Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:07 

Donateur

hdhessel schreef:
kaboem schreef:
Dakpan schreef:
Meh, hoef hier niet bij te zijn. :D

Dit gevoel heb ik nu ook, en 70euro is wel erg prijzig.

ik kijk niet na de prijs me ouders betalen mij een weekendje ^^

Pappie en mammie! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:13 

Hardtraxx Elite

is toch chill ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:13 

Hardtraxx Veteran

OJA! Ik kan ook nog naar 1 gratis feest (kerstcadeau) :drool:
Dan wordt het Defqon of The Qontinent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:15 

Hardtraxx Veteran

Vind het een prima line-up, ik vermaak me wel :)

Almighty schreef:
Hardstyle Boiz op de Purple! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:17 

Hardtraxxer

hdhessel schreef:
lekker goeie theracords beats op defqon.1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:24 

Hardtraxx Veteran

dat word op de zaterdag heen en weer lope tusse silver en orange :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:27 

Hardtraxx Veteran

Als ik naar de Purple kijk en namen zie zoals : Bass Chaserz, HSB (Hardstyle Boiz), en Y.O.Z.
Denk ik van : :huh: . Er zijn genoeg andere talenten die daar kunnen staan, ik heb nog nooit van deze dj's gehoord. Geen track of release of wat dan ook.

Verder over de line up : Jammer dat er ook een paar dj's zijn die me aanspreken die op vrijdag draaien. Zoals : Chris One, Sasha F , Adaro, Solutio & The I's. Die had ik liever op zaterdag gezien. Verder heb ik zo mijn twijfels of ik wel wil gaan.

En ben wel benieuwd wat de reden is dat Thera niet geboekt is, maar wel Deetox, Phrantic en Geck-O.
Dan het anthem : Die melo ligt bij mij meteen vanaf het begin lekker in het gehoor, ik denk dat ik die track wel ga waarderen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:28 

AniThing schreef:

Gave smaak :thumbsup: Vind daymar trouwens ook nog wel leuk, hopelijk als afsluiter op de black.
En als het helemaal meezit dit keer ook tot 11 op de silver!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:33 

Hardtraxx Crew

Line up valt me lichtelijk tegen, maar had eigelijk niet anders verwacht. Wel zeer netjes van Radical Redemption en Geck-O in de Blue. :) Voor de rest gewoon de standaard namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:36 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
AniThing schreef:

Gave smaak :thumbsup: Vind daymar trouwens ook nog wel leuk, hopelijk als afsluiter op de black.

orange heeft naar mijn id echt de dikste line-up
jammer dat ze van de industrial en dubstep/DnB 1 area hebben gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:38 

AniThing schreef:
kaboem schreef:
AniThing schreef:

orange heeft naar mijn id echt de dikste line-up
jammer dat ze van de industrial en dubstep/DnB 1 area hebben gemaakt

Hoop dat die "DnB" openen.
En progamers is toch frenchcore ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:39 

Hardtraxx Addict

Yeeheeeees, Festival season kom maar op! Zoiezo bij dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:46 

Hardtraxx Veteran

De vrijdag valt me ook lichtelijk tegen, wel vet dat Solutio & The I's in de purple staan, maar dat zijn ook de enige 2 namen die me erg boeien van de Purple.

Daarnaast is de Blue wel leuk op vrijdag, ook best gevarieerd maar had een paar namen daar niet hoeven zien.

Op zaterdag word die Purple niet veel beter, alleen Deetox, Phrantic en wellicht In-Phase zijn leuk, verder staan d'r echt namen bij waarvan ik alleen maar kan denken: WTF. Maarja..

Gelukkig maakt de Blue op zaterdag heeeel veel goed, want daar staan alleen Frontliner & Zatox die me niet kunnen boeien, verder heeele dikke line-up!

Als Zatox & Bijv. Bass Chasers gelijk valleen kan ik altijd nog effe terug gaan naar de Main. Ook vet dat Crypsis live op de main staat, dat had ik niet zo snel verwacht van onze Linda.

Ultraviolet zul je me geen 1 minuut van de dag zien denk ik :) .

Al met al niet zo'n vette line-up als vorig jaar, denk dat ik het bij de vrijdag en zaterdag houd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:50 

Hardtraxx Elite

Vind deze line up maar zwak, helemaal geen dnb stage meer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:51 

Hardtraxx Elite

Na het zien van de lineup, besloten om hier niet heen te gaan. Overgewaardeerd feestje :). En 70 eu. Grappenmakers daar bij Q-Dance. Voor 70 eu (excl service kosten) pak ik liever 3 kleinere feestjes :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Hardstyle Boiz op de Purple! :lol:

Idd. Haha schandalig als je dat als artiesten naam gaat gebruiken.
Dagje Blue denk ik maar. Alleen Crypsis live op de main is een zekerheidje!
Prima line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:53 

Hardtraxx Elite

Jeff3rd schreef:
Na het zien van de lineup, besloten om hier niet heen te gaan. Overgewaardeerd feestje :). En 70 eu. Grappenmakers daar bij Q-Dance. Voor 70 eu (excl service kosten) pak ik liever 3 kleinere feestjes :).

En toch zit ik er wel over na te denken om jouw code over te nemen, al denk ik er net zo over als jij haha.. Maar aan de andere kant.... Het is net in de periode dat ik een baan moet gaan zoeken, kan best dat ik dan een tijdje zonder werk zit en het geld wat ik heb dan hard nodig heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:54 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
OJA! Ik kan ook nog naar 1 gratis feest (kerstcadeau) :drool:
Dan wordt het Defqon of The Qontinent :lol:

Dan zou ik toch extended DQ pakken :P , the Qontinent is namelijk maar rond de 90euro extended, met busreis en alles erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:59 

Hardtraxx Elite

De week erna is WiSH, waar ik de line-up een stuk sterker vind, dus ik hou me lekker rustig de 23e :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:01 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:

waarom q-dance de schuld geven voor de prijs?
q-dance kan er niks aan doen dat de btw sinds vorige jaar 19% is geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:02 

AniThing schreef:
Jeff3rd schreef:

Misschien een vreemd voorbeeld, maar prspct heeft dit jaar ook meer dan 30 namen en is 25euro :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:03 

Hardtraxx Elite

Rampestamper schreef:
Jeff3rd schreef:

En toch zit ik er wel over na te denken om jouw code over te nemen, al denk ik er net zo over als jij haha.. Maar aan de andere kant.... Het is net in de periode dat ik een baan moet gaan zoeken, kan best dat ik dan een tijdje zonder werk zit en het geld wat ik heb dan hard nodig heb..

Code is al vergeven :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:06 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
AniThing schreef:
Jeff3rd schreef:

Misschien een vreemd voorbeeld, maar prspct heeft dit jaar ook meer dan 30 namen en is 25euro :).

dan hebben ze denk flink bespaart op locatie
je vergeet dat sommige dj's ook soms voor niks draaien omdat het vrienden van elkaar zijn (organisator/dj)
waardoor je dus minder hoeft te vragen voor entree

maar met massaparty's zoals defqon/decibel/mysteryland vragen ze gewoon de volle pot omdat dat op de commercie gericht is en 90% van de mensen toch wel het maximale voor een ticket willen neerleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:10 

AniThing schreef:

dan hebben ze denk flink bespaart op locatie
je vergeet dat sommige dj's ook soms voor niks draaien omdat het vrienden van elkaar zijn (organisator/dj)
waardoor je dus minder hoeft te vragen voor entree

maar met massaparty's zoals defqon/decibel/mysteryland vragen ze gewoon de volle pot omdat dat op de commercie gericht is en 90% van de mensen toch wel het maximale voor een ticket willen neerleggen.

Het heeft 5 stages en is in de maassilo dacht ik.

Ook footworxx afgelopen week was minder dan 20 euro en had HEEL VEEL dikke namen.
Dan heb je nog hardshock in april, dat ook maar 35 euro ofzo kost voor een ontzettend dikke line-up.

Q-dance& b2s zijn helaas gewoon te geldgeil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:12 

Aan het typen...

.. Wat moet ik hier nu mee dan.
Vrijdag
Aan de ene kant blij dat er een early area is (eindelijk!), maar de standaard namen als Luna, Isaac etc. loop ik niet echt voor warm, gezien die toch altijd hetzelfde draaien en ik dat nu al vaak genoeg heb gehoord. Toyax en Super Marco May zijn daarentegen wel weer heel vet. Verder Sasha F vs Chris One die ik wel graag wil zien. B-Front is ook altijd wel aardig. Dutch Acid Family heb ik nog nooit van gehoord, maar de tracks in de player zijn wel lekker. Dan is de vraag is dit mij 70 euro waard.. De ene helft van de dag is vet, de andere helft is of naar dertien in een dozijn early luisteren of naar mainstream hardstyle.. Ik weet het niet.

Zaterdag
Met Zany, Jack Of Sound en Geck-o (eindelijk Q-dance, hoelang jullie Theracords wel niet genegeerd hebben..) heb je drie interessante namen op de blue, Alphaverb (mits je er niet te lang staat) en Titan zijn ook goed te doen daar. De rest op RR na hoort in de UV of op de Red thuis. Dan op de purple nog twee Theracords artiesten, die ik beide erg graag wil zien. Maar de rest :lol: Basschaserz, Hardstyle Boiz.. Zulke mensen moet je zelfs verbieden een ticket te kopen, laat staan dat ze komen draaien :P Het is ook hier weer voor 85% mainstream. De white is godverdomme weer omgedoopt tot freestyle, dus op zaterdag geen early hardstyle :cry: Gelukkig is er zaterdags wel een Hardtrance area (misschien een idee om dat volgend jaar half early, half hardtrance te maken? Is toch nagenoeg dezelfde doelgroep) met, wacht raap me op, Fabian Kempe@!1 :woot: . Verder nog Dimavi en Scot Project (mits hij ook ouder werk draait) die erg interessant zijn. ASYS is op zich ook wel leuk. Verder nog Activator op de UV (die vorig jaar wel redelijk was op het eind) en wederom die Dutch Acid Family die wel interessant kan zijn. Al met al een stuk of 8 namen die ik wil zien, met een 6-tal namen die wel leuk zijn. In eerste instantie zou ik zeggen laat maar, ik heb vorig jaar immers met eenzelfde aantal interessante namen de halve dag moeten kiezen tussen 4 mainstream acts, maar een feest waar Fabian Kempe komt draaien kan ik toch echt niet laten schieten. Al betaal ik 70 euro om alleen hem te zien :love:
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten