Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:29 
 
Hardtraxx Addict

freakz at night stoppen er (gelukkig) mee na defqon.1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:31 
 
Hardtraxx Elite

HHZ komt sws niet, dat zag ik in 1 van de tweets van hem voorbij komen. Volgens mij heeft hij een andere boeking in een ander land
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Exterkate schreef:
RadicelArmy schreef:
Ongelooflijk, Freakz at Night en Minus Militia tegelijk.


Vind dat nog niet zo ongelofelijk gezien de drukte met Minus Militia vorig jaar op de Blue.


Dat is de enige reden om het te doen, om drukte te voorkomen in de BLUE. Ik vind echter dat je het niet kunt maken om twee acts die veel festivalgangers willen zien tegenover elkaar te zetten. Er zijn zoveel mogelijkheden om ze niet tegelijk te laten draaien. Zet Minus Militia na Zatox bijvoorbeeld.


Crowdmangement heet dat. Het verspreiden van de bezoekers op bedrukking/teveel mensen in een bepaalde ruimte te voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aan Minus Militia vind ik niet veel aan en heb ze op Intents al gezien dus ik kies ook voor Freakz.

Persoonlijke TT:

11:00 - 12:30 PHUTURE NOIZE
12:30 - 14:00 DARK PACT & LUNA
14:00 - 14:30 helemaal niks
14:30 - 15:30 SUB SONIK
15:30 - 16:00 POLISH RAW SHOWCASE
16:00 - 17:00 POWER HOUR
17:00 - 18:00 FREQUENCERZ
18:00 - 19:00 ATMOZFEARS
19:00 - 19:30 FREAKZ AT NIGHT
19:30 - 20:30 TITAN
20:30 - 21:00 RADICAL REDEMPTION *LIVE*
21:00 - 22:00 WARFACE
22:00 - 22:30 RAN-D

Jammer dat ik met de auto moet rijden maar desondanks heb ik er toch enorm veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:51 
 
Hardtraxxer

2 Van de acts waar ik het meest naar uitkeek: degos & re-done van 12:00 tot 12:30, waarom zo vroeg en zo kort? En chris one van 12:00 tot 13:00. Heel logisch om dit soort acts zo vroeg te zetten. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik baal nu steeds meer dat ik niet kan gaan :cry: Waar vorig jaar de Indigo baas was, valt het dit jaar echt mee. Alleen Delete, Artifact & Main Concern zijn daar beetje te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima TT, enkel Geck-o en Slim Shore overlappen zondag. TOp!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Geen zin meer om een soort persoonlijke TT op te gaan stellen, komt er toch nooit van. Staat genoeg boeiends voor zo'n beetje ieder uur van alle dagen, dus ik vermaak me best :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Geen zin meer om een soort persoonlijke TT op te gaan stellen, komt er toch nooit van. Staat genoeg boeiends voor zo'n beetje ieder uur van alle dagen, dus ik vermaak me best :D


+1

Ik loop toch wel weer overal rond waar ik het niet verwacht had xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor mij is dit gewoon een nette timetable.

Vrijdag:
Blue

Zaterdag:
Phuture Noize
Wasted Penguinz
Da Tweekaz
Wildstylez
Endymion
Noisecontrollers
Power Hour
Cyber
Code Black
Atmozfears
Kutski
Tatanka
Ran-D
Endshow
+
Afterparty in de Blue

Zondag:
Rondjes lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik hem nu heb gemaakt moet ik wel veel rondlopen om zoveel mogelijk acts te zien =/ even aankijken nog. Ben in iedere geval heel erg blij dat ik zondag The Vision, The Pitcher en Donkey Rollers kan zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slim Shore dus maar van 17.15-18.00. Jammer, had een set van 1,5 uur wel erg vet gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 23:51 
 
Hardtraxxer

alexxie schreef:
2 Van de acts waar ik het meest naar uitkeek: degos & re-done van 12:00 tot 12:30, waarom zo vroeg en zo kort? En chris one van 12:00 tot 13:00. Heel logisch om dit soort acts zo vroeg te zetten. :thumbdown:


+1. Echt jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 00:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al mijn opties (nog niet naar overlap gekeken, dat besluit ik op het festival zelf wel):

Code:
> VRIJDAG
    * Black
        20:00 - 01:00 Alles

> ZATERDAG
    * Red
        11:00 - 12:00 Elkabass
        16:00 - 17:00 Power Hour

    * Blue
        -

    * Black
        20:30 - 21:30 Tha Playah

    * Brown
        12:00 - 13:00 Demoniak
        19:00 - 20:00 Kutski

    * Ultraviolet
        14:00 - 15:00 Geck-o

    * Gold
        17:00 - 17:30 The Dreamteam
        18:15 - 19:15 G-Town Madness
   
    * Magenta
        12:00 - 13:00 Sunny D
        13:00 - 14:00 Brooklyn Bounce
        14:00 - 15:00 Melanie Di Tria
        15:00 - 16:00 DJ Ghost
        16:00 - 17:15 Jimmy The Sound
        17:15 - 18:00 Dana
        18:00 - 19:00 Luna
        19:00 - 22:00 Qlubtempo Parade: Pavo, Pila, Trilok & Chiren

    * Silver
        14:00 - 15:00 Switch Technique
        15:00 - 16:00 Ophidian & N-Vitral
        17:00 - 18:00 Sei2ure
        21:30 - 22:30 The outside Agency

    * Indigo
        Nee, gadverdamme.

    * Yellow
        Eh.

    * White
        12:00 - 13:00 Done Heavy
        14:00 - 15:00 Donnie Darko
        17:00 - 18:00 ACTI
        18:00 - 19:00 S1ngular
        19:00 - 20:00 Scot Project
        20:00 - 21:00 Alex Kidd
        21:00 - 22:00 Phrantic

    * Purple
        LOL.

    * Blue Night Unit
        23:00 - 04:00 Alles

    * Black Night Unit
        00:00 - 04:00 Alles

> ZONDAG
    * Blue
        12:00 - 12:30 Degos & Re-Done

    * Black
        17:45 - 18:45 Promo & Omi
        18:45 - 19:45 Angerfist

    * Brown
        19:00 - 19:45 Balistic

    * Ultraviolet
        13:30 - 14:30 Stephanie
        15:15 - 15:45 The Pitcher

    * Gold
        15:00 - 16:00 Ophidian
        16:00 - 17:45 20 Yrs Of Traxtorm: The Stunned Guys, Art Of Fighters, Tommyknocker, Nico & Tetta
        17:45 - 18:45 Ruffneck & Enzyme X

    * Magenta
        12:00 - 13:15 Lip DJ
        13:15 - 14:30 Jones
        14:30 - 16:00 Josh & Wesz
        16:00 - 17:15 Stephy
        17:15 - 18:45 Slim Shore
        18:45 - 19:15 Scope DJ
        19:15 - 19:45 Donkey Rollers

    * Silver
        14:30 - 15:30 Wavolizer
        15:30 - 16:30 Lenny Dee

    * Indigo
        12:00 - 13:00 Chris One

    * Yellow
        12:00 - 13:00 Arkus P
        13:00 - 14:00 BMG
        14:00 - 15:15 Minupren
        15:15 - 16:30 Frank Kvitta
        16:30 - 17:45 Miss Djax
        17:45 - 19:45 PetDUO

    * White
        12:00 - 13:30 Bold Action
        13:30 - 14:30 Argy
        14:30 - 16:00 A*S*Y*S
        17:00 - 18:30 Geck-o
        18:30 - 19:45 Eyoung

    * Red
        20:00 - 23:00 Defqon.1 Legends, Bass Modulators, Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 01:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

inderdaad erg jammer van Chris one (al lang niet meer gezien en altijd goed) en Degos & re-done (helden)
Maar vermaken zal ik me toch wel het hele weekend :thumbsup:
Wie heeft er nog goede tips met eten meenemen? wat zijn echt aanraders? ik vergeet vast iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 01:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
19:00-21:30: Festuca

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 01:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rwd schreef:
Wie heeft er nog goede tips met eten meenemen? wat zijn echt aanraders? ik vergeet vast iets.


Veel brood, frikandellen, hamburgers, knakworsten en beleg. Iets met suiker, zoals een zak snoep ofzo, kan ook geen kwaad.
Qua drinken: Limonade en bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 07:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Persoonlijke tijdtafel :)
Vrijdag:
Hele avond Black

Zaterdag:
11:00-12:00 Marc Acardipane
12:00-13:30 AK47
13:30-14:30 Marcus Decks
14:30-15:00 Andy The Core
15:00-16:00 Ophidian & N-Vitral
16:00-16:30 The Destroyer
16:30-17:30 The Sickest Squad
17:30-18:30 Partyraiser
18:30-19:30 Noisekick
19:30-20:30 Dr. Peacock
20:30-22:00 Akira & Mithridate
22:00-22:30 The Outside Agency
22:30-23:00 Neophyte & Tieum

00:00-04:00 Black

Zondag:
Geen speciale planning, wisselend tussen Black, Silver en overal waar ik maar beland waarschijnlijk :P


Ik denk dat wij elkaar veel tegen gaan komen Stein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 07:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Geen zin meer om een soort persoonlijke TT op te gaan stellen, komt er toch nooit van. Staat genoeg boeiends voor zo'n beetje ieder uur van alle dagen, dus ik vermaak me best :D


Ik probeer het ook niet eens meer haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 08:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Repulze schreef:

Ik denk dat wij elkaar veel tegen gaan komen Stein :P


we houden contact :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 08:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

rwd schreef:
Wie heeft er nog goede tips met eten meenemen? wat zijn echt aanraders? ik vergeet vast iets.


Gehaktballen met saus in blik. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vrees dat ik je ook wel een aantal keer zal tegenkomen stein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 09:27 
 
Hardtraxx Newbie

hoebedoelje schreef:
rwd schreef:
Wie heeft er nog goede tips met eten meenemen? wat zijn echt aanraders? ik vergeet vast iets.


Gehaktballen met saus in blik. :worship:


Je hebt tegenwoordig van Carvan Cevitan van die super geconcentreerde limonade, super makkelijk meenemen en best lekker als je de hele tijd het water en bier zat bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 09:31 
 

Iemand tips voor energierijk voedsel?

Toevallig dat bij de tuinen veel 2e artikelen voor €1 zijn voor de shakemensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 09:40 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Iemand tips voor energierijk voedsel?

Toevallig dat bij de tuinen veel 2e artikelen voor €1 zijn voor de shakemensen.

Shakes voedsel noemen? :o
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten