Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?

1
2
2%
2
0
No votes
3
0
No votes
4
1
1%
5
1
1%
6
3
3%
7
11
11%
8
28
28%
9
10
10%
10
6
6%
Ik ben geen Defqon.1 geweest.
31
31%
Ik kan me er niks van herinneren.
8
8%

Total votes: 101

F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Lezen .....
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Firetrap wrote:Als er iemand nog een code heeft, ik hoef hem niet.
Nuttige opmerking!
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Ik hoef ook geen code, 2x Defqon is genoeg geweest voor mij.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Nfect wrote:
iMark wrote:Hoppa, vanmiddag gereageerd op dat twitter bericht van Q, nu krijg ik binnen een paar dagen een code als DM gestuurt. Meer mensen meegedaan?
Ik heb het pas gisterenavond gezien :( Maar heb er toch nog op gereageerd, dus je weet nooit! Heb je daar trouwens bericht van gekregen dat ze de code opsturen?
Je moest binnen 10 minuten reageren met in de tweet #WeekendWarriors. Degene die dat gedaan hebben krijgen in de loop van de week een code opgestuurd.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
hotymoty wrote:
Nuttige opmerking!
Nee klopt, een stel bedelaars is wel interessant!!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 26 days ago
tickets binne
defqon nummertje 7 en weer lekker anti-hardstylen :yay:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
AniThing wrote:en weer lekker anti-hardstylen :yay:
Wat ben jij een vlegel zeg.
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Dakpan wrote:
AniThing wrote:en weer lekker anti-hardstylen :yay:
Wat ben jij een vlegel zeg.
:$
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Firetrap wrote:
hotymoty wrote:
Nuttige opmerking!
Nee klopt, een stel bedelaars is wel interessant!!
Hoezo valt dat onder de noemer bedelen?

Ik bedoel; ik heb mijn ticket al veiliggesteld, maar probeer dat ook voor een ander te doen in plaats van dat mijn mensen achter het net vissen door de 'zwarte markt'.

En wanneer een iemand zijn of haar code toch niet zal benutten, waarom is het dan bedelen wanneer je beleefd vraagt die betreffende code dan te mogen gebruiken?

Goed om te zien dat er nog mensen zijn die elkaar in deze willen helpen, in plaats van dat oeverloze gezever van jou. :)
F
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Volgens mij hebben we gewoon een apart topic voor het aanbieden/aanvragen van codes, tickets whatsoever. Ik heb geen zin in een pagina vol met aanvragen voor een code, zeker niet als je na gaat dat de reguliere verkoop ook nog gewoon plaats vindt.
Donateur
last seen Jul 2017
Firetrap wrote:Volgens mij hebben we gewoon een apart topic voor het aanbieden/aanvragen van codes, tickets whatsoever. Ik heb geen zin in een pagina vol met aanvragen voor een code, zeker niet als je na gaat dat de reguliere verkoop ook nog gewoon plaats vindt.
Mijn excuses voor het geen rekening houden met wat jij wel of niet wilt.

Even voor de goede orde; "Dat kan me werkelijk aan me reet roesten."

Daarnaast; hopelijk komen de liefhebbers op deze manier aan een ongebruikte code, wie of wat nu wel of geen zin heeft in het lezen hiervan. :thumbsup:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Ik ben blij dat jij er helemaal gelukkig van wordt :)
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
hoebedoelje wrote:
Firetrap wrote:Volgens mij hebben we gewoon een apart topic voor het aanbieden/aanvragen van codes, tickets whatsoever. Ik heb geen zin in een pagina vol met aanvragen voor een code, zeker niet als je na gaat dat de reguliere verkoop ook nog gewoon plaats vindt.
Mijn excuses voor het geen rekening houden met wat jij wel of niet wilt.

Even voor de goede orde; "Dat kan me werkelijk aan me reet roesten."

Daarnaast; hopelijk komen de liefhebbers op deze manier aan een ongebruikte code, wie of wat nu wel of geen zin heeft in het lezen hiervan. :thumbsup:
Dit vind ik persoonlijk het belangrijkste, dus daarom heb ik er niet zo veel problemen mee als er een topic wat vervuild word :thumbsup: Het heeft immers wel betrekking op het feest zelf
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
ik ging helemaal stuk toen er mensen gingen klagen aan het adres van q-dance op facebook:

ja ik ben vorig jaar naar 2 q-dance feesten geweest maar ik heb geen code gekregen en dat vind ik niet eerlijk! :lol:
Donateur
last seen Jul 2017
AniThing wrote:ik ging helemaal stuk toen er mensen gingen klagen aan het adres van q-dance op facebook:

ja ik ben vorig jaar naar 2 q-dance feesten geweest maar ik heb geen code gekregen en dat vind ik niet eerlijk! :lol:
Ik ben tot nu toe bij alle Defqon.1's geweest, inclusief de australische edities, maar ook dit jaar geen code ontvangen.

Reden tot klagen? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
hoebedoelje wrote:
AniThing wrote:ik ging helemaal stuk toen er mensen gingen klagen aan het adres van q-dance op facebook:

Ik ben tot nu toe bij alle Defqon.1's geweest, inclusief de australische edities, maar ook dit jaar geen code ontvangen.

Reden tot klagen? :P
haha nee maar dan zal het je wss ook bar weinig interesseren en je loopt al wat langer mee.

dit waren reacties van mensen die net 18 zijn en denken dat ze gelijk overal voordeel bij hebben.

de enige reden waarom ik denk ik een code heb gekregen is omdat ik me al jaren ingeschreven heb voor nieuwsbrief en als forummember bij q-dance.nl xd
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Code gekregen, nu nog beslissen of ik ga
Donateur
last seen Jul 2017
AniThing wrote:de enige reden waarom ik denk ik een code heb gekregen is omdat ik me al jaren ingeschreven heb voor nieuwsbrief en als forummember bij q-dance.nl xd
Zelfs dat ben ik ook. :P

Ik heb mijn ticket ook al veiliggesteld, maar ben wel benieuwd naar de criteria.

Ook probeer ik voor de mensen die ik ken, én graag willen, ook een ticket te bemachtigen.
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
hoebedoelje wrote:
AniThing wrote:de enige reden waarom ik denk ik een code heb gekregen is omdat ik me al jaren ingeschreven heb voor nieuwsbrief en als forummember bij q-dance.nl xd
Zelfs dat ben ik ook. :P

Ik heb mijn ticket ook al veiliggesteld, maar ben wel benieuwd naar de criteria.

Ook probeer ik voor de mensen die ik ken, én graag willen, ook een ticket te bemachtigen.
ik haal alleen voor mensen waarvan k zeker weet dat ze gaan. al eerder meegemaakt dat mensen zeggen mee te gaan en dan 2 dagen van te voren afzeggen en k met kaartjes opgescheept zit.
K
New member
1 posts member since 2010
last seen Aug 2014
Heeft er iemand nog een pre sale code over die hem niet gebruikt stuur mij een PM
Last edited by kerlon on 03 Apr 2013 23:21, edited 1 time in total.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Speciaal ervoor aangemeld op het forum :lol:
Donateur
last seen Jul 2017
Firetrap wrote:Speciaal ervoor aangemeld op het forum :lol:
Sterker nog; ik kreeg de afgelopen dagen PB's met:

"Ik heb begrepen dat jij pre-sale codes hebt, ik zou daar graag één van ontvangen aangezien dit mijn eerste Defqon.1 zal gaan worden."

:D
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Een heel weekend aanwezig! :D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
hoebedoelje wrote:
Firetrap wrote:Speciaal ervoor aangemeld op het forum :lol:
Sterker nog; ik kreeg de afgelopen dagen PB's met:

"Ik heb begrepen dat jij pre-sale codes hebt, ik zou daar graag één van ontvangen aangezien dit mijn eerste Defqon.1 zal gaan worden."

:D
Niet dat ik nou zolang op dit forum post, maar het aantal Hardtraxx Newbies op de afgelopen drie pagina's valt wel op ja xd
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Toch nog aan een code kunnen komen, dus ik ben sowieso aanwezig! :woot: