Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stond er inderdaad eerst op, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox naar minus militia, wat gaat die doen nog meer geforceerde kicks er in gooien :lol:

TT voor de rest prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Ben benieuwd naar atmozfears z'n set, aangezien hij voor MM draait

Kan best leuk worden, lekker zomers beginnen en hij heeft genoeg hardere platen om af te sluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Franky schreef:
Ben benieuwd naar atmozfears z'n set, aangezien hij voor MM draait

Kan best leuk worden, lekker zomers beginnen en hij heeft genoeg hardere platen om af te sluiten


https://www.facebook.com/video.php?v=93 ... =2&theater
:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
TBA+ schreef:
Wat een belachelijke time table! Jason Payne ook tegelijk met MM en Freakz. :thumbdown: Verder hebben ze 3 maanden de tijd gehad om de time table in elkaar te zetten, maar nog klopt er niks van! :thumbdown: En helaas is er ook nog niks bekend over de closing!
Maar al met al wordt het vast weer legendarisch komend weekend :thumbup:

closing gokje:
legends
bass modulators
adaro

niet zo heel moeilijk te raden :P

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Franky schreef:
Ben benieuwd naar atmozfears z'n set, aangezien hij voor MM draait

Kan best leuk worden, lekker zomers beginnen en hij heeft genoeg hardere platen om af te sluiten

Zeker. Hij draaide op Intents het laatste kwartier wat hardere nummers. Nummer waarmee hij afsloot was volgens mij een nieuwe van hem en superdik, dus ik ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er nog een poging tot meeting? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 18:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vrijdag

20:00 - 21:00 Max Enforcer
21:00 - 22:00 Nosferatu & Endymion Millenium Set
22:00 - 23:00 Naakt rondrennen
23:00 - 01:00 Blue alles

Zaterdag

11:00 - 12:00 Uitslapen (Marc Acardipane)
12:00 - 13:00 Uitslapen (Da Tweekaz)
13:00 - 14:00 Wildstylez
14:00 - 15:00 Outblast & Re-Style en Pandorum
15:00 - 16:00 Noisecontrollers/Ophidian & N-Vitral (KEUZES, IK KAN ZE NIET MAKEN)
16:00 - 17:00 Manu Le Malin
17:00 - 17:30 The Dreamteam
17:30 - 18:00 Eten
18:00 - 19:00 Atmozfears/The DJ Producer
19:15 - 20:30 Bass-D
20:30 - 21:30 Tha Playah/DJIPE
21:30 - 22:30 The Outside Agency
22:30 - 23:00 Afsluitselz

Afterparty
Hele avond in de blue want die black is zaaddodend

Zondag
11:00 - 12:00 Noisekick Concert
12:00 - 13:00 The Wishmaster
13:00 - 14:00 Jones
14:00 - 15:00 D-Passion
15:00 - 16:00 Ophidian Blackbox Set
16:00 - 17:45 Traxtorm 25 Years Set
17:45 - 18:45 Promo & Omi
18:45 - 19:15 Angerfist
19:15 - 19:45 Donkey Rollers LIVE (Als Angerfist niks is)
Afschluitzels

En dan dood zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
16.00 - 17.00: Manu Le Malin (of Power Hour als de hele groep daar per se heen wil)


Mij zul je er niet vinden, dus sowieso al niet heel de groep
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag:

20:00-21:00: Max Enforcer
21:00-22:00: Nosferatu & Endymion Millenium Set
22:00-23:00: Janken bij Brennan Heart
23:00-00:00: Charly Lownoise & Menthal Theo
00:00-01:00: Gunz For Hire

Zaterdag:
11:00-13:00: Phuture Noize/Ronddwalen/Slapen
13:00-14:00: Wildstylez
14:00-15:00: Geck-O
15:00-16:00: Noisecontrollers
16:00-18:00: Toneshifterz/Seizure/Magenta
18:00-19:00: Singular
19:00-21:30: Festuca/Magenta
21:30-22:30: The Outside Agency
22:30-23:00: Eindshow

23:00-00:30: Bass Modulators
01:00-02:00: Deepack

Zondag:
11:00-12:00: The Vision & Phrantic
12:00-13:15: Chris One/Demi Kanon/Bold Action/Lip Dj
13:15-14:30: Jones
14:30-15:00: Wavolizer
15:00-16:00: Ophidian Blackbox Set
16:00-16:30: Ronddwalen
16:30-17:15: Dither
17:15-18:45: Slim Shore
18:45-19:15: Scope Dj
19:15-19:45: Donkey Rollers Live
20:00-23:00: Red


Dit wordt hem voor mij zo'n beetje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die Defqon legends he. Dat weten ze wel goed geheim te houden.. meestal komen er wel wat geruchten op gang zoals bij Freakz at Night en andere acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Decisions, decisions, decisions, decisions :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:00 
 
Hardtraxx Addict

H4RDSTYL3RR schreef:
Die Defqon legends he. Dat weten ze wel goed geheim te houden.. meestal komen er wel wat geruchten op gang zoals bij Freakz at Night en andere acts.

tnt en isaac hoorde ik ergens voorbij komen, geen idee of het waar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook even een persoonlijke TT gemaakt. Denk niet dat ik me eraan zal houden, maar vooralsnog is dit het plan :P Zijn wel een paar overlappende acts en een aantal artiesten die veel te vroeg staan, maar over het algemeen wel prima. Soms echt teveel keuze, de zondag gaat hem denk ik niet worden met redelijk wat verschillende stages.

Zowel pre als afterparty alleen maar op de Blue, met een uitstapje naar de Millenium set op de Black op vrijdag. Helaas tegelijk met DBSTF, tijdens Brennan Heart was perfect geweest :P

Zaterdag
11:00-12:30 Phuture Noize
12:30-13:30 Dark Pact & Luna, maar wil niet echt iets per se zien hier, dus waarschijnlijk rondlopen
13:30-14:30 Artifact
14:30-15:00 Endymion, idem Dark Pact & Luna
15:00-16:00 A2 Records “Unstoppable” / Ophidian & N-Vitral
16:00-17:00 Chain Reaction
17:00-18:00 Frequencerz / Sei2ure
18:00-18:30 Hard Driver
18:30-19:00 Miss K8
19:00-19:30 Freakz At Night
19:30-20:30 Titan
20:30-21:00 Radical Redemption Live
21:00-21:30 Warface
21:30-23:00 Main Concern

Zondag
11:00-12:00 The Vision & Phrantic
12:00-12:30 Degos & Re-Done
12:30-13:30 Chris One / High Voltage
13:30-14:30 Jones / Bike / Rondlopen waarschijnlijk
14:30-15:15 Jack of Sound / Wavolizer
15:15-15:45 The Pitcher Live
15:45-16:15 Zal wel E-Force worden.
16:15-17:15 Delete
17:15-17:45 20 years of Traxtorm: The Stunned Guys, Art of Fighters, Tommyknocker, Nico & Tetta
17:45-18:30 Deetox
18:30-19:15 Thera
19:15-19:45 Donkey Rollers Live / Angerfist
20:00-23:00 Closing
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goeie time table op vrijdag! Zoals al gezegd hier echt waardeloos dat Minus Militia en Freakz at Night tegelijk staat... En Zatox hadden ze helemaal weg mogen laten op zaterdag, laat staan DP. Zondag ziet het er wel weer top uit :thumbsup:

Zeeeer benieuwd naar Defqon legends! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Die Defqon legends he. Dat weten ze wel goed geheim te houden.. meestal komen er wel wat geruchten op gang zoals bij Freakz at Night en andere acts.

tnt en isaac hoorde ik ergens voorbij komen, geen idee of het waar is


Waar heb je dat gelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:41 
 

Laatste optreden van Freakz At Night trouwens ;)

Bron: FAN Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Ik zal bij Freakz at Night te vinden zijn


En ik maar denken dat Radicel sloeg op Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:

En ik maar denken dat Radicel sloeg op Radical Redemption.

Haha, ik heb Minus Militia paar weken geleden al gezien op Intents, dus zie nu liever Freakz at Night. Zeker nu het de laatste keer zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:49 
 

Miwer schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Die Defqon legends he. Dat weten ze wel goed geheim te houden.. meestal komen er wel wat geruchten op gang zoals bij Freakz at Night en andere acts.

tnt en isaac hoorde ik ergens voorbij komen, geen idee of het waar is


Dat zou een domper zijn zeg! Ik verwacht nog steeds HHZ, WS en NC :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:51 
 
Hardtraxx Addict

Kiloknaller schreef:
Miwer schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Die Defqon legends he. Dat weten ze wel goed geheim te houden.. meestal komen er wel wat geruchten op gang zoals bij Freakz at Night en andere acts.

tnt en isaac hoorde ik ergens voorbij komen, geen idee of het waar is


Dat zou een domper zijn zeg! Ik verwacht nog steeds HHZ, WS en NC :whistle:

dat waren de elite he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Miwer schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Die Defqon legends he. Dat weten ze wel goed geheim te houden.. meestal komen er wel wat geruchten op gang zoals bij Freakz at Night en andere acts.

tnt en isaac hoorde ik ergens voorbij komen, geen idee of het waar is


Dat zou een domper zijn zeg! Ik verwacht nog steeds HHZ, WS en NC :whistle:


Ik verwacht dit dus ook.. maar zal wel niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dus je verwacht het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij hoopt het
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godver wat een keuze, Minus Militia of Freakz at Night >.< Ben bang dat MM de playlist weer op shuffle gaat zetten maar sta wel al bij atmozfears dus is wel makkelijker om bij de Red te blijven xd
Jammer maar begrijpelijk dat deze twee acts tegelijk staan
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten