Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Bleh verplicht naar 2 dagen, wat een ramp :cry:

Hopelijk overleef je het wel Roberto (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
Bleh verplicht naar 2 dagen, wat een ramp :cry:

Hopelijk overleef je het wel Roberto (L)


Kleine kans :o 2 dagen is wel extreem xd Maar wel vet (l)

Aangezien er gewoon een TMS stage komt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hoe weet meneer Postma dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
En hoe weet meneer Postma dat?


Komt ook Theracords Stage :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:14 
 

En een speciale Dysphoria stage. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
En een speciale Dysphoria stage. :corn:

Jep, die komt te staan op de plek waar vorig jaar die auto's geplet werden. Toevallig weet ik de timetable van de Dysphoriastage al:

11.00 - 11.05 Dysphoria goes scrap metal 'special live act'
11.05 - 23.00 No more stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat je jezelf zo grappig vind, en heel wat over jezelf denkt door die ban. Maar doe nou eens wat volwassener, ik heb Jor-D al gevraagd of er een ballenbaktopic kan worden aangemaakt, waar de nieuwkomers van slamhardstyle en jij terecht kunnen.

Niet hatelijk bedoeld, maar je begint gewoon erg irritant te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dysphoria, ga buiten spelen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:24 
 

Jij bedenkt stage, ik bedenk stage. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gast... Ik ga er niet eens op in, want je maakt jezelf per reactie nog belachelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oef!

On: Zin in Defqon ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
oef!

On: Zin in Defqon ^^

Dit dus, is me zeer goed bevallen in 2011 :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

1 van de betere outdoor feesten van 2011 (a)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
BIDDINGHUIZEN - Dancefestival Defqon 1 mag dit jaar twee dagen duren. Dat maakte de gemeente Dronten donderdag bekend.

Foto: NU.nl/Tom Reubzaet
Het festivalterrein bij Walibi Holland in Biddinghuizen biedt op vrijdag 22 en zaterdag 23 juni plaats aan maximaal 55.000 danceliefhebbers.
Het is de eerste keer dat het populaire evenement op twee dagen wordt gehouden. Defqon 1 werd vorig jaar voor het eerst gehouden in Biddinghuizen.
Met name vanuit het naastgelegen Elburg kwamen destijds veel bezwaren en klachten over het geluid binnen.


Bron: Nu.nl

De datum is dus bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:06 
 
Hardtraxxer

Dat word dus 2 dagen lang stampen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice! Het is aangepast ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet je er Vrijdag van maken Chris, niet Donderdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Moet je er Vrijdag van maken Chris, niet Donderdag!

Donderdag begint de pre-party op de camping al, dus ik heb donderdag er ook bijgezet ;) Net als zondag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
jRn schreef:
Moet je er Vrijdag van maken Chris, niet Donderdag!

Donderdag begint de pre-party op de camping al, dus ik heb donderdag er ook bijgezet ;) Net als zondag :)

Oh, is de pre-party hier ook al bij inbegrepen, dat wist ik niet.

Moet in iedergeval een heldig weekend gaan worden! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe langer hoe beter :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je dit keer maar wel in 1x luistert als ik zeg dat je naar je bed moet Robert! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:15 
 

Enige voordeel wat ik van meerdaags Defqon zie is dat:
- Artiesten langere sets kunnen geven (2-2,5 uurs) omdat ze de artiesten meer verspreiden
- Dagtickets gekocht kunnen worden waardoor je een dagje defqon kan doen als je wilt
-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Enige voordeel wat ik van meerdaags Defqon zie is dat:
- Artiesten langere sets kunnen geven (2-2,5 uurs) omdat ze de artiesten meer verspreiden
- Dagtickets gekocht kunnen worden waardoor je een dagje defqon kan doen als je wilt
-

Of je krijgt dag 1 brennan heart op red, dag 2 brennan heart op ultra violet en dit voor meer artiesten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:19 
 
Hardtraxxer

Wat misschien ook kan.. 1 Dag met meer House/Dubstep/Anderediekantopmuziek en 1 dag Hardstyle..?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten