Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 09:51 
 

Miwer schreef:
stefaneke schreef:
Iemand tips voor energierijk voedsel?

Toevallig dat bij de tuinen veel 2e artikelen voor €1 zijn voor de shakemensen.

Shakes voedsel noemen? :o


Per definitie kan dat gewoon heur.

Maar het is niet waar ik op doelde.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat reacties verwijderd. Dat soort zaken liever niet hier bespreken aub :).
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1300 Wildstylez
1400 Coone
1500 Noisecontrollers
1600 Power Hour
1700 Frontliner
1800 Atmozfears
1900 Minus Militia
2030 Radical Redemption LIVE
2100 Tatanka
2130 Ran-D
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat pietluttig Khadber..

Weight Gainer was gewoon een goede tip als voedzaam eten
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag:
Wildstylez
Coone
Noisecontrollers
Cyber
Atmozfears
Eindshow

Zondag:
The Vision
Rebourne
Sound Rush
The Pitcher live
Bass Modulators

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik vrees dat ik je ook wel een aantal keer zal tegenkomen stein :P


nee hé!

:yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik vrees dat ik je ook wel een aantal keer zal tegenkomen stein :P

Dan komen wij elkaar vast ook wel een keer tegen :P
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Norther66 schreef:
Ik vrees dat ik je ook wel een aantal keer zal tegenkomen stein :P

Dan komen wij elkaar vast ook wel een keer tegen :P


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo veel zin :D . Na het terugkijken van dit moment, nóg meer zin (L)

Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En 5 min later werden die gasten er allemaal afgekegeld door de security xd
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Norther66 schreef:
Ik vrees dat ik je ook wel een aantal keer zal tegenkomen stein :P

Dan komen wij elkaar vast ook wel een keer tegen :P

Volgens mij gaat die meeting dit keer wel lukken Erik. :D
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:41 
 
Hardtraxx Addict

floorplan staat online in de app
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
floorplan staat online in de app


Werkt nog niet, net als de timetable en Friendfinder die ook nog niet werken
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Miwer schreef:
floorplan staat online in de app


Bij mij heeft die app al kuren sinds dat ik 'm gedownload hebt. En dat is al een paar weken geleden. Floorplan kan ik niet openen?


Ik mis de hele zondag programmering in mijn app. Hebben jullie wel de zondag?
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
En 5 min later werden die gasten er allemaal afgekegeld door de security xd


Niet waar. Ik stond samen met Henk-Jan ook op zo'n unit. Het enige dat die apen deden is naar beneden wijzen, ze durfden er niet eens op. Na een tijdje maar vrijwillig er af gesprongen. Dit jaar sowieso weer doen als ze er staan :whistle:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Miwer schreef:
floorplan staat online in de app


Werkt nog niet, net als de timetable en Friendfinder die ook nog niet werken


Wel hoor, je moet de app updaten bij instellingen
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Let op dat de Magenta timetable op zondag is aangepast op de site. Slim Shore en Stephy nu beide een uur en Scope DJ 1u15 ipv 30min.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor iedereen die een warming up nodig heeft (hardstyle - hardcore).

hardstyle/p-stylez-ready-for-defqon-2015-warming-up-mix-t50877.html#p1501164
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:10 
 
Hardtraxxer

gekopierd van pf:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silver daar zo zielig achter de black geplaatst. Jammer. :(
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stond vorig jaar de Green, was prima geweest, ware het niet dat ze nu moeten delen met de Yellow. Als dat maar goed gaat met het geluid...
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:18 
 
Hardtraxxer

J oey schreef:
Silver daar zo zielig achter de black geplaatst. Jammer. :(


Nou daar had van mij de indigo ook mogen staan lekker verstopt, lekker knus, heerlijk sfeertje dan wrs alleen wel geluidsoverlast
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ik behalve als ik in de buurt kom van de Silver iig nooit last van die takkeherrie zaterdag.
Verder wel prima plattegrond als je het mij vraagt. Afstand tussen Red en UV is wel groot zo te zien, wordt na Wildstylez rennen dus.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet niet of het al bekend was maar de Magenta is dus ook niet meer (volledig) buiten want er staat zo'n perfect sky tent.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan er op zich ook wel mee leven deze floor plan, helemaal perfect zat die toch nooit worden.
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten