Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:59 

Chukkels schreef:
Mensen die piepen om de prijs... :')

Even snel geteld: Er staan 136 (!) artiesten. Er zijn 13 stages. Waar ook decor, licht, geluid, etc moet komen. Overal moeten er genoeg voorzieningen staan, zoals WC's en eetkraampjes. Ook is er enorm veel security nodig en ander personeel om 60.000 man in bedwang te kunnen houden en goed te kunnen helpen. 70 euro is inderdaad een hoop geld, en daar kun je inderdaad 2 andere festivals van meepakken. Maar niet een van deze opzet. Eigenlijk is Defqon spotgoedkoop als je het vergelijkt met WiSH. Daar betaal je 40 euro voor 6(?) stages met 60 artiesten, een opzet die nog geen kwart is van Defqon, stages en tenten die lang niet zo groot zijn als op Defqon en qua naam vele malen kleiner is.

Je hebt wel gelijk maar als ik toch maar op 1 stage wil staan is het voor mij makkelijker om dit jaar over te slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:04 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Even snel geteld: Er staan 136 (!) artiesten. Er zijn 13 stages. Waar ook decor, licht, geluid, etc moet komen. Overal moeten er genoeg voorzieningen staan, zoals WC's en eetkraampjes. Ook is er enorm veel security nodig en ander personeel om 60.000 man in bedwang te kunnen houden en goed te kunnen helpen. 70 euro is inderdaad een hoop geld, en daar kun je inderdaad 2 andere festivals van meepakken. Maar niet een van deze opzet. Eigenlijk is Defqon spotgoedkoop als je het vergelijkt met WiSH. Daar betaal je 40 euro voor 6(?) stages met 60 artiesten, een opzet die nog geen kwart is van Defqon, stages en tenten die lang niet zo groot zijn als op Defqon en qua naam vele malen kleiner is.

Je verwoord het helemaal goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:21 

Donateur

oostzaner schreef:
Jullie willen allemaal voor een kwartje op de eerste rij zitten en wanneer dat een keer niet kan is het meteen boeboebieboe... >.<

Ja mooi, gewoon werken met oewe bakkes. Kan ook niet geloven dat mensen de sfeer op kleinere feestjes over DefQon of Decibel verkiezen. Misschien is het op sommige plaatsen op de main wat minder, maar momenten als G4H op Decibel zijn gewoon geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:24 

Donateur

Ruubiie schreef:
Hmm, ik ga vanavond eensch overleggen met m'n ouders over hoe en wat :P , €140 vind ik toch iet wat te gek voor een weekendje, maar ga het wel overleggen, vraag me af hoeveel mensen er op de camping gaan.. Als dat er maar een paar 100 zijn, zal het defqon gevoel op vrijdag waarschijnlijk ook niet zo heel veel voorstellen..

Op die Qontinent stonden er een paar duizend dus ik denk dat dat wel los zal lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:25 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
oostzaner schreef:
Jullie willen allemaal voor een kwartje op de eerste rij zitten en wanneer dat een keer niet kan is het meteen boeboebieboe... >.<

Ja mooi, gewoon werken met oewe bakkes. Kan ook niet geloven dat mensen de sfeer op kleinere feestjes over DefQon of Decibel verkiezen. Misschien is het op sommige plaatsen op de main wat minder, maar momenten als G4H op Decibel zijn gewoon geniaal.

Ik kies kleine echt niet boven Defqon, maar heb nu gewoon geen geld :lol: Weekje in London is iets duurder geworden dan verwacht, wat als resultaat heeft een saldo van 0,00 maar nog wel genoeg dingen die gekocht moeten worden xd

Defqon is fucking awesome, wil er het liefst ook wel naar toe :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:27 

Donateur

Ik heb ook hoog en laag moeten springen (nu al ja) thuis om wat geld los te krijgen. Wil nameljik volgende week naar Hardstyle Rockers en ook zeker naar DefQon. Lekker onduidelijk ook trouwens wanneer je nou kaartjes kunt kopen met die pre-sale codes. Volgende week en dan tot vrijdag de tijd ofso?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:00 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

75 euro voor een gare lineup (de hardstyle trekt me niet op deze editie, en vorig jaar was ik teveel van t pad af om er ook maar iets om te geven) is gewoon veel te veel geld. Als ik zou gaan zou ik voor de hardcore gaan. En 75 euro voor die lineup is gewoon bizar veel. Dan pak ik liever een TWAH. Dat feest duurt langer, stuk dichterbij en bovendien een stuk goedkoper. Aangezien ik daar hoogstwaarschijnlijk gewoon gratis naar binnen kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:02 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Alleen al door de prijs laat ik dit feest schieten. Line up vind ik nog wel meevallen en de artiesten die ik dan wil bezoeken staan op goedkopere feestjes met waarschijnlijk ook een betere sfeer.

aah come'on barry.. met wie moet ik dan naar Geck-o, Titan en Phrantic? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:37 

Hardtraxx Elite

Djenz schreef:
Kepro schreef:
Alleen al door de prijs laat ik dit feest schieten. Line up vind ik nog wel meevallen en de artiesten die ik dan wil bezoeken staan op goedkopere feestjes met waarschijnlijk ook een betere sfeer.

ik ga wel met je mee haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:39 

Hardtraxx Addict

Wat moet de Gold stage voorstellen?
Ik zie Bill the Klit en Day-Mar op een stage staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:42 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Heel leuk beredeneerd en ik weet even goed als jij dat er van alles bij komt kijken. Maar het gaat er voor mij om wat ik te besteden heb en wat ik voor het feest over heb. Niet hoeveel ik moet betalen om Q-dance op een minimale winstmarge te brengen. Vond Defqon zelf wel goed opgezet vorig jaar, maar door het weer vond ik het gewoon zware geldverspilling. Best kans dat het dit jaar wel zonnig is, maar dan nog heb ik het geld niet om dit allemaal te kunnen betalen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:43 

Hardtraxx Veteran

Djenz schreef:
Kepro schreef:

Heb je problemen met iemand een stampmaatje te vinden :( zal even kijken of ik nog een potje met geld heb :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:50 

Hardtraxx Elite

MacMichael schreef:
Wat moet de Gold stage voorstellen?
Ik zie Bill the Klit en Day-Mar op een stage staan?

op vrijdag geloof ik darkraver stage me vrienden van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 22:34 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Djenz schreef:
Kepro schreef:

Heb je problemen met iemand een stampmaatje te vinden :( zal even kijken of ik nog een potje met geld heb :slow:

:thumbsup: grote kans dat mn vrienden niet mee willen naar al deze artiesten dus ik zou het tof vinden als je ging :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 22:39 

Hardtraxx Veteran

Alleen op de zaterdag aanwezig, 140 euro (+ reis, eten/drinken etc) vind ik toch iets teveel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 23:23 

Hardtraxx Elite

pre sale code binnen :)

je kan van dinsdag 16:00 tot vrijdag 16:00 kaarten bestellen met je code !
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 23:31 

hdhessel schreef:
pre sale code binnen :)

je kan van dinsdag 16:00 tot vrijdag 16:00 kaarten bestellen met je code !

Hmm heb nog steeds niet :/.

nu wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 23:44 

Hardtraxx Elite

Ik heb 'm ook binnen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 00:17 

Kan echt niet kiezen

75euro voor 2 stages.. zou ik niet moeten doen eigeniljk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 00:20 

Hardtraxxer

Volgens mij zijn er een aantal mensen (vooral lid op PartyFlock) die maar al te graag naar de vrijdag editie gaat.
Daar duikt Pila namelijk weer op en zoals ik kon lezen op die site is dat hij een aantal mensen nog geld verschuldigd is. Maar wat apart dat hij opeens weer opduikt vanuit Australië.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 00:32 

Hardtraxx Veteran

Serieus what the fuck hebben de Bass Chaserz gedaan dat ze mogen draaien op Defqon? Ze kunnen best een plaatje draaien maar het is te standaard voor woorden en talent hebben ze ook niet. Zet clock kid, eluzive of gangsterdwerg Vs Marino & Nazale daar neer.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 02:29 

Hardtraxx Veteran

Code ook binnen. Zaterdag aanwezig en dan beetje switchen tussen blue en orange. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 06:39 

Donateur

Deze:
Citaat:
- Camping Inclusive: Tweepersoons Defqon.1 logo tent inclusief luchtbed.

of deze:
Citaat:
- Camping Adventure. Hierbij overnacht je in een luxe tipi welke geschikt is voor minimaal 2 tot maximaal 8 personen.

gaat het worden denk ik. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:24 

Hardtraxx Elite

Was behalve door gebrek aan geld sowieso niet aanwezig door de matige line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

Nu pas tijd om de line-up fatsoenlijk te checken. Zaterdag ziet er echt wel prima uit. Bijna de hele Blue + paar namen in de Purple en Ran-D, Crypsis en Headhunterz (al zal die niet solo staan) op de main. Aanwezig dus!
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten