Per definitie kan dat gewoon heur.wrote:Shakes voedsel noemen? :owrote:Iemand tips voor energierijk voedsel?
Toevallig dat bij de tuinen veel 2e artikelen voor €1 zijn voor de shakemensen.
Maar het is niet waar ik op doelde.
Per definitie kan dat gewoon heur.wrote:Shakes voedsel noemen? :owrote:Iemand tips voor energierijk voedsel?
Toevallig dat bij de tuinen veel 2e artikelen voor €1 zijn voor de shakemensen.
nee hé!wrote:Ik vrees dat ik je ook wel een aantal keer zal tegenkomen stein
Dan komen wij elkaar vast ook wel een keer tegenwrote:Ik vrees dat ik je ook wel een aantal keer zal tegenkomen stein
wrote:Dan komen wij elkaar vast ook wel een keer tegenwrote:Ik vrees dat ik je ook wel een aantal keer zal tegenkomen stein

Volgens mij gaat die meeting dit keer wel lukken Erik.wrote:Dan komen wij elkaar vast ook wel een keer tegenwrote:Ik vrees dat ik je ook wel een aantal keer zal tegenkomen stein
Werkt nog niet, net als de timetable en Friendfinder die ook nog niet werkenwrote:floorplan staat online in de app
Ik mis de hele zondag programmering in mijn app. Hebben jullie wel de zondag?wrote:Bij mij heeft die app al kuren sinds dat ik 'm gedownload hebt. En dat is al een paar weken geleden. Floorplan kan ik niet openen?wrote:floorplan staat online in de app
Niet waar. Ik stond samen met Henk-Jan ook op zo'n unit. Het enige dat die apen deden is naar beneden wijzen, ze durfden er niet eens op. Na een tijdje maar vrijwillig er af gesprongen. Dit jaar sowieso weer doen als ze er staanwrote:En 5 min later werden die gasten er allemaal afgekegeld door de security
Wel hoor, je moet de app updaten bij instellingenwrote:Werkt nog niet, net als de timetable en Friendfinder die ook nog niet werkenwrote:floorplan staat online in de app

Nou daar had van mij de indigo ook mogen staan lekker verstopt, lekker knus, heerlijk sfeertje dan wrs alleen wel geluidsoverlastwrote:Silver daar zo zielig achter de black geplaatst. Jammer.