activator als openerwrote:Lijkt me niet dat die artiesten naast elkaar samen draaien..
Dat zou namelijk betekenen dat op de mainstage Ran-D samen met Activator (subground) zou draaien.![]()
Zou vrij onlogisch zijn. (al snap ik sowieso niet zo goed dat Activator met een subground set op de mainstage staat)
Ik ben toch wel erg enthousiast, anthem klinkt niet verkeerd en line-up is ook veelbelovend. De zaterdag gaat het worden voor mij
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wat heeft die Isaac nou eigenlijk gepresteerd de laatste jaren dat ie alweer op een mainstage mag staan?
K
Lijkt trouwens meer dat q-dance zoiets heeft van, oke we zetten het leuke spul op 2 aparte dagen en vullen het op met onzin zodat iedereen 140 euro betaald 
edit: Omdat Isaac nu bij DWX zit waarschijnlijk, vond het zo fijn toen hij niet meer bekend was:(
edit: Omdat Isaac nu bij DWX zit waarschijnlijk, vond het zo fijn toen hij niet meer bekend was:(
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Klopt, ben er zelf ook wel eens zo éénwrote:Ik ga me gewoon heerlijk vermaken hier, super veel zin in, staan genoeg leuke namen![]()
Word zoiezo gewoon een heerlijke dag ik weet zeker van de meeste mensen die lopen te zeiken gewoon de dag van hun leven hebben.
Maar ik hou het bij de zaterdag, baal alleen dat de Black van vrijdag niet op zaterdag staat, maar voor al dat geld wat ik bespaar aan een Extented weekend geef ik wel lekker uit op The Qontinent!
Nu maar hopen op beter weer als vorig jaar
Misschien mag hij wel openen met early hardstyle?wrote:Wat heeft die Isaac nou eigenlijk gepresteerd de laatste jaren dat ie alweer op een mainstage mag staan?
Voor zover ik weet draaien we gewoon solo hoorwrote:Gok dat Geck-O & Alphaverb wel samen staan. Alpha2 en Zany samen zou ook fenomenaal zijn
Okwrote:Voor zover ik weet draaien we gewoon solo hoorwrote:Gok dat Geck-O & Alphaverb wel samen staan. Alpha2 en Zany samen zou ook fenomenaal zijn
Ik verwacht dat Activator met z'n subground set mag openen, maar misschien daarna idd.wrote:Misschien mag hij wel openen met early hardstyle?wrote:Wat heeft die Isaac nou eigenlijk gepresteerd de laatste jaren dat ie alweer op een mainstage mag staan?
Ik denk inderdaad ook dat Activator opent, en daarna Isaac. ben benieuwd
Maarja, je weet het maar nooit met Q-Dance
2 jaar geleden stonden Mental Theo en Charly Lownoise ook midden op de dag op de main.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Vind de line-up prima. Ga toch alleen zaterdag. Jammer dat Solutio & The I's op vrijdag staan, toch wel mijn favoriete act op het moment. Maar goed, waarschijnlijk dus aanwezig 
Zo kan ik nog wel 30 namen noemen waarvan ik vind dat ze niets hebben gepresteerd.wrote:Wat heeft die Isaac nou eigenlijk gepresteerd de laatste jaren dat ie alweer op een mainstage mag staan?
Dat scheelt weer een uurtje, kan ik wat later naar RED, eerst de boel verkennen en tokens halen.wrote:Ik denk inderdaad ook dat Activator opent, en daarna Isaac. ben benieuwd
Subground.
Maar die staan waarschijnlijk niet op de Mainstagewrote:Zo kan ik nog wel 30 namen noemen waarvan ik vind dat ze niets hebben gepresteerd.wrote:Wat heeft die Isaac nou eigenlijk gepresteerd de laatste jaren dat ie alweer op een mainstage mag staan?
Voor mij hebben:wrote:Maar die staan waarschijnlijk niet op de Mainstagewrote:Zo kan ik nog wel 30 namen noemen waarvan ik vind dat ze niets hebben gepresteerd.wrote:Wat heeft die Isaac nou eigenlijk gepresteerd de laatste jaren dat ie alweer op een mainstage mag staan?
Headhunterz
Technoboy & Tuneboy
Wildstylez
Brennan Heart
Ran-D
Activator "Subground"
Coone
LIVE: Crypsis
Psyko Punkz
Isaac
The Pitcher
Hosted by Ruffian
stuk voor stuk niets gepresteerd.
Tenzij het uitbrengen van rommel ingeschaald mag worden bij 'presteren'.
Brennan Heart en Ruffian hebben het wel gepresteerd mij keer op keer te ergeren met hun optredens.
Dus het is zo'n loze uitspraak dat over Isaac te zeggen, snap je.
Oftewel, de hele scene is waardeloos en niemand heeft wat gepresteerd
Oke bijna niemand dan
Oke bijna niemand dan
Niks gepresteerd in hun leven als muzikant of de laatste tijd?
Sommige tijdens hun hele carriere niet, voor mij, maar de meeste hebben wel wat klappers op hun naam staan ja.wrote:Niks gepresteerd in hun leven als muzikant of de laatste tijd?
Net zoals Isaac dus.
Isaac heeft afgelopen jaar 2 releases samen met DBSTF en 1 solo nummer gereleased. De rest heeft een hoop meer de deur uit gedaan. Naja, als jij vind dat je het dan verdient om op de mainstage van Defqon te staan mag jij dat vinden.
Heb gewoon een andere smaak dan de handjesklap hardstyle, kan gebeuren.wrote:Oftewel, de hele scene is waardeloos en niemand heeft wat gepresteerd![]()
Oke bijna niemand dan
Vandaar dat ik de RED meestal ook nooit bezoek.
Het zal mij een worst wezen wie er op Red staat.wrote:Isaac heeft afgelopen jaar 2 releases samen met DBSTF en 1 solo nummer gereleased. De rest heeft een hoop meer de deur uit gedaan. Naja, als jij vind dat je het dan verdient om op de mainstage van Defqon te staan mag jij dat vinden.
Maar het is loos om Isaac het niet te laten verdienen maar een Brennan Heart en PP bijvoorbeeld wel.
Isaac doet nog een beetje zijn best, BH zal geen seconde inmixen.
Trouwens wel een duur feest wanneer je Extended gaat, huisje boekt plus al de onkosten aan versnaperingen.
Is dat het wel waard?
Iemand nog tips daarin?
Is dat het wel waard?
Iemand nog tips daarin?
Ga eens voor de grap naar de laatste dag op de website 

Dacht dat je alleen in een tent kon slapen?wrote:Trouwens wel een duur feest wanneer je Extended gaat, huisje boekt
Last edited by Solis on , edited 1 time in total.
K
wrote:Trouwens wel een duur feest wanneer je Extended gaat, huisje boekt plus al de onkosten aan versnaperingen.
Is dat het wel waard?
Iemand nog tips daarin?
Qua prijs is het dit jaar niet waard..wish een week later ligt mij persoonlijk al beter en is de helft.