Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:47 
 
Hardtraxxer

Chris One die de Indigo moet openen op zondag, wat een giller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelooflijk, Freakz at Night en Minus Militia tegelijk. Echt ongelooflijk.

Wat doet Zatox na Minus Militia? Belachelijk gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:49 
 
Hardtraxxer

HAHAHA in de Gold: 20 yrs of traxtorm: The Stunned Guys, Art of Fighters, Tommyknocker & Nico & Tetta: Settime: 17.00 - 17.45. Kunnen ze allemaal een plaatje draaien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
RadicelArmy schreef:
Ongelooflijk, Freakz at Night en Minus Militia tegelijk.


Vind dat nog niet zo ongelofelijk gezien de drukte met Minus Militia vorig jaar op de Blue.


Inderdaad super slim om de drukte te verspreiden :thumbup:

Afterparty begon vorig jaar om 23:15 dus heb heel Darkraver gemist omdat ik was omkleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partofthehard schreef:
HAHAHA in de Gold: 20 yrs of traxtorm: The Stunned Guys, Art of Fighters, Tommyknocker & Nico & Tetta: Settime: 17.00 - 17.45. Kunnen ze allemaal een plaatje draaien xd

Vermoed dat dat een typo is, uur ervoor is leeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
RadicelArmy schreef:
Ongelooflijk, Freakz at Night en Minus Militia tegelijk.


Vind dat nog niet zo ongelofelijk gezien de drukte met Minus Militia vorig jaar op de Blue.


Dat is de enige reden om het te doen, om drukte te voorkomen in de BLUE. Ik vind echter dat je het niet kunt maken om twee acts die veel festivalgangers willen zien tegenover elkaar te zetten. Er zijn zoveel mogelijkheden om ze niet tegelijk te laten draaien. Zet Minus Militia na Zatox bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelukkig hoef ik daarin geen keuze te maken :D dan te vinden bij audiofreq :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Exterkate schreef:
RadicelArmy schreef:
Ongelooflijk, Freakz at Night en Minus Militia tegelijk.


Vind dat nog niet zo ongelofelijk gezien de drukte met Minus Militia vorig jaar op de Blue.


Dat is de enige reden om het te doen, om drukte te voorkomen in de BLUE. Ik vind echter dat je het niet kunt maken om twee acts die veel festivalgangers willen zien tegenover elkaar te zetten. Er zijn zoveel mogelijkheden om ze niet tegelijk te laten draaien. Zet Minus Militia na Zatox bijvoorbeeld.

Volgens mij overschat je de populariteit van FaN op dit moment nogal
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Gooooooodsamme, Minus Militia en Freakz At Night tegelijk :cry:


Dan zou ik als ik jou was toch echt naar Freakz at Night gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Afterparty begint pas om 12 uur, vrij laat.

Straks maar eens wagen aan het maken van m'n timetable.


Begint om 23:00 trouwens hoor!! BM opent :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat word wakker worden met Phuture Noize. Wie verzint het trouwens dat ze om 11 uur beginnen? nu moet ik serieus om 7 uur opstaan om op tijd te zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrijdag sta ik constant op Blue. Goede timetable ook op vrijdag.

Zaterdag:

Da Tweekaz
Wildstylez
Coone
Noisecontrollers
Power Hour
Frontliner
Freakz at Night
Titan
Radical Redemption
Digital Punk
Ran-D

De timetable voor Red vind ik wel een beetje vaag. Afterparty daarentegen wel lekker.

Zondag:

Degos & Re-done
Lip DJ/Jones
Jack of Sound
Josh & Wesz
E-Force
Delete
Scope DJ
Donkey Rollers

Denk dat het zoiets wordt. Zitten soms wat gaten in, maar dat komt omdat er dan geen enkele leuke act is. Denk dat dat de eetmomenten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
J oey schreef:
Afterparty begint pas om 12 uur, vrij laat.

Straks maar eens wagen aan het maken van m'n timetable.


Begint om 23:00 trouwens hoor!! BM opent :cry:


Bass Modulators staan niet op de afterparty hoor.. die begint om 00:30 en WP opent
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Persoonlijke tijdtafel :)
Vrijdag:
Hele avond Black

Zaterdag:
11:00-12:00 Marc Acardipane
12:00-13:30 AK47
13:30-14:30 Marcus Decks
14:30-15:00 Andy The Core
15:00-16:00 Ophidian & N-Vitral
16:00-16:30 The Destroyer
16:30-17:30 The Sickest Squad
17:30-18:30 Partyraiser
18:30-19:30 Noisekick
19:30-20:30 Dr. Peacock
20:30-22:00 Akira & Mithridate
22:00-22:30 The Outside Agency
22:30-23:00 Neophyte & Tieum

00:00-04:00 Black

Zondag:
Geen speciale planning, wisselend tussen Black, Silver en overal waar ik maar beland waarschijnlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Volgens mij overschat je de populariteit van FaN op dit moment nogal

Wellicht, maar ik denk het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:17 
 
Hardtraxxer

Wat een belachelijke time table! Jason Payne ook tegelijk met MM en Freakz. :thumbdown: Verder hebben ze 3 maanden de tijd gehad om de time table in elkaar te zetten, maar nog klopt er niks van! :thumbdown: En helaas is er ook nog niks bekend over de closing!
Maar al met al wordt het vast weer legendarisch komend weekend :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag:

20.00 - 21.00: Max Enforcer
21.00 - 22.00: Nosferatu & Endymion (Millennium Set)
22.00 - 23.00: Brennan Heart
23.00 - 23.30: Mashup Jack LIVE
23.30 - 00.30: B-Front
00.30 - 01.00: Gunz for Hire

Zaterdag:

11.00 - 12.30: Phuture Noize
12.30 - 13.00: Niks
13.00 - 13.30: Bloodcage (of Wildstylez)
13.30 - 14.30: Artifact
14.30 - 15.00: Geck-O
15.00 - 16.00: Ophidian & N-Vitral
16.00 - 17.00: Manu Le Malin (of Power Hour als de hele groep daar per se heen wil)
17.00 - 17.30: Sei2ure
17.30 - 18.30: Partyraiser
18.30 - 19.00: Jason Payne
19.00 - 19.30: Freakz at Night LIVE
19.30 - 20.30: Dr. Peacock
20.30 - 21.30: Exit Mind (of Tha Playah)
21.30 - 22.15: Main Concern
22.15 - 22.30: Ran-D
22.30 - 23.00: Endshow

Afterparty:
23.00 - 00.30: Bass Modulators
00.30 - 01.00: Wasted Penguinz LIVE
01.00 - 02.00: Deepack (15 years celebration)
02.00 - 02.30: Alpha²
02.30 - 04.00: Destructive Tendencies

Zondag:
11.00 - 12.00: The Vision & Phrantic
12.00 - 12.30: Degos & Re-Done
12.30 - 13.00: Chris One
13.00 - 14.00: Bike
14.00 - 14.30: Jones
14.30 - 15.00: Wavolizer
15.00 - 16.00: Ophidian (Blackbox Set)
16.15 - 17.15: Delete
17.30 - 18.30: Deetox
18.30 - 19.15: Thera
19.15 - 19.45: Detest (of Donkey Rollers LIVE)
20.00 - 23.00: Defqon.1 Legends, Bass Modulators, Adaro en Endshow

Zoiets wordt het hopelijk voor mij. Grote kans dat ik me er totaal niet aan kan houden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teveel keus daarom geen persoonlijke TT. Ik zie het allemaal wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:

Nou, hoe erg ik ook baal dat die twee tegelijk draaien snap ik Q-Dance heel goed. Als er 50.000 man op zo'n festival terrein staat en je weet dat beide acts ongelofelijk populair zijn, dan moet je gewoon aan crowd management doen. Een te drukke stage kan voor meer problemen zorgen dan je denkt.


Dan kun je dus nooit meer een B-Freqz, Gunz For Hire, Freakz at Night en Minus Militia samen op één festival zetten, tenzij je ze tegelijk laat draaien.

A2 Records en Radical Redemption LIVE zijn ook heel populair en daar zal het ook druk worden. Maar dat kan wel.

Nogmaals, ik vind dat je het niet kunt maken naar een heel groot deel van de festivalgangers. Ik zal bij Freakz at Night te vinden zijn, maar vind het wel jammer. Had graag beide acts gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:22 
 
Hardtraxx Addict

TBA+ schreef:
Wat een belachelijke time table! Jason Payne ook tegelijk met MM en Freakz. :thumbdown: Verder hebben ze 3 maanden de tijd gehad om de time table in elkaar te zetten, maar nog klopt er niks van! :thumbdown: En helaas is er ook nog niks bekend over de closing!
Maar al met al wordt het vast weer legendarisch komend weekend :thumbup:

closing gokje:
legends
bass modulators
adaro

niet zo heel moeilijk te raden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Gooooooodsamme, Minus Militia en Freakz At Night tegelijk :cry:


Gelukkig! Dan loop ik ze in ieder geval beide mis! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige mensen hebben hier echt een entitlement probleem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit hieronder
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
ErikZ schreef:
J oey schreef:
Afterparty begint pas om 12 uur, vrij laat.

Straks maar eens wagen aan het maken van m'n timetable.


Begint om 23:00 trouwens hoor!! BM opent :cry:


Bass Modulators staan niet op de afterparty hoor.. die begint om 00:30 en WP opent


Dit staat er op de site hoor :list: :list: :
23:00 - 00:30 BASS MODULATORS
00:30 - 01:00 WASTED PENGUINZ *LIVE*
01:00 - 02:00 DEEPACK *15 YEARS CELEBRATION*
02:00 - 03:00 ALPHA²
03:00 - 04:00 FREQUENCERZ

Hoe kom je erbij dat ze niet draaien en dat het pas om 00:30 begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:37 
 
Hardtraxx Addict

Dat stond er eerst op de site :P
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten