Stond er inderdaad eerst op, ja.
TT voor de rest prima!
Kan best leuk worden, lekker zomers beginnen en hij heeft genoeg hardere platen om af te sluitenwrote:Ben benieuwd naar atmozfears z'n set, aangezien hij voor MM draait
View on Facebookwrote:Kan best leuk worden, lekker zomers beginnen en hij heeft genoeg hardere platen om af te sluitenwrote:Ben benieuwd naar atmozfears z'n set, aangezien hij voor MM draait
wrote:closing gokje:wrote:Wat een belachelijke time table! Jason Payne ook tegelijk met MM en Freakz.Verder hebben ze 3 maanden de tijd gehad om de time table in elkaar te zetten, maar nog klopt er niks van!
En helaas is er ook nog niks bekend over de closing!
Maar al met al wordt het vast weer legendarisch komend weekend
legends
bass modulators
adaro
niet zo heel moeilijk te raden
Zeker. Hij draaide op Intents het laatste kwartier wat hardere nummers. Nummer waarmee hij afsloot was volgens mij een nieuwe van hem en superdik, dus ik ben benieuwd.wrote:Kan best leuk worden, lekker zomers beginnen en hij heeft genoeg hardere platen om af te sluitenwrote:Ben benieuwd naar atmozfears z'n set, aangezien hij voor MM draait
Mij zul je er niet vinden, dus sowieso al niet heel de groepwrote: 16.00 - 17.00: Manu Le Malin (of Power Hour als de hele groep daar per se heen wil)
tnt en isaac hoorde ik ergens voorbij komen, geen idee of het waar iswrote:Die Defqon legends he. Dat weten ze wel goed geheim te houden.. meestal komen er wel wat geruchten op gang zoals bij Freakz at Night en andere acts.
Waar heb je dat gelezen?wrote:tnt en isaac hoorde ik ergens voorbij komen, geen idee of het waar iswrote:Die Defqon legends he. Dat weten ze wel goed geheim te houden.. meestal komen er wel wat geruchten op gang zoals bij Freakz at Night en andere acts.
En ik maar denken dat Radicel sloeg op Radical Redemption.wrote: Ik zal bij Freakz at Night te vinden zijn
Haha, ik heb Minus Militia paar weken geleden al gezien op Intents, dus zie nu liever Freakz at Night. Zeker nu het de laatste keer zal zijn.wrote:
En ik maar denken dat Radicel sloeg op Radical Redemption.
Dat zou een domper zijn zeg! Ik verwacht nog steeds HHZ, WS en NCwrote:tnt en isaac hoorde ik ergens voorbij komen, geen idee of het waar iswrote:Die Defqon legends he. Dat weten ze wel goed geheim te houden.. meestal komen er wel wat geruchten op gang zoals bij Freakz at Night en andere acts.
dat waren de elite hewrote:Dat zou een domper zijn zeg! Ik verwacht nog steeds HHZ, WS en NCwrote:tnt en isaac hoorde ik ergens voorbij komen, geen idee of het waar iswrote:Die Defqon legends he. Dat weten ze wel goed geheim te houden.. meestal komen er wel wat geruchten op gang zoals bij Freakz at Night en andere acts.
Ik verwacht dit dus ook.. maar zal wel nietwrote:Dat zou een domper zijn zeg! Ik verwacht nog steeds HHZ, WS en NCwrote:tnt en isaac hoorde ik ergens voorbij komen, geen idee of het waar iswrote:Die Defqon legends he. Dat weten ze wel goed geheim te houden.. meestal komen er wel wat geruchten op gang zoals bij Freakz at Night en andere acts.