Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 15:30 

Hardtraxx Veteran

Lezen .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 15:33 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Als er iemand nog een code heeft, ik hoef hem niet.

Nuttige opmerking!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 16:04 

Hardtraxx Veteran

Ik hoef ook geen code, 2x Defqon is genoeg geweest voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 16:23 

Hardtraxx Veteran

Nfect schreef:
iMark schreef:
Hoppa, vanmiddag gereageerd op dat twitter bericht van Q, nu krijg ik binnen een paar dagen een code als DM gestuurt. Meer mensen meegedaan?

Ik heb het pas gisterenavond gezien :( Maar heb er toch nog op gereageerd, dus je weet nooit! Heb je daar trouwens bericht van gekregen dat ze de code opsturen?

Je moest binnen 10 minuten reageren met in de tweet #WeekendWarriors. Degene die dat gedaan hebben krijgen in de loop van de week een code opgestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 16:43 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Firetrap schreef:

Nuttige opmerking!

Nee klopt, een stel bedelaars is wel interessant!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 18:15 

Hardtraxx Veteran

tickets binne
defqon nummertje 7 en weer lekker anti-hardstylen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 21:22 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
en weer lekker anti-hardstylen :yay:

Wat ben jij een vlegel zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 23:11 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
AniThing schreef:
en weer lekker anti-hardstylen :yay:

Wat ben jij een vlegel zeg.

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 08:04 

Donateur

Firetrap schreef:
hotymoty schreef:
Firetrap schreef:

Nuttige opmerking!

Nee klopt, een stel bedelaars is wel interessant!!

Hoezo valt dat onder de noemer bedelen?

Ik bedoel; ik heb mijn ticket al veiliggesteld, maar probeer dat ook voor een ander te doen in plaats van dat mijn mensen achter het net vissen door de 'zwarte markt'.

En wanneer een iemand zijn of haar code toch niet zal benutten, waarom is het dan bedelen wanneer je beleefd vraagt die betreffende code dan te mogen gebruiken?

Goed om te zien dat er nog mensen zijn die elkaar in deze willen helpen, in plaats van dat oeverloze gezever van jou. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 11:51 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij hebben we gewoon een apart topic voor het aanbieden/aanvragen van codes, tickets whatsoever. Ik heb geen zin in een pagina vol met aanvragen voor een code, zeker niet als je na gaat dat de reguliere verkoop ook nog gewoon plaats vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 11:54 

Donateur

Firetrap schreef:
Volgens mij hebben we gewoon een apart topic voor het aanbieden/aanvragen van codes, tickets whatsoever. Ik heb geen zin in een pagina vol met aanvragen voor een code, zeker niet als je na gaat dat de reguliere verkoop ook nog gewoon plaats vindt.

Mijn excuses voor het geen rekening houden met wat jij wel of niet wilt.

Even voor de goede orde; "Dat kan me werkelijk aan me reet roesten."

Daarnaast; hopelijk komen de liefhebbers op deze manier aan een ongebruikte code, wie of wat nu wel of geen zin heeft in het lezen hiervan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:23 

Hardtraxx Veteran

Ik ben blij dat jij er helemaal gelukkig van wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:46 

Hardtraxx Elite

hoebedoelje schreef:
Firetrap schreef:

Mijn excuses voor het geen rekening houden met wat jij wel of niet wilt.

Even voor de goede orde; "Dat kan me werkelijk aan me reet roesten."

Daarnaast; hopelijk komen de liefhebbers op deze manier aan een ongebruikte code, wie of wat nu wel of geen zin heeft in het lezen hiervan. :thumbsup:

Dit vind ik persoonlijk het belangrijkste, dus daarom heb ik er niet zo veel problemen mee als er een topic wat vervuild word :thumbsup: Het heeft immers wel betrekking op het feest zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:50 

Hardtraxx Veteran

ik ging helemaal stuk toen er mensen gingen klagen aan het adres van q-dance op facebook:

ja ik ben vorig jaar naar 2 q-dance feesten geweest maar ik heb geen code gekregen en dat vind ik niet eerlijk! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:58 

Donateur

AniThing schreef:
ik ging helemaal stuk toen er mensen gingen klagen aan het adres van q-dance op facebook:

ja ik ben vorig jaar naar 2 q-dance feesten geweest maar ik heb geen code gekregen en dat vind ik niet eerlijk! :lol:

Ik ben tot nu toe bij alle Defqon.1's geweest, inclusief de australische edities, maar ook dit jaar geen code ontvangen.

Reden tot klagen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 13:53 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
AniThing schreef:

Ik ben tot nu toe bij alle Defqon.1's geweest, inclusief de australische edities, maar ook dit jaar geen code ontvangen.

Reden tot klagen? :P

haha nee maar dan zal het je wss ook bar weinig interesseren en je loopt al wat langer mee.

dit waren reacties van mensen die net 18 zijn en denken dat ze gelijk overal voordeel bij hebben.

de enige reden waarom ik denk ik een code heb gekregen is omdat ik me al jaren ingeschreven heb voor nieuwsbrief en als forummember bij q-dance.nl xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 13:56 

Hardtraxx Veteran

Code gekregen, nu nog beslissen of ik ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 14:13 

Donateur

AniThing schreef:
de enige reden waarom ik denk ik een code heb gekregen is omdat ik me al jaren ingeschreven heb voor nieuwsbrief en als forummember bij q-dance.nl xd

Zelfs dat ben ik ook. :P

Ik heb mijn ticket ook al veiliggesteld, maar ben wel benieuwd naar de criteria.

Ook probeer ik voor de mensen die ik ken, én graag willen, ook een ticket te bemachtigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 14:22 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
AniThing schreef:

Zelfs dat ben ik ook. :P

Ik heb mijn ticket ook al veiliggesteld, maar ben wel benieuwd naar de criteria.

Ook probeer ik voor de mensen die ik ken, én graag willen, ook een ticket te bemachtigen.

ik haal alleen voor mensen waarvan k zeker weet dat ze gaan. al eerder meegemaakt dat mensen zeggen mee te gaan en dan 2 dagen van te voren afzeggen en k met kaartjes opgescheept zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 14:53 

Hardtraxx Newbie

Heeft er iemand nog een pre sale code over die hem niet gebruikt stuur mij een PM
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 15:11 

Hardtraxx Veteran

Speciaal ervoor aangemeld op het forum :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 15:14 

Donateur

Firetrap schreef:

Sterker nog; ik kreeg de afgelopen dagen PB's met:

"Ik heb begrepen dat jij pre-sale codes hebt, ik zou daar graag één van ontvangen aangezien dit mijn eerste Defqon.1 zal gaan worden."

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 15:22 

Hardtraxxer

Een heel weekend aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 19:12 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Firetrap schreef:

Sterker nog; ik kreeg de afgelopen dagen PB's met:

"Ik heb begrepen dat jij pre-sale codes hebt, ik zou daar graag één van ontvangen aangezien dit mijn eerste Defqon.1 zal gaan worden."

:D

Niet dat ik nou zolang op dit forum post, maar het aantal Hardtraxx Newbies op de afgelopen drie pagina's valt wel op ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:51 

Hardtraxx Veteran

Toch nog aan een code kunnen komen, dus ik ben sowieso aanwezig! :woot:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten