Proficiat! Fles bubbels mee.wrote:Toch nog aanwezig, 3 jaar samen met de vrouw mooi vieren op defqon
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
Bedankt!wrote:Proficiat! Fles bubbels mee.wrote:Toch nog aanwezig, 3 jaar samen met de vrouw mooi vieren op defqon
Ik heb zondags mijn eerste Vaderdag.wrote:Bedankt!wrote:Proficiat! Fles bubbels mee.wrote:Toch nog aanwezig, 3 jaar samen met de vrouw mooi vieren op defqon
Toevallig, precies hetzelfde hier!wrote:3 jaar samen met de vrouw mooi vieren op defqon
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
2013 zaklampje gekregen met qbase opdruk. Vond hem persoonlijk heel vet
Ik voel een lichte dwang dat ik hier bij moet zijn. Is dit raar?NO DUCKS NO GLORY! We'll be bringing 300 of these Tweeka-duckies to our Defqon set on Saturday wink-emoticon
![]()
Na-apers. Neem ik een keer badeendjes mee naar een feest willen zij het ook gelijk doen.
wrote:Na-apers. Neem ik een keer badeendjes mee naar een feest willen zij het ook gelijk doen.
Q-dance komt altijd pas de dinsdag of woensdag vantevoren met de time table
Vorig jaar was hij bekend op 24 juni, 3 dagen ervoor dus.
Ik verwacht hem morgen of overmorgen.
Ik verwacht hem morgen of overmorgen.
Q wilde hem dit jaar eigenlijk pas onder de aftermovie zetten, maar sommige DJ's wilden onderhand wel eens graag weten hoe laat ze er moesten zijn.wrote:Is Defqon trouwens altijd zo laat met de tijdtafel? Dit is toch relatief laat?
Meestal op een feest op zaterdag komt woensdag de timetable, nu zit de vrijdag erbij, dus hopelijk morgen.
Vorig jaar kwam 'ie de dinsdag van te voren dus ik verwacht dat we hem morgen krijgen.
wrote:wrote:Q wilde hem dit jaar eigenlijk pas onder de aftermovie zetten, maar sommige DJ's wilden onderhand wel eens graag weten hoe laat ze er moesten zijn.wrote:Is Defqon trouwens altijd zo laat met de tijdtafel? Dit is toch relatief laat?![]()
![]()
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
En wat wil je dat wij er aan doen?wrote:Timetable, gauw.
TimeTable plaatsen gok ik?wrote:En wat wil je dat wij er aan doen?wrote:Timetable, gauw.
Bij deze, omdat je er al zo lang op wacht:

Lol hier nog eenwrote:Timetable, gauw.
Lekker origineel ouwe piiikk. Nog 3 nachtjes slapen woeeeee.wrote:TimeTable plaatsen gok ik?wrote:En wat wil je dat wij er aan doen?wrote:Timetable, gauw.
Bij deze, omdat je er al zo lang op wacht:
x R en R
Geen zorgen, tijdens Power Hour zetten ze verder alleen kut acts neer zodat iedereen naar de main gaat.wrote:Lol hier nog eenwrote:Timetable, gauw.Wil eigenlijk ook naar Power Hour op de main, maar ben bang dat dit tegelijk is met een andere vette act
wrote:Geen zorgen, tijdens Power Hour zetten ze verder alleen kut acts neer zodat iedereen naar de main gaat.
Oh daarom hebben ze FeestDJRuud, verklaart een hoop dit
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
op intents helaas gezien(groep wou er heen) ben na 15 min naar de hardcore gegaan, wat was dat triest zeg. (zijn eigen mc vroeg wie er kon hakken zelfs xD)wrote:wrote:Geen zorgen, tijdens Power Hour zetten ze verder alleen kut acts neer zodat iedereen naar de main gaat.
Oh daarom hebben ze FeestDJRuud, verklaart een hoop dit
Helemaal happy nuwrote:Geen zorgen, tijdens Power Hour zetten ze verder alleen kut acts neer zodat iedereen naar de main gaat.wrote:Lol hier nog eenwrote:Timetable, gauw.Wil eigenlijk ook naar Power Hour op de main, maar ben bang dat dit tegelijk is met een andere vette act
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Koning Ruud