Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:14 

Donateur

AniThing schreef:
orange heeft naar mijn id echt de dikste line-up

Weer Organ Donors, weer Fausto, weer Alex Kidd, weer Kutski, weer A*S*Y*S, weer Scot Project, weer Stana. :yawn:

Ik zit er juist aan te denken om Defqon.1 over te slaan vanwege de slechte opstelling bij Orange.

Ook de MC is niks, alleen Ultraform is vet. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:16 

Donateur

Parvuz schreef:
Almighty schreef:
Hardstyle Boiz op de Purple! :lol:

Idd. Haha schandalig als je dat als artiesten naam gaat gebruiken.

Jullie weten dat deze heren ook op de afgelopen Sydney Defqon.1's hebben gedraaid?

Al jaren in Australie meedraaien?

En me vertelden dat ze binnenkort bij Fusion Records onder contract staan.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:20 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
AniThing schreef:
orange heeft naar mijn id echt de dikste line-up

Weer Organ Donors, weer Fausto, weer Alex Kidd, weer Kutski, weer A*S*Y*S, weer Scot Project, weer Stana. :yawn:

Ik zit er juist aan te denken om Defqon.1 over te slaan vanwege de slechte opstelling bij Orange.

Ook de MC is niks, alleen Ultraform is vet. :drool:

alsof je die elke week hoort draaien :/

9 van de 10 keer verschilt de mainstage van defqon niks met decibel/mysteryland/qlimax
nu staan er ook weer dezelfde namen die altijd op een mainstage staan
daarom ben ik niet eens bij de main te vinden dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:22 

Hardtraxxer

Even mezelf quoten uit het Wistjedat topic: "Sowieso wel heel benieuwd naar wie het Defqon anthem doet aangezien we de 'dagjesmens top3' al gehad hebben met Heady, Wildstylez en NC". Tsjah hoe simpel kan het leven soms zijn, je zet ze er gewoon alle drie tegelijk neer :huh:

Nu begrijp ik ook wat Heady bedoelde met 'Defqon.1 created out of used materials' in zijn eigen anthem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:23 

Donateur

AniThing schreef:

9 van de 10 keer verschilt de mainstage van defqon niks met decibel/mysteryland/qlimax

Ze staan wel ieder jaar bij Defqon.1 geboekt ja.

Aangezien ik eigenlijk opnieuw speciaal voor Orange zou komen, kom ik nu wellicht niet omdat het dezelfde namen zijn die ik het afgelopen jaar al enkele keren heb gezien.

Hoopte op wat andere namen.

Jim Justice
DiabLik
DJ W
Chris Dynasty
Pred
Gatty

Dat soort namen. Deze line-up is wel heel erg standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:26 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Even mezelf quoten uit het Wistjedat topic: "Sowieso wel heel benieuwd naar wie het Defqon anthem doet aangezien we de 'dagjesmens top3' al gehad hebben met Heady, Wildstylez en NC". Tsjah hoe simpel kan het leven soms zijn, je zet ze er gewoon alle drie tegelijk neer :huh:

Nu begrijp ik ook wat Heady bedoelde met 'Defqon.1 created out of used materials' in zijn eigen anthem xd

Snap gewoon niet dat hun het anthem ALWEER doen. Geef andere namen ook 's een kans. Vind 't anthem niet slecht, vind 'm juist super eigenlijk maar ga gewoon zeuren omdat het gewoon weer zo typisch Q-Dance is dit. Zou volgend jaar wel weer Headhunterz zijn, 2014 Wildstylez & 2015 Noisecontrollers. En 2016 alle 3 weer, want ja dat zijn de grootste namen he.. bah..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:27 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
AniThing schreef:

Ze staan wel ieder jaar bij Defqon.1 geboekt ja.

Aangezien ik eigenlijk opnieuw speciaal voor Orange zou komen, kom ik nu wellicht niet omdat het dezelfde namen zijn die ik het afgelopen jaar al enkele keren heb gezien.

Hoopte op wat andere namen.

Jim Justice
DiabLik
DJ W
Chris Dynasty
Pred
Gatty

Dat soort namen. Deze line-up is wel heel erg standaard.

welkom in de wereld van q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:35 

Hardtraxxer

Ik ga me gewoon heerlijk vermaken hier, super veel zin in, staan genoeg leuke namen :)
Word zoiezo gewoon een heerlijke dag ik weet zeker van de meeste mensen die lopen te zeiken gewoon de dag van hun leven hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:36 

G1LL schreef:
Svennn schreef:

Snap gewoon niet dat hun het anthem ALWEER doen. Geef andere namen ook 's een kans. Vind 't anthem niet slecht, vind 'm juist super eigenlijk maar ga gewoon zeuren omdat het gewoon weer zo typisch Q-Dance is dit. Zou volgend jaar wel weer Headhunterz zijn, 2014 Wildstylez & 2015 Noisecontrollers. En 2016 alle 3 weer, want ja dat zijn de grootste namen he.. bah..

Stiekem hopen op een remix van elke stage voor de verandering !

Een industrial of hardtrance anthem van dit anthem zou mij niet erg lijken:P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:37 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Svennn schreef:

Niet zo zeuren als deze drie mannen het niet waren dan waren het de Psyko Kleuters, Coone of DBSTF. Dan was het leed helemaal niet te overzien qua anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:38 

Dakpan schreef:

Niet zo zeuren als deze drie mannen het niet waren dan waren het de Psyko Kleuters, Coone of DBSTF. Dan was het leed helemaal niet te overzien qua anthem.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:38 

Kraak... Piep...

Holy shit die hardcore line up is echt 1000000000x beter dan vorig jaar :love:

Buzz Fuzz
Panic
Predator
Ophidian :love:
Peaky Pounder :love:
Synapse :love:
Counterfeit

En bovendien heeft de black line-up geen een MOH er tussen zitten :yay:
Maar wel Promo en Partyraiser :loving:

Als ik heenga dan echt wel voor de hardcore. Peaky Pounder en Ophidian zijn al een dikke drijfveer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:40 

Donateur

Dakpan schreef:

Maar je kunt wel gewoon eerlijk zeggen dat dit Anthem opzich niet zo'n hele pakkende zomerse melodie heeft als alle voorgaande Defqon.1 Anthems.

Normaal gesproken gaven ze me ook echt de Defqon.1 sfeer, maar dit keer totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:42 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:

Maar je kunt wel gewoon eerlijk zeggen dat dit Anthem opzich niet zo'n hele pakkende zomerse melodie heeft als alle voorgaande Defqon.1 Anthems.

Normaal gesproken gaven ze me ook echt de Defqon.1 sfeer, maar dit keer totaal niet.

Daar ben ik het wel mee eens

Hardtraxxer

Iemand een idee als je extended ticket koopt of je dan nog extra geld bij moet leggen voor die Camping Comfort-pakketten enzo?

Kraak... Piep...

Steffnov schreef:
kaboem schreef:
Trouwens ook jammer dat crypsis op de main staat. verwacht geen echte kicks meer van hem :(.

Deze week maar is goed beslissen of ik ga ofniet, heb ook geen zin alleen op de silcer te staan.

:thumbup:

Vetste acts zijn Ophidian, Synapse, Peaky Pounder en Igneon System vs AK-Industy. Ook Limewax vs The Panaceah wil ik zeker wel zien. Rest dwaal ik wel rond.

Of ik zaterdag of extended doe...geen idee nog.

Ik doe zaterdag. Vrijdag heeft ook zn pluspunten maar ik zou zo zaterdag de hele dag op de black kunnen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:45 

Hardtraxx Addict

Zouden de namen die op de site naast elkaar staan, ook samen draaien ?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:47 

Hardtraxx Veteran

Hmm, dubbel act 1,5u en een solo act 1 uur, kom je op 9,5 uur uit! Dus denk dat ze gewoon allemaal solo draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:48 

Hardtraxx Veteran

Alpha Twins & Zany? Denk 't (HOOOP 'T!!) toch niet!

Dakpan schreef:

:lol: Vooruit, daar heb je een punt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

Gok dat Geck-O & Alphaverb wel samen staan. Alpha2 en Zany samen zou ook fenomenaal zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

Gok dat dat juist een epische set kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:50 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
G1LL schreef:

Gok dat dat juist een epische set kan worden.

Of het wordt geniaal of een aanfluiting. Ik gok op het eerste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:52 

Hardtraxx Veteran

Denk 't niet, A2 records sounds met die overheerlijke Fusion sounds? Nee dankje. + mixwerk van Zany & Alpha Twins? Doe mij maar Zany soloooo :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:56 

Hardtraxx Veteran

Purple :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:58 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me niet dat die artiesten naast elkaar samen draaien..

Dat zou namelijk betekenen dat op de mainstage Ran-D samen met Activator (subground) zou draaien. :P
Zou vrij onlogisch zijn. (al snap ik sowieso niet zo goed dat Activator met een subground set op de mainstage staat)

Ik ben toch wel erg enthousiast, anthem klinkt niet verkeerd en line-up is ook veelbelovend. De zaterdag gaat het worden voor mij ^^
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten