Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 12:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ParanoidNL schreef:
Toch nog aanwezig, 3 jaar samen met de vrouw mooi vieren op defqon :thumbsup:


Proficiat! Fles bubbels mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 13:58 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
ParanoidNL schreef:
Toch nog aanwezig, 3 jaar samen met de vrouw mooi vieren op defqon :thumbsup:


Proficiat! Fles bubbels mee.

Bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ParanoidNL schreef:
hoebedoelje schreef:
ParanoidNL schreef:
Toch nog aanwezig, 3 jaar samen met de vrouw mooi vieren op defqon :thumbsup:


Proficiat! Fles bubbels mee.

Bedankt! :thumbup:


Ik heb zondags mijn eerste Vaderdag. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ParanoidNL schreef:
3 jaar samen met de vrouw mooi vieren op defqon :thumbsup:

Toevallig, precies hetzelfde hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

2013 zaklampje gekregen met qbase opdruk. Vond hem persoonlijk heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
NO DUCKS NO GLORY! We'll be bringing 300 of these Tweeka-duckies to our Defqon set on Saturday wink-emoticon

Afbeelding


Ik voel een lichte dwang dat ik hier bij moet zijn. Is dit raar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na-apers. Neem ik een keer badeendjes mee naar een feest willen zij het ook gelijk doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Na-apers. Neem ik een keer badeendjes mee naar een feest willen zij het ook gelijk doen.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance komt altijd pas de dinsdag of woensdag vantevoren met de time table
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was hij bekend op 24 juni, 3 dagen ervoor dus.
Ik verwacht hem morgen of overmorgen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Is Defqon trouwens altijd zo laat met de tijdtafel? Dit is toch relatief laat?

Q wilde hem dit jaar eigenlijk pas onder de aftermovie zetten, maar sommige DJ's wilden onderhand wel eens graag weten hoe laat ze er moesten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meestal op een feest op zaterdag komt woensdag de timetable, nu zit de vrijdag erbij, dus hopelijk morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar kwam 'ie de dinsdag van te voren dus ik verwacht dat we hem morgen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
TiMOTHYb schreef:
Exterkate schreef:
Is Defqon trouwens altijd zo laat met de tijdtafel? Dit is toch relatief laat?

Q wilde hem dit jaar eigenlijk pas onder de aftermovie zetten, maar sommige DJ's wilden onderhand wel eens graag weten hoe laat ze er moesten zijn.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timetable, gauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 11:34 
 
Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Timetable, gauw.

En wat wil je dat wij er aan doen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Hooli schreef:
Timetable, gauw.

En wat wil je dat wij er aan doen? :P


TimeTable plaatsen gok ik?

Bij deze, omdat je er al zo lang op wacht:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Timetable, gauw.


Lol hier nog een :P Wil eigenlijk ook naar Power Hour op de main, maar ben bang dat dit tegelijk is met een andere vette act :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Miwer schreef:
Hooli schreef:
Timetable, gauw.

En wat wil je dat wij er aan doen? :P


TimeTable plaatsen gok ik?

Bij deze, omdat je er al zo lang op wacht:
Afbeelding


Lekker origineel ouwe piiikk. Nog 3 nachtjes slapen woeeeee.

x R en R
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Hooli schreef:
Timetable, gauw.


Lol hier nog een :P Wil eigenlijk ook naar Power Hour op de main, maar ben bang dat dit tegelijk is met een andere vette act :(


Geen zorgen, tijdens Power Hour zetten ze verder alleen kut acts neer zodat iedereen naar de main gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Geen zorgen, tijdens Power Hour zetten ze verder alleen kut acts neer zodat iedereen naar de main gaat.



Oh daarom hebben ze FeestDJRuud, verklaart een hoop dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 13:50 
 
Hardtraxx Addict

Norther66 schreef:
PNXRMX schreef:
Geen zorgen, tijdens Power Hour zetten ze verder alleen kut acts neer zodat iedereen naar de main gaat.



Oh daarom hebben ze FeestDJRuud, verklaart een hoop dit

op intents helaas gezien(groep wou er heen) ben na 15 min naar de hardcore gegaan, wat was dat triest zeg. (zijn eigen mc vroeg wie er kon hakken zelfs xD)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 13:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Hooli schreef:
Timetable, gauw.


Lol hier nog een :P Wil eigenlijk ook naar Power Hour op de main, maar ben bang dat dit tegelijk is met een andere vette act :(


Geen zorgen, tijdens Power Hour zetten ze verder alleen kut acts neer zodat iedereen naar de main gaat.


Helemaal happy nu :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Koning Ruud :worship:
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten