkie en Military, vervangen door andere tracks.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan helaas het hele weekend de livestream niet kijken omdat ik dan op Defqon ben...
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Repulze schreef:
Norther66 schreef:
Ik vrees dat ik je ook wel een aantal keer zal tegenkomen stein :P

Dan komen wij elkaar vast ook wel een keer tegen :P

Volgens mij gaat die meeting dit keer wel lukken Erik. :D

We hebben nu een heel weekend haha, moet goed komen.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus Militia heeft het anthem verkracht.

https://www.facebook.com/MinusMilitia/v ... 034491203/
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:00 
 

J oey schreef:
Minus Militia heeft het anthem verkracht.

https://www.facebook.com/MinusMilitia/v ... 034491203/


klinkt best vet
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:02 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
J oey schreef:
Minus Militia heeft het anthem verkracht.

https://www.facebook.com/MinusMilitia/v ... 034491203/


klinkt best vet

laat ze lekker hardcore gaan maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als raw zien.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
stefaneke schreef:
J oey schreef:
Minus Militia heeft het anthem verkracht.

https://www.facebook.com/MinusMilitia/v ... 034491203/


klinkt best vet

laat ze lekker raw blijven maken(liever nog gewoon stoppen), anders gaan mensen dit nog als hardcore zien.
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten