hoe bedoel je?wrote:Ik ben wel benieuwd of het weer mogelijk is hele groepen gratis mee naar binnen te krijgen dit jaar!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 17 days ago
gewoon met ze alle richting ingang rennen?wrote:Ik ben wel benieuwd of het weer mogelijk is hele groepen gratis mee naar binnen te krijgen dit jaar!
Vorig jaar hebben we Daan ook de camping opgesmokkeld. Gewoon in je boxer stoppen en gaan.wrote:hoe bedoel je?wrote:Ik ben wel benieuwd of het weer mogelijk is hele groepen gratis mee naar binnen te krijgen dit jaar!
Ticket is binnen! (althans; de code)
Geen 'F5-stress'.
Geen 'F5-stress'.
Hey hoe kom je daaraan? Zie niks.wrote:Ticket is binnen! (althans; de code)
Geen 'F5-stress'.
Check je PB inbox.wrote:Hey hoe kom je daaraan? Zie niks.wrote:Ticket is binnen! (althans; de code)
Geen 'F5-stress'.
Weekend Package?wrote:Ticket is binnen! (althans; de code)
Geen 'F5-stress'.
Heb je daar de prijzen van gezien!wrote:Weekend Package?wrote:Ticket is binnen! (althans; de code)
Geen 'F5-stress'.
Mij niet gezien!
http://www.vakantieparkriviera.nl/verblijf
...stukken goedkoper en groter qua bungalows!
Krijg je daar ook een code dan? Of heb je die op een andere manier verkregenwrote:http://www.vakantieparkriviera.nl/verblijf
Andere manier.wrote:Krijg je daar ook een code dan? Of heb je die op een andere manier verkregenwrote:http://www.vakantieparkriviera.nl/verblijf
Vorig jaar hadden wij een bungalow bij dat park, voor nog geen € 350,-.
Voor zes personen, dus niet zoals via Q € 350,- per persoon.
is op loopafstand neem ik aan? en hoe kom je dan aan die code?? (mag via pm)
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Mij ook!!! 
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Heb nog niks officieels zien voorbijkomen.
Hoe kom je aan die code?
Hoe kom je aan die code?
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
WOOP WOOP, code binnen 
Volgens mij is er iets mis gegaan, heb 4 codes binnen gekregen.
wil iemand mij en DM sturen hoe jullie eraan komen?
Beste kevin
Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd om voordat de officiële kaartverkoop van Defqon.1 start je ticket al veilig te stellen. Elk jaar doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk tickets direct bij de fans te krijgen.
In deze mail vind je een unieke code waarmee je tot 4 tickets kunt kopen. Wij raden je aan deze mail goed te lezen, dan kun je weloverwogen de keuze maken welk type ticket je gaat aanschaffen.
Er kan geboekt worden vanaf vrijdag 29 maart 12.00 uur tot vrijdag 05 april 12.00 uur. Je bent binnen deze periode verzekerd van je ticket(s).
Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd om voordat de officiële kaartverkoop van Defqon.1 start je ticket al veilig te stellen. Elk jaar doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk tickets direct bij de fans te krijgen.
In deze mail vind je een unieke code waarmee je tot 4 tickets kunt kopen. Wij raden je aan deze mail goed te lezen, dan kun je weloverwogen de keuze maken welk type ticket je gaat aanschaffen.
Er kan geboekt worden vanaf vrijdag 29 maart 12.00 uur tot vrijdag 05 april 12.00 uur. Je bent binnen deze periode verzekerd van je ticket(s).
Who was there
Nobody has said they're going yet.