Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 13:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die heb ik net gemist toen. Best jammer want ik kan best een potje hakkuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Hooli schreef:
Timetable, gauw.


Lol hier nog een :P Wil eigenlijk ook naar Power Hour op de main, maar ben bang dat dit tegelijk is met een andere vette act :(


Geen zorgen, tijdens Power Hour zetten ze verder alleen kut acts neer zodat iedereen naar de main gaat.


Vorig jaar draaiden Degos & Re-done en Frequencerz beide tijdens Power Hour
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
PNXRMX schreef:
Geen zorgen, tijdens Power Hour zetten ze verder alleen kut acts neer zodat iedereen naar de main gaat.


Vorig jaar draaiden Degos & Re-done en Frequencerz beide tijdens Power Hour

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 14:20 
 
Hardtraxx Addict

H4RDSTYL3RR schreef:

Vorig jaar draaiden Degos & Re-done en Frequencerz beide tijdens Power Hour

precies, kut acts dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Op zondag staan Partysquad en een of andere Gosticosa met Lil Kleine (jij dat ventje van 'Drank & Drugs') waar gaat dit heen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meander LIVE vind ik anders geen kut act. Was ook tegelijk met power hour vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 14:38 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Op zondag staan Partysquad en een of andere Gosticosa met Lil Kleine (jij dat ventje van 'Drank & Drugs') waar gaat dit heen :lol:

een of ander wat met wie en waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Giocatori, van Drankje remix met Dr. Phunk. :P
(Zit in een HWS)

En een remix voor Nicky Romero - Warriors.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Giocatori, van Drankje remix met Dr. Phunk. :P
(Zit in een HWS)

En een remix voor Nicky Romero - Warriors.


Giocatori, dat was het ja. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
persoonlijk verwacht ik veld 7 als veld 5 hier. maar we zullen het zien.


In het topic met opbouwfoto's is inderdaad te zien dat veld 7 van Lowlands het 5de veld is van DQ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 15:40 
 
Hardtraxxer

Wat was de vorige jaren de volgorde van het openen van de campingvelden? Zat hier een logica in, of was het kriskras door elkaar?
Ben wel geweest vorig jaar maar weet het zelf al niet meer precies hoe dat ging, kwamen midden op de middag en stonden op veld 1 dus dat was qua plek naar het terrein toe wel erg makkelijk. Lullig als je voor 1400 al voor de ingang staat en je dan verplicht op veld 5 moet staan. Wat een grafeind moet je dan telkens lopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Wat was de vorige jaren de volgorde van het openen van de campingvelden? Zat hier een logica in, of was het kriskras door elkaar?
Ben wel geweest vorig jaar maar weet het zelf al niet meer precies hoe dat ging, kwamen midden op de middag en stonden op veld 1 dus dat was qua plek naar het terrein toe wel erg makkelijk. Lullig als je voor 1400 al voor de ingang staat en je dan verplicht op veld 5 moet staan. Wat een grafeind moet je dan telkens lopen...


Volgens mij is het iedere keer gewoon een kwestie van aansluiten. Iedereen begint bij veld 1 en zo bouwt het zich steeds verder op richting veld 4. Je kunt niet zomaar je tentje op een leeg veld zetten volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Wat was de vorige jaren de volgorde van het openen van de campingvelden? Zat hier een logica in, of was het kriskras door elkaar?


De velden gaan een voor een open van achteren naar voren, dus eerst die het verst vanaf de ingang ligt waar je je bandje haalt (en het dichtst bij de ingang het festival terrein op gaat), en als die grotendeels gevuld is, het veld wat er voor ligt, etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 15:57 
 
Hardtraxxer

Thanks voor de antwoorden, aardig vroeg erheen dan maar zodat je tenminste nog op veld 1 of 2 staat:)

Digital Punk: Playing saturday RED 20.30 - 21.30 and BLUE 15.00 a 16.00!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Red

Digital Punk - 20:30 - 21:30
Minus Militia - 21:30 - 22:00
Ran-D - 22:00 - 23:00
Eindshow

Black

Partyraiser - 21:00 - 22:00
Neophyte & Tieum 22:00 - 23:00 of langer zoals ieder jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:06 
 
Hardtraxx Addict

Appl3juic3 schreef:
Red

Digital Punk - 20:30 - 21:30
Minus Militia - 21:30 - 22:00
Ran-D - 22:00 - 23:00
Eindshow

Black

Partyraiser - 21:00 - 22:00
Neophyte & Tieum 22:00 - 23:00 of langer zoals ieder jaar

ran-d dus maar een half uurtje, eindshow is altijd om 22:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Appl3juic3 schreef:
Red

Digital Punk - 20:30 - 21:30
Minus Militia - 21:30 - 22:00
Ran-D - 22:00 - 23:00
Eindshow

Eindshow is halfuur, dus dat wordt lastig. Zal wel MM - DP - Ran-D - Eindshow zijn toch? Of weet je andere tijden dan die van DP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Appl3juic3 schreef:
Red

Digital Punk - 20:30 - 21:30
Minus Militia - 21:30 - 22:00
Ran-D - 22:00 - 23:00
Eindshow

Black

Partyraiser - 21:00 - 22:00
Neophyte & Tieum 22:00 - 23:00 of langer zoals ieder jaar

ran-d dus maar een half uurtje, eindshow is altijd om 22:30


excuses ja je hebt helemaal gelijk! dan kloppen deze gegevens niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Appl3juic3 schreef:
Red

Digital Punk - 20:30 - 21:30
Minus Militia - 21:30 - 22:00
Ran-D - 22:00 - 23:00
Eindshow

Eindshow is halfuur, dus dat wordt lastig. Zal wel MM - DP - Ran-D - Eindshow zijn toch? Of weet je andere tijden dan die van DP?

Dit vermoed ik ook inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.defqon1.nl/timetable/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Denken jullie dat de kans groot is dat Minus Militia en Freakz At Night tegelijk draaien? Om de drukte eventueel te handelen?


Ja dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar atmozfears z'n set, aangezien ie voor MM draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh oh oh wat een keuzes :cry:

Afterparty in mijn ogen perfect :thumbsup: Halverwege Freqz mooi afsluiten bij DT en eerst even omkleden zodat ik WP Live missen zal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afterparty begint pas om 12 uur, vrij laat.

Straks maar eens wagen aan het maken van m'n timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Afterparty begint pas om 12 uur, vrij laat.

Straks maar eens wagen aan het maken van m'n timetable.


Idd, was dat vorig jaar ook zo?

In dat tussenuurtje struint iedereen dus maar een beetje rond daar
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten