.. Wat moet ik hier nu mee dan.
VrijdagAan de ene kant blij dat er een early area is (eindelijk!), maar de standaard namen als Luna, Isaac etc. loop ik niet echt voor warm, gezien die toch altijd hetzelfde draaien en ik dat nu al vaak genoeg heb gehoord. Toyax en Super Marco May zijn daarentegen wel weer heel vet. Verder Sasha F vs Chris One die ik wel graag wil zien. B-Front is ook altijd wel aardig. Dutch Acid Family heb ik nog nooit van gehoord, maar de tracks in de player zijn wel lekker. Dan is de vraag is dit mij 70 euro waard.. De ene helft van de dag is vet, de andere helft is of naar dertien in een dozijn early luisteren of naar mainstream hardstyle.. Ik weet het niet.
ZaterdagMet Zany, Jack Of Sound en Geck-o (eindelijk Q-dance, hoelang jullie Theracords wel niet genegeerd hebben..) heb je drie interessante namen op de blue, Alphaverb (mits je er niet te lang staat) en Titan zijn ook goed te doen daar. De rest op RR na hoort in de UV of op de Red thuis. Dan op de purple nog twee Theracords artiesten, die ik beide erg graag wil zien. Maar de rest

Basschaserz, Hardstyle Boiz.. Zulke mensen moet je zelfs verbieden een ticket te kopen, laat staan dat ze komen draaien

Het is ook hier weer voor 85% mainstream. De white is godverdomme weer omgedoopt tot freestyle, dus op zaterdag geen early hardstyle

Gelukkig is er zaterdags wel een Hardtrance area (misschien een idee om dat volgend jaar half early, half hardtrance te maken? Is toch nagenoeg dezelfde doelgroep) met, wacht raap me op, Fabian Kempe@!1

. Verder nog Dimavi en Scot Project (mits hij ook ouder werk draait) die erg interessant zijn. ASYS is op zich ook wel leuk. Verder nog Activator op de UV (die vorig jaar wel redelijk was op het eind) en wederom die Dutch Acid Family die wel interessant kan zijn. Al met al een stuk of 8 namen die ik wil zien, met een 6-tal namen die wel leuk zijn. In eerste instantie zou ik zeggen laat maar, ik heb vorig jaar immers met eenzelfde aantal interessante namen de halve dag moeten kiezen tussen 4 mainstream acts, maar een feest waar Fabian Kempe komt draaien kan ik toch echt niet laten schieten. Al betaal ik 70 euro om alleen hem te zien