Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 16:34 

Hardtraxx Veteran

Na het zien van de line-up ga ik denk ik toch voor alleen de zaterdag. Line-up van vrijdag is gewoon dood saai. Alleen B-Front, Sasha F & Chris One en Solutio & The I's echt dik en dat zijn voor mij niet genoeg namen om gelijk het hele weekend te gaan. Zaterdag heeft een dikke line-up in de Blue. Titan, Geck-O, Zany, RR, Alphaverb, Jack of Sound en Alpha2. :) Verder zijn Phrantic en Deetox al genoeg reden om te gaan. Héél erg vet dat Q-dance eindelijk het (Theracords) licht heeft gezien! Maar wat een schande om gasten als Hardstyle Boiz en Bass Chaserz gewoon op Defqon te laten draaien.. Beter hadden ze daar een Theracords stage van gemaakt of ipv hun gasten van Spoontech geboekt, want dit is echt triest.

Maar goed, even kijken hoe duur de tickets worden. Mocht het niet veel schelen tussen alleen de zaterdag en het hele weekend dan wil ik wel op de camping staan. Is sowieso erg gezellig en als er dan geen leuke act te zien is kun je altijd nog even rustig een biertje drinken of zo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 16:39 

Hardtraxx Veteran

prijzen zijn al bekend gemaakt op de site, 70 euro voor alleen de zaterdag, 140 voor een extended ticket ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 16:40 

Hardtraxx Elite

Oftewel 75 voor een normaal ticket incl service kosten. Belachelijk :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 16:42 

Hardtraxx Elite

valt wel mee vind ik met die BTW verhoging erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 16:43 

Hardtraxx Veteran

Valt wel mee zegt ie dan :lol: Voor dat geld kun je bijna 4 feesten van 20 euro pakken :x Ik kan waarschijnlijk ook wel aan zo'n code komen, dan ben je er wel gegarandeerd, maar 75 euro vind ik echt te gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 16:44 

Hardtraxx Crew

Ik heb dat er ook echt niet voor over. Dan pak ik mooi een paar kleine feestjes er bij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 16:45 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:

Ik bied de helft! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Valt wel mee zegt ie dan :lol: Voor dat geld kun je bijna 4 feesten van 20 euro pakken :x Ik kan waarschijnlijk ook wel aan zo'n code komen, dan ben je er wel gegarandeerd, maar 75 euro vind ik echt te gek.

Ik denk zo, jij denkt zo, en toch is het binnen 10 minuten uitverkocht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 16:48 

Hardtraxx Elite

thehardstyleholland schreef:
Jeff3rd schreef:

Ik bied de helft! xd

Ik een kwart. Zo denderend is de lineup echt niet hoor.

Henk-Jan schreef:
El Mare schreef:

Ik denk zo, jij denkt zo, en toch is het binnen 10 minuten uitverkocht. :P

Genoeg gekken idd die het er voor neerleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 16:49 

Hardtraxx Veteran

Ja en waar het aan ligt? Ik denk sowieso doordat er veel verschillende muziekstijlen zijn. Kan me moeilijk voorstellen dat een alleen hardstylefestival zo snel uitverkocht is. Ik heb het dus over een festival voor alle duidelijkheid he en niet over een nachtfeest :P

Dan ben ik gelukkig niet gek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 16:51 

Donateur

Sla deze maar over, ken het niet betalen...

Heb overigens wel een code :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 17:02 

Donateur

roberttt schreef:
Sla deze maar over, ken het niet betalen...

Heb overigens wel een code :whistle:

Hebbennn!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 17:51 

Hardtraxx Veteran

Ik ben ook nog op zoek naar een code trouwens :)

El Mare schreef:

Zo werkt dat dus niet, want een ticket is maar een deel van de kosten. Stel je geeft 50 euro uit aan eten en drinken (en dat is een lage schatting), dan kost een 20 euro feest 70 euro, en Defqon 125 euro. Kun je niet eens 2 van meepakken dan. En zie maar ns veel goede buitenfeesten te vinden voor 20 euro. Zijn er wel, maar niet zo heel veel. Dan kun je er denk ik op rekenen dat een dagje Defqon 1,5 tot 2x zo duur is als een goedkoper feest - vind ik wel meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 17:56 

Hardtraxx Addict

Wie niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Ik ben ook nog op zoek naar een code trouwens :)

El Mare schreef:

Zo werkt dat dus niet, want een ticket is maar een deel van de kosten. Stel je geeft 50 euro uit aan eten en drinken (en dat is een lage schatting), dan kost een 20 euro feest 70 euro, en Defqon 125 euro. Kun je niet eens 2 van meepakken dan. En zie maar ns veel goede buitenfeesten te vinden voor 20 euro. Zijn er wel, maar niet zo heel veel. Dan kun je er denk ik op rekenen dat een dagje Defqon 1,5 tot 2x zo duur is als een goedkoper feest - vind ik wel meevallen.

Ja zit wel wat in, maar goed dan heb je altijd nog 2 feesten voor datzelfde geld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:05 

Hardtraxx Veteran

Wow, 140 euro is wel echt gekkenwerk.. Zit ook te twijfelen over alleen de zaterdag. Ik zou dan eigenlijk alleen voor het feest zelf gaan, want zo bijzonder is de line-up ook weer niet. Die paar Fusion en Theracords acts kan ik ook op Alcatrazz of WiSH wel spotten en voor het geld van 1 Defqon ticket kan ik beide tickets halen voor die feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

Alleen al door de prijs laat ik dit feest schieten. Line up vind ik nog wel meevallen en de artiesten die ik dan wil bezoeken staan op goedkopere feestjes met waarschijnlijk ook een betere sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:10 

Hardtraxx Veteran

Jullie willen allemaal voor een kwartje op de eerste rij zitten en wanneer dat een keer niet kan is het meteen boeboebieboe... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:13 

Hollanders, het zal ook nooit eens goed zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:23 

Hardtraxx Veteran

Alles bij elkaar (dagen, pre's enzovoort) best een vette line up!

Kan het alleen finanacieel niet redden. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

Wat een vette line - up :D Al mistte ik wat namen bij Festival Day 2 maar die komen blijkbaar op Festival Day 1. Gewoon anderhalve dag volle bak feest. Kan niet wachten tot ik volgend jaar eindelijk een keer kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Trouwens, ik zal dit ergens gemist hebben, maar:
1. Zijn de codes al verstuurd? Ik heb nog niks namelijk, terwijl ik wel een bevestigingsmail kreeg.
2. Wanneer begint de kaartverkoop voor mensen met codes? Is dat eerder dan 24 maart of worden er gewoon kaarten gereserveerd voor mensen met codes zodat je er niet meteen bij hoeft te zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

Hmm, ik ga vanavond eensch overleggen met m'n ouders over hoe en wat :P , €140 vind ik toch iet wat te gek voor een weekendje, maar ga het wel overleggen, vraag me af hoeveel mensen er op de camping gaan.. Als dat er maar een paar 100 zijn, zal het defqon gevoel op vrijdag waarschijnlijk ook niet zo heel veel voorstellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:42 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Hmm, ik ga vanavond eensch overleggen met m'n ouders over hoe en wat :P , €140 vind ik toch iet wat te gek voor een weekendje, maar ga het wel overleggen, vraag me af hoeveel mensen er op de camping gaan.. Als dat er maar een paar 100 zijn, zal het defqon gevoel op vrijdag waarschijnlijk ook niet zo heel veel voorstellen..

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat het er maar een paar 100 zijn. Vorig jaar waren er volgens mij veel goede reacties over de camping waardoor die mensen waarschijnlijk ook weer terug zullen keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:56 

Hardtraxx Veteran

Mensen die piepen om de prijs... :')

Even snel geteld: Er staan 136 (!) artiesten. Er zijn 13 stages. Waar ook decor, licht, geluid, etc moet komen. Overal moeten er genoeg voorzieningen staan, zoals WC's en eetkraampjes. Ook is er enorm veel security nodig en ander personeel om 60.000 man in bedwang te kunnen houden en goed te kunnen helpen. 70 euro is inderdaad een hoop geld, en daar kun je inderdaad 2 andere festivals van meepakken. Maar niet een van deze opzet. Eigenlijk is Defqon spotgoedkoop als je het vergelijkt met WiSH. Daar betaal je 40 euro voor 6(?) stages met 60 artiesten, een opzet die nog geen kwart is van Defqon, stages en tenten die lang niet zo groot zijn als op Defqon en qua naam vele malen kleiner is.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten