Hopelijk overleef je het wel Robertowrote:Bleh verplicht naar 2 dagen, wat een ramp
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kleine kans :o 2 dagen is wel extreemwrote:Hopelijk overleef je het wel Robertowrote:Bleh verplicht naar 2 dagen, wat een ramp
Aangezien er gewoon een TMS stage komt
Komt ook Theracords Stagewrote:En hoe weet meneer Postma dat?
-
D
En een speciale Dysphoria stage. 
Jep, die komt te staan op de plek waar vorig jaar die auto's geplet werden. Toevallig weet ik de timetable van de Dysphoriastage al:wrote:En een speciale Dysphoria stage.
11.00 - 11.05 Dysphoria goes scrap metal 'special live act'
11.05 - 23.00 No more stage
Leuk dat je jezelf zo grappig vind, en heel wat over jezelf denkt door die ban. Maar doe nou eens wat volwassener, ik heb Jor-D al gevraagd of er een ballenbaktopic kan worden aangemaakt, waar de nieuwkomers van slamhardstyle en jij terecht kunnen.
Niet hatelijk bedoeld, maar je begint gewoon erg irritant te worden.
Niet hatelijk bedoeld, maar je begint gewoon erg irritant te worden.
-
D
Jij bedenkt stage, ik bedenk stage. 
Gast... Ik ga er niet eens op in, want je maakt jezelf per reactie nog belachelijker.
Dit dus, is me zeer goed bevallen in 2011wrote:oef!
On: Zin in Defqon
1 van de betere outdoor feesten van 2011 (a)
Bron: Nu.nlBIDDINGHUIZEN - Dancefestival Defqon 1 mag dit jaar twee dagen duren. Dat maakte de gemeente Dronten donderdag bekend.
Foto: NU.nl/Tom Reubzaet
Het festivalterrein bij Walibi Holland in Biddinghuizen biedt op vrijdag 22 en zaterdag 23 juni plaats aan maximaal 55.000 danceliefhebbers.
Het is de eerste keer dat het populaire evenement op twee dagen wordt gehouden. Defqon 1 werd vorig jaar voor het eerst gehouden in Biddinghuizen.
Met name vanuit het naastgelegen Elburg kwamen destijds veel bezwaren en klachten over het geluid binnen.
De datum is dus bekend.
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 23 days ago
Dat word dus 2 dagen lang stampen! 
Moet je er Vrijdag van maken Chris, niet Donderdag!
Donderdag begint de pre-party op de camping al, dus ik heb donderdag er ook bijgezetwrote:Moet je er Vrijdag van maken Chris, niet Donderdag!
Oh, is de pre-party hier ook al bij inbegrepen, dat wist ik niet.wrote:Donderdag begint de pre-party op de camping al, dus ik heb donderdag er ook bijgezetwrote:Moet je er Vrijdag van maken Chris, niet Donderdag!Net als zondag
Moet in iedergeval een heldig weekend gaan worden!
Als je dit keer maar wel in 1x luistert als ik zeg dat je naar je bed moet Robert! 
-
C
Enige voordeel wat ik van meerdaags Defqon zie is dat:
- Artiesten langere sets kunnen geven (2-2,5 uurs) omdat ze de artiesten meer verspreiden
- Dagtickets gekocht kunnen worden waardoor je een dagje defqon kan doen als je wilt
-
- Artiesten langere sets kunnen geven (2-2,5 uurs) omdat ze de artiesten meer verspreiden
- Dagtickets gekocht kunnen worden waardoor je een dagje defqon kan doen als je wilt
-
Of je krijgt dag 1 brennan heart op red, dag 2 brennan heart op ultra violet en dit voor meer artiesten...wrote:Enige voordeel wat ik van meerdaags Defqon zie is dat:
-
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen 17 hours ago
Wat misschien ook kan.. 1 Dag met meer House/Dubstep/Anderediekantopmuziek en 1 dag Hardstyle..?